אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מסרים שיווקים, nlp חינם, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP התניה, ראפור, NLP להורים, לשכנע ללכת לטיפול, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, חוקים בשכנוע והשפעה, אסטרטגיות משא ומתן, ללמוד למכור, שיטות nlp, לשכנע מורה, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, הצלחה במכירות, מניפולציה, להתראיין לטלוויזיה, NLP סרטונים, עקרונות ה nlp, לשכנע אישה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע בן אדם, nlp שיטת טיפול, יחסי ציבור, לשכנע שכנה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע גבר להיות איתך, קורס nlp, לשכנע מישהו, NLP אימון אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע לקנות מוצר, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום...היעד, מי המתחרים שלך, מה היתרונות שלך ועוד. אבל אלו נושאים שצריכים להעמיק בהם בפני עצמם. בכל מקרה המטרה היא להסביר, שתמיד כנראה שיש איזה הבדל בינך לבין המתחרים שלך, שהוא יתרון יחסי שיש לך ביחס למתחרים שלך, ביחס ללקוח שלך. ואת היתרון הזה, צריכים להדגיש בבידול שלך, שאותו אתה עושה בשיווק שלך. ואני אחדד: הלקוח תמיד שואל את עצמו למה דווקא אתה, למה לרכוש דווקא ממך, תמיד הלקוח ישאל את זה. ובהנחה שהלקוח לא פועל בצורה אקראית, הרי שהוא ירצה להסביר לעצמו למה הוא רוכש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. אבל ברמת העיקרון...
טיפול בהתאבדות, איך למנוע התאבדות? לתכנן התאבדות, איך להרוג את עצמך? איך להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, מחשבות אובדניות, מחשבות על מוות
...למציאותית יותר, מוחשית וברורה יותר. אם ההתאבדות נתפסת כמשהו ממשי ומוחשי, יש סכנה שדווקא המוחשיות הזו תקרב אותו לבצע את המעשה. למשל, אם אדם חושב לטוס להודו ומתחיל לתכנן את הטיול לפרטים, הוא למעשה הופך את הרעיון לממשי יותר. אותו עיקרון יכול לפעול במחשבות אובדניות: התכנון המפורט יכול להפוך את המעשה לאפשרות ממשית וקונקרטית יותר עבורו, וכך דווקא להגביר את הסיכון לביצוע. האם התעלמות מהמחשבות על מוות היא פתרון יעיל? אליעד כהן מסביר שמהצד השני, ישנה אפשרות לא לדבר כלל על המחשבות האובדניות. במקרה כזה, האדם...
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
...יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח איך ליצור כימיה עם לקוח בלי לשאול שאלות רבות מדי? כאשר מדברים על יצירת כימיה עם לקוח, אחד הדברים הנפוצים הוא לברר עליו פרטים אישיים כלליים כמו מצב משפחתי, מקום מגורים, ותחומי עניין, על מנת ליצור קשר אישי ואווירה נעימה. לפי אליעד כהן, המטרה היא ליצור תחושת קירבה שתאפשר ללקוח להרגיש בנוח עם המוכר, אף על פי שהמוכר לא חושף פרטים אישיים על עצמו. אליעד מציין זאת...
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
...אוטומטי למחשבות ולתחושות שלנו בלי לבדוק אותן לעומק. האם כשנוח לנו יותר, זה אומר שקודם היה לא נוח? אליעד כהן מתחיל בהסבר של דוגמה פשוטה ויומיומית: אדם שוכב במיטה והמוח שלו אומר לו פתאום תזוז, כי לא נוח לך. האדם מתלבט: האם באמת לא נוח לי, או שהמוח שלי רק אומר לי את זה? הוא מחליט לבדוק את הטענה: אם אזוז ויהיה לי יותר נוח, האם זה מוכיח שקודם היה לי פחות נוח? אליעד מסביר שהמוח אומר לנו להאמין בכך שאם לאחר פעולה מסוימת הרגשנו טוב יותר, הרי שלפני הפעולה בהכרח היה לנו פחות טוב. הוא מדגים זאת עם דוגמאות...
טיפים ליצירת שיחה, טיפים למאמן אישי, טיפים למטפלים, טיפים למראיינים, איך לדובב אנשים? איך לגרום למישהו לדבר? איך להבין אנשים? טכניקות אימון, מה השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך?
טיפים ליצירת שיחה, טיפים למאמן אישי, טיפים למטפלים, טיפים למראיינים, איך לדובב אנשים? איך לגרום למישהו לדבר? איך להבין אנשים? טכניקות אימון, מה השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך?
