אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ניתוח התנהגות לקוחות, הבסיס למכירות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, nlp פסיכולוגיה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טקסט שכנוע, NLP שפע, הכנה לראיון, טיפים לאנשי מכירות, תעמולה, ללמוד nlp בחינם, לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע בוויכוח, טיפול בהתנגדות במכירה, nlp בחורות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, כושר שכנוע ושינוי עמדות, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, ללמוד איך לשכנע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לכתוב טקסט, NLP טיפול בחרדות, לשכנע את החברים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך ליצור הזדהות, לשכנע טוב, לשכנע בעל לעוד ילד, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, מכירות ושכנוע, ייעוץ מנהלים, אימון אישי לפוליטיקאים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התנהגותלקוחותלקוחניתוח התנהגותניתוח תהליך שינוי התנהגותאיך למכור מוצר יקר ללקוחאיך לשכנע לקוחותאיך לשנות התנהגותלגרום ללקוחותלקוח אומר שהמוצר יקרשינוי התנהגותהלקוח מתנגד למחירדפוסי התנהגותלקוח אומר יקר ליאיך לטפל בהתנהגות טורדניתניתוח התנהגות צרכניםלקוח מתנגד למחיראיך לטפל בהתנהגות כפייתיתיקר ללקוחהתנהגות טורדנית כפייתיתאיך לגרום ללקוח שלךהתנהגות כפייתית טורדניתאיך לשכנע את הלקוחלהיפטר מהתנהגות טורדניתאוסידי התנהגות טורדניתטיפול בהתנהגות טורדניתאיך לשכנע לקוחהפרעת התנהגות כפייתיתocd התנהגות טורדניתהתנהגות טורדניתלמה לגרום ללקוחהתנהגות כפייתיתהאם לשנות את ההתנהגותהתנגדויות של לקוחהתנגדות של לקוחהתנהגות שליליתהתנגדויות לקוחההתנהגות שליהתנגדות לקוחהתנהגות אצל ילדיםאיך למכור ללקוחותהתנהגות של ילדיםההתנהגות האובססיביתמתי למכור ללקוחהתנהגות אובססיביתבעיות התנהגותבעיית התנהגותהלקוח אומרבעיות התנהגות אצל ילדיםלאתר את הצרכים של הלקוחבעיית התנהגות אצל ילדיםבעיות התנהגות של ילדיםבעיית התנהגות של ילדיםלמה לאתר את צרכי הלקוחטורדניתניתוח🔍הצג עוד...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
...בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את שיעור החשיפות? תשובה: לא. והאם עלינו לעשות קמפיין שיקטין את כמות ההקלקות על הבאנר שלנו? תשובה: לא. אבל זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו...
איך לדבר נכון עם אנשים? מיומנויות שיחה, איך לשוחח בצורה נכונה? איך לדבר בצורה יעילה? איך להשיג את המטרות שלך בשיחה? איך לשוחח בצורה משכנעת? איך לפתח שיחה בצורה נכונה? איך לעשות שיחה יעילה? איך לדבר לעניין?
איך לדבר נכון עם אנשים? מיומנויות שיחה, איך לשוחח בצורה נכונה? איך לדבר בצורה יעילה? איך להשיג את המטרות שלך בשיחה? איך לשוחח בצורה משכנעת? איך לפתח שיחה בצורה נכונה? איך לעשות שיחה יעילה? איך לדבר לעניין?
...להגיד את הדברים בצורה אחרת שתשיג תוצאות טובות יותר? האם היה הכרחי להגיד את הדברים שאמרת, או שאולי חלק מהם היו מיותרים? איך השיחה הייתה מתפתחת אילו היית משנה מילה מסוימת או את טון הדיבור? האם תמיד פחות מילים זה יותר טוב? הרבה אנשים חושבים שכדי ששיחה תהיה אפקטיבית, יש להשתמש בכמה שפחות מילים. אליעד מדגיש שזו לא תמיד הגישה הנכונה. העיקרון הוא להשתמש בכמה שפחות מילים מיותרות, אך לא לקצר סתם. כלומר, לפעמים דווקא יש צורך ביותר מילים, אם זה יוביל למימוש טוב יותר של המטרה. לדוגמה, לפעמים אם האדם ישתמש בעוד...
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
...להסביר או להביע את עצמו, וגורמת לו להיסגר. במקום זאת, כדאי לשאול שאלות פתוחות כמו איך היה לו בשיעור? וכך לאפשר שיחה פתוחה שבה הצד השני ירגיש בנוח לשתף מידע רחב יותר ומועיל. מדוע חשוב להימנע מניסוח שמתפרש כחוסר ביטחון? במהלך ניתוח השיחה אליעד הסביר כיצד מילים כמו כנראה משדרות חוסר ביטחון עצמי. כאשר אומרים משפט כמו את כנראה בדרך הביתה? או כנראה הוא התנתק, נוצרת תחושה שהדובר לא בטוח בעצמו, מה שמחליש את עמדתו ומפחית את הסיכוי שהצד השני ישתכנע או יקבל את דבריו. חשוב מאוד לשדר ביטחון בדברים הנאמרים ולהימנע...
איך להבין אנשים? איך לדעת למה מישהו מתכוון? שכנוע עצמי, למה מישהו אומר משהו? למה מישהו חושב משהו? אחד בפה ואחד בלב, אומר דבר אחר ומתכוון להפך, אומר הפוך ממה שחושב, מניפולציה עצמית
איך להבין אנשים? איך לדעת למה מישהו מתכוון? שכנוע עצמי, למה מישהו אומר משהו? למה מישהו חושב משהו? אחד בפה ואחד בלב, אומר דבר אחר ומתכוון להפך, אומר הפוך ממה שחושב, מניפולציה עצמית
...כלומר, כאשר אדם אומר אני אוהב אותך, או אני כועס עליך, או אפילו אני לא רוצה לדבר איתך, לא תמיד זו האמת שלו. לעיתים קרובות זה ביטוי חיצוני בלבד שנועד לשכנע את האדם עצמו, בגלל שזה עושה לו טוב לחשוב כך. לדוגמה, אם מישהו אומר אני לא רוצה לדבר איתך, ייתכן והוא דווקא כן רוצה לדבר, אבל הוא אומר זאת כדי לשכנע את עצמו לא לדבר איתך, כי נפגע ממך ורוצה להגן על עצמו מכאב או אכזבה. האדם בוחר להגיד משפט מסוים כי אם הוא היה מודה באמת, זה היה גורם לו להרגיש רע. אדם שנפגע ממישהו יגיד אני לא רוצה לדבר איתו, לא בגלל...
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
...לחשיפה גדולה יותר של העסק והמוצרים, להגדיל את הסיכויים לחזרת לקוחות ולהרחיב את בסיס הלקוחות של העסק. עם זאת, ישנם גם חסרונות משמעותיים שצריך לקחת בחשבון. מכירה בכמויות גדולות דורשת השקעה רבה בזמן, לוגיסטיקה, טיפול בשירות לקוחות וניהול מלאי אינטנסיבי יותר. ככל שכמות העסקאות גדולה יותר, כך העסק צריך להתמודד עם אתגרים ניהוליים רבים יותר, הכוללים יותר התעסקות יומיומית, יותר לקוחות שצריך לספק להם שירות, ופוטנציאל גדול יותר לבעיות ולתלונות. לדוגמה, עסק למכירת מוצרים זולים כמו צעצועים או מוצרים לבית יצטרך...
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
...מסביר את הפתרון לכאב של הלקוח. אם לדוגמה אתה צבעי, אתה יכול לדוגמה להסביר על איך לפתור רטיבות לפרטי פרטים ואתה גם יכול רק להסביר על הבעיה של הרטיבויות החוזרות, לפרטי פרטים. במילים אחרות, כמה אתה משדר מקצועית דרך הסבר של הבעיה וכמה אתה משדר מקצועיות דרך הסבר של הפתרון. נקודה נוספת יכולה להיות, כמה אתה מסביר על פתרונות אחרים שלא עובדים ועל כל מיני בעיות שיש בפתרונות אחרים ועד כמה אתה מסביר על מהו הפתרון הנכון. נקודה נוספת יכולה להיות כמה אתה מעביר את כל המידע במלואו וכמה אתה שומר אצלך כמה קלפים, כדי...
רטוריקה, איך לנצח מישהו בוויכוח? איך למצוא את החוליה החלשה? איך לדעת איזה טיעון לתקוף? איך להשתמש בנטל ההוכחה? איך להתקיל מישהו? איך להשתיק מישהו?
רטוריקה, איך לנצח מישהו בוויכוח? איך למצוא את החוליה החלשה? איך לדעת איזה טיעון לתקוף? איך להשתמש בנטל ההוכחה? איך להתקיל מישהו? איך להשתיק מישהו?
...על המילים משהו אחר כחוליה החלשה ביותר, כי זו אמירה מעורפלת שהכי קשה להוכיח אותה בוודאות. למה לתקוף דווקא את הטיעון הכי חלש? אליעד כהן מסביר כי כאשר אתה בוחר לתקוף דווקא את החוליה החלשה ביותר בטענה, אתה מכניס את היריב שלך למצב של מגננה. הוא חייב להוכיח דבר שלרוב יהיה לו קשה מאוד להוכיח, וכך אתה משיג עליו יתרון ברור. עצם זה שאתה מטיל ספק דווקא במקום החלש, מחייב את היריב שלך לחשוב מהר ולספק הוכחות, מה שלעיתים קרובות גורם לו להסתבך. איך להשתמש נכון בנטל ההוכחה? טכניקה נוספת שאליעד כהן מדגיש היא השימוש...
