אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להציג מוצר? ✔איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להציג מוצר?, ללמוד nlp באינטרנט, לשכנע פירוש, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע הורה, להשפיע על אנשים, nlp מדריכים, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות מכירה, לשכנע את המפקד, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, לימודי רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, אימון אישי למנהלים, להתמודד עם התנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טקטיקת מכירות, לשכנע את אמא, לשכנע שופט, nlp בחורות, איך לשכנע את, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP דיכאון, ייעוץ אסטרטגי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע אשה להתחתן, איך לשכנע אנשים לבחור בך, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp וחרדות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:16איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית?

כיצד ניתן להציג מוצר ללקוח בצורה שתשפר את המכירות? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות בפרטי המוצר במקום בתועלות האישיות שהלקוח יכול להפיק מהמוצר. חשוב להבין שכשלקוח רוכש מוצר, הוא לא קונה אותו רק בגלל שהוא מעוניין במוצר עצמו, אלא בגלל שהוא רוצה את היתרונות האישיים שהוא יקבל ממנו. לדוגמה, לקוח שמקנה טלוויזיה לא קונה אותה רק בגלל שהיא "80 אינץ'", אלא בגלל שהוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר.

ההבדל בין צורה למהות במכירה

כאשר מציגים מוצר, יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין המהות שלו. הצורה מתארת את המאפיינים והפרטים הטכניים של המוצר, בעוד שהמהות מתייחסת לסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - כיצד המוצר ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו. לדוגמה, במקום לומר "הטלוויזיה היא 80 אינץ'", כדאי לומר "המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה". זהו מעבר ממוקד בתועלות הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים.

איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח?

כדי להבין כיצד להציג מוצר בצורה שתתאים ללקוח, על איש המכירות להבין מה הלקוח באמת מחפש ומה חשוב לו. כל לקוח מחפש תועלות שונות מהמוצר, ולכן חשוב לשאול את עצמך:
  • מהן התועלות שהלקוח מחפש?
  • איזה בעיות המוצר פותר עבורו?
  • איך המוצר ישפר את חיי הלקוח?
כמובן, יש לשלב את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבור הלקוח יועלו ראשונות, ולא להעמיס עליו במידע פחות חשוב.

מה כדאי להדגיש במכירה?

המיקוד במכירה לא צריך להיות רק על הצורה של המוצר (מאפיינים טכניים), אלא על המהות - כלומר, כיצד המוצר ימלא את רצון הלקוח ויעזור לו. למשל, במקום להדגיש את המאפיינים של המוצר כמו "5 שנים אחריות", כדאי להדגיש את התועלת שהלקוח יקבל מכך: "עם אחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט".

איך להבין את שפת הלקוח?

לקוח לא חושב במונחים טכניים, הוא שואל את עצמו:
  • האם זה עונה על הצורך שלי?
  • האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי?
  • האם זה משתלם לי?
לכן, חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שהוא מבין, ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל מהמוצר, ולא בהסברים טכניים או תיאורים של המאפיינים.

סיכום - איך להציג מוצר בצורה שתוביל למכירה?

לסיום, יש כמה עקרונות חשובים שיכולים לשפר את יכולות המכירה:
  • התמקד בתועלות

    - הדגש את איך המוצר עוזר ללקוח, במקום להציג את המאפיינים הטכניים.
  • דבר בשפה של הלקוח

    - להבין מה חשוב לו ולהתאים את המסר בהתאם.
  • הצג את המהות ולא את הצורה

    - המוצר הוא רק אמצעי למילוי רצונותיו של הלקוח.
  • התאם את הצגת המוצר לצרכים הספציפיים של הלקוח

    - כל לקוח מחפש משהו אחר, ולכן יש לדעת מה להדגיש.
אם תיישם את העקרונות הללו, תוכל לשפר באופן משמעותי את יכולות המכירה שלך ולסגור יותר עסקאות.
איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית ולשפר את המכירות?

כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות יתר בפרטי המוצר במקום בתועלות שהוא מעניק ללקוח. הלקוח לא מעוניין במוצר עצמו, אלא במה שהוא יכול להרוויח ממנו.

