אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתייחס ללקוחות? ✔איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להתייחס ללקוחות?, להתמודד בראיון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להצליח במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, שיווק, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, nlp קורס, איך לשכנע את בן הזוג, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע את החברה, לשכנע את החברה, NLP פיתוי, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את ההורים, התנגדויות מכירות, NLP טיפולים, אומנות הראיון, לשכנע אנשים בכל דבר, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע מישהו, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, איך לשכנע אשה להיות איתך, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע עובדת, רטוריקה, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע גבר להיות איתך, טיפים לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:00איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
מהי הטעות הנפוצה בהתייחסות ללקוחות?

אליעד כהן מסביר בהרצאה כי הטעות הנפוצה של אנשים שנותנים שירות או מוכרים מוצר, היא שהם חושבים שהעסקה בינם לבין הלקוח היא טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים פרטיים במתמטיקה, אתה עשוי להניח שהמוצר שאתה מספק הוא הידע בתחום המתמטיקה. לכן, אתה עשוי לחשוב שהלקוח יבחר בך רק בגלל שאתה טוב יותר, מקצועי יותר, מנוסה יותר או זול יותר ממורים אחרים. אבל זו תפיסה מוטעית.

מה באמת הלקוח מחפש כשהוא פונה אליך?

הלקוח לא מחפש רק מוצר או שירות, אלא תחושה טובה. לפני הכל, הוא בן אדם שמעוניין להרגיש טוב. לדוגמה, אם תלמיד מגיע ללמוד מתמטיקה מתוך חרדה לקראת מבחן, אפילו אם תלמד אותו את החומר בצורה לא מושלמת, אבל תגרום לו להרגיש ביטחון עצמי רב יותר, הוא יצא ממך עם תחושה טובה. התחושה הזו היא מה שיגרום לו לאהוב אותך, להיות נאמן אליך ולהביא לך לקוחות נוספים. כלומר, הוא לא קונה ממך רק ידע, אלא הוא רוכש ממך בעיקר ביטחון ותחושה חיובית לגבי עצמו.

איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב?

הדרך לגרום ללקוח להרגיש טוב היא לא רק באמצעות המקצועיות שלך, אלא גם באמצעות היחס שאתה נותן לו והקשר האישי שאתה מייצר איתו. לדוגמה, אליעד מסביר שהלקוח משלם לא רק על השירות הישיר, אלא בעיקר על התחושה שהוא יוצא איתה אחרי המפגש. גם אם הלקוח קיבל מוצר לא מושלם אבל הרגיש שהיחס כלפיו היה מעולה, הוא יצא מרוצה ויחזור אליך שוב. לכן, חובה לשאול את עצמך מול כל לקוח: איך אני יכול לגרום לו להרגיש טוב? איך היחס האישי שאני נותן לו משפיע על תחושת הסיפוק שלו?

איך נכון להתנהל מול לקוח במחלוקת כספית?

כאשר יש מחלוקת כספית, למשל כשהלקוח רוצה לשלם פחות ואתה רוצה יותר, אליעד מדגיש שהעיקר הוא לא הכסף או הפרטים הטכניים, אלא ההבנה ההדדית והתחושה. לדוגמה, אם תסביר ללקוח בצורה מכובדת ומבינה מדוע המחיר שלך גבוה יותר, אפילו אם יש מחלוקת, היחס והכבוד שנתת לו יגרמו לו להרגיש טוב יותר. כלומר, גם במחלוקת חשוב לזכור שהמטרה היא לשמר את התחושה החיובית ולא רק לפתור את הצד הטכני של העניין.

מה קורה כשהלקוח לא מתעניין במוצר שלך למרות שאתה מקצוען?

אליעד מסביר שלפעמים אתה יכול להיות מקצוען בתחומך, אך אנשים לא ירצו לעבוד איתך בגלל חוסר היכולת שלך ליצור קשר אישי נכון. הוא נותן כדוגמה אנשים שיש להם מומחיות טכנית גבוהה, אך חסרה להם מיומנות בין - אישית, מה שגורם ללקוחות להתרחק מהם. אם אתה נתקל בכך, כדאי לך לבחון את הגישה שלך מול לקוחות ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה לצד המקצועיות הטכנית.

מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה?

אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד המשתתפים, שהביע חשש שמטופל יעדיף להישאר בבעיה שלו רק כי הוא נהנה מהאווירה הנעימה בטיפול. אליעד ענה שאם אתה באמת יכול לפתור את הבעיה, עליך לפתור אותה באופן כזה שגם הסיבה שהלקוח רצה את האווירה הנעימה (הבעיה האמיתית שלו) תיפתר. אם הלקוח נשאר רק בגלל האווירה, סימן שלא פתרת את הבעיה האמיתית. הוא מבהיר שאם המטרה שלך היא לגרום ללקוח לחזור, כדאי לייצר אווירה נעימה, אך אם המטרה שלך היא רק לפתור בעיה ולהתקדם הלאה, אתה יכול להיות יותר קשוח ופחות להשקיע ביצירת אווירה נעימה.

איך אליעד מציע להתמודד עם לקוח או עובד לא מרוצה?

אליעד מציין שהיחס האישי שאתה נותן חשוב לא רק מול לקוחות, אלא גם מול עובדים. עובד לא נשאר אצלך רק בגלל הכסף אלא בגלל תחושת הסיפוק שהוא מקבל. אם אתה נותן לעובדים או ללקוחות שלך תחושה שאתה מכבד אותם, מקשיב להם ומתייחס אליהם ברמה האישית, הם יבחרו להישאר איתך גם אם מבחינה כספית או מקצועית הם יכלו לקבל תנאים טובים יותר במקום אחר.

האם להיות נחמד תמיד עוזר ללקוחות לרצות אותך?

אליעד מדגיש שלפעמים יש צורך למצוא את האיזון הנכון. אם המטרה שלך היא שהלקוח ימשיך איתך לזמן ארוך, אתה צריך ליצור חוויית שירות חיובית. אך אם אתה מעוניין רק בעסקה טכנית נקודתית, אין הכרח להיות נחמד בצורה מוגזמת. הוא מציע למצוא את האיזון ולהתאים את עצמך למטרה הספציפית שלך עם כל לקוח.
איך להתייחס ללקוחות כדי להשיג את אהבתם?

הטעות הקלאסית של אנשים שנותנים שירותים היא לראות את העסקה ביניהם לבין הלקוח כעסקה טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים פרטיים, רבים חושבים שהמוצר שהם מציעים הוא השירות עצמו, כלומר, שיעור שבו יעניקו ללקוח ידע בתחום מסוים. אך זו לא האמת - המהות של העסקה היא לא רק המוצר הטכני שאתה נותן, אלא התחושה שהלקוח יקבל ממך. הלקוח פונה אליך כי הוא רוצה להרגיש טוב, ורק לאחר מכן הוא מתעניין בשירות עצמו.

מה הלקוח באמת רוצה?

הלקוח רוצה תחושה טובה, ולא רק את המוצר או השירות שאתה מספק. לדוגמה, אם הוא מגיע ללמוד מתמטיקה ומרגיש חרדה לפני מבחן, אתה לא רק מלמד אותו את החומר, אלא גם מספק לו ביטחון בכך שאתה משדר לו תחושת ביטחון לקראת המבחן. גם אם הלימוד עצמו לא היה מושלם, התחושה החיובית שצבר יגרום לו להרגיש טוב ולקבל ערך מהמפגש. כאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא ירצה לחזור אליך, להמליץ עליך ולקבל את השירות שלך גם אם המוצר עצמו לא היה מושלם.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

עליך להתמקד לא רק במקצועיות שלך, אלא גם במעטפת הרגשית שאתה מספק. גם אם המוצר שלך טוב מאוד, הלקוח לא ירגיש אליו חיבור אם אתה לא תדע איך ליצור איתו קשר אישי ולהתייחס אליו. כשאתה עובד מול לקוח, תשאל את עצמך איך אתה יכול להקל עליו להרגיש טוב, כיצד תחושת השייכות וההבנה שתקבל ממנו תשפיע עליו בצורה חיובית.

איך להתמודד עם דילמות בנוגע לאווירה עם הלקוח?

