אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציות ✔איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציות, שידול, לשכנע סבא, NLP תבניות, nlp חינם, NLP טיפול בחרדות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, אימון אישי, לשכנע אנשים, סודות הסוגסטיה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, עקרונות ה nlp, סדנאות nlp, מה זה לשכנע, לשכנע אשה להתחתן, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, מאמן אישי, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, איך לשכנע עובדים, איך לשכנע את בעלי, התנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, לשכנע חברים לצאת, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע בנים, התמודדות עם התנגדויות מכירות, מומחה במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, אימון עסקי, NLP ומכירות, אמנות השכנוע, nlp הצלחה במכירות, לשכנע את,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:39איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך לגרום למישהו לחזור בו מבקשה בלי לומר "לא"?

לפעמים אדם מקבל בקשה שהוא לא מעוניין לקיים, אבל מסיבות שונות הוא לא רוצה או לא יכול להגיד ישירות "לא". במקרה כזה, אליעד כהן מציע להשתמש בטכניקה של התנגדות מתוחכמת, שבמסגרתה אפשר לומר "כן", אך תוך כדי כך לגרום לצד השני להתחרט על הבקשה שהוא עצמו ביקש.

מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית?

הטכניקה מבוססת על הסכמה לכאורה עם הבקשה, אך הצגתה בצורה שמעוררת בשואל תחושה לא נעימה. למשל, אם מישהו מבקש כוס מים, ניתן לומר: "טוב, אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה". המשפט מוגזם ומטרתו לגרום למבקש להירתע ולוותר על הבקשה. כמובן, הדוגמה הזו קיצונית, אך היא ממחישה את הרעיון של הבעת התנגדות בדרך עקיפה.

איך להשתמש בשאלות כדי לגרום לאדם להתחרט על בקשתו?

דרך מתוחכמת יותר לעשות זאת היא באמצעות שאילת שאלות שמערערות את הבקשה. לדוגמה, אפשר לשאול את המבקש: "איך בדיוק תרצה שאבצע את הבקשה?", או "למה בדיוק התכוונת כשאמרת את זה?". שאלות אלו מציגות את הבקשה כלא ברורה או לא הגיונית, ובכך מעודדות את המבקש לחזור בו מיוזמתו.

איך לגרום לאדם להרגיש לא בנוח עם מה שביקש?

אליעד כהן מסביר שאפשר גם להציג את הבקשה בדרך שתגרום לשואל להרגיש לא נוח עם עצמו. למשל, אם האדם ביקש כוס מים, אפשר לומר: "אוקיי, אני רואה שאתה ממש חייב מים, אז אני הולך להביא לך". תוספת הביטוי "ממש חייב" מייצרת תחושה שהמבקש תלותי או חלש, וזה גורם לו לאי - נעימות, מה שמוביל אותו להתחרט.

איך לגרום לאדם להימנע מלהיראות בצורה לא רצויה בעיניו?

אפשר להשתמש בשיטה הזו גם כדי לגרום למבקש לחשוב מחדש, באמצעות שימוש במאפיין שהוא לא רוצה שיחשבו עליו. למשל, אם ידוע שאדם לא רוצה להיתפס כטיפש, והבקשה שלו נשמעת מעט לא הגיונית, אפשר לומר: "אוקיי, למרות שהבקשה לא ממש הגיונית, אני אכבד אותה". השומע מבין באופן עקיף שהוא יוצא טיפש, מה שיגרום לו לסגת מהבקשה.

איך להעביר מסרים סמויים לתת המודע של האדם?

המפתח לשיטה הוא להעביר מסר סמוי לתת מודע של המבקש, שמקשר את הבקשה שלו עם משהו שלילי שהוא לא רוצה שיקרה או יחשבו עליו. במקום לומר זאת במפורש, כדאי להעביר את המסר בצורה עקיפה באמצעות שאלות או רמיזות מתוחכמות. לדוגמה, לא נאמר לו ישירות שהוא טיפש, אלא נגרום לו להבין בעצמו שזה מה שמשתמע מהבקשה.

