אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שימוש בשם הלקוח ✔האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שימוש בשם הלקוח, איך לשכנע טוב, לשכנע את עצמי לא לאכול, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP טיפול בחרדות, איך לשכנע אנשים בטלפון, התנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, nlp לימוד חינם, NLP עקרונות, nlp מדריכים, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע את החברה, להשפיע על התת מודע, שכנוע ומכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, מניפולציה, מניפולציות, NLP הרזיה, איך לכתוב טקסט, איך לשכנע את הבעל, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, NLP קשב וריכוז, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, מסר שיווקי, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
וכאן אתן נקודת מבט לגבי שימוש בשם הפרטי של לקוח, כאשר פונים אליו בפגישה / טלפון / וואטסאפ וכיו"ב, האם כדאי לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם להשתמש בשם הפרטי של הלקוח בשיחת טלפון / הודעת וואטסאפ / פגישה וכיו"ב? מתי כן ומתי לא להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

ובנוסף, נניח שאתה מדבר עם הלקוח, ונניח שאתה מדבר איתו על אחד מבני המשפחה שלו, לדוגמה על אשתו / ילד וכיו"ב, אז במידה ואתה יודע את השם של בן המשפחה שלו, האם הגיוני להשתמש בשם של בן המשפחה או לא? האם לדוגמה לומר לו מה שלום "אשתך" או מה שלום "השם הפרטי" של אשתו?

ובאותו הקשר, האם לקרוא ללקוח בשם חיבה שאתה יודע שיש לו. לדוגמה נניח שהשם הרשמי של הלקוח הוא "משה" אבל חברים של הלקוח קוראים לו "מושיק" ואשתו קוראת לו "מושיקו". במקרה כזה, איך הגיוני שתקרא ללקוח, באיזה כינוי? וכיו"ב, אם הלקוח קורא לילד שלו בשם חיבה כלשהו, האם הגיוני שתזכיר את הילד בשם החיבה של הילד, או שתקרא לילד בשם היותר רשמי שלו וכיו"ב?

אז מה שצריך לדעת זה, שיש כל מיני משמעויות לשימוש בשם של הבן אדם ולכן כל מקרה לגופו. מצד אחד שימוש בשם של הבן אדם, מראה שאתה "מכיר" את הלקוח ושהוא לא סתם עוד מישהו עבורך, ובהיבט הזה, שימוש בשם הלקוח, יוצר סוג של קרבה עם הלקוח. מצד שני שימוש בשם של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו, יוצר גם תחושה של ריחוק וזרות. ולמה? כי אם היית חבר קרוב שלו שמדבר איתו כמעט כל יום, כנראה שלא היית קורא לו בשם הפרטי שלו! ולכן לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר ריחוק לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר קרבה.

ואתן דוגמה, נניח שאיש מכירות עושה שיחה יוצאת טלפונית ללקוח, בין אם מדובר על ליד קר לדוגמה מתוך רשימה אקראית כלשהי ובין אם מדובר על ליד חם, לדוגמה לקוח שהשאיר פרטים באתר וכיו"ב. עכשיו, לפחות בשיחה הראשונה, הלקוח שבצד השני, כנראה כשהוא רואה שהטלפון שלו מצלצל, הוא עדיין לא יודע מי מתקשר אליו.

במקרה כזה לדוגמה, יהיה הגיוני שאם נרצה לגרום ללקוח בשיחה הטלפונית לרצות להמשיך את השיחה, כנראה שכן נרצה להשתמש בשם הפרטי של הלקוח. ולמה? כי ברגע שהלקוח בצד השני של הטלפון, שומע שפונים אליו בשם הפרטי שלו, לדוגמה "שלום לך X מה שלומך?" וכיו"ב, הרי שהוא חושב שהשיחה הזאת היא לא אקראית אלא היא מכוונת אליו ספציפית. כי הלקוח מניח, שאם מישהו פונה אליו בשם הפרטי שלו, אז כנראה שהאדם בצד השני של הטלפון, כנראה ואולי שהוא מכיר אותו אישית וכיו"ב.