מדוע הלקוח באמת קונה את המוצר?

הלקוח אינו קונה את המוצר כי הוא רוצה את המוצר עצמו, אלא מפני שהוא רוצה את התועלות האישיות שהוא מקבל ממנו. לדוגמה, אם לקוח רוכש טלוויזיה, הוא לא קונה אותה רק כי היא "80 אינץ'", אלא כי הוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. לכן, על המוכר להתמקד בתועלות ולא בתיאורים טכניים יבשים.

איך להציג את המוצר בצורה שתדבר ללקוח?

במקום לומר ללקוח:

- "הטלוויזיה היא 80 אינץ'."

עדיף לומר:

- "המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה."

במקום לומר:

- "למוצר יש אחריות של 5 שנים."

עדיף לומר:

- "עם האחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט."

איך להבין מה הלקוח באמת רוצה?

כדי להצליח למכור ללקוח, יש לזהות מה חשוב לו. לא כל הלקוחות מחפשים את אותם דברים. יש לשאול את עצמך:

- איזה תועלות הלקוח מחפש?

- אילו בעיות המוצר שלי פותר עבורו?

- איך המוצר שלי משפר את חייו?

כאשר מתארים מוצר, יש להתאים את המסר לצרכים האישיים של הלקוח ולסדר את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבורו יופיעו ראשונות.

מה ההבדל בין צורה למהות במכירה?

- הצורה היא המוצר עצמו - מאפייניו, תכונותיו והפרטים הטכניים.

- המהות היא הסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - איך הוא ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו.

לכן, במקום להתמקד בצורת המוצר ולספר ללקוח מה הוא עושה, על איש המכירות להתמקד במהות - כלומר, כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח.

איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו?

כאשר מציגים מוצר, חשוב לדבר בשפה שהלקוח מבין ומתחבר אליה. לקוחות אינם חושבים במונחים טכניים, אלא שואלים את עצמם:

- "האם זה עונה על הצורך שלי?"

- "האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי?"

- "האם זה משתלם לי?"

לכן, במהלך פרזנטציה או הסבר ללקוח, יש להיכנס לראש של הלקוח ולדבר אליו בצורה שתתחבר לרצונות ולמחשבות שלו.

לסיכום - איך להציג מוצר בצורה שמובילה למכירה?

1. התמקד בתועלות - במקום לספר על המאפיינים הטכניים של המוצר, הדגש איך הוא עוזר ללקוח.

2. דבר בשפה של הלקוח - הבן מה חשוב לו ותקשר את המסר בהתאם.

3. הצג את המהות ולא את הצורה - המוצר הוא רק אמצעי למילוי רצונותיו של הלקוח.

4. התאם את הצגת המוצר לצרכים הספציפיים של הלקוח - כל לקוח מחפש משהו אחר, ולכן יש לדעת מה להדגיש.

אם תיישם את העקרונות האלו, תוכל לשפר משמעותית את יכולות המכירה שלך ולהגביר את הסיכוי לסגור עסקאות.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ולהסביר את אחד העקרונות החשובים ביותר במכירות והנושא הולך ככה בעיקרון רוצים למכור ללקוח מוצר, מה הלקוח מחפש? הלקוח מחפש לקנות את המוצר, הלקוח רוצה את המוצר גם לקוח שקונה מוצר נגיד לצורך העניין ניקח לקוח שקונה מוצר האם הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה לקנות את המוצר או שאולי הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה להשיג ממנו את התועלות האישיות שלו כלקוח מכך שהוא יקנה את המוצר.

מה זה אומר בעצם פרקטית? זה אומר שהרבה מאוד פעמים כשמוכר בא למכור מוצר ללקוח כאשר המוכר בא לתאר את המוצר ללקוח המוכר מתמקד בלספר על המוצר, יש מקרים שהמוכר מספר על עצמו יש מקרים שהמוכר מספר כל מיני סיפורים כאלה ואחרים ויש מקרים שהמוכר חושב שכדי למכור טוב הוא צריך להסביר ללקוח כמה שיותר טוב על המוצר, "תקשיב הטלוויזיה הזאת היא כזאת וכזאת". אוקי וזה לדוגמה מי שמוכר בצורה כזאת עושה טעות, למה? כי הלקוח לא באמת רוצה לקנות את המוצר והלקוח גם לא יקנה את המוצר בגלל שאתה חושב שהמוצר הזה מגניב, הלקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יכול למלא לו את התועלות האישיות שלו.

