אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תשובה ללקוח ✔התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, תשובה ללקוח, לשכנע שכנה, להתמודד עם התנגדות לקוח, איך לשכנע את הילד, מכירות ושכנוע, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד בראיון, אומנות הפרזנטציה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, להגדיל את המכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התנגדויות מכירה, איך לשכנע את המפקד, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, ייעוץ רטורי, התמודדות עם התנגדויות קניה, NLP הגדרה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע אנשים בטלפון, הכנה לראיון, איך לשכנע גבר להיות איתך, ניתוח תוכן של טקסטים, לשכנע את האקס לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, סודות הרטוריקה, nlp בחורות, לשכנע את הלקוח, להתראיין לטלוויזיה, טיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך להשפיע על אנשים, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
והפעם אדבר על העניין של לדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר. ואסביר על עוד נקודת מבט שצריכים לקחת גם אותה בחשבון, נקודת מבט שאומרת, שאם תדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר, גם בעיות כאלו שאתה לא יכול לטפל בהתנגדות הלקוח ולמצוא ללקוח פתרון, עדיין עצם זה ובגלל זה שאתה מדבר עם הלקוח על בעיות שיש במוצר, גם כאלו שאין לך שום פתרון לבעיה שלו, עצם זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר.

אז ברמת העיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שיש עבורו במוצר יותר יתרונות מאשר חסרונות. דהיינו, בהיבט הזה בפשוטם של דברים, כדאי שהלקוח יראה במוצר כמה שיותר יתרונות עבורו וכמה שפחות חסרונות עבורו. ולכן בברירת המחדל, כאשר לקוח מציף איזו התנגדות, אז כדאי לטפל התנגדות הלקוח כמו שכבר הסברתי במקומות שונים. ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים.

אבל יש מצב שבו איש המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא של התנגדות מכירה, שלאיש המכירות אין שום מענה להתנגדות המכירה הזאת. ונניח שלאיש המכירות יש את אפשרות הבחירה, האם לנסות להעביר נושא ולהתעלם מהשאלה של הלקוח בצורה חכמה או שכן לזרום עם הלקוח אל הנושא שאיש המכירות לא רוצה להיכנס אליו. כי כמו שאמרתי, אני מדבר על מצב שבו הלקוח הולך לדבר איתך על חיסרון, שאין לך שום פתרון ושום מענה לבעיה הזאת. והשאלה היא, איך הגיוני לפעול במקרה הזה? האם לנסות להעביר נושא? האם לנסות להתחמק מהשאלה הבעייתית? מה לעשות ואיך לפעול?

אז כמובן שיש בזה המון שיקולים שונים. כגון על איזה חיסרון מדובר? האם מדובר על חיסרון שלדעתך הוא דיל ברייקר, במובן שאם לא תמצא לו פתרון, אז בוודאות שהלקוח לא ירכוש את המוצר? האם מדובר בחיסרון קטן? חיסרון גדול? האם מדובר בחיסרון שלמרות שלא תמצא לו פתרון, אולי הלקוח ימצא הרבה יותר יתרונות במוצר מאשר חסרונות? והאם באמת אין לך שום מענה לבעיה של הלקוח? וכמובן צריך לבדוק גם, איך הלקוח יתייחס לזה שאתה מעביר נושא? האם הלקוח ישים לב לזה? איך הלקוח יפרש את זה שאתה מעביר נושא? האם הנושא בכל מקרה יצוף בהמשך השיחה? האם יש לך העדפה שהנושא יעלה בהמשך השיחה ולא עכשיו? האם בכלל אתה באמת יכול לגרום ללקוח לא לחשוב על הבעיה שהוא רוצה להעלות? בקיצור, יש כאן כל מיני שיקולים שונים.

אבל כאן אני רוצה לדבר על עוד אחד מהשיקולים שצריכים לקחת בחשבון, והוא על נקודת המבט שאומרת, שדווקא זה שאתה תדבר עם הלקוח על בעיה שיש לו, גם אם אין לך שום פתרון לבעיה שלו, הרי שזה עצמו יגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר. ואם לא תדבר איתו על הבעיה שלו, הרי שזה מקטין את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר, הכל כמובן מנקודת מבט מסוימת, שאינה מוחלטת.

