אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, תהליך מכירות, טכניקות משא ומתן, תשובות לשאלות בראיון, לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע בחור, טיפול בהתנגדות במכירה, אומנות התקשורת, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ספר nlp, NLP לימוד באינטרנט, לשכנע את האשה, סדנאות nlp, לשכנע דוד, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע את אמא, איך לשכנע, אומנות הנאום, יועץ אישי, להתכונן לראיון, nlp טכניקה, לשכנע את חברה שלי, כישורי שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, חוקים בהשפעה ושכנוע, התנגדויות במכירה, לשכנע הורים, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, איך להשפיע על התת מודע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, NLP טיפול בחרדות, הצלחה במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, מיומנות רטורית, לשכנע לקוחות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםתהליךמכירותהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדויותמה זה מכירותתהליך מכירהטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפוןמה זה מנהל מכירותמנהלי מכירותניתוח תהליךאנשי מכירותתהליך למידהתהליך קבלת החלטותאיש מכירותתהליך שכנועהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפוןאיך לנתח תהליךהתנגדויות בזמן מכירות בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירה בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירות בטלפוןתהליך של מכירההתנגדויות במכירות בטלפוןתהליך טיפוליהתנגדויות מכירות בטלפוןתהליך שיווקתהליך של שכנועהתנגדות בשיחת מכירה בטלפוןהתנגדות במכירות בטלפוןתהליך נפשיתהליך רגשיהתנגדות מכירות בטלפוןתהליך קבלת החלטהתהליך סיבתיותהתנגדויות במכירה בטלפוןתהליך סיבתיתהליך אקראיתהליך בחירהתהליך התפתחות אישיתאיך להצליח במכירותמהות התהליךהתנגדויות בשיחת מכירותתהליך הטלת ספקהצלחה במכירותלהצליח בתהליךהתנגדויות בתהליך מכירהאיך להגדיל את המכירות🔍הצג עוד...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור...ללקוח לרצות את סגנון החופשה והמלון ואפילו את המחיר, אבל לא את האזור של בית המלון. במקרה שכזה לדוגמה, אם אנחנו באיתור צרכי הלקוח, נשאל את הלקוח, היכן ובאיזה אזור הוא רוצה לצאת לחופשה? הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא ירכוש מאיתנו את החופשה. כי בהתחלת השיחה, אנחנו מגדירים עם הלקוח שהוא רוצה משהו שונה מאשר המוצר שלנו. ולכן כאשר נעשה איתור צרכים, עלינו להתחיל בלשאול את הלקוח שאלות על הצרכים שאנחנו חושבים שיהיה לנו יותר קל ליצור התאמה עם הלקוח ורק אחר כך לעבור לחלקים של המוצר, שאולי לא מתאימים ללקוח...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב...איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו. וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים. ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור...וכולי. אז נקודה אחת שצריכים לחדד כנל, היא האפשרות האלטרנטיבית של הלקוח שלנו, באיזה מחיר הוא יכול להשיג את התועלות של המוצר שלנו? ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו רוצים למכור לו את המוצר. כמו כן צריכים להתבונן גם על השאלה הבאה והיא, כמה עולה ללקוח שלנו לייצר לעצמו מוצר מקביל שייתן לו את אותן התועלות של המוצר שלנו? ביחס לשאלה של האם בכלל הלקוח מבין ורוצה את כל התועלות של המוצר שלנו. לדוגמה, נניח שאנחנו מוכרים רכב מצופה זהב אבל הלקוח לא צריך את הזהב של הרכב. ולכן אומנם ללקוח...
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה...שיחת הטלפון וכולי. אבל ככל שיש לך פחות ביקוש וככל שאתה יותר חייב לסגור עסקה כדי להצליח בעסק שלך, כך אתה כן תגדיל את עלויות המכירה שלך, וכן אולי תפגוש אנשים ותשקיע יותר בתהליך המכירה, וכן תשתדל שלא לתת הצעת מחיר בטלפון. ויש כאן עוד נקודת איזון אפשרית, והיא, שכן הגיוני לתת ללקוח סדר גודל של מחיר בטלפון, גם אם הלקוח בכלל לא שואל מה המחיר. וזה כדי לראות אם בכלל יש על מה לדבר וכדי לא לשרוף סתם זמן על פגישת מכירה אלא לעשות סוג של תיאום ציפיות עם הלקוח, לפני פגישת המכירה. ובסוף צריכים לבדוק בפועל, היכן...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך...נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ואיך לבנות מותג על? ועוד... אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שכדי שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש את המוצר שלנו, ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לו. דהיינו, הוא כנראה צריך לחשוב שלרכוש את המוצר שלנו, יעשה לו מאוד מאוד טוב. כל כך טוב, עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לשלם פרמיית מחיר מאוד גבוהה, בגין המוצר שלנו. ולכן השאלה היא, איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק...לא יהיו תוצאות מסיבות שאינן קשורות לעובד, הרי שהשאלה האם העובד עושה את המקסימום שהוא כן יכול לעשות, היא נפרדת מהשאלה האם זה שהעובד יעשה את המקסימום שלו, האם זה יביא את התוצאות הרצויות. ולכן כאשר אנו באים לבחון את התהליך בכללותו, עלינו לנסות להבין למה התהליך לא מצליח באופן כללי ויתכן שהעובד שמסיר אחריות, הוא באמת צודק, שהוא לא אחראי לכך שאין הצלחה בתהליך בכללותו. אבל כאשר אנחנו באים למדוד את העובד בפני עצמו, עלינו לא למדוד את העובד לפי הצלחת התהליך, אלא לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום...