אוקי ולכן ברגע שמוכרים מוצר ללקוח או ברגע שעושים פרזנטציה ללקוח, מציגים מוצר ללקוח במקום להתמקד בלספר על המוצר אתה המוכר תנסה להתמקד בלספר ללקוח על התועלות האישיות שהוא אישית כלקוח ישיג מהמוצר. במקום לדוגמה להגיד לו "הטלוויזיה הזאת היא 80 אינץ' " תשאל את עצמך "אוקי הטלוויזיה הזאת היא נגיד 80 אינץ' האם אתה חושב שהלקוח ישיג תועלת כלשהי מזה שהטלוויזיה היא 80 אינץ'? " אם הוא לא ישיג מזה שום תועלת אז מה אתה מספר לו שהיא 80 אינץ' את מי זה מעניין בכלל, אם אתה לא יודע איזה תועלת הוא ישיג מזה אז גם כן למה אתה מספר לו את זה, זה סתם מבלבל את המוח אבל אם לצורך העניין אתה חושב "כן מה זאת אומרת אם הטלוויזיה הזאת היא 80 אינץ' זה יגרום לכך שכשהוא יראה את התמונה הוא יראה תמונה מאוד ענקית" אז תגיד ללקוח "תקשיב הטלוויזיה הזאת אתה תראה בה תמונה מאוד ענקית כי היא ורק היא 80 אינץ' ".

כנ"ל לגבי כל תיאור של המוצר קח את הפרטים שיש לך על המוצר "המוצר הזה הוא יש לו נגיד אחריות 5 שנים", מה זה נותן ללקוח שיש למוצר אחריות 5 שנים הלקוח רוצה אחריות 5 שנים? זה לא אכפת ללקוח כמה זמן אחריות יש על המוצר, מה הלקוח צריך? הלקוח צריך לדוגמה ראש שקט "תראה אם למוצר יש חמש שנות אחריות זה ייתן ללקוח ראש שקט לחמש שנים שהלקוח יודע שיש לו על מי לסמוך חמש שנים". יפה אז במקום לספר ללקוח שלמוצר הזה יש חמש שנות אחריות תספר ללקוח "תקשיב אתה 5 שנים לא תצטרך לדאוג לטיפולים ותיקונים כי 5 שנים אנחנו נותנים לך אחריות", אוקי כנ"ל לגבי כל תיאור אחר של המוצר אתה המוכר קח את הפרמטרים של המוצר, את המאפיינים של המוצר קח כל פרמטר תשאל את עצמך איזה תועלות הלקוח יכול להשיג מהמאפיין הזה, איזה תועלות ספציפיות אתה חושב שהלקוח הספציפי הזה רוצה בכלל, מה הדברים שחשובים הזה יותר.

וכמובן שלפי מה שחשוב לו לפי זה תציג לו את הפרמטרים תתחיל יותר ממה שחשוב לו אחר כך מה שפחות חשוב לו אבל המיקוד של מה שאני מדגיש כעת הוא יש צורה ויש מהות, המהות היא למלא ללקוח את הרצון שלו הצורה היא המוצר שאתה מוכר לו. עוד פעם מה שחשוב לך במכירה זה שהלקוח יקנה מה שחשוב ללקוח במכירה זה לא המוצר שלך, מה שחשוב ללקוח במכירה זה שהרצון שלו יתמלא שהוא חושב שהרצון שלו יתמלא באמצעות המוצר שלך. המוצר שאתה מוכר ללקוח הוא צורה באמצעות הלקוח ממלא את הרצון שלו שזאת המהות של העסקה עבור הלקוח ולכן במקום להתמקד בלמכור ללקוח את הצורה, במקום בלהסביר ללקוח שהמוצר שלך הוא ככה וככה במקום זה תשאל את עצמך "מה המהות של זה, מה זה נותן ללקוח שהמוצר שלי הוא ככה וככה, מה זה נותן ללקוח שאנחנו נותנים שירות כזה וכזה, מה זה נותן ללקוח שיש לנו אופציה כזאת וכזאת מה זה נותן לו? מה זאת אומרת זה נותן לו שככה וככה".