אם אתה נמצא במצב שבו הלקוח רוצה חוויית שירות נעימה, אך אתה חושש שהוא לא ירצה לפתור את הבעיה שלו מתוך חשש לא לאבד את התחושה הטובה, זה הזמן לשאול את עצמך אם באמת אתה יכול לעזור לו לפתור את הבעיה. אם אתה מאמין שאתה יכול לפתור את הבעיה, עליך להרגיש נעים ומקצועי במקביל, ולזכור שלפעמים כדאי להתעקש על פתרון הבעיה ולהשאיר את הלקוח מרוצה מהתהליך כולו.

מה קורה כאשר הלקוח לא מביע עניין בשירות?

אם אתה מקצוען בתחום שלך אך הלקוח לא רוצה לעבוד איתך, חשוב להבין שיכולות להיות סיבות מעבר למקצועיות שלך. ייתכן שהבעיה נעוצה ביכולת שלך ליצור קשר אישי עם הלקוח ולהתאים את עצמך לצורכי הלקוח. אם אתה מוצא את עצמך במצב כזה, תוכל לשקול אם כדאי להימנע מהגישה הטכנית ולהתמקד יותר ביצירת חוויית שירות חיובית עבור הלקוח.
עכשיו עוד דבר שמי שזה פשוט לו אז זה פשוט לו ומי שזה לא פשוט לו אז זה יחדש לו או יחדד אז הנושא כזה טעות קלאסית של אנשים שנותנים שירות למישהו, מה הטעות יש אנשים שחושבים כשהם נמצאים מול לקוח.

ש: שהלקוח הוא המלך.

אליעד: לא שמה שהם חושבים שהמהות של העסקה בינם לבין הלקוח זאת עסקה טכנית, נגיד שאתה לדוגמה מה נגיד?

ש: מלמד שיעורים פרטיים.

אליעד: מלמד שיעורים פרטיים אוקי נניח אז לכאורה מה המוצר שאתה נותן ללקוח שיעורים פרטיים מה הוא אמור לקבל בתמורה לדעת נגיד את תחום המתמטיקה, עכשיו מה אמור לכאורה על פי ההיגיון הבסיסי לגרום ללקוח לרצות לעבוד איתך שאתה יכול לתת לו מוצר יותר טוב מאחרים מוצר יותר טוב אתה תסביר לו יותר טוב יש לך יותר מיומנות יותר ניסיון יותר ידע, אתה יותר מקצועי אתה מסביר יותר טוב וכו' ואם זה גם יותר זול אז זה בכלל אתה גם יותר זול וגם יותר טוב וכו'.

ואז מה שקורה שבפועל זה לא תמיד ככה בפועל זה לא תמיד ככה זאת אומרת החשיבה שחושבת שמה שיש בינך לבין הלקוח זה עניין טכני היא טעות, נסביר מה נכון לחשוב ומה נגזור את מה שצריך לגזור. זה עובד אחרת יש מולך לקוח הלקוח הוא קודם כל בן אדם הוא בן אדם לפני שהוא לקוח לפני שהוא רוצה לדעת מתמטיקה לפני שהוא רוצה שיעור פרטי לפני שהוא רוצה את השירות שלך קודם כל הוא בן אדם, כבן אדם מה הוא רוצה הוא רוצה להרגיש טוב למה הוא פונה אליך כי הוא רוצה להרגיש טוב אתה בעיקרון אמור לגרום ללקוח שלך להרגיש טוב.

באיזה דרך אתה גורם לו להרגיש טוב יש גבול אתה אומר לדוגמה אני לא מוכן לגרום לו להרגיש טוב בללכת לעשות לו קניות אני לא מוכן לעשות דברים מסוימים ויש דברים שאני רוצה לעשות אבל עדיין יש, זה לא אתה לא עושה לו טוב רק במוצר שאתה נותן לו אתה עושה לו טוב גם מסביב. בסופו של דבר נגיד שהוא בא אליך נגיד לדוגמה ללמוד תחום מסוים אוקי הוא לא משלם לך כסף רק על מה שלימדת אותו הוא משלם כסף על זה שבאופן יחסי כשהוא יצא ממך הוא הרגיש יותר טוב מאשר אם הוא לא היה יוצא ממך שזה בעצם אומר אם הוא לא היה בא לא היה הולך למישהו אחר.