ייעוץ לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכולוגי
ייעוץ לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכולוגי
...כלומר, לוותר לחלוטין על ההכרח לעבוד. אם האדם יחליט שלא אכפת לו אם הוא עובד או לא, הקונפליקט ייעלם. להמשיך לחיות עם הסבל והקונפליקט מבלי לקבל החלטה, אבל אז האדם צריך להכיר בכך שהוא ממשיך לסבול מבחירה. לפי אליעד, רוב האנשים שסובלים מכך שהם לא יכולים להחליט, למעשה יושבים על הגדר באמצע הכביש. כלומר, הם מנסים לשמור את כל האפשרויות פתוחות, אך בפועל הם נמצאים במצב מסוכן של חוסר החלטה. או שהם צריכים לבחור צד אחד באופן ברור, או לוותר על הצורך לבחור. אי אפשר להישאר באמצע ללא סבל. מהי האסטרטגיה הטובה ביותר...
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
...ואם אתה המוכר תגיד ללקוח את כל האמת על המוצר הלקוח לא יקנה את המוצר, למה הוא לא יקנה את המוצרים, אם זה יותר טוב ממה שהוא מחפש למה שלא יקנה את המוצר? משום שהלקוח קטן אמונה. הלקוח חשדן הלקוח מבולבל, הלקוח מתוסבך הלקוח מיואש מה שזה לא יהיה והלקוח לא מאמין, מה שנקרא טוב מדי מכדי להיות אמיתי הלקוח לא מאמין שהמוצר שלך טוב כמו מה שהוא מחפש כאילו המוצר טוב מדי. ולכן ישנם מצבים שאם נגיד ללקוח את כל האמת על המוצר כמה המוצר טוב הלקוח לא יקנה את המוצר ולא בגלל שהמוצר רע או בגלל ששיקרת את הלקוח אלא בגלל שהלקוח...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח התנהגות לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ניתוח התנהגות לקוחות, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, ניתוח התנהגות לקוחות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לבנות עם הלקוח מערכת יחסים כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? לתכנן משפך שיווקי לאתר את הצרכים של הלקוח ביטחון עצמי של איש מכירות המשמעות של הצעת מחיר ללקוח מוצרים סוג א ליצור הרמוניה עם לקוח שחיקה בעבודה במכירות להציג הנחה ללקוח איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? הצגת פרזנטציה ללקוח מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איכות השיווק לבקש עוד כסף מלקוחות לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות שאלות של לקוח פוטנציאלי ממי לא ללמוד למכור? איך למכור עם אנרגיה? ללמוד מכירות השפעה סמויה על המודעות של הלקוח ללמוד לשכנע אנשים בידול שיווקי לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה nlp שיטת איך מבצעי מכירות משפיעים? לקוח שלא רוצה לקנות שיווק באופן כללי הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת תהליך מכירה ללקוח איך למכור בלי התנגדויות לקוח? ראפור טוב איך לגרום למישהו להצביע לך? למה להכאיב ללקוח? להבין מה האלטרנטיבות של הלקוח לשכנע שוטר מתי לא להתעקש עם הלקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו? חוסר ראפור להתמודד עם לקוח ששואל שיווק דיגיטאלי ראפור שכנוע סמוי למכור מוצר כשאתה לא במיטבך לגרום למישהו להתחתן איך למכור פריט בראיון עבודה? ניהול משא ומתן שכנוע של תת המודע צרכים של הלקוח איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך למכור פגישה בטלפון? לשכנע אישה לרצות לשכב האם להכאיב ללקוח? לשכנע מטופלים להמליץ עליך לקוח ביטל את העסקה איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? עלות המוצר מניפולציה טובה להדהד מסר שיווקי איך לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח? להתייחס ללקוח כמו לחבר למכור שירותי עיצוב מה הלקוח חושב שהוא רוצה? לייבא מוצר תחושת זרות עם לקוח לקבל חשיפה לעוד לקוחות לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט מנהיג משכנע איך לרצות למכור? מאמצי שכנוע לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך מי הלקוחות הטובים שלך? לקוח לא סוגר עסקה לבנות מסע לקוח לקוחות משמיצים בפייסבוק להתנסות במוצר בחינם איך מוכרים ללקוח? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? מה לכתוב בהצעת המחיר ללקוח? מנטורים ומניפולציות איך למכור כשאתה מרגיש רע? לקוח שצריך לישון על זה... איך ליצור ביקושים למוצר שלך? ללקוח אין אמון בעצמו הסרטון השיווקי הראשון שלך להתאים את המכירה לצרכי הלקוח האם איש מכירות טוב? שכנוע ברמת הפוטנציאל איך ליצור התניה לצורך שכנוע? לשכנע ילדים לאכול פירות לגרום למישהו לחשוב על משהו שיטות שכנוע לשכנע מישהו להאמין ברעיון מה זה מוצר? איך לשכנע אישה? התת מודע שלך לגרום למישהו לא לריב לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח אמון למכור באופן אוטומטי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, קאוצינג, טיפים בתחום ניתוח התנהגות לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6719 שניות - עכשיו 26_09_2025 השעה 19:26:20 - wesi28