אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צורך של הלקוח ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, צורך של הלקוח, לימוד nlp, לשכנע גבר להתחתן, סודות המשא ומתן, לשכנע גבר להיות איתך, איך לשכנע ילדים, לשכנע הורים, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP מאמרים, מכירות ושכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, nlp לימוד חינם, NLP הפסקת עישון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, ללמוד nlp בחינם, לשכנע את חברה שלי, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, הגדלת המכירות, איך לגרום לאישה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP ערכים, nlp לימודי, להשפיע על תת המודע, סוגסטיה עצמית, לשכנע בחורות, סודות הסוגסטיה, ייעוץ לאנשי מכירות, לשכנע גבר לחזור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, תורת המשחקים, יכולת שכנוע, NLP מטרות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: צורך של הלקוח, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, צורך של הלקוח, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לדבר עם הלקוח האם להכין חומרי שיווק? ממי ללמוד שיווק? חשיפה בשיווק אורגני האם אפשר למכור? רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים משפך שיווקי באונליפנאס מנהל מחלקת מכירות לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר לשכנע מישהו להקשיב למשהו איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך למדוד את איכות השיווק? לקוח שצריך לישון על זה... לשכנע מישהו להיקשר למשהו לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים האם להסתיר מידע מהלקוח? ניתוח תהליך שיווקי מה זה משפך שיווקי שלא עובד? חוסר הזדהות יכולת רטורית איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק ליצור קודם? לקוחות לא טובים לקוח חושש לעשות טעות איך עובדים מבצעי מכירות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? להאמין במוצר של עצמי איך לדעת מה הכאב של הלקוח? לשכנע אדם אחר האם לספק מוצר ללקוחות? לשכנע מישהו ללכת לטיפול אין מכירות ראיון עבודה לאנשי מכירות לשכנע מישהי להתאהב בך למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? לשכנע אנשים עקשנים מה הלקוח שלך רוצה? שימוש בשם הפרטי מול לקוח ביקורות שליליות של לקוחות שיפור מחלקת מכירות לעניין לקוחות בניית אמון מחדש מתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? ערך אובייקטיבי של מוצר לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית ניהול משא ומתן עם אויב למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? תכנים שיווקיים מקצועיים לשפר את היכולת שלך למכור מנטור מכירות נקבע מחיר של מוצר להשפיע על אנשים לקוח מתעקש לקבל מחיר איפה ללמוד nlp ושכנוע? ניהול משא ומתן עסקי הדרכה לאנשי מכירות להפר אמון להגן על עצמך משתילת מחשבות לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית להשקיע בשיווק מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? למה המוצר מתומחר במחיר הזה? שיפור ביצועי קמפיין שיווקי למכור ללקוח מטבח למכור את עצמך בזוגיות איך לבנות אמון? תכנים למשפך שיווקי ליצור אמון עם אנשים לשכנע מישהו לרצות להקשיב לשכנע מישהו לענות לך כן איך מנטור מכירות משכנע עסקים? נוסחה לגרום למישהו לרצות רק אותך מה הלקוח מחפש? לא ניתן לשכנע הבנה של לקוח את התמחור חוקי שכנוע למכור בהתכתבות לשכנע מישהו לרצות לחיות לסחוט לקוחות למכור קרח לקוחות קיימים האם לוותר על הלקוח? למכור את עצמי בביטחון עצמי שאלות של לקוח למכור לעובדים עלויות השיווק והמכירה עיצוב באנר שיווקי איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? לענות ללקוח תשובה תחושת זרות עם לקוח לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך תקציב של הלקוח איך מראיינים אנשי מכירות? לשדר מקצועיות מול לקוח מה הוא התת מודע? להתיש לקוח מסרים של קמפיין שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, סוגסטיה, הדרכת מכירות בנושא צורך של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5938 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 03:20:29 - wesi28