אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציות ✔איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציות, הזדהות רגשית, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע בן זוג, אסטרטגיות שכנוע, יצירת עוגנים nlp, התנגדות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, nlp דוגמא, הדרכה אישית, לשכנע בנות, NLP הרצאות, ללמוד לשכנע אנשים, טיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP טיפול, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, NLP דיאטה, שיטות nlp, טיפול בהתנגדות במכירה, שיטות לשכנע אנשים, שתילת מחשבות, טיפים למכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP שתילת מחשבות, לשכנע את אשתי, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, סדנת nlp, שיווק ומכירות, התמודדות בראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:39איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך לגרום למישהו לחזור בו מבקשה בלי לומר "לא"?

לפעמים אדם מקבל בקשה שהוא לא מעוניין לקיים, אבל מסיבות שונות הוא לא רוצה או לא יכול להגיד ישירות "לא". במקרה כזה, אליעד כהן מציע להשתמש בטכניקה של התנגדות מתוחכמת, שבמסגרתה אפשר לומר "כן", אך תוך כדי כך לגרום לצד השני להתחרט על הבקשה שהוא עצמו ביקש.

מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית?

הטכניקה מבוססת על הסכמה לכאורה עם הבקשה, אך הצגתה בצורה שמעוררת בשואל תחושה לא נעימה. למשל, אם מישהו מבקש כוס מים, ניתן לומר: "טוב, אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה". המשפט מוגזם ומטרתו לגרום למבקש להירתע ולוותר על הבקשה. כמובן, הדוגמה הזו קיצונית, אך היא ממחישה את הרעיון של הבעת התנגדות בדרך עקיפה.

איך להשתמש בשאלות כדי לגרום לאדם להתחרט על בקשתו?

דרך מתוחכמת יותר לעשות זאת היא באמצעות שאילת שאלות שמערערות את הבקשה. לדוגמה, אפשר לשאול את המבקש: "איך בדיוק תרצה שאבצע את הבקשה?", או "למה בדיוק התכוונת כשאמרת את זה?". שאלות אלו מציגות את הבקשה כלא ברורה או לא הגיונית, ובכך מעודדות את המבקש לחזור בו מיוזמתו.

איך לגרום לאדם להרגיש לא בנוח עם מה שביקש?

אליעד כהן מסביר שאפשר גם להציג את הבקשה בדרך שתגרום לשואל להרגיש לא נוח עם עצמו. למשל, אם האדם ביקש כוס מים, אפשר לומר: "אוקיי, אני רואה שאתה ממש חייב מים, אז אני הולך להביא לך". תוספת הביטוי "ממש חייב" מייצרת תחושה שהמבקש תלותי או חלש, וזה גורם לו לאי - נעימות, מה שמוביל אותו להתחרט.

איך לגרום לאדם להימנע מלהיראות בצורה לא רצויה בעיניו?

אפשר להשתמש בשיטה הזו גם כדי לגרום למבקש לחשוב מחדש, באמצעות שימוש במאפיין שהוא לא רוצה שיחשבו עליו. למשל, אם ידוע שאדם לא רוצה להיתפס כטיפש, והבקשה שלו נשמעת מעט לא הגיונית, אפשר לומר: "אוקיי, למרות שהבקשה לא ממש הגיונית, אני אכבד אותה". השומע מבין באופן עקיף שהוא יוצא טיפש, מה שיגרום לו לסגת מהבקשה.

איך להעביר מסרים סמויים לתת המודע של האדם?

המפתח לשיטה הוא להעביר מסר סמוי לתת מודע של המבקש, שמקשר את הבקשה שלו עם משהו שלילי שהוא לא רוצה שיקרה או יחשבו עליו. במקום לומר זאת במפורש, כדאי להעביר את המסר בצורה עקיפה באמצעות שאלות או רמיזות מתוחכמות. לדוגמה, לא נאמר לו ישירות שהוא טיפש, אלא נגרום לו להבין בעצמו שזה מה שמשתמע מהבקשה.

