אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך להפעיל לחץ פסיכולוגי? ניסוחים של שאלה, איך לנסח שאלה? משמעות של צורת שאלה, איך ליצור חיסרון? איך להשפיע? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, השפעה על אנשים, פסיכוקיברנטיקה, להתמודד עם התנגדות של לקוח, לשכנע לקוח, לימוד nlp בחינם, להתראיין נכון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, סוגסטיה, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע את עצמי, NLP טיפול, לשכנע בראיון, מאמן אישי, מומחה שיווק, הצלחה במכירות, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, NLP עובד, אסטרטגיה שיווקית, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP ודמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, אסטרטגיות מכירה, לשכנע מישהו, NLP תוצאות, מדריך אישי, הבסיס למכירות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע מורה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות, NLP טכניקות, nlp בחורות, להתראיין בתקשורת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך להפעיל לחץ פסיכולוגי? ניסוחים של שאלה, איך לנסח שאלה? משמעות של צורת שאלה, איך ליצור חיסרון? איך להשפיע? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה?
איך לגרום לאדם לשאול את השאלה שאתה רוצה?

כדי לגרום לאדם לשאול שאלה, חשוב להבין את ההבדל בין צורות ניסוח שונות של שאלות וההשפעה הפסיכולוגית שלהן. אליעד מסביר לעומק את ההבדל בין לשאול אדם: "את רוצה לשאול משהו?" לעומת "את לא רצית לשאול משהו?". השוני בניסוח יוצר הבדל מהותי בתחושה הפנימית של האדם הנשאל ובסופו של דבר משפיע על ההחלטה שלו לשאול או לא לשאול.

מה ההבדל בין "רצית לשאול" לבין "רוצה לשאול"?

כשאתה שואל אדם "את רוצה לשאול משהו?", אתה מפנה אותו ישירות לתחושה פנימית עכשווית של רצון. השאלה הזאת מייצרת לחץ פסיכולוגי מיידי, כי היא מחייבת אותו להודות שיש לו כרגע חיסרון או צורך. לעומת זאת, כששואלים אדם "את לא רצית לשאול משהו?", השאלה מתבססת על זיכרון עבר. כאן הלחץ הפסיכולוגי מופחת, כי הנשאל יכול להעמיד פנים שאין לו כרגע חיסרון, אלא רק צורך שעלה בעבר.

עם זאת, אליעד מדגיש שיש שילוב אידיאלי בין שתי צורות הניסוח: השימוש גם ב"רצית" (עבר) וגם ב"רוצה" (הווה). לדוגמה: "את רוצה לשאול את מה שרצית לשאול?". בשילוב הזה יש תהליך פסיכולוגי מושלם:
  • אתה מזכיר לאדם שבעבר היה לו רצון (הוא מכיר בזה שזה נכון וקל לו יותר להודות בכך).
  • מיד לאחר מכן, אתה מחבר אותו לרצון העכשווי לשאול שאלה - ובכך מעצים את החיסרון הנוכחי, ומגדיל את הסיכוי שהוא ישאל.
למה חשוב לשלב בין זיכרון העבר לרצון בהווה?

השילוב חשוב כי כל צורה בנפרד היא חלשה יותר:
  • אם תגיד רק "את רוצה לשאול משהו?", האדם יכול להכחיש את הרצון הנוכחי שלו ולהימנע מלשאול.
  • אם תגיד רק "את לא רצית לשאול משהו?", האדם יכול בקלות לומר "אני לא זוכר" או "זה היה פעם, עכשיו כבר לא".
כשמשלבים בין השתיים, האדם חווה מצד אחד שהוא כבר הכיר ברצון שהיה לו, ומצד שני הוא חייב להתמודד עם תחושת החיסרון הנוכחית. כך הוא מרגיש מחויב יותר לשאול את השאלה.

מהו הניסוח המושלם שיגרום לאדם לשאול שאלה?

אליעד מבהיר כי הניסוח המושלם חייב להתחיל בתחושת הרצון הנוכחית ("את רוצה?") ואז להזכיר את הרצון הקודם ("מה שרצית לשאול קודם"), ולסגור שוב עם התחושה העכשווית ("את רוצה לשאול עכשיו?"). משפט אידיאלי יהיה לדוגמה: "את רוצה לשאול אותי את מה שרצית לשאול קודם?".