איך לזהות ולהתגונן מפני מניפולציות כאלה?

אליעד מדגיש שחשוב מאוד לזהות כשמישהו משתמש בטכניקה הזו נגדך. לפעמים אדם יעמיד פנים שהוא מסכים עם מה שאמרת, אך בפועל הוא מציג את הדברים באופן מעוות כדי לגרום לך להיראות רע בעיני עצמך. לכן, צריך לשים לב מתי אדם מסכים באופן חשוד או כשדבריך מוצגים בצורה מעוותת, ולזכור שזה לא תמיד תואם את הכוונה המקורית שלך.

איך להתאמן וליישם את הטכניקה הזו בחיי היומיום?

אליעד כהן מציין שכדי לשלוט בטכניקה הזו בצורה טובה, חשוב להתאמן עליה ולהבין את המנגנון הפסיכולוגי שעומד מאחוריה. ככל שמנתחים יותר סיטואציות, כך מתפתחת היכולת לעשות זאת באופן ספונטני ומדויק יותר בשיחות אמיתיות.

לסיכום, הטכניקה מאפשרת להביע התנגדות בצורה עקיפה, ללא אמירת "לא" מפורשת. באמצעות הצגת הבקשה בצורה שלילית או לא נעימה, אפשר לגרום לאדם השני להתחרט עליה בעצמו.
איך להביע התנגדות בצורה מתוחכמת ולגרום למישהו להתחרט על בקשה?

כשהשומע לא רוצה להסכים לבקשה של מישהו, אך לא יכול או לא רוצה לומר זאת ישירות, יש אפשרות להפעיל מניפולציות מתוחכמות כדי לגרום לבן אדם להרגיש שהוא לא רוצה את מה שביקש. הטכניקה הזו כוללת את הבעת הסכמה לכאורה, תוך הצגת הבקשה בצורה שגורמת לבקשה להיראות לא רצויה בעיני מי שביקש אותה.

מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית?

נניח, לדוגמה, שמישהו מבקש ממך להביא לו כוס מים. במקום להיענות או לדחות את הבקשה, אפשר להגיב בצורה שמפנה את הבקשה לכיוון שלא רצוי לשואל. לדוגמה, אם תגיד "אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה", אתה בעצם מציג את הבקשה בצורה כה קיצונית שהשואל יתחיל להתחרט עליה, כי הוא לא רוצה להתפרש כמישהו שרוצה משהו קיצוני או מזעזע. כמובן, חשוב להשתמש בטכניקה זו בצורה מתוחכמת, כדי שלא תישמע גרוע מדי.

איך לשאול שאלות שמובילות את השואל לחזור בו?

שאלות כמו "למה התכוונת כשאמרת ככה וככה?" או "איך אתה רוצה שאני אעשה את זה?" יכולות לגרום לשואל להרגיש שהבקשה שלו נתפסת כלא ברורה או לא הגיונית. השאלות האלה שואלות על כוונותיו ומספקות לו הזדמנות להסביר את עצמו שוב, מה שגורם לו לחשוב מחדש על הבקשה ולחזור בו.

איך לגרום למישהו לחזור בו ממה שהוא ביקש?

אם מישהו מבקש ממך משהו, אפשר להציג את הבקשה בצורה שגורמת לו להרגיש לא נעים עם מה שביקש. לדוגמה, אם מישהו מבקש ממך להביא לו כוס מים, אפשר להגיד "אוקי, אז אתה מאוד חייב מים?". בכך, אתה מציין שהוא "מאוד חייב", דבר שיכול לגרום לו לחשוב מחדש ולחזור בו, כי הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא חסר אונים או תלותי.

איך לגרום למישהו להרגיש שהוא לא רוצה שיחשבו עליו משהו מסוים?