יפה אז דבר עם הלקוח על מה שזה נותן לו ועוד פעם לא להשתמש במושגים טכניים או בדברים לא ברורים כי זה לא מעניין את הלקוח תנסה לדבר במוח של הלקוח, הלקוח בראש שלו איך הוא חושב מה מעניין אותו תנסה להתחבר לדברים מהפרספקטיבה של הלקוח מנקודת המבט של הלקוח, באיזה עולם מושגים הלקוח חושב כשהלקוח חושב לעצמו עם עצמו כשאתה עושה פרזנטציה ללקוח הלקוח מדבר לעצמו, הוא שואל את עצמו שאלות "כדאי לי לא כדאי לי, זה ימלא לי את הרצון שלי לא ימלא לי את הרצון שלי", אתה צריך לשאול את עצמך איך הלקוח מדבר עם עצמו מה הלקוח חושב אם הייתי יכול לשמוע את המחשבות של הלקוח, מה הלקוח רוצה לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך.

עוד פעם לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך, אל תספר לו על המוצר שלך תספר לו על התועלת שלו שהוא יקבל מהמוצר שלך כי מה שמעניין זה התועלת שהוא יקבל מהמוצר לא המוצר. המוצר הוא אמצעי להשיג מטרה שהיא התועלת שהוא יקבל מהמוצר אז להתמקד במהות ולא בצורה ושיהיה לכולם בהצלחה.
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
... מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אנשי מכירות לא מציגים נכון את התועלת ללקוח? כאשר איש מכירות רוצה להצליח למכור מוצר ללקוח, הוא ... לקבל ממנו. הלקוח שואל את עצמו תמיד, מה יוצא לי מזה?, ולכן המשימה המרכזית של איש המכירות היא לא להציג את המוצר באופן טכני, אלא להציג ללקוח את התועלת שהוא יפיק מהמוצר. לדוגמה, כשמוכרים רכב, במקום לומר ללקוח יש לרכב שבע ... על התועלת שהלקוח באמת מחפש ולא רק על המוצר עצמו או על הפרטים החיצוניים. איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אני רוצה משהו? איך להבין מה לקוח רוצה? איך לשכנע לקוחות לקנות? מהות הרצון וצורת הרצון איך ... ללקוחות שלך את המהות של מה שהם מחפשים, במקום רק לתאר להם את המוצר עצמו. איך למכור ללקוחות, איך להציג מוצר ללקוח, היתרונות של המוצר ללקוח, מהות של רצון, צורה של רצון, למה אני רוצה משהו, למה לקוח רוצה משהו, ...
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות איך להציג את המוצר ללקוח? הבעיה הנפוצה ביותר בקרב אנשי מכירות היא שהם מציגים ללקוח את המוצר עצמו, במקום את התועלת שהלקוח יקבל ... המוצר. הלקוח מתעניין בתוצאה שהמוצר יכול להפיק עבורו, לא במונחים הטכניים של המערכת עצמה. איך למכור נכון? הדרך הנכונה להציג את המוצר היא על ידי התמקדות בתועלות שהלקוח יקבל, ולא במאפיינים הטכניים של המוצר. לדוגמה, במקום לומר: - לטלוויזיה הזאת יש ... קונה את המוצר בגלל המאפיינים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, אם איש מכירות יוכל להציג את המוצר דרך התועלות שהוא מספק, הוא יצליח לשכנע את הלקוח לרכוש אותו. לדוגמה, אם הלקוח שואל מה יש במערכת ברכב, ... שלו. איך לשכנע לקוחות? שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה איך לדבר בשפה של הלקוח? בניית אמון עם הלקוח איך להציג מוצר בצורה משכנעת? הטעות של אנשי מכירות - למכור מוצר במקום למכור תועלת אנשי מכירות רבים טועים בכך שהם מציגים ... מה שיגרום לו לרצות לקנות את המוצר. הלקוח לא מתעניין במושגים טכניים אלא בתוצאה שהם מביאים לו. הדרך הנכונה להציג את המוצר במקום לומר: - לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD. תגידו: - הטלוויזיה הזאת תאפשר לך לראות ... שלו. איך לשכנע לקוחות? שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה איך לדבר בשפה של הלקוח? בניית אמון עם הלקוח איך להציג מוצר בצורה משכנעת? למה הלקוח רוכש את המוצר? מאפיינים טכניים של מוצר, איך המוצר יעזור ללקוח? מהן התועלות שהלקוח מקבל ...