איך לזהות ולהתגונן מפני מניפולציות כאלה?

אליעד מדגיש שחשוב מאוד לזהות כשמישהו משתמש בטכניקה הזו נגדך. לפעמים אדם יעמיד פנים שהוא מסכים עם מה שאמרת, אך בפועל הוא מציג את הדברים באופן מעוות כדי לגרום לך להיראות רע בעיני עצמך. לכן, צריך לשים לב מתי אדם מסכים באופן חשוד או כשדבריך מוצגים בצורה מעוותת, ולזכור שזה לא תמיד תואם את הכוונה המקורית שלך.

איך להתאמן וליישם את הטכניקה הזו בחיי היומיום?

אליעד כהן מציין שכדי לשלוט בטכניקה הזו בצורה טובה, חשוב להתאמן עליה ולהבין את המנגנון הפסיכולוגי שעומד מאחוריה. ככל שמנתחים יותר סיטואציות, כך מתפתחת היכולת לעשות זאת באופן ספונטני ומדויק יותר בשיחות אמיתיות.

לסיכום, הטכניקה מאפשרת להביע התנגדות בצורה עקיפה, ללא אמירת "לא" מפורשת. באמצעות הצגת הבקשה בצורה שלילית או לא נעימה, אפשר לגרום לאדם השני להתחרט עליה בעצמו.
איך להביע התנגדות בצורה מתוחכמת ולגרום למישהו להתחרט על בקשה?

כשהשומע לא רוצה להסכים לבקשה של מישהו, אך לא יכול או לא רוצה לומר זאת ישירות, יש אפשרות להפעיל מניפולציות מתוחכמות כדי לגרום לבן אדם להרגיש שהוא לא רוצה את מה שביקש. הטכניקה הזו כוללת את הבעת הסכמה לכאורה, תוך הצגת הבקשה בצורה שגורמת לבקשה להיראות לא רצויה בעיני מי שביקש אותה.

מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית?

נניח, לדוגמה, שמישהו מבקש ממך להביא לו כוס מים. במקום להיענות או לדחות את הבקשה, אפשר להגיב בצורה שמפנה את הבקשה לכיוון שלא רצוי לשואל. לדוגמה, אם תגיד "אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה", אתה בעצם מציג את הבקשה בצורה כה קיצונית שהשואל יתחיל להתחרט עליה, כי הוא לא רוצה להתפרש כמישהו שרוצה משהו קיצוני או מזעזע. כמובן, חשוב להשתמש בטכניקה זו בצורה מתוחכמת, כדי שלא תישמע גרוע מדי.

איך לשאול שאלות שמובילות את השואל לחזור בו?

שאלות כמו "למה התכוונת כשאמרת ככה וככה?" או "איך אתה רוצה שאני אעשה את זה?" יכולות לגרום לשואל להרגיש שהבקשה שלו נתפסת כלא ברורה או לא הגיונית. השאלות האלה שואלות על כוונותיו ומספקות לו הזדמנות להסביר את עצמו שוב, מה שגורם לו לחשוב מחדש על הבקשה ולחזור בו.

איך לגרום למישהו לחזור בו ממה שהוא ביקש?

אם מישהו מבקש ממך משהו, אפשר להציג את הבקשה בצורה שגורמת לו להרגיש לא נעים עם מה שביקש. לדוגמה, אם מישהו מבקש ממך להביא לו כוס מים, אפשר להגיד "אוקי, אז אתה מאוד חייב מים?". בכך, אתה מציין שהוא "מאוד חייב", דבר שיכול לגרום לו לחשוב מחדש ולחזור בו, כי הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא חסר אונים או תלותי.

איך לגרום למישהו להרגיש שהוא לא רוצה שיחשבו עליו משהו מסוים?

