אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי חשוב ללקוח מי המוכר? ✔למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מתי חשוב ללקוח מי המוכר?, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע אנשים להגיד כן, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, עבודה ב nlp, אסטרטגיה שיווקית, איך לשכנע מישהו, איך לשכנע את חברה שלי, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את האשה, NLP דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע את אבא, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את החברים, לשכנע את הלקוח, איך לשכנע לקוח לקנות, סדנאות nlp, חומר על nlp, איך לשכנע את המנהל, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, ייעוץ אסטרטגי, טיפול בשיטת nlp, לשכנע את עצמי לא לאכול, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך למכור, לשכנע בחורה לצאת איתך, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, טיפול nlp, לשכנע את עצמי ללמוד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למה אנשי מכירות צריכים למכור גם את עצמם?

כאשר איש מכירות עומד מול לקוח ומנסה לשכנע אותו לרכוש מוצר, הוא לרוב ירגיש צורך לדבר על היתרונות של המוצר עצמו - על תכונותיו, איכותו, ויתרונותיו. אך חשוב להבין שנושא המוצר הוא רק חלק מהתמונה. למעשה, הלקוח לא רק קונה את המוצר, הוא גם קונה את המוצר ממך. כלומר, המוכר הוא חלק אינטגרלי בתהליך הרכישה, והשפעתו על ההחלטה היא משמעותית. הלקוח לא רק בודק את המוצר, אלא גם שואל את עצמו אם הוא יכול לסמוך על המוכר, אם המוכר אמין, מקצועי, ובעל ידע.

החשיבות של האמון בין הלקוח למוכר

האמון בין המוכר ללקוח הוא קריטי. החלטת הרכישה של הלקוח אינה תלויה רק במוצר עצמו, אלא גם בתחושותיו כלפי המוכר. אם הלקוח מרגיש שהמוכר אמין, מקצועי, ובעל ידע, סביר להניח שהוא יבחר לקנות ממנו, גם אם המוצר לא מושלם. מצד שני, אם המוכר לא מצליח לבנות אמון עם הלקוח, הלקוח עלול להימנע מלקנות את המוצר, גם אם הוא חושב שהמוצר טוב. המוכר שמצליח לבנות קשר אמין עם הלקוח יגביר את סיכויי המכירה.

איך המוכר משפיע על ההחלטה של הלקוח?

במהלך שיחת מכירה, הלקוח שוקל את המוצר ואת המוכר יחד. כמובן, יש מוצרים שבהם השפעת המוכר פחותה - לדוגמה, אם הלקוח כבר מכיר את המוצר ומבין את איכותו. אולם ברוב המקרים, הלקוח יתייחס גם למוכר עצמו, וישפוט אותו על פי האמינות והידע שהוא מציג. המוכר צריך להיות מודע לכך שהוא לא רק מציג את המוצר, אלא גם את עצמו.

איך למכור את עצמך ללקוח?

על מנת להצליח בשיחה עם לקוח, יש לבנות את האמון שלו כלפי המוכר, ולהפוך את המוכר עצמו לגורם אמין ומקצועי. הדרך לעשות זאת כוללת מספר צעדים:
  • להפגין ידע

    - ככל שתדע יותר על המוצר, כך תוכל לספק ללקוח מידע שיגרום לו להרגיש בטוח בהחלטתו.
  • להיות אותנטי

    - אל תנסה לדחוף מכירה בכל מחיר, אלא הקשב לצרכים של הלקוח וענה להם באופן כן.
  • להראות אמינות

    - אם אינך בטוח במשהו, עדיף לומר "אני אבדוק ואחזור אליך" מאשר להמציא תשובות.
  • ליצור חיבור אישי

    - הלקוחות קונים מאנשים שהם מרגישים בנוח איתם. חשוב לבנות שיחה אישית ולפיתוח קשר אמיתי.
  • לשדר ביטחון

    - אם אתה מאמין במוצר שלך וביכולת שלך לעזור ללקוח, הוא ירגיש את הביטחון הזה ויבחר לרכוש.
לסיכום

המכירה היא לא רק על המוצר - היא גם על המוכר. בשיחת מכירה, עליך לחשוב כיצד למכור את עצמך, לא רק את המוצר. אם תצליח לבנות אמון עם הלקוח, ותראה לו שאתה אמין ומקצועי, הוא יהיה יותר פתוח לרכוש ממך את המוצר. המפתח להצלחה במכירות טמון לא רק במוצר עצמו, אלא גם בהשפעה שאתה, המוכר, משדר.
למה אנשי מכירות צריכים למכור גם את עצמם?