למשל, אם אתה יודע שמישהו לא רוצה שיחשבו עליו שהוא טיפש, תוכל להציע לעשות את הבקשה בצורה שהופכת אותה לפחות הגיונית. לדוגמה, אם הוא ביקש משהו שנראה לא הגיוני, אפשר לשאול "מה זה טיפש בעיניך?" ולפני שתסביר את הבקשה, תדגיש את חוסר ההיגיון שלה, מה שגורם לו לתחושות לא נוחות שיביאו אותו לחזור בו ממה שביקש.

מה עליך לעשות כדי להתגונן ממניפולציות כאלו?

אם אתה מוצא את עצמך במצב שבו מישהו מעקם את דבריך או מציג את בקשותיך בצורה מעוותת כדי לשכנע אותך לחזור בהן, חשוב להיות מודע לכך. כשמישהו מסכים איתך או מסכים לכאורה, זה לא תמיד אומר שהוא אכן מסכים - לפעמים זה רק חלק ממניפולציה שמובילה אותך לשנות את עמדתך בלי שתהיה מודע לכך.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע מכירות וכו' והטיפ הולך ככה נניח שמישהו מבקש מכם איזו בקשה כלשהי, בקש את הבקשה ואתה השומע לא מתאים לך הבקשה הזאת לא בא לך לעשות את זה אבל נניח שאתה לא יכול להתנגד אתה לא יכול להגיד לא, לא יכול לא רוצה לא מעוניין לא כדאי לך לא, למה? מאיזו סיבה כזו או אחרת ועכשיו אתה גם לא רוצה להגיד כן, אז מה עושים? אז אחת הדרכים היא מה שאפשר לעשות שזה טריק קצר ופשוט אפשר פשוט לעשות כאילו אתה אומר כן אבל תוך כדי שאתה אומר כן בעצם לגרום לזה שביקש את הבקשה להתחרט שהוא ביקש אותה.

אני רק לצורך הדוגמה אני אקצין, זאת לא דוגמה ריאלית אבל אקצין נגיד שמישהו אומר "לך תביא לי כוס מים", אוקי עכשיו נגיד אתה לא רוצה להביא לו כוס מים ואתה לא רוצה להגיד לו "אני לא רוצה להביא לך כוס מים ולא בא לי להביא לך כוס מים" אז אתה יכול להגיד לו "טוב אז אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה" עכשיו זה מזעזע, עכשיו הבן אדם יגיד "לא מה פתאום אל תביא לי מים". למה מה המהות של הדבר, אני לא אומר שככה צריך להגיד אבל מה המהות של הדבר? המהות של הדבר היא שבעצם לקחנו את המשפט "תביא לי כוס מים" כביכול הסכמנו איתו אמרנו "אוקי אני אביא לך כוס מים" אבל הצגנו אותו בצורה כזאת שהדובר הראשון מי שביקש את הבקשה הוא אומר "לא אני לא רוצה אל תביא לי לא בדבשך ולא מעוקצך" מה שנקרא.

עכשיו כמובן שצריך לעשות את זה בצורה מתוחכמת כי אם יעשו את זה בצורה כזאת כמובן שזה ישמע גרוע ולכן אני אסביר איך אפשר לעשות את זה בצורה מתוחכמת וזה הולך ככה הבן אדם נגיד ביקש בקשה נתן הוראה נתן ציווי מה שזה לא יהיה, עכשיו מה שצריך לעשות זה כביכול נגיד לשאול שאלה על מה שהוא אמר, כדי להראות לדוגמה "טוב אז איך אתה רוצה שנעשה ככה וככה?" או "אתה יכול להסביר לי למה התכוונת כשאמרת ככה וככה?" או כל שאלה כלשהי שבעצם על ההנחיה, או אפילו לאו דווקא שאלה אפילו סוג של אמירה "טוב אז אני אלך לעשות את מה שביקשת" או "אז אני אלך לקנות" או "אני אלך להביא" או מה שזה לא יהיה.