למשל, אם אתה יודע שמישהו לא רוצה שיחשבו עליו שהוא טיפש, תוכל להציע לעשות את הבקשה בצורה שהופכת אותה לפחות הגיונית. לדוגמה, אם הוא ביקש משהו שנראה לא הגיוני, אפשר לשאול "מה זה טיפש בעיניך?" ולפני שתסביר את הבקשה, תדגיש את חוסר ההיגיון שלה, מה שגורם לו לתחושות לא נוחות שיביאו אותו לחזור בו ממה שביקש.

מה עליך לעשות כדי להתגונן ממניפולציות כאלו?

אם אתה מוצא את עצמך במצב שבו מישהו מעקם את דבריך או מציג את בקשותיך בצורה מעוותת כדי לשכנע אותך לחזור בהן, חשוב להיות מודע לכך. כשמישהו מסכים איתך או מסכים לכאורה, זה לא תמיד אומר שהוא אכן מסכים - לפעמים זה רק חלק ממניפולציה שמובילה אותך לשנות את עמדתך בלי שתהיה מודע לכך.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע מכירות וכו' והטיפ הולך ככה נניח שמישהו מבקש מכם איזו בקשה כלשהי, בקש את הבקשה ואתה השומע לא מתאים לך הבקשה הזאת לא בא לך לעשות את זה אבל נניח שאתה לא יכול להתנגד אתה לא יכול להגיד לא, לא יכול לא רוצה לא מעוניין לא כדאי לך לא, למה? מאיזו סיבה כזו או אחרת ועכשיו אתה גם לא רוצה להגיד כן, אז מה עושים? אז אחת הדרכים היא מה שאפשר לעשות שזה טריק קצר ופשוט אפשר פשוט לעשות כאילו אתה אומר כן אבל תוך כדי שאתה אומר כן בעצם לגרום לזה שביקש את הבקשה להתחרט שהוא ביקש אותה.

אני רק לצורך הדוגמה אני אקצין, זאת לא דוגמה ריאלית אבל אקצין נגיד שמישהו אומר "לך תביא לי כוס מים", אוקי עכשיו נגיד אתה לא רוצה להביא לו כוס מים ואתה לא רוצה להגיד לו "אני לא רוצה להביא לך כוס מים ולא בא לי להביא לך כוס מים" אז אתה יכול להגיד לו "טוב אז אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה" עכשיו זה מזעזע, עכשיו הבן אדם יגיד "לא מה פתאום אל תביא לי מים". למה מה המהות של הדבר, אני לא אומר שככה צריך להגיד אבל מה המהות של הדבר? המהות של הדבר היא שבעצם לקחנו את המשפט "תביא לי כוס מים" כביכול הסכמנו איתו אמרנו "אוקי אני אביא לך כוס מים" אבל הצגנו אותו בצורה כזאת שהדובר הראשון מי שביקש את הבקשה הוא אומר "לא אני לא רוצה אל תביא לי לא בדבשך ולא מעוקצך" מה שנקרא.

עכשיו כמובן שצריך לעשות את זה בצורה מתוחכמת כי אם יעשו את זה בצורה כזאת כמובן שזה ישמע גרוע ולכן אני אסביר איך אפשר לעשות את זה בצורה מתוחכמת וזה הולך ככה הבן אדם נגיד ביקש בקשה נתן הוראה נתן ציווי מה שזה לא יהיה, עכשיו מה שצריך לעשות זה כביכול נגיד לשאול שאלה על מה שהוא אמר, כדי להראות לדוגמה "טוב אז איך אתה רוצה שנעשה ככה וככה?" או "אתה יכול להסביר לי למה התכוונת כשאמרת ככה וככה?" או כל שאלה כלשהי שבעצם על ההנחיה, או אפילו לאו דווקא שאלה אפילו סוג של אמירה "טוב אז אני אלך לעשות את מה שביקשת" או "אז אני אלך לקנות" או "אני אלך להביא" או מה שזה לא יהיה.