במילים אחרות, אם פונים ללקוח לדוגמה בשיחה טלפונית, שבברירת המחדל האדם שנמצא בצד השני של הקו, לא יודע שום דבר על מי שמדבר איתו, ושהלקוח בצד השני של הקו, עשוי לחשוב שאולי התקשרו אליו בטעות או באופן אקראי, אז כדי ליצור תחושת שייכות, תחושת קרבה עם הלקוח, לשם כך כן הגיוני להשתמש בשם של הלקוח, כדי לתת ללקוח תחושה שהשיחה לא נעשית בטעות.

ואנשי מכירות נוכלים הרבה פעמים גם אומרים ללקוח עוד מידע שיש להם עליו, לדוגמה שיש לו ביטוח בחברת X או שכרטיס האשראי שלו מסתיים ב 4 ספרות X וכיו"ב, כל מיני פיסות מידע שבמקרה יש להן על הלקוח או שהלקוח חושב שיש להם את המידע הזה. והכל כדי ליצור תחושה של שיחה אישית ולא אקראית.

אבל ניקח לדוגמה מצב שבו פוגשים לקוח פנים אל פנים, נניח פגישה שניה או שלישית וכולי, או נניח לדוגמה שמתקשרים למישהו, שכבר יודע מי מתקשר אליו, לדוגמה שיחת פולואפ, או לדוגמה שולחים הודעה בוואטסאפ למישהו, שהוא יודע מי שולח לו את ההודעה והוא לא חושב שהיא אקראית, האם במקרה כזה הגיוני להשתמש בשם של הלקוח? תשובה: יתכן מאוד שלא. כי אם חבר של הלקוח היה מתקשר אליו, האם הוא היה קורא לו בשם הפרטי שלו ואומר לו לדוגמה: "היי X מה שלומך?" או שהוא היה ישר היה אומר לו "היי, מה שלומך?" בלי שימוש בשם הפרטי שלו?

במילים אחרות, בהרבה מקרים, שימוש בשם הפרטי, הופך את השיחה לרשמית ולא לחברית. הרבה פעמים שימוש בשם הפרטי יוצר תחושה של ריחוק. כי בין חברים קרובים, אין שימוש בשם הפרטי.

באותו הקשר, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? תשובה: כל מקרה לגופו ואין כאן תשובה חד משמעית. לפעמים הלקוח ירצה שתקרא לו בשם החברים שלו קוראים לו ולפעמים לא וכולי. כמו כן, יתכן שאם תקרא ללקוח כמו שחברים קרובים שלו קוראים לו, זה יגרום לו להרגיש שאתה חבר שלו, במובן השלילי. דהיינו, שיכול להיות שהוא יאהב אותך והכל טוב. אבל מבחינת הלקוח, הוא יתפוש אותך כחבר ולא כאיש מקצוע שהוא סומך עליו בצורה מקצועית.

כי צריך לעשות הפרדה בין השאלה, האם יעשה טוב ללקוח שתקרא לו בשם חיבה כלשהו, וצריך לעשות הפרדה בין השאלה איך הלקוח ירגיש אם תקרא לו בכינוי כלשהו, לבין השאלה איך אתה רוצה שהלקוח ירגיש. כי יכול להיות שאתה רוצה שהלקוח ירגיש תחושה של ריחוק ממך, ושלא יראה בך חבר. לא במובן השלילי, אלא במובן שלדוגמה אתה רוצה שהלקוח יתפוש אותך כגורם רשמי מקצועי ולא כחבר.

בהקשר הזה, אני ממליץ לחקור גם את העניין של הפכים נמשכים וגם של דומה נמשך לדומה ויש בזה עוד עומקים שונים.

באותו הקשר אוסיף, כי לפעמים בין בני זוג במערכת יחסים זוגית, אחד מבני הזוג יכול להיפגע כאשר בן הזוג השני, קורא לו בשם הפרטי ולא בשם חיבה וכיו"ב. כי יש משמעות לכל דבר.

באותו הקשר, אם אתה מדבר עם הלקוח על אשתו, או על הילד שלו וכיו"ב, האם להשתמש בשם של האשה, בכינוי של האשה, או להגיד אשתך בלי השם שלה? תשובה: צריכים להבין שלכל דבר יש משמעות. ולשאול, מה אני רוצה שהלקוח ירגיש כלפי כאיש מכירות. ואיך שימוש בשם ספציפי יגרום ללקוח להרגיש את מה שאני רוצה שהוא ירגיש כלפי.

לסיכום: האם לקרוא ללקוח בשמו? תשובה: צריכים להבין את ההקשר ולהבין את המשמעות של לקרוא למישהו בשם הפרטי שלו, או לקרוא למישהו בשם חיבה, או בכינוי כלשהו. ותלוי מה לדעתך האחר ירגיש, ומה אתה רוצה שהוא ירגיש וכולי. וכל מקרה לגופו.
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר. איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח? חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ... אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר. איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח? חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ...
איך לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח
...לקרוא לו בשמו, הרי שבמקרה כזה, אם תקרא לו בשמו, זה דווקא יצור תחושה של זרות. כי יש מצבים שבין אנשים קרובים, לא פונים אחד לשני בשם פרטי בכלל, אלא הפניה היא דווקא בצורה אחרת. ולפעמים דווקא פניה בשם פרטי, יכולה לתת תחושה של זרות... ויש מצבים שהאדם מניח שאדם קרוב אליו, יקרא לו בשם חיבה דווקא ולא בשם פרטי. ואז אם תקרא לו בשם חיבה, אז דווקא הוא ירגיש יותר קרוב אליך. אבל לפעמים זה ישמע לו מוזר מידי שאתה קורא לו בשם חיבה, ואז זה יצור בעיה יותר גדולה. ואז לדוגמה עליך לדעת, איך לפנות בצורה של חיבה, ולא בצורה...
NLP, איך לגרום למישהי לרצות אותך? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור משיכה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור חיבה? ראפור, האם לשכב בדייט הראשון? סקס בדייט ראשון, איך ליצור כימיה?
NLP, איך לגרום למישהי לרצות אותך? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור משיכה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור חיבה? ראפור, האם לשכב בדייט הראשון? סקס בדייט ראשון, איך ליצור כימיה?
...הסיבה שאנשים מתחברים למשהו או למישהו היא כי זה גורם להם להרגיש טוב. לדוגמה, אם אתה מעדיף בחורה גבוהה, יש סיבה לכך - כנראה שאתה חושב שהגובה שלה קשור לכך שהיא מציינת יתרונות מסוימים בעיניך. כאשר אתה מזהה את מה שגורם לאדם להרגיש טוב, אתה יכול להשתמש בזה כדי ליצור חיבור עמוק יותר ולהגביר את הסיכוי שהוא ירצה להיות בסביבה שלך. מהם האסטרטגיות להגביר את הסיכוי להתחבר עם אדם בצורה מיידית? אליעד מציע להקדיש זמן לזהות את הצורך של האדם השני. בשיחה עם אדם חדש, השלב הראשון הוא להבין מה הצורך שלו ומה הוא מחפש...
איש מכירות שטח, לגשת ללקוח, לקבל לא מלקוח, ליזום מכירה, לעצור לקוח, להתחיל עם בחורה, להתחיל משהו חדש, לפנות ללקוח, מפחד לשמוע לא, לא רוצה לשמוע לא, פחד מדחייה, מפחד לקבל לא, מקסימום תקבל כן, את הלא כבר יש לך
...בראש של איש המכירות יש לפחות את האשליה שאומרת לו, שאם רק הייתי פונה ללקוח, הוא היה רוכש את המוצר. כי המוצר טוב / אני יודע למכור וכולי. וכל זמן שהלקוח עדיין לא אמר - לא, בפועל, הרי שעדיין איש המכירות יכול למכור לעצמו את הרעיון, שזה לא המוצר שהוא לא מספיק טוב, אלא שהלקוח הפוטנציאלי, עדיין לא שמע על המוצר. אבל אחרי שאיש המכירות שטח, פונה בשטח ללקוח והלקוח דוחה את העסקה, הרי שאז אומנם אין עסקה כמו לפני שאיש המכירות פנה ללקוח. אבל עכשיו יש ללקוח יותר רגשי נחיתות אפשריים, בגלל הדחייה שהוא קיבל מהלקוח...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
...עלי עוד דברים מזה אתה מנסה לרמות אותי? יחד עם זאת הלקוח גם היה מרגיש: נכון נכון נכון, זה בדיוק מה שאני רוצה, מאיפה אתה יודע? כן, כן, מה יש פה? מה מתאים לי? והלקוח דווקא היה מרגיש קרבה. אם לדוגמה נגיד האישה של הלקוח הייתה מתקשרת ואומרת לו: אתה שומע? מצאתי בדיוק מה שאתה מחפש, את יודעת מה אני מחפש, נכון? אז יאללה זה מתאים לי, אם היא אומרת לו. אם היא שיודעת מה הוא מחפש, אומרת לו: מצאתי מה שאתה מחפש בדיוק אז זה מתאים כי היא יודעת מה הוא מחפש, הוא מרגיש קרבה אליה. אז שימו לב, תיכף עוד פעם אני אסביר מה...
איך לקרוא אנשים? איך לדעת מה מישהו אוהב? איך לעשות טוב לאישה? איך לעשות טוב לבחורה? איך לעשות טוב לגבר? זוגיות, ראפור, איך לעשות למישהו טוב? איך לרגש מישהו? איך להפתיע מישהו? איך לקרוא מחשבות?
איך לקרוא אנשים? איך לדעת מה מישהו אוהב? איך לעשות טוב לאישה? איך לעשות טוב לבחורה? איך לעשות טוב לגבר? זוגיות, ראפור, איך לעשות למישהו טוב? איך לרגש מישהו? איך להפתיע מישהו? איך לקרוא מחשבות?
...כהן שואל כיצד להבין את הצרכים האמיתיים של אדם. הוא מציין שלפעמים אנחנו חושבים שאנחנו יודעים מה מישהו רוצה, אבל לא תמיד זה נכון. לדוגמה, אם מישהו מבקש משהו אבל לא באמת מתעניין בזה, זה אומר שהוא רוצה משהו אחר. המורה מציע שכדי להבין את הרצון האמיתי, עלינו להקשיב לא רק למילים, אלא גם לגוף ולתשובות הלא - מילוליות. מה אנחנו עושים כשלא יודעים בדיוק מה האדם רוצה? בהנחה שאין לנו את המידע המדויק על מה אדם אוהב, יכול להיות שאנחנו מציעים לו את הדבר שהוא בדרך כלל אוהב, ואז ממתינים לראות אם זה יגרום לו אושר....
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
...גם אם הוא לא אמר את המילה נכון אבל זה אומר שהוא חשב על זה לפני שהוא חשב על זה. למה הוא חשב על זה לפני שהוא חשב על זה? עוד דוגמה, נגיד שהוא אמר אנחנו או אני, למה הוא אמר אנחנו או אני, למה הוא אמר אפשר או צריך. עכשיו לפעמים אתה יכול, אפשר לדעת הרבה דברים, יש דברים שמסגירים את תהליך החשיבה שלו ולפעמים זה לא ברמה של המילים, לפעמים זה ברמה של המשפטים של הרעיונות. נגיד איזה רעיון הוא אמר פה, איזה רעיון הוא אמר פה, אז מה זה אומר על דרך החשיבה שלו, אז מה זה אומר על מה שהוא חושב. ש: אוקי, אם אפשר לקרוא את...
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
...קודם כל בעצמך. כדי לשכנע אחרים ביעילות, עליך קודם כל להבין איך אתה עצמך משתכנע, למה אתה חושב מה שאתה חושב, ולמה אתה פועל כפי שאתה פועל. עליך לשאול את עצמך כל הזמן שאלות עמוקות כמו אולי ההפך הוא הנכון? על כל מחשבה, הנחת יסוד או אמונה שיש לך, וכך להכיר לעומק את הסיבתיות של עצמך. הוא מציין שכל רעיון הוא ביטוי של אמונה או מחשבה עמוקה יותר, ולכן כשאתה רוצה לשתול מחשבה חדשה, עליך למצוא ולשתול רעיון יסודי ועמוק יותר שיצמיח את המחשבה הרצויה. לדוגמה, אם אתה רוצה שמישהו ילך לעבודה בזמן, עליך לשתול בו קודם...
פסיכולוגיה הפוכה / מניפולציות / לקרוא אנשים - מהי פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה?
