אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הפצת חומרים שיווקיים, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, nlp פסיכולוגיה, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, לשכנע לקנות מוצר, NLP טכניקות, סוגסטיה עצמית, לשכנע שכנה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בנים, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, סוגסטיה, ייעוץ אסטרטגי, NLP שפת גוף, להתמודד עם התנגדות לקוח, NLP מה זה, מכירות ושכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שינוי עמדות, nlp techniques, לימודי שכנוע, לשכנע גבר להתחתן, הדרכה אישית, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, סודות המשא ומתן, סדנאות nlp, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, NLP שפע, NLP פירוש,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין...ומשם הוא גוזר את חומרי השיווק שהוא רוצה ליצור עבור הקמפיין השיווקי. וזה נשמע טוב ויפה וכולי. אבל צריכים לדעת, שמצד האמת העסק צריך ליצור חומרי שיווק, לפי תוכנית ליצירת חומרי שיווק, גם בלי קשר לצורך של להפיץ חומרי שיווק. והעסק צריך לצבור לעצמו חומרי שיווק מסוגים שונים. ואז ברגע שיש המון חומרי שיווק, אז הרבה יותר קל ליצור מהם קמפיינים לפי הצורך. וכמובן שאת כל חומרי השיווק הקיימים, כדאי לפרסם אותם בערוצי הפרסום שהעלות של השיווק היא די זולה וכולי. לסיכום, אל תכין חומרי שיווק רק כחלק מתהליך של קמפיינים...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות...קשר להפצת חומרי השיווק וגם לאו דווקא כתהליך של יצירת קמפיין שיווקי, שעבורו בהכרח צריכים ליצור חומרי שיווק. וכאן נסביר, איזה חומרי שיווק צריכים ליצור ונדבר על תוכנית ליצירת חומרי שיווק ועוד. אז יש בזה המון היבטים והקשרים, אבל ברמת העיקרון, תהליך השיווק לכשעצמו, נועד לסייע לתהליכי המכירה באופן כללי. ובמהות העניין, חומרי השיווק אמורים לשקף את כל המידע שמחלקת המכירות היתה רוצה להעביר ללקוח. דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות פחות או יותר מקבילים, למסרים של אנשי המכירות שהם מעבירים בפגישות המכירה ללקוחות...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
...עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר, הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת. אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ולהתבונן, זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות...
ניתוח שיטות שכנוע, דוגמאות לשתילת מחשבות, מניפולציות של מחזירים בתשובה, שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה, טריקים להחזרה בתשובה, שמירת מצוות, אמיתות התורה, ניתוח וידאו
...היא לא בהכרח הוכחה לאמת מוחלטת. הוא משתמש בדוגמה של מטבע שחצי ממנו שחור וחצי ממנו לבן, ומראה כיצד אדם יכול להוכיח שהמטבע שחור רק על ידי הצגת הצד השחור, בלי להזכיר שיש גם צד לבן. בכך הוא מדגים שהוכחה שנראית משכנעת יכולה להיות חלקית, ולכן גם שכנוע שנראה הגיוני לא תמיד משקף אמת מוחלטת. מה ההבדל בין להוכיח שמשהו אפשרי לבין להוכיח שהוא מחויב? אליעד מסביר שיש הבדל מהותי בין להוכיח שמשהו הגיוני (אפשרי) לבין להוכיח שזה הדבר היחיד שיכול להיות (מחויב). למשל, אפשרי והגיוני שיש פיל בחדר, אך זה לא אומר שמחויב...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
...לסוכנות של פרארי, הוא אולי מתלבט בין פרארי לבין פורש. אבל הוא כנראה לא שוקל לקנות סובארו. אבל זאת לא כל האמת. כי המתחרים שלך, הם לא רק האפשרויות האחריות שיש ללקוח, לדוגמה באותה קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך, אלא ברמת העיקרון, המתחרים שלך, הם בעצם כל האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך. דהיינו, אם אתה לדוגמה מוכר פרארי, אז אם הלקוח לא ירכוש את הפרארי, אולי באמת הוא יעדיף לרכוש סובארו ואולי הוא יעדיף בכלל לא לרכוש רכב, אלא אולי לשכור רכב ואולי הוא יחליט לנסוע במונית או כל מחשבה אחרת. וזה בעצם אומר, שבמובן...