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
... ההרצאה עוסקת בנושאים כמו יזמות, הדרכת אנשי מכירות, וייעוץ ליזמים, תוך מתן כלים לשכנוע משקיעים ולקוחות. נדונה השאלה איך להציג מוצר חדש ללקוח כך שהוא יראה בו פתרון לכל צרכיו, למרות שהוא לא יודע עדיין שהוא צריך אותו. במקרים כאלה, ... בכך שהוא תיאור כללי של המוצר. בנוגע למכור מוצר חדש בשוק, אליעד טוען שחשוב להבין את הצורך של הלקוח ולהציג את המוצר כפתרון המושלם. כיצד לשכנע משקיעים להאמין במוצר? בהקשר למשקיעים, השאלה היא כיצד להציג להם את הפוטנציאל של המוצר או ... המיידית וההשלכות האפשריות בעתיד, כך שהסיכון ירגיש קטן יותר. כיצד אפשר להפוך את השיחה ליעילה יותר? אליעד מציין שחשוב להציג את המוצר באופן שמסביר את כל היתרונות מבלי להעמיס על הלקוח בפרטים טכניים מיותרים. הוא מדבר על הצגת פתרונות שמביאים תוצאות ...
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
... אלו. הכישלון לא נובע רק ממה שאתה אומר, אלא בעיקר מתי אתה אומר זאת. לדוגמה, אתה יכול ללמוד איך להציג מוצר בצורה מושלמת, אך בלי לדעת את הזמן הנכון להוציא את הטכניקה, לא תצליח למכור. הטעויות בקורסים למכירות באות לידי ...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... איך לשכנע לקוחות? איך למכור מוצר ללקוח מתלבט? האם להתמקד ביתרונות או בחסרונות? מה משפיע על החלטת לקוח? איך להציג מוצר מול המתחרים? איך להתאים את המכירה ללקוח? שלום לכולם הפעם אני רוצה להתמקד בעוד נושא של יתרונות של המוצר ...
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
... את הפחד מתהליך המכירה? הפחד מתהליך המכירה מתפוגג ברגע שמבינים שאינך נדרש להציג את עצמך באופן מושלם, אלא פשוט להציג את המוצר כפי שהוא. כל עוד איש המכירות אומר את האמת על המוצר, מבלי לשקר או לרמות, הדבר מעניק לו תחושת ... לתחושות האישיות. איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך לבצע מכירה ללא אנרגיה? איך להצליח במכירות כשאתה בדיכאון? איך להציג מוצר בלי למכור את עצמך? איך להתגבר על פחד מתהליך המכירה? איך למכור כשאתה בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה ...
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
... או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין מה בדיוק הקונה רוצה וצריך. כאשר המוכר מבין את צורכי הקונה, הוא יכול להציג את המוצר בצורה שתהיה לו מותאמת אישית. באותו האופן, כאשר מועמד מגיע לראיון עבודה, הוא צריך להבין מהם הצרכים של המעסיק ... שלא הבנת את צורכי הלקוח. קודם כל, יש לברר מה בדיוק הקונה מחפש, מהם הקריטריונים החשובים לו, ורק אז להציג את המוצר בצורה שתתאים לו. כך בדיוק קורה גם בראיונות עבודה - לפני שאתה מציג את עצמך, כדאי לברר מהם הצרכים ... להצגה עצמית, איך להציג את עצמך? איך למכור את עצמך? פרזנטציה ללקוח, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, תשובות בראיון, איך להציג מוצר? תהליכי מכירה, תהליכי רכישה, קניינות ורכש
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
... לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח ולשפר את תהליך המכירה? כאשר איש מכירות ניגש להציג מוצר ללקוח, התהליך כולל כמה שלבים: הצגת המוצר, מענה על שאלות הלקוח, טיפול בהתנגדויות, ולבסוף ניסיון לסגור עסקה. אחת הדרכים ... תסריט מכירה? איך לבצע שיחת מכירה? איך לטפל בהתנגדויות לקוחות מראש ולשפר את תהליך המכירה? כאשר איש מכירות ניגש להציג מוצר ללקוח, בדרך כלל התהליך כולל הצגת תכונות המוצר, מענה על שאלות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות ולבסוף ניסיון לסגור עסקה. ...