כאשר איש מכירות מוכר מוצר, עליו להבין שהוא לא רק מוכר את המוצר עצמו, אלא גם את עצמו. למה הכוונה? באופן טבעי, כאשר אתה פונה ללקוח ומנסה לשכנע אותו לרכוש מוצר מסוים, הדגש שלך יהיה על היתרונות של המוצר: על התכונות שלו, על האיכויות, על מה שהוא נותן ללקוח. אבל כאן בדיוק מגיעה הנקודה החשובה - הלקוח לא רק קונה את המוצר, אלא הוא גם קונה ממי שמוכר לו את המוצר.

החשיבות של האמון בין הלקוח למוכר

החלטת הרכישה של הלקוח אינה תלויה רק במוצר עצמו, אלא גם בתחושות שלו כלפי המוכר. אם הלקוח רואה במוכר אדם אמין, מקצועי, חכם ובעל ידע, הסיכוי שהוא יקנה ממנו גדל באופן משמעותי. מצד שני, אם הלקוח מרגיש שהמוכר אינו אמין או לא מקצועי מספיק, הוא עלול לוותר על הרכישה, גם אם המוצר עצמו נראה לו טוב.

איך המוכר משפיע על ההחלטה של הלקוח?

כל לקוח עושה שקלול בין המוצר לבין המוכר. כמובן שיש מוצרים שבהם החשיבות של המוכר נמוכה יותר - למשל, אם הלקוח כבר מכיר את המוצר ויודע בוודאות שהוא רוצה אותו, אולי המוכר פחות ישפיע עליו. אבל ברוב המקרים, הלקוח מתייחס גם למי שמוכר לו את המוצר, שואל את עצמו האם הוא יכול לסמוך עליו, האם המוכר באמת ממליץ לו על משהו טוב או שיש לו אינטרס נסתר.

איך למכור את עצמך ללקוח?

כדי להצליח במכירה, עליך לא רק להתמקד בתכונות של המוצר אלא גם בבניית האמון של הלקוח כלפיך. הנה כמה דרכים לגרום ללקוח לראות בך אדם אמין ומקצועי:
  • להפגין ידע - ככל שתדע יותר על המוצר, כך תוכל לתת ללקוח מידע שיגרום לו להרגיש בטוח.
  • להיות אותנטי - אל תנסה "לדחוף" מכירה בכל מחיר, אלא באמת להקשיב לצרכים של הלקוח.
  • להראות אמינות - אם אתה לא בטוח במשהו, עדיף לומר "אני אבדוק ואחזור אליך" מאשר להמציא תשובות.
  • ליצור חיבור אישי - הלקוחות קונים מאנשים שהם מרגישים איתם בנוח. נסה לפתח שיחה אישית ולבנות מערכת יחסים.
  • לשדר ביטחון - אם אתה מאמין במוצר שלך וביכולת שלך לעזור ללקוח, הוא ירגיש את זה.
לסיכום

כשאתה בשיחת מכירה, אל תחשוב רק על איך למכור את המוצר, אלא גם על איך למכור את עצמך. איך לגרום ללקוח לתת בך אמון, איך לשכנע אותו שאתה איש מקצוע רציני ואמין. המפתח להצלחה במכירות טמון לא רק במוצר עצמו אלא גם באופן שבו הלקוח תופס אותך כמוכר.
הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר שלך, למה ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר? למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? מה הכוונה למכור את עצמך ללקוח? איך לדבר נכון עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
...ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות כשאתה מתחיל תהליך של מכירה, שים לב שאתה לא מתחיל אותו בתהליך של מכירה. דהיינו, שים לב שהלקוח שלך לא ירגיש שאתה מתחיל למכור את עצמך. כשאתה מוכר את עצמך, בעצם אכפת לך שהלקוח יקנה את המוצר, אבל לא אכפת לך ממנו כלקוח. בתהליך תקין, אתה אמור לשדר ללקוח שאכפת לך ממנו כלקוח, יותר ממה שאכפת לך למכור לו. ולכן, אל תמכור את עצמך ואת המוצר שלך, לפני שאתה יודע מה הלקוח שלך /...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
...מציג את עצמך, אתה בעצם מוכר את עצמך ללקוח שלך. וכשאתה מוכר את עצמך, אתה בעצם משדר לתת המודע של הלקוח שלך, שהוא צריך לקנות אותך ושאתה עומד למבחן. אתה בעצם גם חושף את נקודות התורפה שלך. כי מי שהוא חזק, הוא לא צריך למכור את עצמו. אתה רוצה לשדר ללקוח שלך, שהוא צריך למכור את עצמו לך, כלקוח, שתהיה מוכן למכור לו משהו. כי הוא צריך אותך ולא אתה אותו. ולכן, כשאתה מוכר את עצמך ומציג את עצמך ללקוח, באופן כללי, שים לב שאתה לא מתאמץ יותר מידי, אלא תנסה להעביר את המיקוד ללקוח שלך, לדבר עליו, ולשדר לו, שאתה לא...
טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
...על איש המכירות, כי הוא מרגיש שמנסים למכור לו ולא לעזור לו. ואז אין אמון עם הלקוח וכולי. ולכן קריטי שאיש המכירות תהיה לו גם את נקודת המבט של, איך היית מגיב לחבר הכי טוב שלך, שהיה אומר לך שהמוצר X יקר לו, או שהמוצר X לא מתאים לו. מה היית עושה, במידה והיית מנסה לתת לו את הייעוץ הטוב ביותר? כנראה שהיית מנסה להבין אותו. כנראה שהיית עושה איתו ניתוח סיבתיות להבין מה האמת לגבי ההתנגדות שלו. ולכן צריכים גם את נקודת המבט הזו, של לרצות לעשות טוב ללקוח ולהיות החבר הכי טוב של הלקוח / להיות היועץ של הלקוח ולא...
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
...מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור בין השאר ליצור אמון עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש מקצוע. ואז בגלל שאיש המכירות רוצה שהלקוח יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל...
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
...ויש איש מכירות שהוא בא בגישה של יועץ של הלקוח, שבה הוא רוצה את טובת הלקוח מעל הכל גם אם לא תהיה שום מכירה. ויש לקוחות, שכאשר הם חושבים באופן מודע או אפילו בתת המודע של הלקוח, שאיש המכירות מדבר כמו איש מכירות ולא כמו איש אמת, איש מקצוע וכולי, הרי שזה גורם להם לשנוא את איש המכירות ובאופן אוטומטי הם לא ירצו לרכוש ממנו. כי יש להם טראומה מאיש מכירות ששיקר איתם וכיוב. ויש כאן המון מיומנויות. איך גם למכור ללקוח מצד אחד, וגם תוך כדי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא רוצה למכור לו, אלא רק אם זה יעשה לו טוב. ויש...
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
...הלקוח, כבר אין יותר שאלות פתוחות, ואם כבר הכל ברור, אז ממילא המשפט אני צריך לחשוב על זה, פחות רלוונטי בהקשר של השיחה. שוב: אם תדע לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות, בעיקר באמצעות זה שהלקוח לא יחשוש מכך שאם הוא יטיל ספק במכירה, אז אתה תפעיל עליו לחץ. שזה עוד נושא בפני עצמו, איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח ואיך ליצור אמון עם לקוח ואיך לגרום ללקוח לסמוך עליך, בכל מקרה אם תדע לעשות את זה, הרי שאתה תגרום לכך שבדינאמיקה שלך מול הלקוח, יהיה ברור שאין עוד נושאים פתוחים, ושהלקוח מבחינת הדינאמיקה בשיחה איתך...
איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
...וככה, למה זה יכול להסתבך? או למה מקרים שאפשר לחשוב שהם פשוטים, בפועל יכולים להיות מאוד מורכבים ומסובכים. זה יכול להיות שההסכם לא בתוקף ממגוון סיבות, או שההסכם בתוקף אבל לגבי כספים אחרים לא, או שהוא בתוקף חלקית. הדוגמאות, הציטוטים וההסברים האלה ממחישים את החשיבות של דיוק בשיווק, מיקוד בכאב של הלקוח, והבהרת הצורך האמיתי והמורכבות בתחום הסכמי הממון. לסיכום, מה הן המטרות החשובות בדף נחיתה להסכם ממון? איתור צרכים מדויק של הגולש באמצעות שאלות רלוונטיות. להראות לגולש את המורכבות הפוטנציאלית של הסכם ממון...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
