אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח?, nlp למתחילים, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטת ה nlp, להשפיע על תת המודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, הכוח לשכנע, NLP התניה קלאסית, אומנות הראיון, לימוד nlp, סדנאות nlp, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP ביקורת, NLP שיטות, להתראיין נכון, איך לגרום לבחורה, לשכנע שכן, איך לשכנע את הבנק, דיבייט, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP טיפול בחרדה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך להצליח למכור, זיהוי מניפולציות בטקסט, הצלחה במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירה, nlp עבודה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע הורים, NLP פיקאפ, לשכנע שוטר, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, קורס דמיון מודרך, nlp שיטת טיפול, לשכנע את אבא,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםלקוחמה לעשות כשאין תשובהתשובה ללקוחמה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוחלענות ללקוח תשובהלקוחותלתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחירלמכור מוצר יקר ללקוחאיך לא לתת תשובה שלילית ללקוחלקוח אומר שהמוצר יקרלענות ללקוח תשובה שליליתהלקוח מתנגד למחירלקוח אומר יקר לילקוח מתנגד למחיריקר ללקוחאיך לשכנע את הלקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוח שלךאיך לשכנע לקוחלגרום ללקוחותלמה לגרום ללקוחהתנגדויות של לקוחהתנגדות של לקוחהתנגדויות לקוחהתנגדות לקוחאיך למכור ללקוחותמתי למכור ללקוחהלקוח אומרלאתר את הצרכים של הלקוחלמה לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיתור צרכים של הלקוחאיתור צרכים עם לקוחאיתור צרכים של לקוחאיתור צרכי הלקוחאיתור צרכי לקוחצרכים של לקוחצורך של לקוחצרכי הלקוחצרכי לקוחלקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםלקוח פוטנציאלילקוח מתענייןאיך לשכנע את הלקוח לקנותלגרום ללקוח שלך לקנותאיך לשכנע לקוח לקנותאיך לשכנע לקוח לרכושלשכנע את הלקוח לרכושתשובה🔍הצג עוד...
סקס, יחסי מין, הנאה מינית, אסקסואליות, חוסר חשק מיני, תאווה מינית, א מיניות, יצירת משיכה מינית, גמילה מסקס, גמילה מסקס, ליהנות מסקס, אין חשק למין, חרמנות, לגרום למישהו לרצות סקס
סקס, יחסי מין, הנאה מינית, אסקסואליות, חוסר חשק מיני, תאווה מינית, א מיניות, יצירת משיכה מינית, גמילה מסקס, גמילה מסקס, ליהנות מסקס, אין חשק למין, חרמנות, לגרום למישהו לרצות סקס
...להיות מישהו שיגיד לך תקשיב לא רק שאני לא מבין מה טוב בזה וזה אפילו נראה לי מעצבן מכאיב? דוחה מגעיל מעייף לא יודע אוקי. ש: היפוך מלא. אליעד: לא מלא אבל היפוך ויש מצב שהוא יגיד לך תקשיב וואלה זה יכול להיות מעניין אבל לא נמשך לזה. אוקי ואז בודקים אז את הפירושים השליליים שהוא נותן קודם כל צריך להחליש אותם או להחליש אותם או ליצור לו התניה שבגלל שזה שלילי לכן זה כייף, איך עושים את זה? דרך דברים אחרים, אוקי ואחר כך גם את המשמעויות הרגילות. ש: נגיד זה שהוא נייטרלי. אליעד: על זה שהוא נייטרלי אותו דבר להגיד...
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
...בארגון, האם שכר בסיס גבוה ועמלות נמוכות על הביצועים, או שכר בסיס נמוך ועמלות גבוהות לפי הביצועים? תשובה: כל מקרה לגופו. אם אתה יודע בוודאות שיצא לך יותר זול לשלם לעובד שלך בצורה כלשהי, אין שאלה. אבל בדכ בממוצע, עדיף שהבסיס יהיה נמוך ושהעמלות יהיו גבוהות לפי התוצאה של העובד. כי ככה העובד הופך להיות סוג של שותף בעסק. ובאופן יחסי, אנשים עובדים יותר טוב עבור עצמם, מאשר עבור מישהו אחר. מצד אחד העובד שלך ירצה שכר בסיס גבוה, כדי שיהיה לו שקט נפשי. אבל מצד שני לך כבעל העסק, אין שקט נפשי, כאשר לעובדים שלך...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
...לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים. אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו/או גם את הטירגוט של הקמפיין, כדי שהוא יגיע...
למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי
...בראש. ובמקרה היותר נפוץ, הלקוח חושב שיגרם לו נזק מכך שהוא ישתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש. ולמה? כי אם הלקוח היה חושב שאיש המכירות הוא חבר שלו שרוצה רק בטובתו ולא מנסה למכור לו את המוצר, גם אם זה לא ההחלטה הכי טובה עבור הלקוח, ואם הלקוח היה חושב שאיש המכירות הוא איש מקצוע שיכול לחדש משהו אמיתי שיכול להשפיע על ההחלטה של הלקוח, בקטע טוב, כדי לעזור ללקוח לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הלקוח, הרי שבמקרה כזה, כנראה שהלקוח היה משתף את איש המכירות בהתלבטות שלו, כדי להיעזר באיש המכירות להבין עם איש...
ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע, איך אנשים משתכנעים? איך להשפיע על אנשים?
ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע, איך אנשים משתכנעים? איך להשפיע על אנשים?
...ועל תפיסת האמת שלנו? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בהשפעה הפסיכולוגית והרטורית של ציטוטים, ובוחנת כיצד ציטוטים של אנשים חכמים, מפורסמים או בעלי סמכות יכולים להשפיע על אנשים, לשכנע אותם ואף לשנות את התפיסות שלהם לגבי אמת, נכונות, וסמכות. מדוע ציטוטים נתפסים כבעלי סמכות ואמינות? אליעד כהן מציג כיצד עצם השימוש במרכאות או הזכרת שם של אדם מוכר ליד משפט מסוים, יכולים לתת למשפט תחושה של סמכות ואמיתות. אנשים רבים מניחים שאם משפט מופיע במרכאות או נאמר על ידי אדם מפורסם או חכם, אז הוא בהכרח נכון או משמעותי יותר...
שכנוע עצמי, לרדת במשקל, ירידה במשקל, דיאטה, שמירה על המשקל, אהבה עצמית, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, קבלה עצמית, לחסוך כסף, חיסכון כספי, לבזבז כסף
שכנוע עצמי, לרדת במשקל, ירידה במשקל, דיאטה, שמירה על המשקל, אהבה עצמית, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, קבלה עצמית, לחסוך כסף, חיסכון כספי, לבזבז כסף
...יגרום לו להיות פחות שמן. לעומת זאת אם זאת סיבה משנית אז זה יגרום לו להיות יותר שמן כי החסם של אל תאכל עוד יותר כדי לא להיות עוד יותר שמן גם הוא ירד ואז הוא יאכל מסיבות אחרות. אבל תזכרו את ההיבט יש היבט שאומר שבן אדם שמן שרוצה להיות רזה מה שהוא צריך לעשות זה לקבל את זה שהוא שמן. אותו דבר נגיד בזבוז כסף נגיד שיש מישהו מבזבז כסף כדי לפצות את עצמו על זה שהוא מרגיש שאין לו מספיק כסף, האם זה שהוא יהיה מרוצה מכמה שיש לו ושהוא יגיד לא אכפת לי שאין לי כסף האם זה יגרום לו לכך שיהיה לו יותר כסף או פחות? תשובה...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
...שהוא מקבל ממך יעוץ ומקשיב לעצות שלך ומשתמש במוצר הניסיוני שלך מבחינתו עבורו וכולי. ולכן במהות הלקוח אומר, שהמאמץ שאתה משקיע עבורו, לא שווה מבחינת הלקוח, את הכסף שאתה מבקש עבור המאמץ שלך. ונזכיר, כי בן אדם יודע למלא לוטו ולהיות מוכן להפסיד כמעט בוודאות של 100 אחוז את הכסף שלו בלמלא לוטו, כי הסיכוי שהוא יקבל תועלת לזכות בלוטו, שווה לו את העלות שלו לשלם כסף למלא לוטו. אבל במקרה שלך, הוא לא חושב שהסיכוי שהוא יקבל ממך תועלת, שווה את העלות שאתה מבקש בגין העבודה שלך. עכשיו נעשה את הניסוי המחשבתי. נניח...
מהי חרדת מכירות? מוטיבציה למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, איך לא לפחד למכור? חרדה של איש מכירות, פחד מכישלון בתהליך מכירה, מפחד לא להצליח למכור, איך לרצות למכור? איך לא לרצות למכור? מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, יעדי מכירות מלחיצים
...וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן, אם איש המכירות חושב אותה במינון הלא נכון, המחשבה הזאת תהרוס לו את תהליך המכירה. והמחשבה הראשונה היא, המחשבה שאומרת לאיש המכירות שהוא רוצה להצליח למכור / חייב למכור. והמחשבה השנייה היא, המחשבה שאומרת, שלא אכפת לו לא למכור, שלא מעניין אותו לא להצליח למכור. ואיש מכירות שיותר מידי יחשוב שהוא רוצה למכור, הוא לא יצליח למכור. כי הרצון של איש המכירות למכור, עלול לשתק אותו ולהכניס אותו ללחץ ולחרדה מול הלקוח. כי מרוב הרצון למכור, נוצרת חרדת מכירות וחרדת כישלון. שאיש המכירות...
