אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שימוש בשם הלקוח ✔האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שימוש בשם הלקוח, NLP פיתוי, שכנוע עצמי, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, nlp לאנשי מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפול זוגי nlp, יועץ פוליטי, טקסט משכנע, לשכנע את בן הזוג, מאמן אישי, NLP התניה, שאלה איך לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע את המורה, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע לקוח לקנות, טכניקת nlp, להצליח למכור, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע את אבא, לשכנע את החברים, ללמוד רטוריקה, לשכנע את עצמי ללמוד, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפים למכירה, NLP לימוד עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע בעל לעוד ילד, שינוי עמדות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע ילד, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע את הילד, מניפולציות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
וכאן אתן נקודת מבט לגבי שימוש בשם הפרטי של לקוח, כאשר פונים אליו בפגישה / טלפון / וואטסאפ וכיו"ב, האם כדאי לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם להשתמש בשם הפרטי של הלקוח בשיחת טלפון / הודעת וואטסאפ / פגישה וכיו"ב? מתי כן ומתי לא להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

ובנוסף, נניח שאתה מדבר עם הלקוח, ונניח שאתה מדבר איתו על אחד מבני המשפחה שלו, לדוגמה על אשתו / ילד וכיו"ב, אז במידה ואתה יודע את השם של בן המשפחה שלו, האם הגיוני להשתמש בשם של בן המשפחה או לא? האם לדוגמה לומר לו מה שלום "אשתך" או מה שלום "השם הפרטי" של אשתו?

ובאותו הקשר, האם לקרוא ללקוח בשם חיבה שאתה יודע שיש לו. לדוגמה נניח שהשם הרשמי של הלקוח הוא "משה" אבל חברים של הלקוח קוראים לו "מושיק" ואשתו קוראת לו "מושיקו". במקרה כזה, איך הגיוני שתקרא ללקוח, באיזה כינוי? וכיו"ב, אם הלקוח קורא לילד שלו בשם חיבה כלשהו, האם הגיוני שתזכיר את הילד בשם החיבה של הילד, או שתקרא לילד בשם היותר רשמי שלו וכיו"ב?

אז מה שצריך לדעת זה, שיש כל מיני משמעויות לשימוש בשם של הבן אדם ולכן כל מקרה לגופו. מצד אחד שימוש בשם של הבן אדם, מראה שאתה "מכיר" את הלקוח ושהוא לא סתם עוד מישהו עבורך, ובהיבט הזה, שימוש בשם הלקוח, יוצר סוג של קרבה עם הלקוח. מצד שני שימוש בשם של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו, יוצר גם תחושה של ריחוק וזרות. ולמה? כי אם היית חבר קרוב שלו שמדבר איתו כמעט כל יום, כנראה שלא היית קורא לו בשם הפרטי שלו! ולכן לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר ריחוק לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר קרבה.

ואתן דוגמה, נניח שאיש מכירות עושה שיחה יוצאת טלפונית ללקוח, בין אם מדובר על ליד קר לדוגמה מתוך רשימה אקראית כלשהי ובין אם מדובר על ליד חם, לדוגמה לקוח שהשאיר פרטים באתר וכיו"ב. עכשיו, לפחות בשיחה הראשונה, הלקוח שבצד השני, כנראה כשהוא רואה שהטלפון שלו מצלצל, הוא עדיין לא יודע מי מתקשר אליו.

במקרה כזה לדוגמה, יהיה הגיוני שאם נרצה לגרום ללקוח בשיחה הטלפונית לרצות להמשיך את השיחה, כנראה שכן נרצה להשתמש בשם הפרטי של הלקוח. ולמה? כי ברגע שהלקוח בצד השני של הטלפון, שומע שפונים אליו בשם הפרטי שלו, לדוגמה "שלום לך X מה שלומך?" וכיו"ב, הרי שהוא חושב שהשיחה הזאת היא לא אקראית אלא היא מכוונת אליו ספציפית. כי הלקוח מניח, שאם מישהו פונה אליו בשם הפרטי שלו, אז כנראה שהאדם בצד השני של הטלפון, כנראה ואולי שהוא מכיר אותו אישית וכיו"ב.