...ליצור כאב ללקוח שלא היה לו קודם ואתה יכול גם להכאיב ללקוח בכאב חדש, שדרכו הוא יסגור איתך עסקה. ואני אתן דוגמה: נניח שהלקוח רוצה רכב חדש, בגלל הכאב שלו שהוא רוצה רכב בלי תקלות. אבל נניח שאתה יודע שאם הלקוח יחשוב רק על הכאב המקורי שלו ורק על השיקול של רכב שאין בו תקלות, הרי שבמקרה כזה הלקוח שלך לא ירכוש ממך את הרכב, אלא ירכוש רכב אחר מהמתחרים שלך, שבאופן יחסי הרכב שלהם יש לו פחות תקלות ויותר שנות אחריות וכיוב. במקרה כזה לדוגמה, למרות שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא בגלל שהוא רוצה...
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
...אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות לאיך שהלקוח תופש את המתחרים שלך. אבל כאן אני מחדד, שהדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, וההתאמה של הדעה שלך לדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, עשויה לגרום לכך, שגם אם הלקוח רוצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך מסיבות שונות, הרי שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה טועה לגבי המתחרים שלך וגם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מתי חשוב ללקוח מי המוכר?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מתי חשוב ללקוח מי המוכר?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום למישהו לתת? לענות ללקוח בצורה חברית למכור רק מוצרי יוקרה דרכי שכנוע שטויות של nlp לקוח אידיאלי לגרום למישהו להצביע לתת ללקוחות להשתמש במוצר בחינם איך משכנעים לקוחות? שאלות הכאב של הלקוח שיווק דיגיטאלי בחירת מלאי מוצרים לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך איך ליצור הזדהות? לשכנע שאתה מומחה להתייחס אל הבוס כלקוח מה הכאב של הלקוח? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? לשכנע מישהו להאמין ברעיון טעויות בהעברת מסרים שיווקים אוטוסוגסטיה עצמית לקוח לא רוכש איך לגרום למישהו לקנות ממך? האם המוצר שלי ראוי? מוצר ללא מתחרים הזדהות מוחלטת להכאיב ללקוח לשכנע מישהו להרגיש טיפש הפחדה של לקוח ליצור באז שיווקי איך לשכנע את עצמך להאמין במשהו? העלאת מחיר ללקוחות קיימים טכניקת שכנוע לטפל בהתנגדות של לקוח למה קשה לי למכור את עצמי? אינטרס של לקוח להציע ללקוח מחיר בטלפון לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם האם לתת הנחה ללקוחות? לקוח לא רוצה לענות לטלפון לקוחות פוטנציאלים למכור את המספרים של הלוטו איך להפחיד את הלקוח? אנשי מכירות מתחילים מוכרים ללקוח לתת יעוץ ללקוח איך להיות מומחה ל nlp? לקוח לא סומך עליך האם איש מכירות צריך לדעת לשקר? ללקוח אין אמון בעצמו שימוש בבחורות בפרסומות איך לגרום למישהו להשתכנע? חומרי שיווק איפה ללמוד איך למכור? איך לרצות למכור? שכנוע להצליח לא אוהב למכור לצמצם את סל המוצרים איך לשכנע מישהו במשהו? לקוחות עם בקשות מוזרות למה לקוח אחר ביטל עסקה? גיוס אנשי מכירות לשאול את הלקוח מה הוא רוצה לשכנע בוחרים על איזה מוצר לבקש הנחה האם השיווק עובד? לגרום לעובדים למכור איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? ליצור לקוחות חוזרים לשכנע מישהו לרצות להסכים איתך לשכנע מישהו אחר לאהוב מתי לעצור את השיווק? להטריל לקוחות למכור רק מוצרים איכותיים לקוח ממש לא מבין את המחיר תכנון הכנת חומר שיווק להתווכח עם לקוח לכתוב מכתב בצורה משכנעת לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח האם להכין חומרי שיווק? לעשות יותר שיווק לבנות שיטה למכירות לקוח בעייתי לכתוב ללקוח הצעת מחיר איך לדעת מתי הלקוח משקר? לפרט את הצעת המחיר ללקוח איך לגרום למישהו להגיע? שכנוע בפרסומות המוצר יקר חומרי שיווק אורגני לא לדבר על המאפיינים של המוצר האם להגדיל את כמות המוצרים? מניפולציות של מורים רוחניים להסתיר את היתרונות של המוצר לקוח משקר למה קשה לשכנע מישהו? לקוחות משמיצים אותי באינטרנט איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך לא לתת הנחה ללקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מומחה שיווק, דיבייטינג בתחום מתי חשוב ללקוח מי המוכר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 09_09_2025 השעה 22:41:52 - wesi28