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
...של המוצר, כמו גם את התוצאות ארוכות הטווח שאותן יוכל הלקוח להשיג. הוא מדבר על טכניקות שמקטינות את החשש מהסיכון, כמו הבטחות לצמצום הנזק, והצגת מצבים שבהם הלקוח יכול להרגיש בטוח במעבר למוצר החדש. מה השאלה המכריעה שמנחה את תהליך המכירה? שאלה נוספת שעלתה במהלך ההרצאה היא כיצד לגרום ללקוח להרגיש שמוצר שלך טוב יותר ממה שהוא מכיר, ולמכור לו את המוצר גם אם הוא לא בטוח. על פי אליעד, במכירות יש רגע שבו כל אחד מלקוח מסכים לקחת את הסיכון - אם הוא חושב שהתועלת תהיה גבוהה יותר מהנזק. על מנת לשכנע לקוחות להרגיש...
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
...הגיוני, מפני שבין אם העובד נשאר ובין אם הוא מתפטר, הוא ממילא לא יקבל את הפיצויים. פיצויים מתקבלים רק במקרה של פיטורים, ולכן הישארות במקום העבודה רק כדי לא להפסיד את הפיצויים איננה הגיונית. לכן, אם עובד רוצה באמת לעזוב ולקבל פיצויים, עליו להביא למצב שבו המעסיק מפטר אותו. האם באמת אין כסף להעלאת השכר? כאשר המעסיק אומר שאין כסף לתת לעובד העלאה במשכורת, אליעד כהן מסביר שהמשפט הזה יכול להיות אמיתי או שקרי. הוא מתאר את תהליך החשיבה של המעסיק, שהוא תמיד שוקל את העלות מול התועלת של העובד. לדוגמה, אם העובד...
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
...יש לו צורך לשחק, ומכירים בכך שהוא לא רוצה להשקיע בשיעורים. זה מאפשר לו להרגיש שלא מתעלמים מההתנגדות שלו או כופים עליו משהו. למה מוסיפים גם את הכן רוצה אחרי שמבינים את הלא רוצה? לאחר שהילד או האדם האחר מזהה שאתם מסכימים איתו (אני מבין שאתה לא רוצה כי אתה רוצה לשחק), ניתן לפתוח פתח לשאלה: האם יכול להיות שיש בך גם צד שכן רוצה ללמוד ולהצליח? או לחילופין להציג את הרעיון כך שלא ירגיש שמנסים להכשיל אותו. המטרה היא להכניס את האפשרות גם כן רוצה, כלומר, להכיר בכך שיש בנו גם מניעים חיוביים לעשייה, לצד המניעים...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
...בין יתרונות לבין יכולות? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר שאין לו יתרונות? לעיתים עולה השאלה - כיצד ניתן למכור מוצר שאין לו יתרונות? זה יכול לקרות כשאתה נדרש למכור מוצר כלשהו שאינו עדיף על אחרים, כאשר אתה מתמודד על משרה ונשאל מה היתרונות שלך, או כשאתה בעל עסק ותוהה כיצד לשווק את השירותים שלך. מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? קודם כל, חשוב להבין את ההבדל בין יתרונות ליכולות: - יתרונות - תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים. כלומר, במה אתה עדיף על מישהו אחר? לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה...
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות?
