אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צרכים של לקוח ✔לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים ✔ איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, צרכים של לקוח, nlp בחינם, לשכנע דוד, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, התנגדויות לקוח, NLP דוגמאות, להתמודד עם התנגדויות במכירה, להצליח למכור, איך לשכנע בנים, התמודדות עם התנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע עובדת, ייעוץ אישי, NLP טיפול בחרדות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, לימוד דמיון מודרך, NLP לימוד עצמי, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, NLP ערכים, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע את המורה, ייעוץ תקשורתי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים להגיד כן, אומנות השכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, ספרים nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שליטה בתת מודע, לשכנע ללכת לטיפול, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מדריך אישי, דרכים לשכנע, שיטות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:46לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים?

כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת עובדה בסיסית וחשובה - אין פתרון חד - משמעי. אליעד כהן מדגיש שדווקא ההכרה בכך שאין פתרון ברור וחד - משמעי היא נקודת הפתיחה הנכונה ביותר לתהליך של שכנוע ופתרון קונפליקטים. מתוך נקודת מוצא זו ניתן לעבור לשלב הבא של התהליך - לנסות להבין את הצד השני.

מדוע חשוב להבין את הצד השני כדי לשכנע?

אליעד מסביר שכאשר רוצים לשכנע מישהו, בין אם מדובר על לקוח שמתלבט לגבי רכישת מוצר, או אדם שנמצא בעמדה שונה משלנו בוויכוח, צריך תמיד לשאול שתי שאלות מרכזיות:
  • מהי הסיבה האמיתית שבגללה האדם השני חושב שהוא צודק? למה הוא מאמין בדעתו?
  • מה מרחיק אותו מלהסכים איתנו? מדוע הוא מתנגד לדעתנו גם מעבר לנושא עצמו?
למשל, אם לקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר את המוצר המתחרה, לא מספיק להבין מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים, אלא חשוב להבין גם למה הוא לא מעוניין במוצר שלנו. ייתכן שהסיבות הן לא רק היתרונות של המתחרה, אלא גם חסרונות או התנגדויות פסיכולוגיות כלפי המוצר או ההצעה שלנו.

כיצד לנתח את האמת של הצד השני בוויכוח?

לפי אליעד, חשוב לא להסתפק בכך שאנחנו מבינים את הצד השני כ"טועה" או "לא מבין". יש לשאוף להבין כיצד מנקודת מבט אובייקטיבית גם הצד השני צודק במידה מסוימת. המטרה היא למצוא נקודת אמת אמיתית בעמדה של הצד השני, ולא להסתפק בהנחות שטחיות.

אליעד נותן דוגמה ממקרה בו אדם שאל אותו "למה אני לא מתאמץ להבין אותך?". במקרה הזה אליעד ניתח עבורו את המצב בשני היבטים:
  • מהי האמת האמיתית שגורמת לו להאמין ש"הכל כבר מושלם" ולכן אין צורך להתאמץ?
  • מה מרתיע או מצמצם אותו פסיכולוגית מלנסות להבין יותר לעומק?
אליעד מציין שבמקרה זה, הסיבה הפסיכולוגית לכך שהאדם לא רצה להבין יותר לעומק היא תחושת הצמצום, החשש שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת.

איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה?

כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע:
  • קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם?
  • לברר מה בדיוק מרחיק אותו מהמוצר שלנו. מה מפריע לו, או יוצר אצלו תחושה שלילית?
המשמעות היא, שלא די להסביר ללקוח מדוע המוצר שלנו טוב, אלא יש לתת מענה גם לחסרונות המוצר שלנו מנקודת מבטו, ולמה הוא אינו נמשך אליו. רק הבנה של שני ההיבטים האלו - היתרונות שהוא מוצא אצל המתחרה, והחסרונות שהוא מוצא אצלנו - מאפשרת לנו למצוא פתרון אפקטיבי, לצמצם התנגדויות, ולהוסיף מידע שיעזור ללקוח לשנות את עמדתו.

