אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? ✔אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוח להחליט לקנות?, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, nlp הדרכה, השפעה על אנשים, שאלות קשות בראיון, טקטיקת מכירות, לשכנע אנשים בטלפון, סודות ההשפעה, לשכנע אבא, שיטת ה nlp, דמיון מודרך nlp, NLP שיטת, איך לשכנע אנשים בטלפון, איך לשכנע אנשים, ייעוץ תקשורתי, הדרכה אישית, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, ייעוץ לפוליטיקאים, הכוח לשכנע, לשכנע בטיעון, לשכנע פירוש, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך אפשר לשכנע אנשים, טיפול בהתנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירות, לשכנע בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, חוקים בהשפעה ושכנוע, לשכנע את אמא, מדריך ל nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע עובדת, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע גבר להיות איתך, סודות המכירה, לשכנע לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
האם עדיף לתת ללקוח רק אפשרות אחת או מגוון אפשרויות?

כשמדובר בתהליך מכירה, עולה השאלה אם עדיף להציע ללקוח רק אפשרות אחת, כלומר, מוצר אחד במחיר אחד, או שמא להציע לו מגוון אפשרויות, חבילות ומבצעים. לכל גישה יש יתרונות וחסרונות, ואליעד כהן מפרט את ההשפעות האפשריות של כל אחת מהן.

היתרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד
  • הפשטות מסייעת בקבלת החלטה:

    כאשר ללקוח יש רק אופציה אחת, אין דילמה והוא יכול פשוט להחליט אם לקנות או לא לקנות. אין צורך בהשוואה בין אפשרויות, מה שמפשט את התהליך.
  • הפחתת הלחץ:

    ריבוי אפשרויות עלול להוביל ללחץ וחשש מהפסד הזדמנויות טובות יותר. כאשר יש רק הצעה אחת, הלקוח לא נדרש להרגיש שהוא מפסיד משהו טוב יותר.
  • יצירת תחושת דחיפות:

    כאשר יש רק אפשרות אחת, הלקוח מבין שאם לא יקנה עכשיו, הוא יאבד את ההזדמנות. אין תחושה של "חכה, אולי יהיה משהו יותר טוב בהמשך".
  • הימנעות מהמתנה להנחות:

    כאשר הלקוח יודע שלא יהיו הנחות או מבצעים בעתיד, הוא לא ממתין להזדמנות טובה יותר, אלא קונה מיד אם הוא מעוניין במוצר.
החסרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד
  • סיכון לאבד לקוחות:

    לקוח שאינו מעוניין בהצעה הספציפית לא יכול לבחור אלטרנטיבה שתתאים לו, מה שעלול להוביל אותו לחפש הצעות ממקום אחר.
  • חוסר גמישות:

    לקוחות רבים מעדיפים מוצרים או מחירים שונים, ואם אין להם אפשרות לבחור, הם עלולים להימנע מרכישה.
  • חוסר התאמה ללקוחות שונים:

    אנשים שונים מחפשים צרכים שונים. אם אין להם מגוון אפשרויות, הם עשויים לחפש אלטרנטיבות במקום לקנות את ההצעה היחידה שמוצעת להם.
היתרונות בהצעת מגוון אפשרויות
  • הלקוח מתמקד במה לבחור ולא בשאלה אם לקנות:

    כאשר הלקוח מתמודד עם אפשרויות רבות, הוא לא חושב אם לקנות בכלל אלא במה לבחור מתוך מה שמוצע לו.
  • הגדלת פוטנציאל המכירה:

    מגוון חבילות ומחירים יכול להתאים לקהלים שונים ולמשוך יותר לקוחות, מכיוון שלכל אחד מהם יתאימו חבילה או מחיר שונים.
  • יצירת תחושת הזדמנות:

    כשיש אפשרויות שונות, הלקוח מרגיש שהוא בוחר את האפשרות המשתלמת ביותר עבורו, ומחפש את ההזדמנות הטובה ביותר.
  • אפשרות לשחק עם מחירים:

    ניתן להציע חבילות יקרות לצד חבילות זולות יותר, כך שהלקוח ישווה ויחשוב שהוא מקבל תמורה טובה יותר.
החסרונות בהצעת מגוון אפשרויות
  • בלבול והתלבטות:

    ריבוי אפשרויות עלול להוביל את הלקוח להיסוס ולהתלבטות רבה, ולסופו של דבר למנוע ממנו לקנות בכלל.
  • המתנה להזדמנויות טובות יותר:

    הלקוח עלול לחשוב שאם יש עכשיו מבצע, אולי בעתיד יהיה מבצע טוב יותר, ולכן הוא עשוי להמתין לפני שהוא מקבל החלטה.
  • תחושת חוסר אמון:

    אם המחירים וההצעות משתנים כל הזמן, הלקוח עלול להרגיש שהמחירים אינם אמינים, וזה עלול לפגוע באמון שלו בעסק.
אז מה עדיף?

לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי מה עדיף - כל מקרה לגופו. אליעד כהן מסביר שההחלטה תלויה בסוג העסק, בקהל היעד ובאופן שבו הלקוחות מקבלים החלטות. הדרך הטובה ביותר לדעת מה מתאים לעסק שלך היא לנסות גישות שונות ולבחון אילו תוצאות מביאות יותר מכירות. כל עסק צריך לבצע ניסוי וטעייה, להחליט מה מתאים לו ולבחון את התוצאות בהתאם.

סיכום כללי

לסיכום, הצעת אפשרות אחת או מגוון אפשרויות תלויה בהבנת הקהל ובבחירה המותאמת לו. לעיתים, גישה אחת יכולה להיות אפקטיבית יותר ולקדם מכירות, ולעיתים גישה אחרת תסייע בהגדלת ההזדמנויות ללקוח.
האם עדיף לתת ללקוח אפשרות אחת או מגוון אפשרויות?

כאשר מדובר בתהליך מכירה, עולה השאלה האם עדיף לתת ללקוח רק אפשרות אחת - מוצר אחד, מחיר אחד, עסקה אחת - או שמא עדיף להציע לו מגוון אפשרויות, מבצעים וחבילות שונות. לכל גישה יש יתרונות וחסרונות, ובמאמר זה נעמוד עליהם.

היתרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד
  • הפשטות מסייעת בקבלת החלטה - כאשר ללקוח יש רק אופציה אחת, הוא מתמודד עם דילמה פשוטה: לקנות או לא לקנות. אין לו צורך להתלבט בין אפשרויות שונות.
  • הפחתת הלחץ - ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללחץ ולחשש מהפסד עסקה טובה יותר. כאשר יש רק הצעה אחת, אין מקום להתלבטויות רבות.
  • יצירת תחושת דחיפות - אם הלקוח יודע שאין מבצעים ואין אפשרויות אחרות, הוא מבין שאם הוא לא יקנה עכשיו, הוא יפסיד את העסקה לחלוטין.
  • הימנעות מהמתנה להנחות - כאשר לקוחות יודעים שלא יהיו הנחות או מבצעים בעתיד, הם מבינים שאין טעם לחכות לרגע טוב יותר.
החסרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד
  • סיכון לאבד לקוחות - לקוח שאינו מתעניין בהצעה הספציפית לא יוכל לבחור אלטרנטיבה שתתאים לו יותר, והוא עשוי לפנות למתחרים.
  • חוסר גמישות - ישנם לקוחות שהיו מעדיפים מוצר או מחיר שונה, ואם אין להם אפשרות לבחור, הם עלולים לוותר על העסקה.
  • חוסר התאמה ללקוחות שונים - אנשים שונים מחפשים צרכים שונים, ואם אין להם מגוון אפשרויות, הם עשויים לחפש אלטרנטיבות.
היתרונות בהצעת מגוון אפשרויות
  • הלקוח מתמקד במה לבחור ולא בשאלה אם לקנות - כאשר מציעים לו מגוון אפשרויות, הוא לא מתלבט אם לבצע את הרכישה אלא באיזו אפשרות לבחור.
  • הגדלת פוטנציאל המכירה - מגוון חבילות ומחירים יכול להתאים לקהלים שונים ולמשוך יותר לקוחות.
  • יצירת תחושת הזדמנות - כאשר יש אפשרויות שונות, הלקוח יכול להרגיש שהוא בוחר את האפשרות המשתלמת ביותר עבורו.
  • אפשרות לשחק עם מחירים - ניתן להציע חבילות יקרות לצד חבילות משתלמות יותר, כך שהלקוח ישווה וירגיש שהוא מקבל תמורה טובה.
החסרונות בהצעת מגוון אפשרויות
  • בלבול והתלבטות - יותר מדי אפשרויות עלולות לגרום ללקוח להסס ולבסוף לא לקנות כלל.
  • המתנה להזדמנויות טובות יותר - לקוחות עלולים לחשוב שאם יש מבצע עכשיו, אולי בעתיד יהיה מבצע טוב יותר.
  • תחושת חוסר אמון - אם המחירים וההצעות משתנות כל הזמן, הלקוח עשוי להרגיש שהמחירים אינם אמינים.
אז מה עדיף? הכל תלוי במקרה!