...הפוכה, אין מלחמה, ואף אחד לא מנסה לנצח אף אחד. פסיכולוגיה הפוכה טובה ואמיתית, היא כזו שגורמת ליריב להניח את נשקו מרצונו החופשי, ומביאה את היריב למצב, שהוא מחליט לעשות שלום מרצונו החופשי. מידת ההצלחה של הפסיכולוגיה ההפוכה, תלויה בעד כמה כל צד מבין את צורת המחשבה של הצד השני שבעימות. ברמה המעשית: כדי לעשות פסיכולוגיה הפוכה, עליך לחקור תמיד את תבניות החשיבה של הצד השני. נסה להבין את צורת המחשבה שלו, נסה להבין את השורש ואת הסיבה האמיתית שנמצאת מתחת לפני השטח, להתנהגות של הצד השני. נסה לחקור, את הרצון...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שימוש בשם הלקוח, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שימוש בשם הלקוח, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לעשות הרבה כסף במכירות? קשה למכור מוצר יקר פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים התנגדויות לקוח קשות איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? התנגדויות בשיחת מכירות מוצרים בינוניים איש מכירות מצליח איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? לתת ללקוח הצעת מחיר להציע כמה הצעות גרועות ללקוח פחד לא למכור להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק מוצר של המתחרים לבחור את הלקוח לייצר מוצר יותר זול חייב לעשות איתור צרכי הלקוח לשכנע מישהו להירגע ללמוד לשכנע עובדים איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? מה פרופיל הלקוח הבא שלך? לקבוע מחיר של מוצר לא יכול למכור חיסרון של לקוח לגרום ללקוח להבין את המחיר איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? צריכת מוצרי יוקרה ביטול עסקה עם לקוח לשתול מחשבות לאקסית פרובוקציה שיווקית ללקוח למכור לעצמו למכור שירות חדש לשנות את המוצר איך לזהות מניפולציה? תורת המשא ומתן מודע ותת מודע איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? חוקי ההזדהות להציג ללקוח מוצר לענות ללקוח בצורה חברית איך לשכנע משוגעים? מוצרים גרועים להציק ללקוחות הזדהות עצמית להצליח בעבודה במכירות למה לעשות שיווק? לעשות יותר שיווק לגרום ללקוח שלך לעניין לקוחות איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? מוצר ממשי לשתול מחשבה השקעה בשיווק לטווח רחוק לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות פחד לא להצליח למכור לגרום למישהו לא לריב איך להרחיב את המשפך השיווקי? לשווק מוצרי מידע להביא עוד לקוחות לעסק ללמוד להיות תותח מכירות איך אפשר לשכנע אנשים? למכור מוצר כשאתה לא במיטבך מיתוג מוצרי יוקרה מתי להציג את עצמך ללקוח? מסר לתת מודע תרתי משמע בשתילת מחשבות שיפור יכולת שכנוע מכירות מדלת לדלת לגרום למישהו לשחרר לשכנע עובד לבצע חסרונות המוצר למה לתת הנחה ללקוח? מלחמת המכירות לקוח קשה מאוד החדרת מוצר לשוק מומחי מכירות למכור בצורה אישית בקשה לא סבירה של לקוחות לשכנע אקסים להתגעגע למכור למישהו רעיון תכנון תהליכי שיווק ליצור חומרים למשפך שיווקי תגמול לפי המכירות למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה למכור שירותים יקרים איך לשכנע אנשים? לגרום למישהו לדבר למכור פגישה פיזית איכות מוצר התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק הדרכת מכירות לשכנע קבוצה איך לשכנע? בונוסים על מכירות לשתול מחשבות בת מודע איך להשיג המלצות של לקוחות? לגרום למישהו להתמכר סוגים של חומרים שיווקיים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, לשכנע, למכור בתחום שימוש בשם הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0781 שניות - עכשיו 26_09_2025 השעה 11:49:41 - wesi28