... דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או לנסות לשפר את איכות
שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיוב. דהיינו, ... המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו,
שיחת המכירה עם הלקוח. דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא
שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך ... שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, שהוא
שיחת המכירה עם הלקוח. ולמה להתחיל לחקור את
שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח
שיחת המכירה . ואני אסביר. ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה ... זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא
שיחת המכירה הסופית עם הלקוח. וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה ... גם היא לא בהכרח נכונה. מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח
שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש
שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של
שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, ... בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את
שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ורק ליצור עוד ביקושים וליצור עוד פגישות מכירה וחוק המספרים הגדולים יעשה את שלו. אבל ברמת ... הגיוני להתחיל מהחלק הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא
שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות ... הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש
בשיחת המכירה עצמה. ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם ... שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח
שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים ...