אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרסום חומרים שיווקיים ✔2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, פרסום חומרים שיווקיים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפול בהתנגדויות מכירה, לנסח טקסט משכנע, התניה קלאסית, לשכנע עובדים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדות מכירה, לשכנע את האשה, התנגדות לקוח, איך לשכנע את בעלי, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, חוקים בהשפעה ושכנוע, לשכנע את חברה שלי, דרכים לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, nlp מטפל, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, NLP פיתוי, לשכנע אמא, סודות השיווק, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, nlp לימוד בחינם, יכולת שכנוע, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, NLP תבניות, איך לשכנע אשה לחזור, nlp שינוי, טקסט טיעוני, NLP עקרונות, עזרה איך לשכנע, זוגיות nlp, איך לכתוב טקסט, התמודדות עם התנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, אומנות הסוגסטיה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
והפעם נסביר לגבי 2 תהליכי שיווק שונים ונפרדים, שצריכים לדעת להבדיל ביניהם. ולמרות שיש קשר ביניהם, הרי שצריכים להתייחס לכל אחד מהם בנפרד.

וכאשר אנחנו מדברים על תהליכי שיווק, הרי שבפועל אנחנו יוצרים חומרי שיווק ומפיצים אותם במקום כזה או אחר. לדוגמה יוצרים קמפיין דיגיטאלי ומפיצים אותו ברשתות חברתיות. ומה שצריך לדעת זה, שבתהליך השיווק יש לנו 2 תתי תהליכים. יש לנו תהליך של יצירת חומרי שיווק ויש לנו גם תהליך של הפצת חומרי שיווק. ואלו שני תהליכים נפרדים.

ובפועל, כל תהליך של הפצת חומרי שיווק, הרי שמפיצים בו את חומרי השיווק שיצרנו בתהליך השיווק. ובלי ליצור חומרי שיווק, אי אפשר להפיץ אותם. וכך גם שבכל תהליך של יצירת חומרי שיווק, הרי שאם היינו בטוחים במאה אחוז שלעולם לא נפיץ את חומרי השיווק האלו, הרי שכנראה לא היינו יוצרים את חומרי השיווק האלו. דהיינו, יצירת חומרי שיווק, תכליתם היא ההפצה שלהם. ולכן שני התהליכים האלו שלובים ושזורים אחד עם השני.

אבל יחד עם זאת כאשר בונים תהליכי שיווק, צריכים להפריד את שני התהליכים האלו אחד מהשני. וברמת העיקרון, צריכים להכין חומרי שיווק, לפי תוכנית של הכנת חומרי שיווק גם בלי קשר וגם בנפרד מהשאלה האם מתי ואיך נפיץ אותם.

והשאלה אילו חומרי שיווק כדאי להכין, היא עומדת בפני עצמה והסברתי עליה במקום אחר. כי צריכים לדעת איך להכין תוכנית של רשימת חומרי שיווק שצריכים להכין. וזה נושא בפני עצמו.

יחד עם זאת, הרבה מנהלי שיווק רואים את 2 התהליכים של הכנת חומרי השיווק ושל הפצת חומרי השיווק, כתהליך אחד. דהיינו, שהם יוצרים את חומרי השיווק, רק עבור הפצת חומרי השיווק. דהיינו, מנהל השיווק קודם כל חושב על זה שהוא רוצה להעלות קמפיין לקהל יעד מסוים. ואז מנהל השיווק שואל את עצמו, איזה מסר הוא רוצה להעביר לאותו קהל יעד. וכך הוא גוזר את חומרי השיווק שהוא צריך ליצור, כדי להפיץ את חומרי השיווק, לקהל היעד שאליו הוא רוצה לעשות את הקמפיין...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... מכירה וכאן נדבר על העניין של הכנת חומרי שיווק. וכמו שהסברתי במקום אחר, צריך לעשות הפרדה בין תהליך של הפצת חומרי שיווק לבין תהליך של הכנת חומרי שיווק. כי אלו שני תהליכים שקשורים אחד בשני, אבל לא בהכרח תלויים אחד בשני. וצריכים להכין חומרי שיווק באופן כללי, גם בלי קשר להפצת חומרי השיווק וגם לאו דווקא כתהליך של יצירת קמפיין שיווקי, שעבורו בהכרח צריכים ליצור חומרי שיווק. וכאן נסביר, איזה חומרי שיווק ...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
...שיהיו קווי דמיון בשיטות השיווק ובמסרים השיווקיים, כאשר פונים לאותו קהל יעד. למרות שמדובר על מוצרים שונים. ולכן יש לך גם אפשרות נוספת, והיא לנתח חומרי שיווק של המתחרים העקיפים / הקולגות העסקיים שלך, ולנסות להבין באיזה מסרים משתמשים, באיזו שפה משתמשים, באיזה עולם מושגים משתמשים וכיוב. וכך אתה יכול לנסות להכיר את שיטות השיווק לקהל היעד שלך שאתה רוצה להגיע אליו, גם אם לא פגשת אותו מעולם באופן ישיר. אפשרות נוספת להכיר את קהל היעד שלך, ולא דרך לחקור חומרי שיווק של המתחרים שלך, היא באמצעות זה שתוכל לראות...
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
...שונים וכיוב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה. לסיכום: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר של כל המידע שיש לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי. כי כנל, יש מוצר, על המוצר יש מידע. את המידע צריך מנהל...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
...שלך. כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי. ובעצם ניתן להבין, שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך יכולים ללמוד ולהעתיק את תהליכי השיווק שלך? עד כמה השיווק שלך, עוזר רק לך ועד כמה הוא עוזר למתחרים שלך? ניקח לדוגמה...
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
...יכול ליצור בתת המודע של הלקוח, כאשר איש המכירות עושה פרזנטציה ללקוח. דהיינו, שאיש המכירות מציג ללקוח מידע. ויש 3 זוויות שונות למה התכלית ומה המטרה שלשמה איש המכירות מציג את המידע ללקוח. אז כאשר אנחנו עושים ללקוח פרזנטציה, הרי שיש כאן 3 מטרות אפשריות. מטרה 1 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, אני רוצה את המוצר הזה. המטרה ה 2 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, אני רוצה מוצר כזה. המטרה ה 3 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר אני רוצה מוצר ממך. ואלו 3 זוויות שונות ואני אסביר. נניח לדוגמה שאנחנו...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
...בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
...שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים וכאן נסביר, באיזה סדר להכין חומרי שיווק? לדוגמה: נניח שאתה רוצה להתחיל להכין חומר שיווקי, מה החומר השיווקי הראשון שאתה צריך להתחיל ממנו? ואיך ובאיזה סדר להכין חומרי שיווק? אז כדי לקבל תשובה לשאלה הזאת, לשם כך, ענה על השאלות הבאות: שאלה 1 - שאל את עצמך, מי עבורך הלקוח האידיאלי שלך? עם איזה לקוח היית רוצה לסגור את העסקה הבאה שלך? (מידע נוסף אפשרי לראות כאן לבחור את הלקוח וגם כאן הלקוח האידיאלי שלך). שאלה 2 - נניח שהיית פוגש...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
...ככל שהשיווק יותר טוב, ככה פחות צריך את המכירות. וכאשר מנהל המכירות חושש ממנהל השיווק, אז העסק נדפק. ולכן מנקודת המבט של בעל העסק, במידה והוא עצמו היה עושה גם את השיווק וגם את המכירות וכולי, הרי שכנראה שהוא היה מקדיש משאבים להכנת חומרי שיווק, שיעזרו לו למכור פחות בצורה רובוטית. דהיינו, אולי אפשרי להסתדר בלי חומרי שיווק שאמורים להביא עוד לקוחות. אולי אפשרי להסתדר גם בלי חומרי שיווק שיסבירו יותר טוב ללקוחות את ההסברים של איש המכירות. אבל בטוח שצריך לייעל את תהליך המכירה ולהפוך את תהליך המכירה לאוטומטי...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