אבל עד כאן לכאורה הבענו הזדהות אנחנו בעצם מסכימים עם הרעיון אבל המניפולציה פה אומרת ברגע ששואלים "למה התכוונת כשאמרת ש... ?" או "למה בדיוק התכוונת כשאמרת... ?", או "איך אתה בדיוק רוצה ש... ?" או "טוב אז אני אלך לעשות את 1.. 2.. 3..." ברגע שעושים את זה צריך להציג את המשפט המקורי בצורה שבעצם תגרום לשומע, הבן אדם הנגדי ממול שביקש את הבקשה שלא רוצים להסכים איתה תגרום לו בעצם להתחרט על זה שהוא אמר אותה ואני אתן סתם דוגמה, או לא סתם דוגמה רציתי איזה דוגמה נגיד שמישהו טוען איזו טענה ואנחנו רוצים להסכים אנחנו אומרים לו "טוב אז אנחנו מבינים את הדעה הקיצונית שלך שאומרת שככה וככה" או "תגיד לי אז לפי הדעה הקיצונית הזאת שככה וככה" ואז בעצם אנחנו משדרים לו "אתה קיצוני" ואז הוא ירצה להגיד "לא מה פתאום אני לא קיצוני, לא התכוונתי לזה לא אמרתי את זה".

אבל בא נחזור לדוגמה הקודמת של בן אדם נגיד שביקש בקשה אז בא ננסה לחשוב נגיד שמישהו אומר "לך תביא לי כוס מים" סתם בקשה ביקש כוס מים "אני רוצה שתעשה ככה וככה, לך תישן מוקדם לך תישן מאוחר, תקום תבוא תלך תחזור", איך בעצם אפשר לנסח משפט כזה בצורה שזה שאמר אותה יגיד "לא מה פתאום לא אמרתי את זה, זה לא משנה אני לא צריך את זה", איך אפשר לעשות? אז בגדול לוקחים משהו שהבן אדם לא רוצה שיחשבו עליו. נגיד בן אדם לא רוצה שיחשבו שהוא טיפש, אוקי אנחנו יודעים שיש מישהו שלא רוצה שיחשבו שהוא טיפש, עכשיו הוא ביקש איזו בקשה אנחנו צריכים לשדר לו "אין בעיה אני מסכים עם הבקשה שלך אבל הבקשה הזאת אומרת שאתה טיפש" אם נצליח לשדר לו את זה בעצם נגרום לו להגיד "לא מה פתאום אני לא התכוונתי לא צריך, לא אמרתי לא חשבתי רק חשבתי רק אמרתי" ולרדת מהבקשה.

תכף אני אסביר גם איך עושים את זה אבל אני מחדד עוד פעם את הטריק, הטריק הוא כזה מישהו ביקש בקשה אמר אמירה טען טענה מה שזה לא יהיה ואנחנו רוצים לגרום לו לחזור בזה לחזור בו במה שהוא אמר או להסתייג וכו', מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים עוד פעם דבר שהוא לא רוצה שיחשבו עליו דבר שהוא לא רוצה שיקרה ואנחנו יוצרים התניה שאומרת "אתה יודע המשפט שלך נכון אני מסכים איתו אבל אז זה אומר ש... 1.. 2.. 3... יקרה משהו שאתה לא רוצה, ש... 1.. 2.. 3... זה אומר עליך משהו שאתה לא רוצה שיחשבו עליך" ברגע שעושים את זה אוטומטית הוא יחזור בו. עכשיו ואיך עושים את זה כי אי אפשר להגיד לבן אדם "אוקי אני אעשה את זה אבל זה אומר שאתה טיפש", אוקי אז איך עושים? אז לדוגמה צריך לנסח בצורה שתרמוז על הדבר לאו דווקא תגיד אותו תרמוז עליו.