אבל עד כאן לכאורה הבענו הזדהות אנחנו בעצם מסכימים עם הרעיון אבל המניפולציה פה אומרת ברגע ששואלים "למה התכוונת כשאמרת ש... ?" או "למה בדיוק התכוונת כשאמרת... ?", או "איך אתה בדיוק רוצה ש... ?" או "טוב אז אני אלך לעשות את 1.. 2.. 3..." ברגע שעושים את זה צריך להציג את המשפט המקורי בצורה שבעצם תגרום לשומע, הבן אדם הנגדי ממול שביקש את הבקשה שלא רוצים להסכים איתה תגרום לו בעצם להתחרט על זה שהוא אמר אותה ואני אתן סתם דוגמה, או לא סתם דוגמה רציתי איזה דוגמה נגיד שמישהו טוען איזו טענה ואנחנו רוצים להסכים אנחנו אומרים לו "טוב אז אנחנו מבינים את הדעה הקיצונית שלך שאומרת שככה וככה" או "תגיד לי אז לפי הדעה הקיצונית הזאת שככה וככה" ואז בעצם אנחנו משדרים לו "אתה קיצוני" ואז הוא ירצה להגיד "לא מה פתאום אני לא קיצוני, לא התכוונתי לזה לא אמרתי את זה".

אבל בא נחזור לדוגמה הקודמת של בן אדם נגיד שביקש בקשה אז בא ננסה לחשוב נגיד שמישהו אומר "לך תביא לי כוס מים" סתם בקשה ביקש כוס מים "אני רוצה שתעשה ככה וככה, לך תישן מוקדם לך תישן מאוחר, תקום תבוא תלך תחזור", איך בעצם אפשר לנסח משפט כזה בצורה שזה שאמר אותה יגיד "לא מה פתאום לא אמרתי את זה, זה לא משנה אני לא צריך את זה", איך אפשר לעשות? אז בגדול לוקחים משהו שהבן אדם לא רוצה שיחשבו עליו. נגיד בן אדם לא רוצה שיחשבו שהוא טיפש, אוקי אנחנו יודעים שיש מישהו שלא רוצה שיחשבו שהוא טיפש, עכשיו הוא ביקש איזו בקשה אנחנו צריכים לשדר לו "אין בעיה אני מסכים עם הבקשה שלך אבל הבקשה הזאת אומרת שאתה טיפש" אם נצליח לשדר לו את זה בעצם נגרום לו להגיד "לא מה פתאום אני לא התכוונתי לא צריך, לא אמרתי לא חשבתי רק חשבתי רק אמרתי" ולרדת מהבקשה.

תכף אני אסביר גם איך עושים את זה אבל אני מחדד עוד פעם את הטריק, הטריק הוא כזה מישהו ביקש בקשה אמר אמירה טען טענה מה שזה לא יהיה ואנחנו רוצים לגרום לו לחזור בזה לחזור בו במה שהוא אמר או להסתייג וכו', מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים עוד פעם דבר שהוא לא רוצה שיחשבו עליו דבר שהוא לא רוצה שיקרה ואנחנו יוצרים התניה שאומרת "אתה יודע המשפט שלך נכון אני מסכים איתו אבל אז זה אומר ש... 1.. 2.. 3... יקרה משהו שאתה לא רוצה, ש... 1.. 2.. 3... זה אומר עליך משהו שאתה לא רוצה שיחשבו עליך" ברגע שעושים את זה אוטומטית הוא יחזור בו. עכשיו ואיך עושים את זה כי אי אפשר להגיד לבן אדם "אוקי אני אעשה את זה אבל זה אומר שאתה טיפש", אוקי אז איך עושים? אז לדוגמה צריך לנסח בצורה שתרמוז על הדבר לאו דווקא תגיד אותו תרמוז עליו.