לדוגמה נגיד שהוא נכנס אליך נגיד עם חרדה שהוא יכשל במבחן ואתה לימדת אותו את החומר בצורה מקרטעת אבל נתת לו ביטחון שהוא יצליח במבחן ונגיד שהביטחון הזה לדוגמה נגיד עשה לו טוב, אוקי הדבר הזה יגרום לו לאהוב אותך יגרום לו לאהוב אותך הוא יהיה לקוח שלך יותר טוב הוא יביא לך עוד לקוחות הוא יאהב אותך וכו'. מה שאני בעצם חותר פה, ואם לדוגמה נגיד אתה תתמקד אך ורק בקטע הטכני ורק בקטע המקצועי וכל שאר הסיפורים ואתה לא תהיה נחמד ולא משנה מה הוא לא ירצה אותך.

עכשיו מה חשוב לי להגיד פה עוד פעם יש עוד תופעה מעניינת שהרבה פעמים אנשים מתעסקים באומנות באיזה משהו הם יוצרים איזה מוצר מסוים ואז הם מחליטים ללכת למכור אותו לציבור הרחב אבל יש להם מיומנות ביצור של המוצר ואין להם את המיומנות במכירה, עכשיו והאנשים האלה בעיקר האנשים האלה שהם באים נגיד מרקע טכני הם תופסים את העסקה כעסקה טכנית הם תופסים אותה "כי אני בא לתקן לו את המזגן אני בא לסדר לו את ה - x בבית, אני נותן לו תיקון ל - x אני נותן שירות x" אבל זאת לא האמת אתה לא נותן שירות x אתה עושה לאנשים טוב.

מה אתה עושה להם טוב שהמוכר במכולת עושה להם טוב בלתת להם אוכל אתה עושה להם טוב במשהו אחר אבל במהות המהות היא שאתה עושה להם טוב זאת המהות. עכשיו ולכן כשעומד מולך לקוח תשאל את עצמך איך אני יכול לעשות לו טוב כבן אדם מה הרצונות שלו איך אני יכול למלא לו אותם, אתה כמובן תשתדל שזה יהיה באמצעות המקצועיות שלך אבל המקצועיות שלך היא צורה שבה אתה עושה לו טוב היא לא המהות של מה שאתה נותן לו הלקוח לא בא אליך בשביל המוצר שאתה נותן לו אלא בא אליך בשביל התחושה הטובה שבאופן כללי הוא קיבל ממך.

ולכן אם לדוגמה נגיד הלקוח נגיד רוצה לשלם לך מאה שקלים ואתה נגיד רוצה ממנו מאתיים שקלים נניח עכשיו האם מחויב שתריב עם הלקוח שלך אז אם אתה חושב שהעיקר זה הדבר הטכני אז מתחיל להיות פה בלגן "הוא רצה ככה אני אמרתי לו ככה" נהיה בלגן אבל הלקוח רצה להרגיש טוב, אם הוא יבין למה לקחת לו יותר אם הוא יבין למה ביקשת יותר אם הוא יבין שאתה מכבד אותו אם יהיה פה סיפור שלם כאילו גם אם נגיד אתה מתווכח עם הלקוח שלך על משהו ולפעמים יש מצבים שאתה מתווכח עם הלקוח שלך על משהו השאלה איך אתה עושה את זה.

אתה עושה את זה מתוך כבוד אתה עושה מתוך מאבק של אגו אתה מתחשב ברצונות שלו מה אתה עושה שם בדיוק זה העניין. ומה שאני חותר ואומר עוד פעם אתה לא מוכר ללקוח מוצר אתה מוכר לו תחושה אתה מוכר לו תחושה התחושה זה שהוא ירגיש טוב והמוצר שאתה נותן לו זה אחת הדרכים שלך לגרום לו להרגיש טוב הוא בא אליך בשביל להרגיש טוב לא בשביל המוצר, תבין את זה תעשה לו טוב הוא ירצה אותך גם אם המוצר שלך יהיה גרוע לא תבין את זה גם אם המוצר שלך יהיה טוב הוא לא ירצה את המוצר.