נגיד נזרום עם הדוגמה של הטיפש, נגיד בן אדם לא רוצה שיחשבו שהוא טיפש ואז הוא מבקש איזו בקשה ואנחנו רוצים להגיד לו "תקשיב אנחנו נעשה את זה אבל אז זה אומר שאתה טיפש" אבל לא יכולים אי אפשר להגיד לו "תקשיב זה אומר שאתה טיפש", אז מה שעושים זה לדוגמה שואלים "אוקי מה זה טיפש?" טיפש זה נגיד מישהו שלא רואה את הדברים כפי שהם, הוא לא רואה את הדברים כפי שכולם רואים אותם בהנחה שהם ככה טיפש זה מישהו שחושב בצורה לא הגיונית, אוקי ואז לדוגמה אפשר להגיד לו "אוקי אז תקשיב למרות שהבקשה הזאת לא הגיונית אני אכבד אותה", "לא הגיונית למה לא הגיונית, למה אני מבקש משהו לא הגיוני מה זה אני טיפש? לא אני לא טיפש לא ביקשתי את זה" לדוגמה.

אוקי אז אמרנו משהו בצורה עקיפה ששידר למוח של השומע בצורה עקיפה שהוא טיפש וזאת הייתה כמובן סתם דוגמה ואז הוא מתכחש לזה שהוא ביקש את זה, הוא אומר "לא אני חוזר בי בכלל ממה שאמרתי". אוקי אותו דבר נגיד דבר אחר נגיד מישהו אומר "לך תביא לי כוס מים" נניח, עכשיו בן אדם אומר "לך תביא לי כוס מים" נגיד מה הוא לא רוצה שיחשבו עליו? הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא מנצל הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא מסכן, הוא לא רוצה שיחשבו עליו איזה משהו ואז מה עושים נגיד אומרים לו "אוקי הבנתי שאתה מאוד חייב מים אני אלך להביא לך". עכשיו מה הוספנו פה? הוספנו פה את ה - "מאוד חייב" הוא לא אמר שהוא מאוד חייב הוא בסך הכל ביקש מים אבל אנחנו הוספנו את ה - "מאוד חייב" ובעצם שידרנו לו כאילו לקחנו לו את העובדה של מה שהוא ביקש של מה שהוא אמר פירשנו אותה בצורה, הוספנו לה פירוש בצורה שהיא לא בהכרח נכונה שממנה יכול להשתמע לבן אדם שביקש את הבקשה משהו שהוא לא רוצה שיחשבו עליו ואז הוא מתכחש לזה הוא אומר "מה פתאום לא ביקשתי, לא התכוונתי".

בקיצור בשורה התחתונה הלוגיקה, כמובן שכל מקרה זה לגופו וצריך לראות וכו' ואם מנתחים את זה מספיק פעמים אז אחר כך גם יודעים לעשות את זה באופן ספונטני אבל הלוגיקה עוד פעם היא פשוטה לוקחים משהו שבן אדם רוצה אמר דרש בהנחה שלא רוצים להסכים איתו ובהנחה שלא רוצים להגיד לו בצורה מפורשת שלא רוצים להסכים איתו אז לוקחים משהו אחר שהוא בעצמו לא רוצה להסכים איתו, דהיינו, משהו שהוא בעצמו לא רוצה שיקרה שהוא בעצמו לא רוצה שיחשבו עליו וכו' ואז מעבירים לו מסר לתת מודע שלו שאומר לו "אתה יודע זה בסדר מה שביקשת אני לא מתנגד לזה אבל אז זה אומר שאתה ככה וככה מה שאתה לא רוצה שיחשבו עליך, אז זה אומר שיקרה משהו שאתה לא רוצה שיקרה" ואז כשהשומע שומע את זה ובתת מודע כשהוא מבין את הדבר הזה אז הוא מתכחש למה שהוא עצמו אמר.