איך ניתן לתרגל בפועל הבנת הצד השני?

אליעד כהן מציע תרגול מעשי ליישום הגישה שלו בפועל. יש לבחור ויכוח או קונפליקט אמיתי שקרה, ולנתח אותו באופן הבא:
  • לבדוק למה הצד השני חושב שהוא צודק. לנסות למצוא את נקודת האמת אצלו באופן אמיתי ואובייקטיבי, כך שגם אנו עצמנו נוכל להסכים עם משהו ממה שהוא אומר.
  • לברר מדוע הוא אינו מסכים איתנו מעבר לכך שהוא צודק. לנסות להבין אילו מחסומים פסיכולוגיים או התנגדויות פנימיות מרחיקים אותו מלהסכים איתנו. למשל, פחד מאובדן תחושת שליטה, פחד מצמצום או פגיעה בדימוי עצמי.
על ידי התהליך הזה, אדם מגיע להבנה עמוקה יותר של הצד השני ובכך מגדיל משמעותית את היכולת שלו לשכנע.

למה חשוב לזהות התנגדויות פנימיות?

אליעד מדגיש שבתהליך השכנוע יש תמיד שתי רמות:
  • הרמה האובייקטיבית - למה אדם מאמין במה שהוא מאמין, ומה הצדק בעמדתו.
  • הרמה הפסיכולוגית - למה הוא מתקשה להסכים איתנו גם אם הוא היה מזהה שהעמדה שלנו נכונה. יכולות להיות לכך סיבות כמו פחד, התנגדות רגשית או תחושה שההסכמה איתנו תגרום לו לאבד משהו.
הזיהוי והטיפול בשני ההיבטים האלה במקביל, מאפשר לנו לשכנע בצורה אפקטיבית יותר וליצור שינוי אמיתי בדעתו של האדם שאיתו אנחנו מתווכחים.

מהי הדרך הנכונה לסכם את תהליך השכנוע?

לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי להצליח לשכנע אחרים, בין אם מדובר על מכירה, משא ומתן או דיונים אישיים, יש חובה להבין את שני ההיבטים המרכזיים: מה נכון בעיני הצד השני, ומה מרחיק אותו מלהסכים איתנו. רק הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי.
איך ניתן לפתור ויכוחים ולשכנע אנשים?

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא להבין שאין פתרון חד - משמעי לכל ויכוח. עם זאת, גישה נכונה לבעיה מתחילה בכך שנאמר לעצמנו ש"טוב שאין פתרון", ואז נתמקד בניסיון להבין את שני הצדדים לעומק.

כיצד להבין את הצד השני בוויכוח?

כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו - בין אם במכירה, במשא ומתן, או בכל סיטואציה אחרת - עלינו קודם להבין את נקודת המבט של הצד השני. יש לבחון שני דברים:

1. מדוע הוא מחזיק בדעה שלו? כלומר, מה החלק האמיתי מבחינתו בעמדתו?

2. מדוע הוא לא מסכים איתנו? לא רק מה מחבר אותו לעמדתו, אלא גם מה גורם לו לדחות את מה שאנו אומרים.

לדוגמה, כאשר אנו מנסים לשכנע מישהו לקנות מוצר, חשוב להבין גם למה הוא נוטה לבחור במוצר אחר וגם מה מרחיק אותו מהמוצר שלנו.

כיצד לזהות את האמת בצד השני?

במקום לנסות להוכיח שאנחנו צודקים, עדיף להתחיל מהשאלה: כיצד גם הצד השני צודק מנקודת מבט אובייקטיבית? עלינו לחפש את נקודת האמת שבעמדתו, ולא להסתפק בהנחה שהוא פשוט "לא מבין" או "טועה".

בנוסף, יש להבין גם את ההתנגדויות הפסיכולוגיות שלו להסכים איתנו. ייתכן שהאדם מסרב להשתכנע לאו דווקא בגלל שהוא צודק, אלא משום שההסכמה איתנו מצמצמת אותו רגשית או מאיימת על עולמו הפנימי.

איך להתמודד עם התנגדויות בוויכוח או במכירה?

נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע אותו, יש להבין שני דברים:

1. מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים?

2. מה החסרונות שהוא מזהה במוצר שלנו?

אם נתמקד רק בהסבר היתרונות של המוצר שלנו, אך לא נתייחס לפער שמונע ממנו לבחור בנו, הסיכוי לשכנוע קטן. לכן, חשוב לזהות גם מה מרחיק אותו מאיתנו, ורק אז לחפש דרכים לצמצם את החיסרון או להציג מידע נוסף שיגרום לו לשנות את דעתו.

תרגול מעשי: איך להבין את הצד השני?

כדי ליישם את השיטה, ניתן לבחור ויכוח שהיה לנו בעבר ולנתח אותו:

1. לזהות למה הצד השני חושב שהוא צודק.

2. למצוא סיבה אמיתית, מנקודת מבט אובייקטיבית, לכך שהוא אכן צודק במשהו.

3. לשאול: מדוע הוא לא מסכים איתנו, מעבר לזה שהוא צודק? מה גורם לו לא לרצות להסכים?

אם נצליח להגיע למצב שבו גם אנחנו מסוגלים להסכים איתו במידה מסוימת, וגם לזהות את המחסום הפסיכולוגי שמונע ממנו להסכים איתנו - יהיה לנו יתרון משמעותי בפתרון וויכוחים ובשכנוע.

סיכום

כדי לשכנע מישהו, בין אם מדובר במכירה, משא ומתן או וויכוח, עלינו להבין את נקודת המבט של הצד השני - גם מה נכון בעיניו, וגם מה מרחיק אותו מאיתנו. הבנה מעמיקה של שני ההיבטים הללו תאפשר לנו לתת לו את המידע החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו.
אז הנושא הוא "איך צריך לפתור וויכוחים". דבר ראשון צריך לדעת שאין פתרון דבר שני צריך להגיד "טוב מאוד שאין פתרון" ועכשיו לנסות לפתור.

עכשיו, אני אסביר את זה עוד פעם מישהו שאל אותי, אמר לי "תן לי טיפ, איך אני יכול לשכנע מישהו במשהו, איך לשכנע, איך למכור ללקוח מוצר, איך לשכנע את הבוס לקבל אותי לעבודה", לא משנה, כל סיפור. עכשיו, אז מה שאמרתי לו זה כזה דבר, דבר ראשון תנסה להבין למה, מה אתה כבר מבין? שאני צודק ושהוא צריך להסכים איתי, אוקי זה אתה מבין. עכשיו, תנסה להבין למה השני חושב אחרת ממך, מה מנקודת המבט שלו זאת האמת, ולמה הוא מבחינתו מה האמת במה שהוא אמר, שזה כאילו "מה מחבר אותו למה שהוא אמר", ו 2. לא רק מה מחבר אותו למה שהוא אמר גם מה מרחיק אותו ממה שאתה אומר.

מה זאת אומרת? "הוא אומר הפוך ממני כי מצד האמת, האמת שלי" כאילו תנסו, כשבן אדם מנסה להגיד "גם מצד האמת שלי הוא איכשהו צודק קצת, לא מצד האמת שלו, מצד האמת האובייקטיבית גם הוא צודק". קודם כל איכשהו למצוא למה גם הוא צודק, ודבר שני לא רק "למה הוא צודק" אלא "למה יש לו התנגדות לא להסכים איתי גם אם הוא לא היה צודק". הוא חושב את מה שהוא חושב, שונה ממני כי מצד האמת, כי יש משהו באמת יש אמת בדברים שלו. אבל דבר נוסף גם אם בזמן שהוא אומר "זה לא אמת" קשה לו להסכים איתי כי "משהו מסויים". לדוגמה "כי פחד", "כי צמצום".

ש: אבל איך אנחנו יודעים, אנחנו משארים?

אליעד: עכשיו, איפה אני עשיתי את זה קודם? בהתחלת השיחה עשיתי איתו את זה. הוא שאל אותי "למה אני לא מתאמץ להבין אותך?", אמרתי "האמת היא".