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
...כבר דיבר, תוכל להתאים את מה שאתה מספר למה שהוא אמר. כך תוכל להציג את עצמך בצורה שתואמת את הציפיות וההעדפות של הצד השני. איך לספר על עצמך בצורה חכמה? אם אתה מספר על עצמך באופן אוטומטי בלי הקשר לדברים שהצד השני אמר, ייתכן שאתה לא ניגש לעניין בצורה חכמה. אבל אם אתה אדם מחושב, לעולם לא תספר סתם על עצמך - אלא תתאים את הסיפור שלך להקשר של השיחה. בפגישת היכרות חשוב לקחת פיקוד על השיחה, לשאול את הצד השני שאלות ולדלות ממנו כמה שיותר מידע. כך, כאשר תצטרך לספר על עצמך, תוכל להתאים את הדברים שאתה מספר למה שאתה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח?, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
נוסחה לגרום למישהו להתמכר אליך לשכנע מישהו לרצות לחיות מוצר עם תקלות מכתב בצורה משכנעת ראיון עבודה כאיש מכירות לבנות מחדש אמון האם חייבים לשקר את הלקוח? כמות לקוחות פוטנציאלים לגרום למישהו להיות תלוי מוצר לא מושלם האם המוצר יקר? הלקוח מחליט אנשי מכירות בראיון עבודה איך לנסח משפט משכנע? מצב שאין מכירות להרגיש טוב למכור בונוסים על מכירות איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה איך להשפיע על התת מודע? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? לעשות מניפולציה לשקם אמון לטפל בהמון לקוחות לשכנע ילד לאהוב משהו יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה תחושה של קרבה עם לקוח לשכנע מישהו לדבר איתך שיפור יכולת שכנוע ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח טעויות בלתת הנחה ללקוח לסרב לבקשה של לקוח לקוחות משועממים למה הלקוח צריך לחשוב על זה... הלקוח לא מעריך את המוצר לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח איך לא לאבד לקוחות? איך לא למכור? שיווק ישיר לגרום ללקוחות לקנות איך לעשות שכנוע עקיף? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח לטפל ב nlp מה לא מלמדים אנשי מכירות? לא להזדהות עם לקוח עלויות תמחור מוצר מודל תמחור מוצר האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? לזהות את הכאב של הלקוח לקוחות ספרים על מכירות שיווק לפי המכירות לשכנע לקוח לאהוב ערך ללקוח נקודות התורפה של הלקוח איך להשפיע על לקוח? יוצר אמון לדבר על המוצר לא מוכן להשתכנע האם תאבד לקוחות בהעלאת מחיר? איך לרכוש לקוחות? רצון לתת בשכנוע איך לשכנע לקוח? צרכי הלקוח אחרי רכישה התאמת המוצר לצורך של הלקוח איך ליצור חומרי שיווק? לשכנע ילדים לאכול פירות לשכנע מישהו להתרחק מי לא יעשה עליך מניפולציות? לגרום למישהו להגיד מוצר שלא מתאים ללקוח לגרום למישהו להתחתן איך להתחיל למכור? לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר חוצפה של לקוחות לגרום ללקוח להבין לשכנע לקוח לומר כן למכור כשאתה לא במיטבך השפעה על מערכות יחסים ללמוד לשתול מחשבות איש מכירות מתחיל יצירת הזדהות לומר ללקוח רק את האמת למכור זה כיף לגרום למישהו להאמין אין תשובה לשאלה של לקוח לגרום לאנשים לטעום מהמוצר למה חשוב ללמוד מכירות? לקוח לא רוכש מוצר יקר לשקר ללקוח מסע לקוח התנגדויות לקוח בגלל המוכר מכנה משותף עם הלקוח ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות לראיין איש מכירות לרכוש כושר שכנוע שיטה לשכנוע לשכנע מישהו לרצות פחות משהו מכירות לאנשי מכירות טכניקות שכנוע והעברת מסרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, תורת המשחקים, לשתול מחשבות בתחום מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6719 שניות - עכשיו 28_12_2025 השעה 04:28:53 - wesi28