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד דרך איך אפשר להציג מוצר עם חסרונות. כשאני מדבר על מוצר עם חסרונות הכוונה כל רעיון באשר הוא שבעצם מציגים אותו ויש בו רמז ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להציג מוצר?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להציג מוצר?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר איך השיווק עוזר למכירות? איך להתחיל לעבוד במכירות? טכניקות שכנוע מתקדמות התנגדות מכירות בטלפון תכונות של איש מכירות איך לעשות מניפולציה על מישהו? חשיבה שלילית במכירות איך לאהוב למכור? למה לגרום ללקוח? להבין לקוחות טיימינג של שכנוע מומחה שיווק אנשי מכירות מרמים לקוחות להחליף את איש המכירות לזהות מניפולציות ניהול מכירות בטלפון לומר ללקוח את כל האמת איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? למכור למישהו לקוח שהשאיר פרטים באתר למכור ללקוח ולא לעצמך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? לקוחות קשים להתפשר במשא ומתן איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות מניפולציה איכותית לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה איך למכור מוצר ביותר כסף? לשכנע אקסית לחזור אליך לגרום ללקוחות להתחבר אליך החזר ההשקעה של השיווק איך להיות מומחה למכירות? שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים מוצרים מתחרים איך למכור ללקוח יותר טוב? לספר ללקוח על המוצר לגרום למישהו להגיע למפגש לקוח רוצה לקנות האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? להצליח במשא ומתן איך לעשות איתור צרכי הלקוח? לעמוד בפני מניפולציות איזה שיטת שכנוע עדיפה? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? לימודי nlp סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה לנצח במשא ומתן מחלקת מכירות אמצעי שכנוע לשוניים כמה הנחה לתת ללקוח? אושר למכור למכור את שיחת המכירה לכתוב מסר משכנע צוות מכירות טלפוני למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? לוגיקה של ניהול משא ומתן מניפולציות של גורואים איך לגרום למישהו להבין? איך להתחיל תהליך שיווקי? השכנוע של ביבי לגרום ללקוח לומר לגרום למישהו לרצות לתת לך קשיים של אנשי מכירות איך להצליח בתור איש מכירות? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... לקוח משלם תורת המכירות שיווק מוצרי יוקרה פחד ממכירות לא ליצור תחושת זרות מהלקוח הנחה ללקוחות ללמוד לעשות מניפולציות לשכנע בחורה לרצות לשכב איך להציב יעדי מכירות? להשפיע על רצונות לשתול מחשבה לעצמך לעבור ראיון לאיש מכירות למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? חסרונות המוצר לגרום למישהו לרצות לעזור לך לגרום למישהו לבחור בך לשכנע נשים שאני רוצה פיתוח מוצרים מניפולציות בשיווק זיהוי התנגדות הלקוח למכור מוצר פיתוח מוצר מה זה ראפור? לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר אמון אישי חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח טיפים למכירות למכור גם מוצרים פגומים הצגת היתרונות ללקוח איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך להציג ללקוח מחיר מוצר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, לקוחות, שיפור מכירות בתחום איך להציג מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7656 שניות - עכשיו 01_10_2025 השעה 20:54:26 - wesi28