מה אמרתי עכשיו בסוף התרגיל? אמרתי 1. למצוא מה האמת שלו? 2. מה האינטרס שלו לא להסכים איתי. עכשיו זה מה שהסברתי לו בהתחלה. הוא אמר לי "למה אני לא מנסה להבין אותך יותר?", אמרתי לו "תקשיב האמת במחשבה שלך היא שהכל כבר מושלם, אז למה אתה לא מתאמץ להבין אותי יותר? ומה שדוחה אותך מלרצות להבין אותי יותר כי אם אתה תנסה להבין אותי יותר זה מכניס אותך לחוויה של צמצום". כאילו, גם הסברתי לו מה האמת במחשבה שלו שאומרת לו "אל תנסה להבין יותר את אליעד, אל תתאמץ יותר להבין את אליעד", וגם הסברתי לו, גם אם זאת לא הייתה האמת, למרות שזה בסוף מתחבר, אמרתי לו "יש לך התנגדות לנסות להבין אותי כי אם תנסה להבין אותי אתה מכניס את עצמך לצמצום ואתה לא רוצה את הצמצום הזה". זה בדיוק, לדוגמה. ואז יש לי את כל התמונה המלאה ואז מבינים את העניין.

זה כמו נגיד אתה בא למכור למישהו משהו והוא אומר לך "לא אני רוצה את המוצר השני", קודם כל למה הוא רוצה את המוצר השני? מה האינטרס שלו לקנות את המוצר השני ולא את המוצר שלי? ב. כל, מה האינטרס שלו לא לקנות את המוצר שלי. קודם כל למה הוא רוצה את המוצר השני ב. כל, למה הוא לא רוצה את המוצר שלי.

אחרי שהבנת למה הוא רוצה את המוצר השני של המתחרים, אחרי שהבנת למה הוא אוהב את האויבים שלך ולמה הוא שונא אותך, עכשיו תנסה, כי עכשיו יש לך את כל "הזה". למה? כי אם אתה לא מבין למה הוא רוצה להיות שם אז אתה מפספס משהו, איך תשכנע אותו? אתה לא מבין למה הוא רוצה להיות שם. עכשיו, ונניח אני עכשיו מבין למה הוא רוצה להיות שם ונניח שאתה כן מבין למה הוא רוצה להיות שם, אתה אומר "הבנתי למה הוא רוצה להיות שם" ונגיד שאתה מוצא לזה פתרון, אבל זה לא רק בגלל זה שהוא רוצה להיות שם זה "הוא גם לא רוצה להיות כאן", לא רק שהוא רוצה להיות שם כי שם טוב לו הוא גם לא רוצה להיות פה כי פה רע לו.

יש פה שתי בעיות כשמישהו נמצא באיזה מקום, באיזה עמדה, באיזה מחשבה, זה גם בגלל שהוא רוצה להיות שם כי שם יש לו משהו טוב כלשהו, ולא רק בגלל שהוא רוצה להיות שם אלא בגלל שהוא לא רוצה להיות פה. בעמדה שלך יש איזה חיסרון כלשהו שמונע ממנו להגיע אליך כי אם הוא היה טוב באותה מידה אולי הוא היה עובר אליך, אבל גם אתה דוחה אותו במשהו וגם משהו אחר מושך אותו. עכשיו, אם תזהה במה אני מרחיק אותו, מה במחשבה שלי מרחיק אותו ומה במחשבה שלו אוחז אותו אז אתה אומר "עכשיו בא נראה איך אפשר להוסיף לו עוד מידע כדי להוציא אותו החוצה מהלופ". הבנתם את הנקודה?