...לקחת בחשבון בפרט אם אתה צריך להגיע ללקוחות במהירות וכולי. ולכן לכאורה נראה, שלפחות בטווח הרחוק, עדיף פרסום אורגני יותר מאשר פרסום ממומן בתשלום. אבל האם זאת כל האמת? ומנטורים לשיווק ויועצי שיווק, שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות וכיוב, ידחפו את האדם לעשות פרסום אורגני. כי ככה הם מקבלים פרנסה, במקום לדחוף את האדם, לפרסם בתשלום פרסום ממומן ברשתות חברתיות וכיוב. אבל מה האמת? מה באמת עדיף? והאמת היא, שיש שיקול אחד שהוא השיקול הכי חשוב, שצריכים לקחת אותו בחשבון...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
...הבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. אז השלב הראשון בתהליך הכנת חומרי השיווק, הוא הכנת רשימה של המאפיינים של המוצר שלך, עם דגש על ההבדלים שבין המוצר שלך לבין מוצרים מתחרים. השלב השני יהיה, לחשוב, על איך מכינים חומרי שיווק, שמטרתם לא תהיה לשתול ללקוחות מסר בתת מודע באמצעות הדהוד של המסר השיווקי, אלא באמצעות זה שאנחנו נגרום ללקוח שלך להתנסות במוצר שלך ולהרגיש את המוצר שלך, כמה שיותר. רצוי גם באמצעות לספק ערך ללקוח שלך. דהיינו, נכין חומרי שיווק, שיעזרו ללקוח שלך להתנסות ולחוות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על 2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פרסום חומרים שיווקיים, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פרסום חומרים שיווקיים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? מסע לקוח התועלת של הלקוח מהמוצר ללקוח אין אמון בעצמו הדרכת אנשי מכירות שטח הפרת הסכמים על ידי לקוחות איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? ליצור חומרי שיווק קמפיין מכירות ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? מי הלקוחות הטובים שלך? מניפולציות של נותני שירות איך למכור בלי ביטחון עצמי? ניסוח יותר משכנע שכנוע פוליטי הוצאות השיווק והמכירה למכור מוצר כשאתה לא במיטבך האפשרויות של הלקוח אמונות בתת מודע מטרות במכירות לגרום ללקוח להסכים איתך מוצר ממוצע לקוח לא רוצה לקנות מוצר שלא מתאים ללקוח איך לפתח קריירה במכירות? איתור צרכים של לקוח איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? לקוח לא טוב לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לא יודע לשכנע למה אין מכירות? איך לתמחר ללקוח? לא יכול לשכנע שיטה לשתילת מחשבות לקרוא ללקוח בשם רשמי איך ליצור אמון עם לקוח? תכנון הכנת חומר שיווק איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך לבנות אמון מחדש? אנשי שיווק טובים לגרום ללקוח עצוב מכירה חוזרת של מוצר לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו מרגיש שהמוצר יקר לגרום לעובדים למכור להוציא עיזים במשא ומתן סוגים של שכנוע להצליח למכור ללקוח להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור ערך אובייקטיבי של מוצר איך למכור בשוק רווי תחרות? מוצר מתכלה לשכנע מישהו ללכת לטיפול להסביר את התמחור ללקוח לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה לשכנע את הבנקאי איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? מסרים שכנועים לשכנע מישהו ללכת תעריף של מוצר מתי לתת הנחה ללקוח? האם להכין חומרי שיווק? ליצור קשר עם לקוח למה הלקוח לא מעריך את המוצר? לגרום למישהו להיות יותר חכם להציג ללקוח הלקוח לא צודק איך לגרום למישהו להיפתח? מה הדרך למכור משהו? איכות של מוצר להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו לשתול מחשבה למכור את עצמך לשכנע אקס לחזור אליך ניהול השיווק לקוח לא רווחי ניתוח שיווקי לשכנע אנשים בכל דבר להסביר ללקוח את המחיר בניית תהליך שיווקי לקרוא מחשבות במשא ומתן איך למכור את עצמך ביוקר? תוכן שיווקי פרובוקטיבי איך למכור בגוגל? לגרום ללקוחות תהליך של שכנוע לגרום למישהו לא לענות איך לגרום למישהו לומר? אלטרנטיבות של לקוח להתאים את התשובה ללקוח לגרום למישהו להקשיב לך איך לעשות מניפולציה על לקוחות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, שיפור מכירות, טיפים בתחום פרסום חומרים שיווקיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 4.8457 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 06:38:42 - wesi28