אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צרכים של הלקוח ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, צרכים של הלקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP לימוד עצמי, nlp תרגול, איך לשכנע טוב, NLP טיפול, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע את, ללמוד דיבייטינג, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP תרגילים, רטוריקה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, התנגדות במכירה, אוטוסוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להעביר מסר תת הכרתי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירה, איך לשכנע את עצמי, לשכנע את החברה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע את אמא, לשכנע גבר לחזור, להגדיל מכירות, אמנות הנאום, NLP שפע, לדעת לשכנע, אומנות המכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, איך ליצור הזדהות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: צרכים של הלקוח, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, צרכים של הלקוח, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חייב למכור הגדלת אמון של לקוח nlp לימוד איש מכירות עם אופי גרוע לחזור על השאלה של הלקוח לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח שכנוע יתר לשכנע את הלקוח לרכוש למכור פטנט זיהוי צרכי לקוח מנהל מכירות טוב ליצור אוטוסוגסטיה העלאת מחיר ללקוחות הנחה משפיעה על הלקוח הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה משא ומתן רמת הוודאות של הלקוח בעסקה סלוגן שיווקי לגרום ללקוח להסכים איך ליצור אמון? לחץ על הלקוח לגרום למישהו לעזוב אותך איך לנהל משא ומתן על מחיר? פרזנטציה ללקוח שתילת מחשבה שלילית לגרום למישהו להתייחס אליך בכבוד ביקורות חיוביות של לקוחות לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר למרות שהמוצר גרוע האם להכין סתם חומרי שיווק? לשפר את היכולת שלך למכור איך לגרום ללקוח לחשוב? להשתכנע מאחרים מה הלקוח לא מרוצה מהמתחרים? לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? למכור מחיר יקר שיטות לשכנוע לקוחות טכניקת שיווק לשכנע אקסית לרצות אותך לגרום למישהו להניח לך לשכנע מישהו לקבל את ההצעה באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? יועצי שיווק מה המוצר נותן ללקוח? למכור מוצר יקר פרסום חומרים שיווקיים מתי ראפור רע? שכנוע לא נכון לשכנע מישהו לרצות פחות משהו לגרום למישהו לעזור לך האם כדאי ללמוד nlp? לשווק את המוצר לבנות מסע לקוח התנגדויות בזמן מכירות מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? יעד של מכירות לקוחות של העסק שלך האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? איך נכון להרגיש עם קושי למכור? שכנוע פנימי עמוק איך לשכנע מישהו לענות לסקר? איך להתחיל למכור? מכירות ושירות לסגור עסקה עם הלקוח במקום איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? חוסר ראפור לשחרר לקוח לקוח ששואל הרבה שאלות איך להשפיע? הצגת פרזנטציה ללקוח roi שיווקי לקוח שלא מבין את התמחור מוצרים סוג א ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק לענות ללקוח בצורה חברית לשכנע מישהו לשכוח מישהו איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? לקוח מתייחס לקוחות מתלוננים בפייסבוק לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו התמודדות עם לקוח עצבני איך לשפר את אנשי המכירות? להצליח בעבודה במכירות אחריות על מוצר לגרום למישהו לא להבדיל המוצר יותר יקר לשכנע מישהו לרצות להקשיב האם כדאי לתת הנחה ללקוח? לגרום ללקוח להבין את התמחור לנהל מנהל מכירות שינוי עמדות ומכירות מה הלקוח חושב שהוא צריך? לשכנע מישהו לשמוח שיחת היכרות עם לקוחות לגרום למישהו להצביע הכנה לראיון עבודה איש מכירות לקוח בעייתי לגייס סמנכל שיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, אימון מכירות, דמיון מודרך בנושאי צרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.1719 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 10:01:24 - wesi28