אז הרעיון אומר, שלפעמים יותר קל ללקוח לרכוש את המוצר, דווקא אחרי שהוא מדבר איתך על חיסרון שהוא רואה במוצר, גם אם אין לך שום מענה לבעיה שלו. ולמה? אז יש לזה כמה סיבות, כמו שתכף אסביר.


אז ברמת העיקרון כדי שהלקוח ירכוש את המוצר, הוא צריך לחשוב שהיתרונות שיש במוצר יותר גדולים מהחסרונות שיש במוצר. וברגע שהלקוח לא מדבר על חיסרון מסוים, הרי שכאשר אתה מנסה לשכנע את הלקוח שבמוצר יש יותר יתרונות מאשר חסרונות, הרי שבתת המודע של הלקוח הוא יכול לחשוב, שנכון שבכל הנושאים שהוצגו בשיחה, נראה שאתה טוען שיש ללקוח במוצר, יותר יתרונות מאשר חסרונות. אבל אם הוא היה מעלה את החיסרון שאין לך פתרון עבורו, הרי שהמאזן היה מתהפך וגם אתה היית מסכים איתו, שהמוצר יש בו יותר חסרונות מאשר יתרונות.

ולכן מנקודת המבט הזו, כאשר הלקוח מדבר על החיסרון שהוא רוצה לדבר, גם אם אין לך שום פתרון לבעיה שלו, הרי שבמובן מסוים, אם אחרי שהלקוח מציג את הבעיה שלו באופן מודע, אם אחר כך אתה אפילו מתעלם ממה שהוא אמר, ואתה אומר שאף על פי כן, בכל מקרה, למרות הבעיה שהוצגה שאין לה פתרון, עדיין לדעתך עדיף שהוא ירכוש את המוצר, הרי שאתה גורם ללקוח להבין, שלדעתך למרות הבעיה שהוא הציג שאין לה פתרון, עדיין לדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון.

אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה שהוא אומר. ואם איש המכירות אומר שללקוח כדאי לרכוש את המוצר, בלי שדיברו באופן גלוי על הבעיה שאין לה פתרון, הרי שבתת המודע של הלקוח, הוא יכול לחשוב לעצמו, שגם אתה כאיש מכירות אולי היית ממליץ לו לא לרכוש את המוצר, אם היית יודע על הבעיה שלו. אבל אם אתה מקשיב לבעיה שלו, גם אם אין לה שום פתרון, הרי שזה עוזר ללקוח להבין, שאתה כאיש מכירות שאולי הוא סומך על שיקול דעתך, הוא מבין שאתה חושב שבכל מקרה כדאי לו לבצע את העסקה, למרות שיש לך את כל המידע גלוי בפניך.

ומנקודת המבט הזו, המחשבה של הלקוח שאתה כאיש מכירות ממליץ לו לרכוש את המוצר, מנקודת המבט הזו המחשבה הזו יותר חזקה, דווקא אחרי שהלקוח אומר את הבעיה שלו, אתה כמובן לא נותן לה שום פתרון כי אין לך שום פתרון, אבל אתה עדיין אומר ללקוח, שלדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר. ומנקודת המבט הזו, הדעה שלך שהלקוח צריך לרכוש את המוצר, היא הרבה יותר חזקה.

ובקצרה, אם הלקוח שואל את עצמו, האם דעתך כאיש מכירות שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ללקוח שכדאי לו לרכוש את המוצר, אחרי שתקשיב גם לבעיה שאין לך פתרון אליה.

ומה בטוח נכון, שגם אם אין לך שום פתרון לבעיה של הלקוח, תמשיך לשדר ללקוח ביטחון מוחלט, שלמרות הכל לדעתך כדאי לו לרכוש את המוצר, למרות הבעיה הזאת. ובמובן מסוים, אדרבה זה עוזר ללקוח לרכוש, למרות שאין לך פתרון לבעיה שלו.


