... לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את
תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, ... להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את
תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק ... אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, הרי שבכל תרחיש אפשרי, מתישהו יש
תהליך מכירה של איש המכירות מול הלקוח הפוטנציאלי. ושם
בתהליך המכירה הזה, נאמרים מסרים כלשהם, שוב ושוב פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש. ... יעזור לאיש המכירות לסגור עסקה ויוריד עומס מאיש המכירות. ואני אוסיף, שככל
שתהליך המכירה יותר מורכב וככל שיש יותר פרטים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח
בתהליך המכירה, הרי שצריכים לעזור יותר לאיש המכירות, להכין חומרי שיווק ועזרי ... את חומרי השיווק האלו. אז אני אומר, שזה לא נכון. אני אומר, שצריכים לקחת את
תהליך המכירה של איש המכירות ולקחת את מסרי המכירה שלו ולהפוך אותם לחומרי ... יביאו שום תועלת כלשהי. אני כן אומר, שצריכים להכין כל חומר שיווקי, שיהפוך את
תהליך המכירה ליותר קל. דהיינו, גם חומרי שיווק שהם זהים יחסית למסרי המכירה של איש המכירות. והמטרה היא, לעזור לאיש המכירות, לייעל את
תהליך המכירה, לחזק את
תהליך המכירה, לגרום ללקוח לפני פגישת המכירה וגם אחרי פגישת המכירה, לעיין ... שוב ושוב בשיחות מכירה, ואז הוא היה מכין חומרי שיווק, שיחליפו אותו אפילו קצת
בתהליך המכירה. כדי לייעל את הזמן שלו ואת המשאבים שלו. אסביר שוב: אם אין ... רובוטיים, שיעזרו לאיש המכירות האנושי, למכור יותר טוב. למרות שזה מייתר את
תהליך המכירה לפחות בחלקו, אבל זאת בדיוק המטרה. לחסוך משאבי מכירה ולא לשרוף ... שיסבירו יותר טוב ללקוחות את ההסברים של איש המכירות. אבל בטוח שצריך לייעל את
תהליך המכירה ולהפוך את
תהליך המכירה לאוטומטי. באמצעות הכנת חומרי שיווק שיחפפו לשיחת המכירה של איש המכירות. ובפרט אם יש הרבה פרטים
בתהליך המכירה שרוצים להסביר ללקוח ושלא מצליחים להסביר ללקוח את הכל בפירוט ... שלהם בטוח תביא תועלת. והם חומרי השיווק שיהיו בהם את המסרים של איש המכירות
בתהליך המכירה. שהם יהפכו את
תהליך המכירה ליותר אוטומטי. כי בטוח לא הגיוני שאיש המכירות האנושי, יהפוך ...