התהליך הזה יוצר מעין "משולש":
  • העבר ("רצית") מחזק את תחושת החיסרון שכבר הייתה קיימת.
  • ההווה ("רוצה") מפעיל את התחושה ומחייב את האדם לפעול כרגע.
  • השאלה הסופית ("את רוצה לשאול?") מייצרת לחץ מיידי שנותן לנשאל תחושה שהדרך היחידה להיפטר מהלחץ...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
...לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים. לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו. בקיצור, יש לשים לב לכך, שצריכים לעשות סדר בתוך כל צרכי הלקוח, מה לדעתנו יותר קריטי מבחינת הלקוח ומה פחות קריטי מבחינת הלקוח. צריכים לדעת באיזה...
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
...מרגיש שהיא טובה ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לידה. ואז ממילא התחושה שהאפשרות הזאת טובה, ביחס לאפשרויות שלידה, נהיה כך כל חזקה, שהאדם מרגיש כאילו האפשרות עצמה טובה לכשעצמה בפני עצמה ואז האדם עשוי לבחור באפשרות הזאת, למרות שלכשעצמה היא רעה. לדוגמה: נניח שאתה לא רוצה ולא צריך לרכוש מאכל מסוים. ונניח שיגידו לך שיחידה אחת שלו עולה 10 שח ו 10 יחידות שלו עולות 20 שח. טוב מכדי להיות אמיתי? אז מה! נניח שזאת האמת. עכשיו, ברור שהאפשרות של 10 יחידות ב 20 שח היא...
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
...רוב האנשים לא היו מרגישים שהם מציקים ללקוח. תחושת ההצקה נוצרת רק בגלל התחושה שאתה מנצל את הלקוח בשביל רווח אישי. לכן הפתרון הוא למקד את תשומת הלב בתועלת שהמוצר מביא ללקוח, במקום במה שאתה כמוכר מקבל ממנו. האם תמיד חייבים להרגיש בנוח עם המכירה? אליעד מסביר שלא תמיד חייבים להרגיש בנוח עם המכירה, והוא מדגים זאת דרך דוגמאות יומיומיות. למשל, אם אתה צריך להעיר מישהו כדי שלא יפספס רכבת או פגישה חשובה, גם אז אתה עלול להרגיש שאתה מציק לו. אבל במצב כזה ברור...
מומחה לנפש האדם, איך לזהות מומחה? איך לבחון מומחה? מי באמת מומחה? מומחה למכירות, מומחה לזוגיות, מומחה בניהול, מומחה להפרעות נפשיות, מומחה לבריאות הנפש, מומחה להחזרת אהבה, מומחה לחרדות, מומחה לדיכאון, מגשר מומחה
מומחה לנפש האדם, איך לזהות מומחה? איך לבחון מומחה? מי באמת מומחה? מומחה למכירות, מומחה לזוגיות, מומחה בניהול, מומחה להפרעות נפשיות, מומחה לבריאות הנפש, מומחה להחזרת אהבה, מומחה לחרדות, מומחה לדיכאון, מגשר מומחה
...מהם המאפיינים של מומחה אמיתי לנפש האדם? אליעד כהן מסביר כי על מומחה לנפש האדם להבין את עצמו היטב לפני שהוא יכול להבין את אחרים. כל בני האדם פועלים לפי אותם חוקים בסיסיים. מי שמבין את עצמו, יבין את כל בני האדם. המומחה האמיתי צריך להיות מסוגל להתמודד עם כל בעיה, גדולה או קטנה, בצורה אחת. איך לזהות מומחה לנפש האדם? מהי המומחיות של אליעד כהן? הפסיכולוגיה של מכירות ההבנה העמוקה של נפש האדם מומחה בנפש האדם - איך נבחן אותו? האם כל אדם יכול להיות מומחה לנפש...
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
...עשוי להשפיע משמעותית על תחושת הלקוח ועל התגובה שלו להצעתנו. המשמעות של צריך המילה צריך יוצרת תחושה של הכרח, מחויבות או חובה. היא מייצרת מסגרת מגבילה יותר עבור הלקוח, שכן היא רומזת על צורך ממשי שמחייב פתרון. לדוגמה, אם נשאל איזו טלוויזיה אתה צריך?, הלקוח עשוי לעצור ולחשוב האם באמת יש לו צורך בטלוויזיה, או אולי בכלל הוא לא חייב לרכוש אחת. המשמעות של רוצה לעומת זאת, המילה רוצה משדרת פתיחות, רצון אישי וחופש בחירה. כאשר שואלים איזו טלוויזיה אתה רוצה?...
שאלות פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג
שאלות פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג
...וקפיצות חוזרות בין שני מצבים הפוכים של רוצה ולא רוצה, ללא הכרעה חד משמעית. האם אפשר לסמוך על הוכחות שכליות? נקודה מרכזית שאליעד מדגיש היא שגם אם מחשבה מסוימת נראית נכונה לחלוטין, גם אם כל השאלות שהיו עליה נעלמו לגמרי, אין זה אומר שהמחשבה ההפוכה אינה נכונה. עצם זה שיש לנו מיליון הוכחות נגד דעה מסוימת, אינו מעיד באופן חד משמעי שהדעה ההפוכה נכונה. ייתכן וגם כלפי הדעה הנגדית יש מיליון הוכחות שהיא אינה נכונה. לדוגמה, אם אדם בטוח שמישהו ספציפי אינו גנב...
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
...לו בלי שהוא ירגיש. בא נחשוב הוא שאל שאלה, איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש נכון, אוקי מה התשובה, בא נחשוב על תשובות, רוצה לתת דוגמה או רוצה להסביר את המהות של השאלה? ש: סתם נגיד אתה מוכר משהו, מישהו מבקש ממך הנחה ואתה יודע. אליעד: אתה רוצה לסרב לו בלי שהוא ירגיש, אתה רוצה לסרב למישהו, אתה איתנו? אם אתה רוצה לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש קודם כל הוא לא יודע שראית את השיחה אז הוא לא יכול להגיד שסירבת לו. תראה אם אתה רוצה לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש אז בוא...
פסיכולוגיה הפוכה / אימון אישי - מהי פסיכולוגיה הפוכה? ואיך להשתמש בה כשיטה טיפולית? איך לשכנע אנשים? שיטות מניפולציה? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה?
...הוא טועה ולמה הדעה האחרת היא האמת. וכאשר מנסים להסביר לאדם, למה הוא טועה, ועושים זאת בצורה ישירה, הדבר הזה לפעמים גורם לאדם, לרצות להתנגד לדעה הנכונה, ולהתעקש ולהחזיק בדעתו, למרות שהיא שגויה. והפסיכולוגיה ההפוכה, מציעה את הפתרון הטוב ביותר לבעיה הנל. כיצד? אז כפי שכבר ביארתי, בכל מחשבה בעולם, יש בה נקודת אמת כלשהי. וגם במחשבה שגויה, גם בה, בוודאי מסתתרת איזה נקודת אמת כלשהי, שבגללה אפשר לטעות במחשבה הזאת. ואם יש שם נקודת אמת, אז מדוע זאת טעות? משום...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
...של הלקוח שבגללה הוא מתעניין ושוקל לרכוש את המוצר שלך. אז אם אתה רוצה למכור ללקוח מוצר כלשהו, האם הגיוני שתדבר איתו על הכאב שלו ועל הצרכים של הלקוח שלך או על סיפורים אחרים כלשהם? תשובה: לכאורה נראה שהגיוני שתדבר עם הלקוח על הכאב שלו ועל הצורך שלו ועל הסיבה המרכזית שבגללה הוא רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב, ונניח שאתה שונה מהמתחרים שלך ב 5 דברים שונים. ואתה יודע שהלקוח שלך רוצה לרכוש רכב חדש, בגלל שהוא חושב שברכב חדש אין תקלות...
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
...רגועה ומדויקת יותר. במילים אחרות, אם האדם יידע להסתכל על עצמו באופן מאוזן ולא להיבהל מביקורת, הוא באופן טבעי יצליח להעביר את הביקורת לעובדים שלו בלי פחד. אליעד מסכם את הניתוח בכך שעל האדם לפתור תחילה את בעיית היחס שלו לביקורת עצמית, ואז ללמוד כיצד לבקר אחרים בצורה מאוזנת, וכך יפתור גם את הפחד שלו מעימותים. איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? מה לעשות אם העובד נפגע מהביקורת? כיצד להתמודד עם פחד מעימות? ניהול עובדים ללא פחד מעימותים איך לא לפחד מביקורת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך להפעיל לחץ פסיכולוגי? ניסוחים של שאלה, איך לנסח שאלה? משמעות של צורת שאלה, איך ליצור חיסרון? איך להשפיע? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, אימון עיסקי, אוטוסוגסטיה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 13:16:53 - wesi28