אין תשובה חד - משמעית לשאלה האם עדיף להציע אפשרות אחת או מגוון אפשרויות. ההחלטה תלויה בסוג העסק, בקהל היעד ובאופן שבו הלקוחות מקבלים החלטות. הדרך הטובה ביותר לדעת מה מתאים לעסק שלכם היא לבצע ניסוי וטעייה - לנסות פעם אחת גישה אחת, פעם אחרת גישה שנייה ולבחון אילו תוצאות מביאות יותר מכירות.
איך חבילות משפיעות על הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? לתת ללקוח אפשרויות, לתת ללקוח הנחה, לעזור ללקוח להחליט, לעשות מבצעים ללקוחות, תהליכי קבלת החלטה של הלקוח, האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? האם לתת הנחה? האם לעשות מבצע? האם לתת אפשרויות בחירה? האם לתת חבילות? האם לתת כמה אפשרויות בחירה? האם למכור כמה מוצרים? האם להגדיל את כמות המוצרים? כמה הנחה לתת? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? למה לתת הנחה ללקוח? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה לעשות מבצעים? למה לא לעשות מבצעים? למה לא לתת אפשרויות בחירה? למה כן לתת אפשרויות בחירה? מרוב אפשרויות קשה לבחור, קבלת החלטות בתהליך מכירה, קבלת החלטות בתהליך רכישה, קבלת החלטות של הלקוח, יעוץ עסקי, אימון עסקי, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? איך לגרום ללקוח לקנות? למה הלקוח לא קונה? איך להגדיל מכירות? מבצעים ללקוחות, הנחות ללקוחות, האם לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה? איך לתת הנחה ללקוח? לעשות מבצע ללקוח
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... לקנות? טכניקות מכירה ושכנוע איך לזהות את צורכי הלקוח? מהן מניפולציות בשיווק? כיצד להשתמש באסוציאציות במכירות? איך להגדיל מכירות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני אנשים. האדם נותן משהו שלו, כדי לקבל משהו אחר. ולמה שהאדם יבצע ...
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
...ואיך מבצעי מכירות משפיעים על המוח של האדם? ואיך עושים מניפולציה על תת המודע של האדם, כדי למכור לו דברים? ואיך מבצע שובר שוק, עשוי לגרום לאדם להתייחס למוצר גרוע כאילו הוא מוצר מצוין? ואיך המוח של האדם בוחר אפשרות גרועה בגלל שהיא יותר טובה מאפשרויות גרועות אחרות? ואיך מחיר המבצע גורם לאדם לרצות משהו שהוא לא רוצה? ועוד. והעניין הוא, שלפעמים האדם בוחר באפשרות שרעה לו לכשעצמה, בגלל שהיא טובה בעיניו ביחס לאפשרויות רעות אחרות שיש לו. לדוגמה נניח שרוצים למכור לך מוצר שאתה לא צריך ושאפילו יגרום לך נזק, במקרה...
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
...אפשרות אחת אז יותר קל לך להגיד שאתה כאילו המילה להתפשר לא כל כך עולה בראש. אליעד: עוד פעם? ש: כמו המחקר הזה שעשו. אליעד: אל תעבור איתי למחקר, מה אמרת? ש: ברגע שיש אפשרות אחת אז כאילו איך שאני... אליעד: רואה את הדברים כרגע. ש: המילה להתפשר לא עולה לי בראש. אליעד: כן אבל יכול להיות שאתה אומר אולי אני אחכה ליבוא אחר, אולי אני אחכה לייצור אחר. ש: לא, אני מדבר על מצב שזה הדבר היחידי שאני מכיר ואני לא מכיר שום דבר אחר, אין אופציה כזאת. אליעד: אם אתה לא מכיר שום דבר אחר אז אין על מה להתפשר אבל אין דבר...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
...עוד יותר טוב את היתרונות של המוצר X. ואת זה נוכל לעשות על ידי זה שניתן לו עוד אפשרות בחירה של מוצר Y שהוא הרבה פחות מתאים ללקוח בצורה ברורה וחד משמעית. כגון לדוגמה שנציג ללקוח מוצר הרבה יותר יקר, שהלקוח לא יכול להרשות לעצמו לרכוש אותו. אבל שמצד שני הלקוח ירגיש שהוא כן תאורטית יכול לרכוש אותו. כדי שהוא ירגיש שכן יש לו כאן אפשרות בחירה. ואז כאשר הלקוח רואה כמה אפשרויות בחירה, שרק אחת מהן טובה לו, אז בעצם מופעלת עליו מניפולציה, שהוא יכול לחשוב, שמאחר שאפשרות X עדיפה על אפשרות Y או אפשרות Z, מכך כאילו...
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה
...מוצר ותקבל הנחה חצי מחיר. 3 - אני אתן לך הנחה, אבל תשלם את כל הכסף מראש. 4 - תקבל הנחה, אבל תתחייב שאם יקרה X כלשהו, נניח שיתברר שהעלות שלי יותר גדולה, אז תשלם X פלוס וכיוב. או אפשרות 5 - שאל תשלם הכל מראש, אל תקבל חצי מוצר, אל תתחייב לרכוש עוד, אל תיחשף לאפשרות שבה תשלם יותר אם יקרה X, אבל אל תקבל הנחה. כרגע כשיש כמה אפשרויות גרועות עבור הלקוח, הרי שהאפשרות הנוכחית נראית לו הרבה יותר טוב. ובמהות, כאשר הלקוח מבקש משהו, ואתה לא רוצה לתת לו את המשהו, אז ההתלבטות של הלקוח, היא בין האם לעבוד איתך בתנאים...
אסטרטגיות משא ומתן, האם להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך? הכנסת עיזים למשא ומתן, אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן, אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן, איך להתחיל משא ומתן? איזו הצעה להציע ללקוח? כמה כסף לבקש מהלקוח? סימולציות משא ומתן, דינאמיקה במשא ומתן, איזו הצעה להציע ללקוח? איך להשיג את התוצאה הכי טובה? סיכוי סיכון במשא ומתן, ניהול משא ומתן, האפשרויות של הלקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לאפשר ללקוח לבחור, לבנות הצעות ללקוח, איך לחלץ לאחור במשא ומתן?
...להציע לגבי מבנה השכר. אז השאלה היא, האם עדיף לך להתחיל לבקש את האפשרות במקום 1 שהיא הכי טובה עבורך. ובמקסימום במקרה הגרוע ביותר, תוכל להתפשר לאפשרות 2 שהיא פחות טובה עבורך? והתשובה היא, שכל מקרה לגופו. כי לפעמים אם תתחיל באפשרות שהיא הכי טובה עבורך, כגון במקרה הזה תתחיל באפשרות 1, הרי שזה יכול לגרום לצד השני להרגיש פגוע ולא להסכים איתך, גם לא על אפשרות מספר 2. ואז יתכן שבסוף תגיע לאפשרות מספר 3. במילים אחרות, לא תמיד תוכל לסגת מהאפשרות הכי טובה עבורך, לאפשרות הבאה בתור אחריה. כי אולי הצד השני ירגיש...
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
...הזאת, מצד אחד הלקוח לא צריך לדמיין שהוא רוכש את המוצר הכי יקר במחיר מאוד גבוה, ברמה שהוא עשוי לחשוב שאנחנו מרמים אותו איכשהו, או שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. אבל מצד שני, הלקוח כן מבין שהיו כאן כל מיני אפשרויות, ושמישהו אחר כבר רכש את המוצר הכי טוב במחיר הכי גבוה. ומה אנחנו מרוויחים כאן? אנחנו מרוויחים כאן נקודת עוגן ונקודת ייחוס של הלקוח, שהאפשרות בחירה שיש לו כרגע, היא הרבה יותר טובה עבורו, ביחס לאפשרויות שהיו קיימות עבורו קודם, שאחת מהן נחשבת לגרועה עבורו / לפחות טובה עבורו, אילו הוא היה צריך...
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
...לעגל פינות? לדברי אליעד, התשובה היא לא מוחלטת, וצריך למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב להיות כנים, אמינים ולא להטעות את הלקוח. מצד שני, לא תמיד חובה להציג בפני הלקוח את כל החסרונות עד הסוף, במיוחד אם מדובר בפרטים קטנים או לא משמעותיים שאינם משפיעים באופן מהותי על שביעות רצונו של הלקוח. לדוגמה, אם יש מוצר שמועד האספקה שלו יכול להשתנות מעט, אפשר להגיד ללקוח אנחנו משתדלים שהמוצר יהיה זמין בתאריך מסוים, אך ייתכן שיהיה עיכוב, וזה מדויק. לעומת זאת, לומר לו בצורה כללית המוצר יהיה זמין מהר מאוד זו אמירה...
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
...את כל השדרוגים שעדיין לא יצאו לפועל. כשהמוכר שקוף עם עצמו לגבי המציאות הנוכחית, נעלמת החרדה הגדולה מחשיפה. מהן הדוגמאות הממחישות את יתרונות ההיצמדות לאמת? כאשר מאמן כושר אומר לעצמו: יש חלקים בתוכנית האימון שאני מכיר היטב, וחלקים אחרים שאותם אני עוד חוקר, הוא בעצם מוריד מעליו לחץ מיותר. הוא אינו חייב להציג עצמו כמומחה - על בכל נושא, וכך המוטיבציה להשתפר לא הופכת לחרדת ביצוע. תסריט דומה מתרחש כשאדם בונה תוכנה ויודע שהיא יכולה להיות מושלמת יותר. אם הוא מנסה לשכנע את הלקוח שיש לו מוצר מושלם, ייווצר...