במילים אחרות, אם פונים ללקוח לדוגמה בשיחה טלפונית, שבברירת המחדל האדם שנמצא בצד השני של הקו, לא יודע שום דבר על מי שמדבר איתו, ושהלקוח בצד השני של הקו, עשוי לחשוב שאולי התקשרו אליו בטעות או באופן אקראי, אז כדי ליצור תחושת שייכות, תחושת קרבה עם הלקוח, לשם כך כן הגיוני להשתמש בשם של הלקוח, כדי לתת ללקוח תחושה שהשיחה לא נעשית בטעות.

ואנשי מכירות נוכלים הרבה פעמים גם אומרים ללקוח עוד מידע שיש להם עליו, לדוגמה שיש לו ביטוח בחברת X או שכרטיס האשראי שלו מסתיים ב 4 ספרות X וכיו"ב, כל מיני פיסות מידע שבמקרה יש להן על הלקוח או שהלקוח חושב שיש להם את המידע הזה. והכל כדי ליצור תחושה של שיחה אישית ולא אקראית.

אבל ניקח לדוגמה מצב שבו פוגשים לקוח פנים אל פנים, נניח פגישה שניה או שלישית וכולי, או נניח לדוגמה שמתקשרים למישהו, שכבר יודע מי מתקשר אליו, לדוגמה שיחת פולואפ, או לדוגמה שולחים הודעה בוואטסאפ למישהו, שהוא יודע מי שולח לו את ההודעה והוא לא חושב שהיא אקראית, האם במקרה כזה הגיוני להשתמש בשם של הלקוח? תשובה: יתכן מאוד שלא. כי אם חבר של הלקוח היה מתקשר אליו, האם הוא היה קורא לו בשם הפרטי שלו ואומר לו לדוגמה: "היי X מה שלומך?" או שהוא היה ישר היה אומר לו "היי, מה שלומך?" בלי שימוש בשם הפרטי שלו?

במילים אחרות, בהרבה מקרים, שימוש בשם הפרטי, הופך את השיחה לרשמית ולא לחברית. הרבה פעמים שימוש בשם הפרטי יוצר תחושה של ריחוק. כי בין חברים קרובים, אין שימוש בשם הפרטי.

באותו הקשר, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? תשובה: כל מקרה לגופו ואין כאן תשובה חד משמעית. לפעמים הלקוח ירצה שתקרא לו בשם החברים שלו קוראים לו ולפעמים לא וכולי. כמו כן, יתכן שאם תקרא ללקוח כמו שחברים קרובים שלו קוראים לו, זה יגרום לו להרגיש שאתה חבר שלו, במובן השלילי. דהיינו, שיכול להיות שהוא יאהב אותך והכל טוב. אבל מבחינת הלקוח, הוא יתפוש אותך כחבר ולא כאיש מקצוע שהוא סומך עליו בצורה מקצועית.

כי צריך לעשות הפרדה בין השאלה, האם יעשה טוב ללקוח שתקרא לו בשם חיבה כלשהו, וצריך לעשות הפרדה בין השאלה איך הלקוח ירגיש אם תקרא לו בכינוי כלשהו, לבין השאלה איך אתה רוצה שהלקוח ירגיש. כי יכול להיות שאתה רוצה שהלקוח ירגיש תחושה של ריחוק ממך, ושלא יראה בך חבר. לא במובן השלילי, אלא במובן שלדוגמה אתה רוצה שהלקוח יתפוש אותך כגורם רשמי מקצועי ולא כחבר.

בהקשר הזה, אני ממליץ לחקור גם את העניין של הפכים נמשכים וגם של דומה נמשך לדומה ויש בזה עוד עומקים שונים.

באותו הקשר אוסיף, כי לפעמים בין בני זוג במערכת יחסים זוגית, אחד מבני הזוג יכול להיפגע כאשר בן הזוג השני, קורא לו בשם הפרטי ולא בשם חיבה וכיו"ב. כי יש משמעות לכל דבר.

