אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לאתר את צרכי הלקוח? ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לאתר את צרכי הלקוח?, לשכנע ללכת לטיפול, הכוח לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, שינוי הרגלים nlp, NLP טראומה, לשכנע בן זוג, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע את חברה שלי, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך אפשר לשכנע אנשים, איך לשכנע אנשים בטלפון, ללמוד דיבייטינג, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לגרום לאישה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, nlp טכניקה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתראיין נכון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, זיהוי מסרים תת הכרתיים, nlp עוגנים, איך לכתוב טקסט, ללמוד nlp בחינם, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע אנשים לבחור בך, NLP דוגמאות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, ספר nlp, לשכנע בוויכוח, אימון אישי למנהלים, NLP פיקאפ, שאלות בראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לאתר את צרכי הלקוח?, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לאתר את צרכי הלקוח?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו להגיע לטיפול ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק לשכנע את עצמך מה לא מלמדים אנשי מכירות? לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית ליצור ללקוח כאב לקוחות שמכירים אותך להיות כנה עם הלקוח קביעת מחיר למוצר לבקש כסף מלקוח להתייחס ללקוח כמו לחבר לצורך קמפיין שיווקי מנטור למכירות לשכנע בחורה להיזכר טכניקות מכירות השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק התנגדויות בשיחת מכירות איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? לגרום לאקס לתת בך אמון הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה לגרום למישהו לרצות משהו דרכי שכנוע למכור פגישה בטלפון לגרום למישהו להרגיש צמצום ללמוד דיבייט תגמול לפי המכירות להיות מומחה לשכנוע סודות השכנוע של המנטורים לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר מה הלקוח חושב שהוא צריך? בחירת מנהל שיווק מוצר יוקרתי לסגור עסקה עם הלקוח במקום למכור בלי התנגדויות לשכנע את עצמך להאמין הצבת יעדים לאנשים מכירות איך למכור את עצמך לאקס? השקעה בשיווק לטווח קצר מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות למכור על הנייר טכניקות שכנוע מתקדמות עלות השיווק לעמוד בעומס לקוחות האם ניתן לשכנע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך לא לגרום למישהו לשנוא אותך? לתת ללקוח את המחיר נוסחה לגרום למישהו לרצות רק אותך למכור מוצרים זולים לקוח עוין איך לגרום למישהו לעשות? לשכנע מישהו לבקש עזרה לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח לגרום למישהו באופן אקראי הערך האובייקטיבי של מוצר לפתח מוצר על חשבון הלקוח באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? מניפולציות של בנימין נתניהו הלקוח תמיד צודק לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול למכור בלי מצב רוח להעביר ללקוח חומר מקצועי לשכנע את הלקוח לחזור אליך לא מצליח למכור איך לשכנע את הלקוח לקנות? לחסוך כסף ללקוח לענות ללקוח שמבקש משהו תחושת ריחוק מול לקוח להתמודד עם לקוחות קשים עובדים כלקוחות חשיבה שלילית במכירות לקוחות חדשים למכור מוצר יותר יקר ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל לא מוכן למכור איך לפתח מוצר? למה קשה לשכנע אנשים? האם ללמוד nlp? למכור משהו בראיון עבודה לדבר עם הלקוח תכנון יעדים לאנשים מכירות לשכנע בחורה לשכב אופי גרוע של איש מכירות לשתול מחשבה לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר לשכנע ילד לאהוב ירקות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון הגדלת לקוחות חומרי שיווק כתובים התאמת שיטת המכירה למוצר לשכנע מישהו לכבד להתיש לקוח לחשוף את המחיר ללקוח לשכנע מישהו להגיב איך שאתה רוצה חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה חסרונות של מוצר כתיבה שכנועית למה הלקוח שונא אותך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, לשתול מחשבות, אוטוסוגסטיה בתחום איך לאתר את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6582 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 07:28:26 - wesi28