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
...לוקח מהלקוח במקום לתת לו ערך אמיתי. חוסר שלמות עם המחיר: אם אדם מרגיש שהמחיר שהוא דורש גבוה מדי, ושהוא עצמו לא היה מוכן לשלם את הסכום הזה, הוא יתקשה למכור, כיוון שבתוכו הוא מאמין שהעסקה אינה משתלמת ללקוח. כשאדם מאמין שהעסקה אינה כדאית, קשה לו מאוד להרגיש שהוא נותן ערך ללקוח. כיצד להפוך את המכירה למשהו שנהנים ממנו? כדי להפוך את תהליך המכירה למהנה, חשוב להתמקד במספר נקודות מרכזיות: שלמות עם המוצר: המוכר צריך להכיר בערך האמיתי של המוצר שלו, להכיר את יתרונותיו ואת יכולותיו, ולהיות בטוח שהוא נותן ערך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח להחליט לקנות?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לגרום ללקוח להחליט לקנות?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח איך נקבע מחיר של מוצרים? איך לפתח מוצר? איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? לתת ערך ללקוח איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? להסביר ללקוח את המחיר לקדם את העסק גם בלי לקוחות מוצרים דומים העלאת מחיר ללקוח קבוע לגרום למישהו לחשוב כמוך שכנוע להצליח השיווק של ביבי נתניהו איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים אימון אישי לאנשי מכירות לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח איש מכירות כמו רובוט לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים מניפולציות חברתיות למכור שירותי עיצוב פנים ללמוד להיות איש מכירות טעויות בניהול משא ומתן איך לרכוש מוצרים בזול? טעויות רטוריות פרזנטציה משכנעת לעשות מבצע ללקוח איך להצליח בעבודה במכירות? מוצר מחויב תהליך של יצירת חומרי שיווק לגרום למישהו לענות לך תמחור הגיוני ללקוח היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר מניפולציות של מומחים לענות ללקוח ששואל אותך למכור מוצר שקשה למכור אותו לשכנע בוס לקוח אומר שאין לו כסף לגרום ללקוחות לרצות לרכוש התמודדות עם לקוח מכירות לאנשי מכירות ממי ללמוד nlp? איך לגרום למישהו לחשוב? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לשכנע את הפקיד? איך לגרום למישהו להתעניין? משאבים להכנת חומרי שיווק מיינדסט של איש מכירות מומחה לנהל משא ומתן על שכר לקוחות מתעניינים מה זה שיווק? לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה להכיר מוצר חוסר הבנה של הלקוח את המחיר איך לשכנע את השופט? לגרום למישהו להגיב המשמעות של הצעת מחיר ללקוח לתכנן הכנת חומרי שיווק ניתוח ראיון ביבי נתניהו מניפולציות של יועצים להציע מחיר ללקוח מוצרים לכל כיס איך לתאם פגישה עם לקוח? איך לגרום למישהו להאמין לך? למכור מוצרים של אחרים איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק? כמה כסף לבקש מלקוחות? ניתוח שיחת מכירות מוצר לא רווחי איך לגרום למישהו לא לריב איתך? לא אוהב לעבוד במכירות איכות השיווק מוטיבציה למכור בלי לדבר עם הלקוח לשכנע ילד לעשות דיאטה דרכי שכנוע בפרסומות שיווק ללקוחות חדשים לקוח לא מרוצה חוצפה של לקוחות איך לגרום לעובדים למכור? לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים איך להתגונן משכנוע? הטרלה של לקוח אומנות השכנוע של ביבי נתניהו צורך של הלקוח לשכנע ילד לחשוב מכירות ללקוחות איך להציג מצגת ללקוח? לבנות טבלת יעדי מכירות למכור ביוקר ומעט לעודד עובדים למכור איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר? לקוח מתייחס למוצר גיוס איש מכירות לשכנע אנשים להאמין לך להגיע ללקוחות חדשים לעבור ראיון עבודה במכירות לקוח מבריז קורס מכירות מוצר מושלם איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, אימון מכירות, מכירות בתחום איך לגרום ללקוח להחליט לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4063 שניות - עכשיו 07_10_2025 השעה 17:59:59 - wesi28