...להבין אנשים? טכניקות אימון, מה השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך? למה אנשים שוכחים פתאום כעס או אכזבה לאחר עימות או כישלון? אליעד כהן מסביר תופעה נפוצה שבה אנשים חווים רגעים של כעס, עוינות או מאמצים רבים להשגת מטרה מסוימת, אך לאחר זמן קצר מתנהגים כאילו האירוע כלל לא קרה. לדוגמה, אדם שמפגין כעס רב כלפי מישהו אחר, וממש לאחר כמה דקות מתנהל בשיחה רגועה ורגילה, בלי להראות שום זכר לכעס. דוגמה נוספת היא אדם שמשקיע מאמצים כבירים להשגת מטרה, מתאמץ מאוד וכשהוא לא מצליח, פתאום טוען שזה כלל לא היה חשוב לו....
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
...אליך, מאשר שהוא יתלבט בינך לבין אפשרות שהיא הרבה יותר רחוקה ממך ושממנה אולי יהיה לך הרבה יותר קשה להחזיר את הלקוח אליך אחרי שהוא הבין שאין לך מענה לתת לו. לסיכום: ישנם מצבים שאתה תעדיף שהלקוח יתלבט בינך לבין מתחרה מסוים שלך ואתה תעדיף אפילו להמליץ לו לשקול לרכוש מהמתחרה שלך ולא ממך, כדי להשאיר אותו בהתלבטות מסויימת, שלדעתך ממנה יהיה לך הרבה יותר קל לשכנע את הלקוח לחזור אליך, יותר קל מאשר אם הלקוח יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת שהיא הרבה יותר רחוקה, שאולי ממנה לא תצליח לשכנע את הלקוח לחזור...
רוצה ספייס, צריך ספייס, רוצה חופש, לוותר על חופש בזוגיות, לא רוצה להתאהב, לא רוצה להתחייב, פחד מהתאהבות, פחד ממחויבות, חיזוק זוגיות, איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לגרום למישהו לרצות אותך?
רוצה ספייס, צריך ספייס, רוצה חופש, לוותר על חופש בזוגיות, לא רוצה להתאהב, לא רוצה להתחייב, פחד מהתאהבות, פחד ממחויבות, חיזוק זוגיות, איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לגרום למישהו לרצות אותך?
...שמעסיקה אותו היא איך לגרום לאדם כזה להרגיש שלמרות שהוא מוותר על חופש מסוים, הוא למעשה מרוויח חופש מסוג אחר בזכות הזוגיות. הוא מדגיש שהמפתח כאן הוא להבין את סוג החופש שמדובר בו - האם מדובר בחופש מעבודה, חופש מהתחייבויות, או חופש רגשי - ולתת לאדם את אותו חופש בהיבטים אחרים, כך שהוא יהיה מוכן לוותר על החופש בזוגיות. כדי להדגים את הרעיון הזה, הוא מציע לחשוב על סוגים שונים של חופש. לדוגמה, אם אדם רוצה חופש בעבודתו, אפשר להציע לו חופש לעסוק בדברים שהוא אוהב ולהפחית את תחושת המחויבות לעבודה. במילים אחרות...
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
...אותו כי אתם כקונים מה שצריך לעשות הקונה כקונה צריך לבדוק האם באמת המוצר הזה טוב לי כן או לא? זה הכל ולשים לב, אם רוצים ניתן לשים לב שהעסקה היא לא החלטה רגשית אלא החלטה שכלית החלטה הגיונית. למה? כי הרבה פעמים בן אדם קונה את המוצר או לא קונה את המוצר לא בגלל שהמוצר לא מתאים לו לפעמים בן אדם חושב שהמוצר לא מתאים לו למרות שהמוצר כן מתאים לו והסיבה שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו זה לא בגלל שהמוצר לא מתאים לו אלא זה בגלל שהוא פשוט בדיכאון הוא אומר עזוב זה לא מתאים לי, אבל זה מתאים לך זה יציל את חייך אבל...
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
...לפרט את הכל ואת כל הדברים שכלולים או לא כלולים בעבודה שלך לפרטי פרטים. ובנוסף, לקוחות גם לא אוהבים הצעות מחיר באורך אין סופי. ולכן יש היגיון לנסות לכתוב הצעת מחיר קצרה ותמציתית ולא הצעת מחיר ארוכה כאורך הגלות. וכאן צריכים למצוא את האיזון. ברמת העיקרון הגיוני לכתוב את כל הדברים שלדעתך הגיוני ושיש סיכוי סביר שלאחר מכן עשויה להיות אי הסכמה לגביהם. דהיינו, אתה לא צריך לכתוב את כל פרטי הפרטים האפשריים לגבי מה אתה כן ומה אתה לא הולך לספק ללקוח. אבל כן הגיוני שתכתוב את הדברים העיקריים שכנראה יש אפשרות...
איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים
איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים
...אוהב את מה שהוא סבור שעושה לו טוב ושונא את מה שהוא חושב שעושה לו רע. בהתאם לכך, אם תגרום לאדם לחשוב שאתה עושה לו טוב, סביר להניח שהוא יאהב אותך, ואם הוא יחשוב שאתה מזיק לו, הוא ישנא אותך. מה הטעות בחיזור אובססיבי? הגישה השגויה ביותר בחיזור היא החיזור האובססיבי, שבו האדם מנסה להראות כל הזמן למישהו אחר כמה הוא רוצה אותו, מצפה לאהבה בלתי פוסקת ומדביק את עצמו לאדם הזה בכל דרך אפשרית. לעיתים, אנשים חושבים שגילוי אובססיבי של אהבה יגרום לאדם השני לאהוב אותם, אך בפועל, גישה זו לרוב תוביל לתוצאה הפוכה. אדם...
1 2
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מסרים שיווקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מסרים שיווקים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מסרים שיווקים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? וודאות של לקוח בעסקה למה למכור כמה מוצרים? לתכנת את התת מודע עובדים כלקוחות ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט מניפולציות בפרסום לשכנע בחורה להתאהב איך לדבר עם הלקוח? לגרום למישהו להצטמצם למענך מוצר מדף לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה כמה מוצרים? מניפולציות פרסומיות איך למכור ללקוחות? טיימינג של שכנוע להשתפר בתור איש מכירות לייצר מוצר יותר זול צורך של הלקוח איך להחזיר אמון? לקוח מאוכזב לקוח מבקש בקשה טיפים למכירות אומנות השכנוע ללקוח קשה לקבל החלטה למרות שהמוצר גרוע חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה בירור צרכי לקוח לא מצליח למכור איך ליצור אמון? למכור חוסר ידיעה כידיעה למכור מוצר לא מוגמר איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה לרכוש את אמון הלקוחות אפשרויות בחירה של לקוח מוצר שיש לו הרבה ביקוש לשחרר את הלקוח שכנוע מהסיבה הלא נכונה איש מכירות אוטומטי מה הכוונה למכור את עצמך ללקוח? לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך לקוח ששואל כמה זה עולה לשכנע ילד לסדר מוצר בינוני פשוט למכור שיווק לטווח ארוך לשכנע מישהו לכבד התנסות הלקוחות במוצר מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? למכור או להמשיך בפיתוח לתת אמון מחדש לגרום למישהו להקשיב למשהו איך לעודד עובדים למכור יותר... מוצר שלא כלכלי למכור אותו בעיית תקציב שיווקי טכניקות מניפולציה להגן על עצמך משתילת מחשבות ניהול משא ומתן עסקי לאבד לקוחות איך לומדים לשכנע? מנהל מחלקת מכירות למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... מסרים שיווקיים לשכנע את הפקיד למכור פטנט תפקידו של מנהל מכירות לגרום למישהו לחזור אליך האם לטפל בהתנגדות לקוח? לשכנע אדם לשנות את עמדתו לבחור חברת שיווק לגרום למישהו להתמכר אליך לקוח שמפר חוזה טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות למה קשה לעבוד במכירות? לגרום למישהו להשתכנע ברעיון לגרום למישהו לריב עם מישהו הלקוח הוא לא אתה לימודי מכירות לשכנע מישהו להימשך לקנות ולמכור לשכנע טרנסגנדר אצליח למכור למה אין מכירות? מוצר במתנה איך ניתן לשכנע? לאפשר ללקוח לבחור איך לתמחר ללקוח? להעביר מסרים משכנעים איך לטפל בהתנגדויות לקוח? מודע או תת מודע להשפיע על עצמי האם אפשר ללמד למכור? לשכנע מישהו להיקשר למשהו להחליף את איש המכירות קורס nlp במה תלויה איכות השיווק? מכירות בעסק לקוח עם דרישות כל אחד יכול להשתכנע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, תורת המשחקים, מומחה בשיווק בתחום מסרים שיווקים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7109 שניות - עכשיו 10_11_2025 השעה 11:32:52 - wesi28