אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לשכנוע, הצלחה בשכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע טוב, לשלוט בתת מודע, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP עקרונות, אימון nlp, מיומנויות מכירה, אוטוסוגסטיה, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, לשכנע אנשים לקנות מוצר, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשתול מחשבות, תשובות לשאלות בראיון, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, תעמולה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לשכנע, לנהל משא ומתן, איך לשכנע את המורה, סודות המשא ומתן, אסטרטגיות שכנוע, להתמודד עם התנגדות של לקוח, שיפור מכירות, לשכנע סבא, איך לשכנע גבר לחזור, NLP דוגמאות, nlp טכניקה, לשכנע את בעלי, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
והפעם אסביר איך לכתוב הצעת מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מיני היבטים, אבל אם אתה רוצה לדעת איך לכתוב הצעת מחיר, קודם כל הדבר הראשון שאתה צריך לעשות, הוא לשאול את עצמך, מה המטרה שבגללה אתה כותב את הצעת המחיר ללקוח?

כי בעיקרון יש 2 סיבות מרכזיות אפשריות, למה כותבים הצעת מחיר ללקוח. וקודם כל צריכים להבין את הסיבה שבגללה כותבים את הצעת המחיר ללקוח, ומכאן לנסות להבין איך לכתוב הכי נכון את הצעת המחיר ללקוח, בהתאם לסיבה שבגללה כותבים לו את הצעת המחיר.

אז מהן 2 הסיבות המרכזיות שבגללן כותבים הצעת מחיר ללקוח?

1 - כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש. 2 - כדי לתעד את ההסכמות המסחריות ברמה ההסכמית, כדי למנוע אי הסכמות מסחריות בעתיד. 3 - גם וגם משתי הסיבות האלו ביחד.

ולהלן האפשרויות בצורה יותר מפורטת:

שיקולי מכירה ללקוח

אפשרות אחת היא, שאתה כותב הצעת מחיר ללקוח, ככלי מכירה. דהיינו, מטרת הצעת המחיר, היא להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש ממך. להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש את המוצר, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, דווקא במחיר הזה, בלי לבקש הנחה וכולי. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא בעיקרה מכירתית.

שיקולים מסחריים, שאינם מכירתיים

כמו כן, לפעמים כותבים את הצעת המחיר, לא כדי לגרום ללקוח לרכוש, אלא כדי לתעד ולפרט מה בדיוק הוא הולך לקבל ומה בדיוק הוא הולך לא לקבל, מה בדיוק יהיו תנאי התשלום, מה בדיוק יקרה כדי שהוא ישלם, מה יקרה אם הוא לא ישלם, מה בדיוק אתה מתחייב לו, ומה בדיוק הוא מתחייב לך, ומה יקרה אם לסבתא יהיו גלגלים ותפרוץ מלחמה, או מה יקרה אם יקרה אסון כלשהו, או מחדל כלשהו, או דבר כלשהו, שיכול לשבש את העסקה ביניכם. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא כדי שיהיה ברור לצדדים, מה ההסכמות המסחריות שהם הסכימו ביניהם.

שיקולים מכירתיים + מסחריים

כמובן שלפעמים הצעת המחיר יכולה גם לשמש ככלי שיווקי ומכירתי, וגם כדי לסגור את ההסכמות המסחריות שבין הצדדים.


אז ברגע שאתה רוצה לכתוב הצעת מחיר ללקוח, שאל את עצמך, מה המטרה שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר. האם במהותה המטרה היא לשכנע את הלקוח לסגור את העסקה ובעצם הצעת המחיר היא כלי יותר שיווקי מסחרי מכירתי, או שהצעת המחיר נכתבת כסוג של הסכם מסחרי, שבעצם הוא מהווה התחייבות חוזית של שני הצדדים אחד כלפי השני, על ההסכמות המסחריות שביניהם. או כמובן גם וגם. ובהתאם לזה, אפשרי לנסות להבין, איך נכון לך במקרה הספציפי שלך, לכתוב את הצעת המחיר שלך.