נגיד נזרום עם הדוגמה של הטיפש, נגיד בן אדם לא רוצה שיחשבו שהוא טיפש ואז הוא מבקש איזו בקשה ואנחנו רוצים להגיד לו "תקשיב אנחנו נעשה את זה אבל אז זה אומר שאתה טיפש" אבל לא יכולים אי אפשר להגיד לו "תקשיב זה אומר שאתה טיפש", אז מה שעושים זה לדוגמה שואלים "אוקי מה זה טיפש?" טיפש זה נגיד מישהו שלא רואה את הדברים כפי שהם, הוא לא רואה את הדברים כפי שכולם רואים אותם בהנחה שהם ככה טיפש זה מישהו שחושב בצורה לא הגיונית, אוקי ואז לדוגמה אפשר להגיד לו "אוקי אז תקשיב למרות שהבקשה הזאת לא הגיונית אני אכבד אותה", "לא הגיונית למה לא הגיונית, למה אני מבקש משהו לא הגיוני מה זה אני טיפש? לא אני לא טיפש לא ביקשתי את זה" לדוגמה.

אוקי אז אמרנו משהו בצורה עקיפה ששידר למוח של השומע בצורה עקיפה שהוא טיפש וזאת הייתה כמובן סתם דוגמה ואז הוא מתכחש לזה שהוא ביקש את זה, הוא אומר "לא אני חוזר בי בכלל ממה שאמרתי". אוקי אותו דבר נגיד דבר אחר נגיד מישהו אומר "לך תביא לי כוס מים" נניח, עכשיו בן אדם אומר "לך תביא לי כוס מים" נגיד מה הוא לא רוצה שיחשבו עליו? הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא מנצל הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא מסכן, הוא לא רוצה שיחשבו עליו איזה משהו ואז מה עושים נגיד אומרים לו "אוקי הבנתי שאתה מאוד חייב מים אני אלך להביא לך". עכשיו מה הוספנו פה? הוספנו פה את ה - "מאוד חייב" הוא לא אמר שהוא מאוד חייב הוא בסך הכל ביקש מים אבל אנחנו הוספנו את ה - "מאוד חייב" ובעצם שידרנו לו כאילו לקחנו לו את העובדה של מה שהוא ביקש של מה שהוא אמר פירשנו אותה בצורה, הוספנו לה פירוש בצורה שהיא לא בהכרח נכונה שממנה יכול להשתמע לבן אדם שביקש את הבקשה משהו שהוא לא רוצה שיחשבו עליו ואז הוא מתכחש לזה הוא אומר "מה פתאום לא ביקשתי, לא התכוונתי".

בקיצור בשורה התחתונה הלוגיקה, כמובן שכל מקרה זה לגופו וצריך לראות וכו' ואם מנתחים את זה מספיק פעמים אז אחר כך גם יודעים לעשות את זה באופן ספונטני אבל הלוגיקה עוד פעם היא פשוטה לוקחים משהו שבן אדם רוצה אמר דרש בהנחה שלא רוצים להסכים איתו ובהנחה שלא רוצים להגיד לו בצורה מפורשת שלא רוצים להסכים איתו אז לוקחים משהו אחר שהוא בעצמו לא רוצה להסכים איתו, דהיינו, משהו שהוא בעצמו לא רוצה שיקרה שהוא בעצמו לא רוצה שיחשבו עליו וכו' ואז מעבירים לו מסר לתת מודע שלו שאומר לו "אתה יודע זה בסדר מה שביקשת אני לא מתנגד לזה אבל אז זה אומר שאתה ככה וככה מה שאתה לא רוצה שיחשבו עליך, אז זה אומר שיקרה משהו שאתה לא רוצה שיקרה" ואז כשהשומע שומע את זה ובתת מודע כשהוא מבין את הדבר הזה אז הוא מתכחש למה שהוא עצמו אמר.

ולכן עכשיו מהצד של השומעים מי שרוצה להתגונן מהמניפולציה הזאת הוא צריך לשים לב שהרבה פעמים כשהוא אומר משהו פשוט אז מעקמים את מה שהוא אמר, מישהו ששמע אותו מעקם את מה שהוא אמר ומוציא אותך לא בסדר לדוגמה וזה לא בהכרח נכון. אוקי זאת אומרת לא תמיד הצורה שבה אנשים מציגים את הדברים היא כפי שהציגו אותם מלכתחילה ולא תמיד כשמישהו מסכים איתך או כשמישהו מעמיד פנים שהוא מסכים איתך לא תמיד זה אומר שהוא באמת מסכים איתך כי לפעמים מישהו יכול להעמיד פנים שהוא מסכים איתך הוא לא בהכרח מסכים איתך. אז שלא יעבדו עליכם.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מניפולציות, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מניפולציות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
זיהוי שתילת מחשבות המסע שהלקוח עובר יצירת השפעה כמה כסף לבקש על מוצר? איך מבצע משפיע על הלקוח? לשדר מקצועיות ללקוח בניגוד לציפיות של הלקוח מחיר של מוצר חשדנות של לקוח לשכנע מישהו לא להיקשר לקוחות לא מרוצים לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו לשכנע מישהו לא להתנגד איש מכירות לא מקצועי לקוח של המתחרים יצירת חומרי שיווק לקוחות מהאלפיון העליון טכניקות של nlp למכור קורס לגרום למישהו להתמכר לכתוב בהצעת המחיר ללקוח נקודות הכאב של הלקוח עולם המכירות למכור את עצמי בביטחון עצמי לקוח קיבל החלטה שגויה אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות אומץ למכור איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק חומרי שיווק אורגני שכנוע סמוי לשכנע אנשים לאהוב למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו אסטרטגיית שיווק טובה ללמוד להיות איש מכירות טריקים לשכנוע אנשים לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם צרכי הלקוח לפני רכישה מומחה לתת מודע שיחת מכירות לקרוא ללקוח בשם חיבה משפך שיווקי במחלקת מכירות לגרום למישהו לרצות להיות כמוך להביא תועלת ללקוח מוצר עם המון ביקוש למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? סוגים של חומרים שיווקיים איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה? להכיר את הלקוחות שלך אי הסכמה עם לקוח פסיכולוגיה של מבצעי מכירות מי לא צריך לעשות שיווק? הוכחה לשווי שוק של מוצר מדידת ביצועי מנהל שיווק לגרום למישהו להיות יותר חכם לשכנע גבר לאהוב בקשה לא סבירה של לקוח כנסי מכירות אסטרטגיות משא ומתן כושר שכנוע עצמי לגרום למישהו לדבר איתך בכנות לשדר מקצועיות מול לקוח לגרום למישהו לא למות הדעה של הלקוח על המתחרים למכור שירות חדש אימון למכירות איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? מה לקוחות שואלים? שיווק בחינם להרגיש מוצר איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? מוצרים ברמה ירודה מניפולציות של מומחים איך להציג מוצר? לגרום למישהו לשכנע שירות לקוחות השמה לאנשי מכירות שיטות לשכנוע לקוחות לשפר את כושר השכנוע לגרום למישהו לשנוא אותך לשכנע מישהו טעויות בתהליך שכנוע לקוח אין פתרון ללקוח שימוש במילים של הלקוח לקוח שקודם כל רוצה התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון לברר את צרכי הלקוח שפה של לקוח איזה מוצר לא למכור? איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? לסרב לבקשה של לקוח חרדת ביצוע של אנשי מכירות למכור את עצמך לגרום למישהו להיות חבר למכור מוצר לא רווחי לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק סודות השכנוע של התת מודע להציע ללקוחות לעודד עובדים למכור סוגי מוצרים להציע ללקוחות איך להביא לקוחות לעסק? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, לשתול מחשבות, קואצינג בנושאי מניפולציות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 12_12_2025 השעה 10:02:19 - wesi28