...במקרים כאלו, הלחץ של איש המכירות עולה והוא כל הזמן נמצא בתחושה שהוא אולי ייכשל וכולי. שגם זה יוצר לחץ. ואם איש המכירות יבוא בגישה, שהוא עושה טוב לאנשים, ושהוא רוצה לעשות טוב ללקוחות שלו, ואם איש המכירות יראה כל הזמן אל מול עיניו, את התועלת שהוא מביא ללקוח. ואם וכאשר איש המכירות יבין, שזה שהלקוח אמר לו לא, זה לא אומר בהכרח שהמוצר לא טוב / דברים שליליים אחרים על איש המכירות והמוצר. על ידי כל הדברים האלו, מפלס המתח והחרדה של איש המכירות יורד. ובמקום שחיקה, יכולה להגיע תחושת התלהבות. כמו של אדם שמחלק...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הפצת חומרים שיווקיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הפצת חומרים שיווקיים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הפצת חומרים שיווקיים, איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
כל אחד ניתן לשכנוע למכור פגישה פיזית למכור את המוצרים של הלקוחות שלך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך יתרונות מוצר לשכנע אנשים לחשוב איך לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו? איך להתאים את המכירה לצרכי הלקוח? מומחה ל nlp משא ומתן על שכר איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לגרום למישהו לבקש עזרה למצוא לקוחות חדשים לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה למה קשה לי למכור? אצליח למכור איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למכור לעובדים את התפקיד שלהם חשיבה יצירתית במכירות לקוחות בתהליך מכירה איזה מידע להציג ללקוח קודם? פיתוי לתת מודע להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח לגרום ללקוח לרכוש את המוצר הזדהות רגשית איך לשכנע משקיע להשקיע בך? לשכנע מישהו לפרש לשכנע ילדים למה לקוח שואל משהו? הדהוד של מסר שיווקי הצלחה עסקית בלי מכירות להציע ללקוח אפשרויות גרועות סודות השכנוע של בנימין נתניהו לשכנע ילד לא לצעוק שיווק יוצר ביקוש למתחרים לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו איך אפשר לשכנע? איך לגרום למישהו להתאהב בך? להפר אמון לענות ללקוח שמבקש משהו יתרונות לימוד nlp איך לענות ללקוח שאומר? לשכנע מישהו לא למות לעמוד בעומס מכירות מניפולציות של מוכרים איך ליצור אמון עם האקס? טכניקות לשכנוע יצירת חומרי שיווק חוויית הלקוח בתהליך המכירה יצירת כימיה עם לקוח איך לעשות דמיון מודרך? לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? איך לאהוב לעבוד במכירות? הטרלה של לקוח טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות איך לתמרץ אנשי מכירות? איך למכור חוסר ידיעה? מכירות באמצעות שיווק מוצר שלא כלכלי למכור אותו עיצוב באנר שיווקי איך להתחיל תהליך שיווקי? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? להסביר ללקוח את המחיר מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך להגיע ליותר לקוחות? מה צריך איש מכירות? לקוח קשה לתת ללקוח מחיר בטלפון צעד בונה אמון לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה להפעיל לחץ על לקוח מוצר עם המון ביקוש לקוחות בעיתיים שאלה של לקוח לדעת מראש את התנגדויות הלקוח איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? לשלם על מוצר איך לשכנע את השופט? איפה ללמוד nlp? לקוח עצוב להתמכר למוצר שלך מכירות לאנשי מכירות להתעשר מעבודה במכירות איך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור? להגדיל מכירות לתת ללקוחות שירות בחינם שיווק בצורה נכונה מניפולציה רעה איך ליצור אמון באמצעות? שיטות לשינוי עמדות לבנות אמון עם לקוח כמה ראפור חשוב? שאלות של לקוח פוטנציאלי לקוח שלא תמיד משלם על איזה מוצר לבקש הנחה לגרום למישהו לרצות לעשות משהו לשכנע אנשים טיפים אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים לקוחות בעייתיים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, השפעה, שינוי עמדות בנושא הפצת חומרים שיווקיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2188 שניות - עכשיו 09_10_2025 השעה 19:53:57 - wesi28