שאל את עצמך: האם הצעת המחיר הזאת, היא בעצם ההסכם המסחרי היחיד שלך מול הלקוח, או שאולי אחרי שהוא יקבל את הצעת המחיר, הוא יחתום על מסמך אחר, על הסכם מסחרי אחר, שבו יפורטו ההסכמות המסחריות בינך לבינו. במילים אחרות, האם ועד כמה הצעת המחיר הזאת, הולכת לשמש כהסכם מסחרי, הסכם של הזמנת שירותי עבודה כלשהם, הסכם על הזמנת סחורה כלשהי, או שמא אחרי קבלת הצעת המחיר, אתה הולך לחתום עם הלקוח על הסכם אחר, מפורט יותר וכולי.


במידה והצעת המחיר היא יותר סוג של מסמך שיווקי מכירתי, במקרה כזה עליך להתייחס להצעת המחיר כמו לכל חומר שיווקי / חומר מכירתי אחר. כמו לכל תהליך מכירה אחר, שמתבצע בכתב ולא בעל פה. וצריכים להבין היכן תהליך הצעת המחיר, נמצא בתוך תהליך המשפך השיווקי. ובהתאם לזה להבין איך הכי נכון להוציא את הצעת המחיר.

מחשבות ושיקולים לדוגמה:

האם הלקוח ביקש ממך את הצעת המחיר? האם הלקוח הולך להשתמש בהצעת המחיר שלך לצורך השוואה שלך לספקים אחרים? מי המתחרים שלך לדעתך? ומה היתרונות שלך על פני המתחרים שלך? שזה כמובן עוד עניין שלם בפני עצמו (מתחרים).

האם וכמה לפרט על מה שהלקוח מקבל ממך? האם להשתמש בשפה טכנית וכמה?

האם והיכן בהצעת המחיר, לכתוב את המחיר עצמו? בהתחלה? בסוף באמצע?

האם קודם כל לכתוב בקצרה על עצמך, או לכתוב על עצמך בסוף, או לא לכתוב בכלל?

אני מזכיר שיש עולם שלם של חוקים של איך לקבוע מחיר ושל תמחור, שהוא עניין בפני עצמו. יש גם לוגיקה שלמה של איך להציג מחיר ללקוח. יש גם לוגיקה של מתי להציג את המחיר ללקוח. אבל אלו נושאים שהם עומדים בפני עצמם, בלי קשר בהכרח לכתיבת הצעת המחיר בכתב. ולכן כדאי ללמוד אותם בפני עצמם באופן נפרד.

בקיצור ולסיכום, כתיבת הצעת מחיר, שמטרתה היא לגרום ללקוח לרכוש ממך, היא תהליך מכירה שלם בפני עצמו, שמתרחש בכתב וצריכים לעשות אותו בצורה נכונה, כמו כל תהליך מכירה אחר.


במידה והצעת המחיר היא בעצם סוג של הסכמות מסחריות / הסכם הזמנת שירותים ממך, הסכם מסחרי בינך לבין הלקוח, גם במקרה כזה צריכים לתכנן את ההסכם המסחרי בהתאם לכל מיני שיקולים שונים.

האם וכמה תרצה לפרט? יש יתרונות וגם חסרונות בלפרט יותר מידי מה בדיוק הולך לקרות.

האם לדוגמה תרצה להתייחס בהסכם למה יקרה אם מתישהו באמצע העסקה לא תצליח / הפסקת עבודה? גם בזה יש יתרונות וחסרונות.

חלק מהדברים שתכתוב בהסכם, עשויים לגרום ללקוח אולי להקשיח עמדות ואולי אפילו לחזור בו מהעסקה.

שאל את עצמך גם, מי האדם השני שקורא את הצעת המחיר? האם זה איש מקצוע? האם זה מישהו מהתחום? האם הוא עורך דין? האם הוא נותן את זה לעורך דין שיעבור על זה? בכל מקרה, יתכנו שיקולים שונים.

