אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי ליצור ללקוח כאב חדש? ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מתי ליצור ללקוח כאב חדש?, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, תשובות לשאלות בראיון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע אנשים להגיד כן, התנגדות במכירה, לשכנע לקוח לקנות, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, NLP הנחות יסוד, לשכנע את המפקד, טיפול nlp, לשכנע ילד, איך לגרום לאנשים, איך להשפיע על אנשים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, הצלחה בשכנוע, ספרים nlp, אוטוסוגסטיה, טיפול בהתנגדות מכירה, איך אפשר לשכנע אנשים, nlp בחורות, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, ללמוד nlp בחינם, אומנות התקשורת, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להשפיע על תת המודע, עבודה ב nlp, לשכנע את אשתי, לשכנע סבתא, NLP סדנא, ללמוד לשכנע, שכנוע ומכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע את החברה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מתי ליצור ללקוח כאב חדש?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מתי ליצור ללקוח כאב חדש?, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להעלות מחיר ללקוחות איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? איך למכור בזול? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? למה הלקוח צריך לחשוב על זה... מניפולציות על התת מודע מה זה משפך שיווקי שלא עובד? לשכנע אקס לא להתאהב למכור ללקוח יותר טוב המניפולציות של ביבי למה הלקוח לא קונה? הצורך של הלקוח הפוטנציאלי ראיון לסמנכל מכירות לגרום ללקוח להיות תלוי בך לשכנע מישהו להיות מוכן באיזה מוצר להתמקד? מומחי מכירות תכנון חומרי השיווק איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? בעיני הלקוח לקוח לא סומך עליך הרגשה של אמון לשכנע אישה להרגיש שחסר שמחה של לקוח לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה איש מכירות מעולה איש מכירות מקצועי לגרום למישהו להחליף מחשבות למכור סדנא ביותר כסף איך לעשות מניפולציה עצמית? לגרום למישהו לחשוב על משהו לגרום למישהו לאהוב להתאמץ להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי אמון באנשים להציג מצגת ללקוח מוצרים פגומים לגרום למישהו לרצות לעבוד למכור עט בראיון להסביר ללקוח בניית אסטרטגיה שיווקית לשכנע מישהו לבוא לטיפול עדויות של לקוחות מרוצים שיטות nlp לגרום למישהו לרצות לעזור לך ניהול מנהלי מכירות צורכי לקוח לקוח שונא אותך להכיר מוצר מכירות ללקוחות אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל תוכנית של הכנת חומרי שיווק ללמוד שכנוע לגרום למישהו להרגיש טוב להגיע ללקוחות במהירות למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום? תמחור מוצר זול שיווק למתחילים ניתוח רטורי שיקולים בתמחור מוצר להציג ללקוח מחיר מוצר להצליח בעסק בלי למכור תהליך של הפצת חומרי שיווק שיטות השכנוע של ביבי נתניהו בבית המשפט מיתוג מוצרי יוקרה לקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף תיעדוף משימות של איש מכירות מה זה שיווק שותפים? תקציב של הלקוח יכולת רטורית למכור פגישה בטלפון למכור את המוצר הכי גרוע לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה חשיבות המבנה של מסע הלקוח לשכנע את האדם לגרום למישהו להיות נחמד סלוגן שיווקי האם להתעקש עם לקוח? לשכנע מישהו להביא אנשי מכירות אנושיים הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה לשכנע מישהו להסיק שחיקה במכירות האם nlp עובד? כנסי מכירות איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? איך לגרום למישהו להעריך את עצמו? לגרום למישהו להתאהב בך זוגיות אחרי משבר אמון לשכנע מישהו לא לרצות אותך איש מכירות צריך לדעת לשקר לקוח מתעקש לקבל מחיר לגרום למישהו לא לפחד לדבר איתך באיזה מילים להסביר ללקוח? לשתול מחשבות הוצאות שיווק ומכירה למה אני לא מאמין במוצר שלי? לגרום ללקוח למכור לך את עצמו לדייק בדיבור עם לקוח לשכנע מישהו לדבר איתך בכנות לקנות או למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, שיפור מכירות, לשכנע בתחום מתי ליצור ללקוח כאב חדש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.4063 שניות - עכשיו 29_10_2025 השעה 08:01:29 - wesi28