ולכן עכשיו מהצד של השומעים מי שרוצה להתגונן מהמניפולציה הזאת הוא צריך לשים לב שהרבה פעמים כשהוא אומר משהו פשוט אז מעקמים את מה שהוא אמר, מישהו ששמע אותו מעקם את מה שהוא אמר ומוציא אותך לא בסדר לדוגמה וזה לא בהכרח נכון. אוקי זאת אומרת לא תמיד הצורה שבה אנשים מציגים את הדברים היא כפי שהציגו אותם מלכתחילה ולא תמיד כשמישהו מסכים איתך או כשמישהו מעמיד פנים שהוא מסכים איתך לא תמיד זה אומר שהוא באמת מסכים איתך כי לפעמים מישהו יכול להעמיד פנים שהוא מסכים איתך הוא לא בהכרח מסכים איתך. אז שלא יעבדו עליכם.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מניפולציות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מניפולציות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להפחיד את הלקוח שכנוע והעברת מסרים ניתוח סיבתיות ומכירות ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט איך להבין לקוח? הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף להתנסות במוצר בחינם צוות מכירות לבחור מנהל שיווק שיווק סמוי לשכנע מישהו להאמין לך ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות לשכנע לקוח להסכים חיסרון של הלקוח לשכנע בוס למכור בשיחת טלפון הרגלי צריכה של לקוחות לגרום ללקוח להתמכר לתת ללקוח אפשרויות בחירה לענות ללקוח כמה זה עולה להציג הנחה על מוצר מה קובע את מחיר המוצר? המוצרים של המתחרים איך לשכנע לקוח לקנות? לשכנע מהר מידי תכונות של מוצר שיווק ועזרי מכירה איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? להתקבל לעבודה כאיש מכירות לשכנע שופטים בבית משפט לשחרר לקוח חוויית לקוח הלקוח מתנגד למחיר אמון עם לקוח דינאמיקה במשא ומתן איך להיות בטוח במוצר שלי? איפה כדאי ללמוד nlp? לשכנע את אבא פרצה בתת מודע עבודה במכירות למכור בלי חשק לשלוט בתת מודע ניהול מחלקת מכירות לשכנע לקוח להרגיש טוב לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון הזדהות עם בעלי חיים לפגוש לקוח לקוח שעושה בעיות להסביר ללקוח למה המוצר יקר המוצר הכי יקר בקטגוריה למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? בניגוד לציפיות של הלקוח בעיה של לקוח בלי פתרון ליצור אמון עם האקסית לקוח מפחד להחליט חסרונות של מוצר roi שיווקי לשכנע אקסים לסלוח איך מראיינים אנשי מכירות? תמחור הגיוני ללקוח לגרום למישהו לרצות לעזור לך מתי לשחרר לקוח? לקוחות מזדמנים טכניקות של nlp למתחילים חומר מקצועי בצורה שיווקית לשבח מוצר לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר מה זה מוצר? שיווק אורגני האם אפשר ללמד למכור? לעשות טוב ללקוח לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך למכור את שיחת המכירה לטפל בהתנגדויות לקוח להשפיע על לקוח לחץ על לקוח טיפים לשכנוע אנשים לבנות עם הלקוח מערכת יחסים האפשרויות האחרות של הלקוח שכנוע הפוך דרכי שכנוע בפרסומות מניעת מניפולציות טכניקת nlp איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך ליצור צורך ללקוח? מניפולציות שכנוע לגרום למישהו לאהוב סקס לשכנע את עצמך לא לעשן מומחה לשכנוע האם לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? פרסום חומרים שיווקיים לקוח שלא רוצה לקנות לגרום לאקסים לתת בך אמון מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מוצר שלא כדאי למכור אותו תורת המשחקים במשא ומתן לגרום ללקוח לומר לך את האמת מוצר בלי תקלות לגרום למישהו להקשיב לתלונות שלך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, לשכנע, מומחה בשיווק בנושאי מניפולציות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4375 שניות - עכשיו 26_10_2025 השעה 20:42:52 - wesi28