נקודת מבט נוספת אומרת כך: כאשר אתה מדבר עם לקוח על בעיה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירגיש ויאמין ויחשוב שכן נתת לו...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
...של המוצר ביחס למוצרים אחרים, הרי שאז כאשר נציג לו את המחיר של המוצר, יכול להיות שהלקוח כן ירצה לרכוש את המוצר, אחרי שהלקוח עבר את מסע הלקוח שאנחנו רוצים להעביר את הלקוח. אבל איש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג ללקוח את המחיר של המוצר, דהיינו, את החסרונות של המוצר, לפני שהוא הציג ללקוח את היתרונות של המוצר, הרי שהלקוח אוטומטית יחשוב שהמוצר לא בשבילו. ואחר כך יהיה הרבה יותר קשה לסגור עסקה עם הלקוח, כי הלקוח כבר נגד המוצר, בגלל המחיר וכולי. ולכן יש שיקול לא לרצות לענות ללקוח על מה המחיר של המוצר, בשלב...
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
...שואלים למה בגדת, ואתה מתחיל לפרט להם את כל הסיבות האפשריות, הם עלולים להתמקד בהן ולא בתשובה שלך. לכן, יש לבצע את השיטה במינון נכון - לחזור על השאלה ולהסביר אותה, אך לא להרחיב אותה יותר מדי. כאשר מישהו לא מבין את התשובה שלך הרבה פעמים אנשים לא מבינים תשובות כי הם לא הבינו את השאלה שלהם עד הסוף. כאשר אדם מקבל תשובה אך אינו מסופק ממנה, ייתכן שהוא לא הגדיר לעצמו היטב את מה שהוא באמת רוצה לדעת. לכן, כאשר אתה חוזר על השאלה ומסביר אותה, אתה מסייע לו להבין את עצמו טוב יותר. לאחר שהוא מסכים שהשאלה נוסחה...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
...של כמה ספציפית תהיה התשובה. ונוכל לבחור לתת תשובה כללית, שמצריכה עוד דו שיח עם הלקוח. וגם תמיד נוכל אחרי כל תשובה, להמשיך אותה בשאלת הבהרה לגבי השאלה / תשובה שהלקוח שאל קודם לכן. ועוד אזכיר, כי אם נותנים תשובה ספציפית לשאלה ספציפית של לקוח, יכול להיות, שמטעים את הלקוח. כי יכול להיות שהלקוח שואל את השאלה הלא נכונה לגבי המוצר, ביחס למה שהוא באמת צריך. והתשובה שלנו תטעה את הלקוח, שהוא בטעות יחשוב שהוא מבין את המוצר שלנו, למרות שהוא לא מבין את המוצר שלנו. ולכן חייבים לעשות איתור צרכי הלקוח, ולא להסתפק...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
...במכירה? נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע אותו, יש להבין שני דברים: 1. מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים? 2. מה החסרונות שהוא מזהה במוצר שלנו? אם נתמקד רק בהסבר היתרונות של המוצר שלנו, אך לא נתייחס לפער שמונע ממנו לבחור בנו, הסיכוי לשכנוע קטן. לכן, חשוב לזהות גם מה מרחיק אותו מאיתנו, ורק אז לחפש דרכים לצמצם את החיסרון או להציג מידע נוסף שיגרום לו לשנות את דעתו. תרגול מעשי: איך להבין את הצד השני? כדי ליישם את השיטה, ניתן לבחור ויכוח שהיה לנו בעבר ולנתח אותו: 1...
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
...אם מדברים על מוצר במונחים של הכי טוב, זה דווקא מחליש את המסר. לדוגמה, אם הלקוח רוצה להשתכנע שהמוצר ראוי, אבל אם הוא ישמע הכי טוב, זה יישמע לו מוגזם והוא יפקפק בכך. לכן, במקום לומר זה הכי טוב, ניתן לומר גם זו אופציה טובה וכך ליצור תחושת בחירה פתוחה. מהי השיטה האפקטיבית ביותר לשכנוע? השיטה היא להבין את הציפייה של השומע ולהתאים את המסר בהתאם: - אם הלקוח רוצה משהו מושלם - השתמש במונחים מוחלטים כמו הכי טוב. - אם הלקוח חשדן - עדיף להוריד את העוצמה ולומר זה טוב או גם זו אפשרות טובה. איך אפשר להוביל לקוח...
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
...ליתרון, יש לשאול: - האם באמת אי אפשר לקבל את היתרון בלי לשלם את מחיר החיסרון? - האם הקשר בין החיסרון ליתרון הוא באמת מחויב המציאות או שהוא רק דרך לשכנע אותי להסכים לחיסרון? - האם היתרון שמציגים לי אכן קיים במציאות או שהוא מוגזם / מפוברק? מסקנה: איך לזהות מניפולציה בשכנוע? שיטת החיסרון למען היתרון היא כלי עוצמתי בשכנוע, אך על הלקוחות להיות מודעים אליה ולשאול שאלות קריטיות. לעיתים, חיסרון מוצג כהכרחי למרות שיש דרכים לקבל את היתרון גם בלעדיו. על הצרכן לבדוק אם הקשר בין חיסרון ליתרון אמיתי או שהוא מניפולטיבי...
