אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צרכים של לקוח ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, צרכים של לקוח, טיפול בשיטת nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע בחורה לחזור אליך, nlp וידאו, nlp techniques, אסטרטגיות משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, טכניקת nlp, הגדלת מכירות, nlp למומחים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, הזדהות רגשית, לשכנע לקוחות לקנות, השפעה על אנשים, לשכנע גבר לחזור, טכניקות שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירות, שיטות לשכנוע, לשכנע את עצמי, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע לקוחות בטלפון, לדעת לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע את אבא, איך לשכנע לקוח לקנות, לשכנע בנות, איך לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע עובדת, מטפל אישי, ייעוץ תקשורתי, סודות ההשפעה הסמויה, לשכנע סבא,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: צרכים של לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, צרכים של לקוח, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
צרכי לקוח איך לשכנע אקס? בניית אמון לגרום ללקוח לרצות לקנות האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? לגרום למישהו להתמכר אליך להתמודד עם לקוח ששואל החזר ההשקעה של השיווק לגרום למישהו להגיע לטיפול מתי להציג את המחיר ללקוח? לא לעשות בשתילת מחשבה יכולת רטורית לגייס מנהל מכירות מוצר יוקרה למה הלקוח לא קונה? מי הלקוח הכי טוב שלך? לקוחות מהאלפיון העליון פיתוח מוצרים לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה לשכנע אנשים אחרים לגרום למישהו לא לפחד לשכנע מישהי לאהוב פרסום למוצרי יוקרה ניהול משא ומתן על שכר לא רק למכור את המוצר לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן שאלות של לקוח מניפולציות בזוגיות ראפור לגרום למישהו להיות בטוח מחיר סופי ללקוח השפעה סמויה על המודעות של הלקוח לגרום למישהו לא לבגוד בך לנהל משא ומתן עם לקוח האם להתחמק משאלה של לקוח? לגרום למישהו לחשוב מחשבה לשכנע מישהו לרצות פחות משהו לענות ללקוח שמבקש משהו המהות של השכנוע איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? להיות מטפל ב nlp למה לא לעשות מניפולציה? בניית אמון מחדש לשכנע בדעה נגדית למכור ללקוח מטבח לגלות סודות ללקוח לשכנע לקוח לרכוש מוצר במחיר להצליח בעסק אם אני שונא למכור לשכנע אנשים בכל דבר מדידת ביצועי מנהל שיווק שכנוע ומכירות מניפולציה עצמית נקודות הכאב של הלקוח שאלה של לקוח בלי תשובה לקוח לא רוצה לענות לטלפון איך לא לשכנע מהר מידי? הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק הלקוח מתכוון לגרום למישהו א מיני להתפשר במשא ומתן חבילות מוצרים לא כל אחד יכול למכור מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? הצלחה במשא ומתן למכור באינטרנט ניהול מכירות לא רוצה לרמות לקוח כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? שיווק בפייסבוק לקוחות משמיצים בגוגל לשדר אמון מוצרי יוקרה לחסכנים בניית יעדי מכירות מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? טיפול בהתנגדות לקוח לגרום למישהו לרצות להסכים מה הלקוח באמת רוצה? מומחה שכנוע איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? כוונות שכנוע למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? מניפולציה על לקוח בניית אמון עם לקוח האם להכין סתם חומרי שיווק? איך עושים סוגסטיה? למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? אווירה חיובית מול לקוח איך למכור פגישה? שיווק ועזרי מכירה תסריט שיחה של איש מכירות תמחור מוצר ללקוח לשכנע מישהו לעשות כרצונך לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב איך לגרום למישהו להעריך את עצמו? שיפור יכולת שכנוע מיינדסט של איש מכירות מומחה לסגור עסקה עם לקוח במקום לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך מניפולציות של יועצים הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, שיווק, מכירות בנושא צרכים של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7500 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 04:06:51 - wesi28