באותו הקשר, אם אתה מדבר עם הלקוח על אשתו, או על הילד שלו וכיו"ב, האם להשתמש בשם של האשה, בכינוי של האשה, או להגיד אשתך בלי השם שלה? תשובה: צריכים להבין שלכל דבר יש משמעות. ולשאול, מה אני רוצה שהלקוח ירגיש כלפי כאיש מכירות. ואיך שימוש בשם ספציפי יגרום ללקוח להרגיש את מה שאני רוצה שהוא ירגיש כלפי.

לסיכום: האם לקרוא ללקוח בשמו? תשובה: צריכים להבין את ההקשר ולהבין את המשמעות של לקרוא למישהו בשם הפרטי שלו, או לקרוא למישהו בשם חיבה, או בכינוי כלשהו. ותלוי מה לדעתך האחר ירגיש, ומה אתה רוצה שהוא ירגיש וכולי. וכל מקרה לגופו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שימוש בשם הלקוח, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שימוש בשם הלקוח, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ללמוד שתילת מסרים בתת מודע ראפור טוב שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים למדוד את איכות השיווק לשכנע מצביעים דמיון מודרך לקוח ממש לא מבין את התמחור נוסחה לשכנע אנשים שיווק בשכנוע עקיף אני לא מצליח למכור מוטיבציה למכירות ליצור מכנה משותף עם הלקוח להרגיש מוצר לגרום למישהו לחזור לגרום למישהו לרצות לתת לך לשכנע מישהו להרגיש קירבה לשכנע מישהו לא להאמין באלוהים להבין לקוח למכור בצורה חכמה להוריד מהמדפים מוצר לשכנע מישהו לא לענות לשכנע מישהו להפסיק לאהוב אותך להתמודד עם התנגדויות לקוח לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר דינאמיקה עם לקוח התנגדויות במכירות תקציב של הלקוח משפך שיווקי צר מסע הלקוח משבר אמון לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא טיפים לאנשי מכירות מניפולציות אמיתיות שכנוע ובחירה חופשית לראיין עובדים במכירות צריך או רוצה מול לקוח שכנוע סמוי ליצור משפך שיווקי שכנוע בעסקים סינרגיה עם לקוח לבקש עוד כסף מלקוחות לגרום למישהו לייסורי מצפון לשכנע בראיון בתקשורת מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? המסע שהלקוח עובר מוצר סוג ב... בעיית תקציב שיווקי לקרוא ללקוח בשמו הפרטי איכות מנהל השיווק התנגדויות מכירה של מוצר בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? שיווק לעסק חדש שיטות מכירה ושכנוע שכנוע לקוחות בירור צרכים של לקוח איך להגיב ללקוח? לשכנע את הבוס לשכנע מישהו להביא ילדים המוצר שלי ראוי לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות לצמצם את סל המוצרים שיטת מכירות הפצת חומרים שיווקיים לגרום למישהו לטפל בעצמו לשכנע את הלקוח לסגור עסקה טעויות בבירור צרכים של הלקוח שיפור יכולת שכנוע להיפגש עם לקוח ניהול משא ומתן עסקי אינטונציה של לקוח לקוח שעושה בעיות התמודדות עם לקוח לקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו ראפור של מנטורים שיווק למכור בכל מצב שכנוע לקוח סוגים של צרכי הלקוח מוצר זהה בדיוק למוצר שלך לגרום למישהו לרצות ללמוד מתי חשוב ללקוח מי המוכר? האם יש חומרי שיווק מיותרים? לשכנע מישהו להגיב איך למכור ביוקר? חשיפה להמון לקוחות נטישת לקוחות לגרום למישהו לא להרגיש שהוא כישלון טיפול בלקוחות לגרום ללקוח לחזור אליך שווי אמיתי של מוצר באפשרותך להשפיע על אנשים לגרום למישהו לבוא לטיפול מוצר שלא כלכלי למכור אותו לגרום למישהו לא להיות תלוי בך למכור עם חשק לא כל אחד יכול למכור לגרום למישהו לא להתאבד אפשרויות בחירה ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, מומחה בשיווק, מניפולציות בתחום שימוש בשם הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8438 שניות - עכשיו 25_12_2025 השעה 18:26:34 - wesi28