אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לא לאתר את צרכי הלקוח? ✔איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לא לאתר את צרכי הלקוח?, איך לשכנע את, לשכנע בחורה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע לקוח, לימודי שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp לצפייה, לשכנע אנשים לבחור בך, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע את בעלי, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מסרים תת הכרתיים, שפת גוף, שיטת טיפול nlp, מכירות ושיווק, ראיון בתקשורת, nlp טריקים, NLP טיפים, ייעוץ לפוליטיקאים, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, התנגדויות מכירות, לשכנע בחורה לצאת איתך, לשכנע אשה להתחתן, מהו nlp, קורס דמיון מודרך, ניתוב לשוני פיזיולוגי, NLP טיפול בחרדות, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, לימודי רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע אנשים להגיד כן, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך אפשר לשכנע אנשים, טיפול זוגי nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
וכאשר אנחנו באים לאתר את צרכי הלקוח, עלינו לעשות זאת בזהירות. כי איתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכול לגרום לנזק ולהכשלת העסקה ממגוון סיבות. וכאן נסביר גם על אחת הסיבות שרוב אנשי המכירות לא מודעים אליה כדלקמן.

והסיבה הראשונה לכך שאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום להכשלת העסקה ולגרום לעסקה להיכשל, היא משום שמצד הלקוח יש חשדנות טבעית כלפי איש המכירות. כי בדרך כלל יש ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הקונה או לפחות כך מאמינים רוב הלקוחות. ומאחר שהדרך של איש המכירות לגרום ללקוח לרכוש, היא גם באמצעות איתור צרכי הלקוח, לכן הלקוח עשוי להרגיש רע להיות כנה ולספר על הצרכים שלו. כי הוא לא רוצה שישתמשו בנשק הזה כנגדו.

כי איש מכירות מיומן, יודע באמצעות איתור צרכי הלקוח, להתאים את המכירה ולהתאים את המוצר ללקוח, ברמה כזאת שיהיה קשה מאוד ללקוח להתנגד לתהליך הרכישה ולכן באופן מובנה, לקוח בפרט כזה שמודע לכך שאפשרי לעשות עליו מניפולציה ובפרט לקוח שחושד בכך שיש ניגוד אינטרסים, לקוח כזה לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות לגבי הצרכים שלו.

לדוגמה, לקוח בד"כ לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות מה התקציב שלו כלקוח, בגלל שהרבה פעמים המחיר של המוצר, מותאם לתקציב של הלקוח. והלקוח מאמין, שאם הוא יגיד לאיש המכירות מה באמת התקציב האמיתי שלו כלקוח, אז אולי יציעו לו לרכוש את המוצר במחיר גבוה יותר, בגלל שהתקציב של הלקוח מאפשר את התאמת המחיר ללקוח. ולכן לדוגמה לקוח עשוי לחשוש מלשתף מה באמת התקציב שלו וכיו"ב.

כך שצריכים לדעת איך לשאול את הלקוח בצורה מאוד עדינה לגבי הצרכים שלו כלקוח, כדי ליצור אמון וכדי לא לעורר חשדנות.

אבל בתהליך של איתור צרכי הלקוח יש עוד משהו מאוד עקרוני וחשוב שצריכים לדעת, והוא שאיתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכולים להכשיל את העסקה בצורה מאוד קריטית.

ולשם כך יש להבין משהו עקרוני על תהליך של רכישת כל מוצר. והוא, שמצד האמת אין שום מוצר מושלם. ולא משנה מה הצרכים של הלקוח ולא משנה מה המאפיינים של המוצר, כל מוצר באשר הוא וכל לקוח באשר הוא, לעולם המוצר לא באמת יתאים במאה אחוז לצרכים הלקוח. כי אין שום מוצר מושלם וכל מוצר יש לו את החסרונות שלו. ובמאה אחוז, ששום מוצר בעולם לא באמת מתאים במאה אחוז לשום לקוח כלשהו בעולם.

וכל האנשים בעולם שרוכשים מוצר מסויים, זה רק בגלל שהמוצר גם מתאים להם לדעתם אבל לא בגלל שהוא רק מתאים להם במאה אחוז, אלא רק בגלל שהלקוח חושב שהמוצר גם מתאים לו, יותר מתאים לו מאשר לא מתאים לו. וכל רכישת מוצר, נעשית למרות החסרונות של המוצר בגלל היתרונות של המוצר. והכל כמובן בעיני הלקוח, שהלקוח חושב שזה שהוא ירכוש את המוצר, זה יעשה לו כלקוח יותר טוב מאשר רע, שהיתרונות שהלקוח חושב שיש ברכישת המוצר, גדולים על החסרונות שהלקוח חושב שיש במוצר.

וזה בעצם אומר, שאם איש המכירות יותר מידי יחקור את הלקוח על הצרכים של הלקוח, הרי שבוודאות של מאה אחוז, שכל מוצר בעולם, במאה אחוז שהוא לא יתאים לשום לקוח. או במילים אחרות, אם נחקור את הלקוח על כל הצרכים שלו, הרי שבכך בעצם אנחנו מציפים מול הלקוח גם את החסרונות של המוצר עבור הלקוח ביחס לצרכים של הלקוח.