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת...טוב, יכול להיות יותר טוב מאיש מכירות אחר, או בגלל שיש לו יותר מידע מאיש המכירות האחר, או בגלל הכישורים האישיים של אותו איש מכירות, שאינם קשורים למידע שיש לאנשי המכירות. ובמובן הזה, ברגע שכל המידע של מחלקת המכירות גלוי לכולם, הרי שלאנשי המכירות כבר יש פחות יתרון אחד על השני בכמות המידע שיש להם, אלא היתרון שלהם חייב להיות אחר, ביכולת להעביר את המידע וכולי. ולכן יכול להיות שבארגון יהיה קשה לאסוף את כל המידע מהשטח, מאנשי המכירות, כי אנשי המכירות וכולי, אולי הם יעדיפו שלא לשתף את כל המידע, כדי לגרום...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת...זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח שבה צריכים למכור ללקוח. אבל יש גם חלק של ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה, שבה צריכים לדעת לנתח את המידע שקורה בתוך תהליכי המכירה. כי תהליך המכירה מורכב מתתי תהליכים. החל משלב קבלת הליד במחלקת המכירות ועד הרגע שבו נסגרת עסקה בפועל. והתהליך הזה מורכב מהמון תתי תהליכים. החל מהתהליך...
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית?
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר...בתחום מסוים, אולי כן תצליח למכור מוצר אחר, שדורש סגנון מכירה אחר ושיטת מכירה אחרת, שהיא יותר מותאמת לאופי שלך. והחוכמה כמובן, היא להבין לכל מוצר מה שיטת המכירה שהכי טובה לאותו מוצר. ולהתאים את האופי של איש המכירות ואת סגנון המכירה שלו, למוצר המסוים וכולי.
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג...את התוכן השיווקי שלך, לתוכן שיווקי שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותו, מאחר שהוא עצמו מספק ללקוח שלך ערך כאן ועכשיו. ואיזה ערך זה יכול להיות? תשובה: זה יכול להיות בעיקר ערך של למידה של מידע, באופן כללי, לא רק על המוצר שלך, אלא על העולם באופן כללי. ואני אסביר: כאשר אתה מספר על האיכות של המוצר שלך, אתה יכול לעשות את זה באמצעות זה שאתה מספר רק על האיכות של המוצר שלך, עם דגש על המוצר שלך. אבל אתה יכול לעשות את זה בתוך זה שאתה עוזר ללקוח להבין על העולם של המוצר שלך באופן כללי ובתוכו אתה מספר על המוצר שלך. נניח...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תהליך מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: תהליך מכירות, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, תהליך מכירות, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
יכול למכור לכל אחד מתי למכור בהפסד? תורת המשחקים במשא ומתן לא כל אחד יכול למכור nlp מומלץ לשכנע מישהו לא להאמין באלוהים מניפולציות של בעלי מקצוע הזדהות עם הרצון איך להפוך ליד ללקוח? לאהוב להתווכח עם לקוח השיווק כעזר של המכירות טעויות במשא ומתן להפוך דמיון למציאות בתת מודע מניפולציות שיווקיות של מנטורים טיפול בהתנגדויות לקוח מראש מוצר מוכן לעבוד נכון עם לקוחות למכור ללקוח ולא לעצמך nlp לימוד באינטרנט לקוח שמגיע אליך מהמתחרים לגרום למישהו לענות לך לגרום למישהו לקבל את ההצעה לשכנע מישהו להיקשר לעצור לקוח למכור מוצר לא רווחי תרתי משמע בשתילת מחשבות איך למכור ללקוחות? להתקבל לעבודה בתור איש מכירות ליצור אמון אצל אנשים להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק ליצור קמפיין שיווקי שיווק למתחרים שאלות של הכאב של הלקוח לשפר את כושר השכנוע איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? למה חייבים להכין חומרי שיווק? איך לרכוש מוצר יקר? צרכים של הלקוח להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע שכנוע עסקי מכירות ללקוחות התנגדויות במכירות שכנוע רעיוני מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? לגרום לאנשים לטעום מהמוצר האם ניתן לשכנע כל אחד? מומחה מכירות לקוח משקר איך ללמד אנשי מכירות? להצליח לשכנע איך ללמד אנשי מכירות למכור? חיסרון של הלקוח לבחור את הלקוחות שלך לשכנע דתי אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן תוכן שיווקי מקצועי מה לדרוש במשא ומתן? הצגת טווח מחירים ללקוח הרגשה של אמון לומר ללקוח את האמת למכור שירות חדש עקרונות ניהול משא ומתן איך לתמחר מוצר? לתת ללקוח אפשרות לבחור אספקת שירותי בניה ללקוח לשכנע ילד לאכול לקרוא ללקוח בשמו הפרטי איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? לגרום למישהו לא לחזר אחריך איתור צרכי לקוח של המתחרים לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך איך למכור פריט? איך נבנה אמון? האם אני עושה שיווק טוב? איזה סל מוצרים להחזיק? המחיר יקר ללקוח חומרי שיווק אורגני למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? לגרום למישהו להעריץ אותך למכור מוצר בהפסד מוצר לדוגמה סוגים של צרכי הלקוח מוצר רווחי לגרום ללקוח להרגיש טוב לשכנע מישהו להגיע למפגש לקבל אנרגיה למכור לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו לקוח ששואל הרבה שאלות סוגים של לקוחות נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך איך לגרום למישהו לקנות ממך? לשכנע מישהו לא להיקשר לגרום למישהו לא להאמין באלוהים מכירה של מוצר חומר שיווקי אסור ליצור הזדהות השכנוע של ביבי למכור בשוק רווי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, שכנוע, מומחה מכירות בנושאי תהליך מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0469 שניות - עכשיו 28_12_2025 השעה 02:17:18 - wesi28