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
...המוח של הבן אדם יש תהליך של מכירה של רעיונות האדם משכנע את עצמו בכל מיני רעיונות והרבה פעמים כאשר הבן אדם מתחיל להשתכנע באיזה משהו הרבה פעמים בן אדם שואל את עצמו רגע מי אמר שזה נכון ואז אוטומטית המוח אומר לו כן אתה יודע יכול להיות שזה לא נכון כי ככה וככה ואז הוא חושב על זה ואומר לא למרות שככה וככה אף על פי כן נראה לי שזה נכון או אף על פי כן נראה לי שזה לא נכון לצורך העניין. ואז הבן אדם לפעמים חושב ואומר כן אני בדקתי ואני ראיתי ואף על פי כן נראה לי שככה וככה רק מה הבן אדם לא יודע שהרבה פעמים הבדיקה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: תשובה ללקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, תשובה ללקוח, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות תגמול מהמכירות לדבר נכון עם לקוח איך למכור מוצר פגום? סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו לשכנע את האקסית לחזור אליך הקשר שבין שיווק למכירות איך לגרום למישהו להקשיב? לימוד מכירות בטלפון ליצור ביקושים למוצר שלך מניפולציות של מועמדים להתקבל לעבודה איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? הזדהות רגשית חזקה עם לקוח איך ללמוד שיווק ומכירות? איך לגרום לעובדים למכור? השכנוע של ברק אובמה למכור בגוגל לקוח לא רווחי איך משכנעים אנשים? למכור בשפה של הלקוח טריקים לשכנוע בטקסט לשכנע בעל סמכות איך לקבל התנגדות של לקוח? להציב גבול ללקוח החסרונות שיש במוצר מוצר לא שווה את הכסף לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה מה זה שיווק גרוע? הצבת יעדים לאנשים מכירות ללקוח קשה להחליט בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח לשכנע מישהו לענות לך להתמודד עם התנגדות של לקוחות לשכנע מישהו לענות המוצר הכי יקר בקטגוריה לגרום למישהו להצביע מה הלקוח חושב על התמחור? זיהוי כאב של הלקוח איך לקוח מבין? לגרום למישהו לבוא לטיפול לגרום למישהו להרגיש טיפש לקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו להוציא עיזים במשא ומתן מיינדסט של איש מכירות למכור משהו איך לגרום למישהו להאמין? פחד של לקוח לסגור עסקה איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? למכור מוצר להגן על עצמך משתילת מחשבות שביעות רצון הלקוח שכנוע באופן יחסי שיווק לעסק חדש מתי לשחרר את הלקוח? למכור גם מוצרים גרועים איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו? מוצר בהרבה עטיפות איך להתחבר ללקוח? לשתול מחשבה ללקוח צורך אמיתי של לקוח ליצור תוכן שיווקי איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? התמדה לאנשי מכירות להשתמש במוצר מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך לומדים nlp? האם לוותר על הלקוח? לגרום למישהו להתעניין לשכנע אחרים להסכים איך לעשות מניפולציה? ביטחון עצמי של איש מכירות השפעה על המודעות של הלקוח טיפים לשכנוע אנשים לקוחות מרוצים איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? מסרים שיווקיים לקבל התנגדות של לקוח להציע ללקוחות שיטות ליצירת ראפור איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות להבין לקוחות לחזור בך במשא ומתן למכור ללקוחות לשכנע עובדים להקשיב מצב הרוח של הלקוח שיטות לשיווק לשכנע מישהי לרצות לשכב איתך לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח ליהנות לעבוד במכירות זיהוי הצורך של הלקוח למה צריך שיווק? שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה לגרום ללקוחות לרצות לקנות תגמול בהתאם למכירות מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? תהליך שכנוע איך לפתח קריירה במכירות? חומרי שיווק לטווח קצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, סוגסטיה, מאמן אישי בתחום תשובה ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.1094 שניות - עכשיו 09_10_2025 השעה 10:29:56 - wesi28