אני ממליץ להעמיק כאן בנושא של לכתוב הסכם ושל כתיבת הסכם, יש המון שיקולים ועניינים שקשורים לגבי איך לכתוב הסכם בצורה נכונה וחכמה, שתגן עליך ברמה המסחרית והמשפטית.


מחשבות ושיקולים נוספים

כמה זמן ייקח לך לכתוב את הצעת המחיר? כמה משאבים אתה משקיע בכתיבת הצעת המחיר? האם זאת הצעת מחיר גנרית וכללית שאתה מוציא לכולם הצעת מחיר די דומה, או שלכל לקוח צריך להכין במיוחד הצעת מחיר מיוחדת?

האם הלקוח שלך מקבל תועלת, מעצם זה שהוא מקבל ממך הצעת מחיר? כי לפעמים הצעת המחיר יכולה להיות סוג של מפרט טכני, שעוזר ללקוח להבין מה הוא צריך, גם בלי קשר לרכישה ממך. במילים אחרות, הלקוח מקבל תועלת מעצם זה שהוא קיבל ממך הצעת מחיר, שעוזרת לו להבין את עצמו. אולי גם בתוך הצעת המחיר, יש אפיון טכני, אולי קצר ואולי ארוך ומפורט, לגבי מה הלקוח מקבל ממך.

לפעמים יש היגיון לבקש מהלקוח לשלם לך כסף, על זה שאתה מוציא לו הצעת מחיר, בפרט כאשר מדובר על הצעת מחיר שנותנת לו ערך לכשעצמה ושיש עלות גדולה להוציא אותה. כמובן שאפשרי גם להציע ללקוח לקזז לו את עלות הצעת המחיר, במידה והוא יסגור עסקה. וכמובן שגם זה עניין של היצע וביקוש וכולי.

מי הולך לקרוא את הצעת המחיר? רק הלקוח? גם מישהו אחר? מי המישהו האחר? עורך דין? איש מקצוע? המתחרים שלך? אולי יש מידע מסחרי שלא תרצה שיעבור הלאה למתחרים שלך, דרך הצעת המחיר שלך?

האם כדאי לתת ללקוח הצעת מחיר בכתב וזהו? האם כדאי לומר לו את המחיר בעל פה ורק אחר כך לשלוח לו אותו בכתב? האם כדאי לשלוח ללקוח הצעת מחיר בכתב ורק אחר כך לדבר איתו עליה בעל פה, כשהוא רואה אותה מול העיניים שלו? תוך כמה זמן מהשלב שאתה נותן ללקוח את המחיר בעל פה / בכתב, תוך כמה זמן אתה עובר לשלב הבא, שאתה משלים לו בכתב / בעל פה, את החלק הקודם? גם לזה יש משמעות.

ובכללי, תוך כמה זמן להוציא הצעת מחיר ללקוח? תוך כמה זמן לתת לו מחיר? גם לזה יש משמעות. כי הלקוח יכול לפרש כל מיני פירושים, על אם תוציא לו מיד הצעת מחיר, או רק אחרי זמן יותר ארוך. לדוגמה, אם תוציא הצעת מחיר לאט, זה יכול להתפרש, כאילו אתה בודק את הדברים לעומק, או שאתה עצלן. ואם תוציא מהר, אולי זה אומר שאתה מוציא הצעת מחיר לא שקולה מספיק ולא מחושבת ולא מדויקת. ככה שאולי בכלל אפשרי לבקש ממך הנחה, כי נתת את המחיר מהר מידי, אז אולי זה אומר שהמחיר לא מדויק. בקיצור, יש משמעות לכל דבר.

האם תרצה להכניס עיזים במשא ומתן? האם הצעת המחיר פתוחה למשא ומתן? האם הולך להתקיים משא ומתן על הצעת המחיר? גם בזה יש המון שיקולים (עיזים במשא ומתן) שכדאי לקחת בחשבון.

האם כדאי לפרט יותר או שאולי כדאי לפרט פחות? האם כדאי להתייחס לתרחישי קיצון או אולי לא? האם ובאיזה אורך כדאי לכתוב את הצעת המחיר? לכל דבר יש יתרונות וחסרונות.