עכשיו, מה שאני אומר, שכל אחד ישב עם עצמו תעלו איזה נושא וקחי דבר שלדוגמה לא הסכמת עם מישהו, קחי משהו שלא הסכמת עם מישהו שאת בטוחה שאת צודקת או שאת גם לא בטוחה, שאת חושבת שאת צודקת יותר ממנו מספיק שאת חושבת שאת צודקת יותר ממישהו במשהו. תנסי לבדוק למה הוא חושב שהוא צודק, למה מנקודת המבט שלו הוא צודק יותר ממני, למה מנקודת המבט שלו רק הוא צודק. ותנסי קודם כל להגיע למצב שאפילו גם את תסכימי איתו, תגידי "נכון מצד האמת, אבל "קלינית" גם הוא צודק. שזה לא יהיה "טוב הבנתי שהוא מצד האמת שלו מדמיין ולכן הוא חושב שזה האמת", לא לא, גם מצד האמת שלי הוא צודק, גם אני חושב שהוא צודק איכשהו. גם "למה אני חושבת שהוא צודק" וגם שלב שני "למה הוא לא רוצה להסכים איתי, מעבר לזה שהוא צודק" יש בו משהו שגורם לו לא לרצות להסכים איתי, מה זה המשהו הזה. הבנו את העניין? אוקי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: צרכים של לקוח, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, צרכים של לקוח, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו להאמין בעצמו פרסום חומרים שיווקיים חומרים שיווקיים להכריח את הלקוח לסגור עסקה זיהוי מניפולציות מניפולציות איך למכור את עצמך לאקס? תוכן שיווקי מקצועי איפה ללמוד שכנוע? להעלות מחיר ללקוחות לחפש לקוחות לגרום למישהו להפסיק לרצות אותך לגרום למישהו לעשות משהו איך לומדים nlp? האם כל אחד יכול ללמוד למכור? לשכנע מישהו להגיד לך למכור ללקוח שמח לראיין עובדים במכירות איך לשווק מוצרי יוקרה? תמחור הגיוני ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך? לא מוכן להשתכנע שליטה בתת מודע ניתוח טקסט משכנע מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו למה באמת לקוח מבקש הנחה? חומרי שיווק ויזואליים איך לעשות איתור צרכי הלקוח? מוצר לא מתאים ללקוח שכנוע מוחלט התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל לדבר אל האמונה של הלקוח לרמות את הלקוח איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? איך למדוד את איכות השיווק? איך לעשות אוטוסוגסטיה? על איזה מוצר לבקש הנחה להיות מומחה למכירות מוצרי מזון האם להיות כנה עם הלקוח? התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות מוצר מושלם לשכנע מישהו לשתף אותך שיטות מניפולציה למתקדמים לשכנע מישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב לתת ללקוח אפשרות לבחור לשכנע אנשים להאמין איך ליצור אמון באמצעות? מניפולציות של נוכלים למכור קרח לאסקימואים סודות שכנוע לשכנע מישהו להגיד העלאת מחיר ללקוחות חדשים שיטות השכנוע של מנטורים שיווק מידע באינטרנט שיווק יהפוך את המכירות למיותר לקוח רווחי לגרום למישהו להירגע איזה מוצר להראות קודם? לבקש תשלום מלקוח לימוד nlp למתקדמים איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? לקוחות מהאלפיון העליון לשכנע שופט ליצור סנכרון עם לקוח nlp לימוד באינטרנט לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה לקוח מבטל ברגע האחרון לחפש לקוחות אחרים להניע עובדים למכור למכור ביוקר לתת ללקוח אפשרויות מתעניין במוצר מניפולציות של מורים רוחניים להציג ללקוח מחיר להצליח למכור מוצר יקר למכור מוצר פגום לשכנע אנשים לאהוב אותך ביטחון עצמי למכור את עצמי איך למכור כל מוצר? מתי לעצור שיווק? חוסר ראפור להצליח בשכנוע למכור את הרכב דוגמאות למניפולציות פרסום למוצרי יוקרה מטרות במכירות לגרום למישהו להתמכר סוגסטיה עצמית השיווק של ביבי לגרום ללקוחות לחזור לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה שיטות שכנוע מתקדמות התנגדויות לקוחות במה תלוי מחיר של מוצר? להוסיף מוצר לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה מלאי מוצרים התנגדויות בתהליך מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, לשתול מחשבות, מומחה במכירות בנושא צרכים של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.1250 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 05:28:13 - wesi28