כי שוב, שום מוצר לא באמת מתאים לשום לקוח במאה אחוז. ואם ניקח את רשימת צרכי הלקוח האמיתית במלואה ונציב אותה אל מול רשימת המאפיינים המלאה של המוצר ושל רכישת המוצר, הרי שיתברר בוודאות שהמוצר גם לא מתאים ללקוח וזה בעצם מציף אל מול עיניו של הלקוח רשימה של סיבות למה שהמוצר לא יתאים לו.

וזה בעצם אומר, שכאשר שואלים לקוח על הצרכים שלו כלקוח וכאשר נכנסים לתהליך של איתור צרכי הלקוח, הרי שאיש המכירות צריך להיזהר שלא לשאול שאלות שעליהן התשובה של הלקוח, תהיה כזו שתיצור חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח. דהיינו, איש המכירות צריך להיזהר שלא לגרום ללקוח להציף אל תהליך המכירה, את צרכי הלקוח שעליהם המוצר לא עונה ושאולי בכלל המוצר גורם להם נזק.

ולכן, כמו שצריכים לדעת לאתר את צרכי הלקוח בחוכמה, כדי להגדיל את סיכויי המכירה...
  1. חלק 1
  2. חלק 2
  3. חלק 3
  4. חלק נוכחי 👈4
חלק 1
... הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - ...
חלק 2
... הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - ...
חלק 3
... הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לא לאתר את צרכי הלקוח?, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לא לאתר את צרכי הלקוח?, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טכניקות שכנוע לקוחות לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך טיפול בהתנגדויות מכירות איך למכור בלי ביטחון עצמי? איך מודדים תהליך שיווקי? אמון בין אנשים שיווק למתחילים לשכנע מישהו לקבל עזרה להצליח לשכנע אנשים לשכנע אקס לחזור אליך לשכנע מישהי לרצות אותך מבצע מכירות הצעת מחיר כמסמך שיווקי למצוא עבודה כאיש מכירות טעויות בתכנון יעדי מכירות לשאול את הלקוח מה הוא רוצה איך לשכנע לקוחות? להציג מראש את המחיר ללקוח טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח לשכנע מישהו להרגיש איתך לשכנע אקסים להתגעגע הבנת התת מודע לשכנע תת מודע לקוח שהשאיר פרטים באתר מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? איתור צרכים עם לקוח נתינת אמון מוצר פחות טוב לקוחות חדשים ללמוד לשכנע עובדים לגרום למישהו למכור מוצר למכור המון אם אתה שונא למכור להשיג לקוחות איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? איך לא להישחק במכירות? לבחור את הלקוחות שלך התמודדות עם התנגדויות לקוח שתילת מחשבות ובחירה חופשית כמה כסף לבקש על מוצר? לגרום למישהו לא לשכוח אותך המניפולציות של ביבי איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? למכור ללקוח מוצר גרוע איך להדריך אנשי מכירות? למכור את המוצרים של הלקוחות שלך לשתול מחשבות בשיחת מכירה איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? לשכנע מישהו להיות בטוח תיעדוף משימות של איש מכירות לעשות הרבה כסף כאיש מכירות יחס ההמרה ללקוחות משלמים לשכנע לקוח לחזור לקוח חושש לצאת טיפש מה זה שיווק טוב? לגרום למישהו להתעניין איך לזהות מניפולציות? מי הלקוחות הטובים שלך? לקוח חושש לקבל החלטה להגדיל סיכוי למכור להצליח במשא ומתן להתקבל למנהל מכירות לשכנע אותה מוצרים מתחרים לקוח לא רוצה לענות לטלפון לימודי nlp סודות התת מודע תועלת של לקוח מהמוצר למכור בהפסד לעשות כסף ממכירות האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? יחסי מוכר לקוח מה הלקוח רוצה לדעת? איבוד לקוחות איך לתגמל אנשי מכירות? לגרום למישהו להיות מוכן ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל לקוח מתעניין ליהנות מעבודה במכירות איך לתמחר ללקוח? מיתוג מוצרים זולים לעבוד במכירות איך להציג מוצר ללקוח? לענות מראש להתנגדויות של הלקוח למכור עם חשק לקוחות מתלוננים בגוגל לגרום למישהו להסכים איתך איך לשכנע מישהו לענות? התנגדויות הלקוח לבנות מחדש אמון איש מכירות טוב לעבוד במכירות בקלות תזמון של שכנוע עבודה בתור איש מכירות יכול לשכנע בכל דבר לגרום למישהו לקבל טיפול זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי נקודות התורפה של הלקוח האם לשקר ללקוח? מוצר בהרבה עטיפות מדידת ביצועי מנהל שיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, מומחה בשיווק, סוגסטיה בנושא איך לא לאתר את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.3770 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 07:28:27 - wesi28