בנוסף, מה מקובל בשוק שאתה עובד בו? האם ואיך מקובל להוציא הצעות מחיר? מה מקובל לכתוב בהן? אולי כדאי שתעשה שונה מכולם? ואולי כדאי שתעשה בדיוק כמו כולם?

לסיכום:

כתיבת הצעת מחיר, יש בה המון אפשרויות שונות. ולכן יש כאן כמה חלקים:

1 - להבין מה המטרה המרכזית שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר, האם היא יותר מטרה שיווקית מכירתית או שהיא מטרה משפטית של תיעוד ההסכמות המסחריות ויצירת התחייבות מסחרית במובן המשפטי.

2 - עליך להכיר את האפשרויות השונות, איך לכתוב הצעת מחיר ולדעת לנתח את הסיטואציה שהכי מתאימה לך, בהתאם למטרות שלך, האפשרויות שלך, הלקוח שלך, השוק שלך, התמחור שלך, המצב שלך וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להציק ללקוחות אמון בין בני זוג לקוח שאכפת לו רק מהמחיר איך חבילות משפיעות על הלקוח? מחיר שוק של מוצר לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות שיווק טבעי מסרים שיווקיים לא מתאים לעבוד במכירות כסף לבקש על מוצר להגדיל מכירות הלקוח רוכש את המוצר אימון לשיווק למכור פגישה פרונטאלית מוצרים באיכות בינונית לשכנע בחורה לשכב שכנוע עצמי יצירת הזדהות עם הלקוח שכנוע תת ההכרה להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות לשכנע בחור לרצות אותך יכולת שכנוע לגרום למישהו לא להתגונן הרמוניה עם לקוח לבחור את הלקוחות שלך איך עובדות פרסומות? שיווק למכור את המוצר להציג ללקוח את המחיר לשכנע מישהו לקבל טיפול השיווק כעזר של המכירות להיות עשיר מתחום המכירות לשכנע לקוח לרכוש מוצר לגרום למישהו להרגיש חזק לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? צורך של הלקוח למכור לעובדים לקוח מאושר בקשה לא סבירה של לקוח לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר לקוח שצריך לחשוב על זה... לשכנע מישהו להיות מוכן איך עובד שכנוע? שחיקה בעבודה במכירות לשכנע אישה לחשוב לא לשאול את הלקוח שאלות למכור מחיר יקר בניית משפך שיווקי להתווכח עם לקוח לשכנע מישהו להסיק איך ליצור אמון באמצעות? לשכנע לקוחות להיות לקוחות שלך שכנוע כסף איזה מוצרים למכור? שכנוע תת סיפי לשכנע מישהו לקנא לתת הנחה ללקוחות חומרי שיווק לתת ללקוח התנסות הלקוחות במוצר שאלות להתנגדויות לקוחות שיווק יוצר ביקוש למתחרים לגרום למישהו לאהוב דברים לשכנע במשהו שקרי בונה אמון עולם המושגים של הלקוח שאלות של לקוח עדויות של לקוחות תהליך איתור צרכי הלקוח הכנת חומרי שיווק מוצר מחויב המלצות של לקוחות למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? להשפיע על הרצון לשכנע אקסית להתגעגע אליך מניפולציות של מוכרים איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך איך להציג ללקוח מחיר? למצוא לקוחות חדשים למכור כל דבר לכל אחד להפר אמון תהליך מכירות לענות ללקוח ששואל שאלה לא להצליח למכור איזו הצעה להציע ללקוח? תוכן שיווקי מקצועי לראות את הבוס כלקוח האם המוצר מתאים ללקוח? למכור למינימליסט מוצרי יוקרה טיפול בהתנגדויות של לקוח להתגונן משתילת מחשבות איך להציג ללקוח מחיר מוצר? איתור צרכים עם לקוח אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים לגרום למישהו להבין מה זה פחד איך לנהל משא ומתן? החומר השיווקי הראשון עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, תורת המשחקים, משא ומתן ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 13:58:15 - wesi28