הבנו את הסיפור כנ"ל לגבי העובדים שלך כנ"ל לגבי כל מיני מערכות יחסים אתה חושב שאם הוא עובד שלך הוא בא לפה בשביל הכסף אתה נותן לו עוד כסף ובזה קנית אותו אבל זה לא נכון הוא בא אליך כי הוא חושב שיהיה לו יותר טוב לעבוד אצלך מאשר לשבת בבית ויהיה לו יותר טוב לעבוד אצלך לא רק בגלל הכסף שאתה נותן לו גם בגלל הצורה שאתה מדבר אליו גם בגלל איך שאתה מתייחס אליו, גם בגלל שאתה מתייחס ברמה האישית גם בגלל כל מיני סיבות. מה אתה רוצה להגיד?

ש: זה סוג של דילמה שיש בנושא הזה מטופל שמגיע נגיד לעשות לו אווירה נעימה וטובה, עכשיו השאלה היא הדילמה היא חשש שהוא לא ירצה להיפטר מהבעיה שלו כי בשבילו זאת חוויה עם המטפל זאת חוויה טובה על מנת לא להפסיד את החוויה הטובה שיש לו אז הוא לא ירצה להיפטר מהבעיה שיש לו זאת הדילמה.

אליעד: ואתה יכול לפתור אותו?

ש: אז אולי עדיף כאילו בהתלבטות אם אולי יותר טוב אולי עדיף לא ליצור אווירה נעימה בעניין טכני כאילו.

אליעד: מהמם מה שאתה אומר מהמם, עכשיו יש לי שאלה אתה רוצה לפתור אותו מהבעיה שלו?

ש: כן.

אליעד: אוקי ואתה חושב שאתה יכול לפתור אותו מהבעיה שלו?

ש: אני מאמין שכן.

אליעד: אוקי ואתה יכול לפתור אותו מהבעיה שבגללה הוא גם רוצה את האווירה הנעימה?

ש: מה השאלה.

אליעד: אז זאת אומרת שאתה לא יודע לטפל טוב כי אם בסופו של דבר הוא נשאר בשביל האווירה זה אומר שמספיק רע לו בחיים בשביל להישאר בשביל האווירה אז תפתור לו את הבעיה שגורמת לו לרצות להישאר בגלל האווירה. אתה צודק שאם יש לך מישהו שבא עם בעיה מסוימת ואתה רוצה להעיף אותו ממך שגם זה לא ברור למה שתרצה להעיף אותו ממך, אם אתה רוצה להעיף אותו ממך אז תבעט בו.

ש: לא להעיף אותו מעצמי הוא בא עם בעיה מסוימת.

אליעד: מה הבעיה המסוימת?

ש: עכשיו המטרה היא לטפל בבעיה הזאת וזהו.

אליעד: נכון מה המטרה של מה שאני אמרתי אני ניסיתי להסביר לך איך לגרום לו לרצות לעבוד איתך אם אתה רוצה שהוא יעבוד איתך פחות תהיה נחמד פחות זה כל הסיפור בפשיטות. אם אתה בראש שלך, יש מצבים שאתה איש מקצוע מאוד טוב בתחומך ואנשים לא רוצים לעבוד איתך כי אתה מאוד לא טוב בתקשורת בין אישית אני דיברתי על זה על זה דיברתי מעבר לזה זה סיפורים אחרים.

ש: אבל לפעמים בן אדם כאילו קשה לבן אדם בגלל המקצועיות האישית ולא בגלל המוצר גם יש תופעה כזאת.

אליעד: ומה אכפת לך מה הבעיה שלך אתה לא מעוניין.

ש: אני במטרות.

אליעד: אז אתה לא מעוניין אתה אומר מי שרוצה את המוצר הזה כן מי שלא שילך לעזאזל כן נגיד שכן אז תעשה מראש תגיד "אתה רוצה את המוצר? כן, לא לך לעזאזל" זהו תהיה קשוח מראש מה הבעיה אל תהיה נחמד תהיה כמו הנאצי של המרק.

ש: אני רוצה שהוא יהיה אצלי.

אליעד: הבנתי אז בהתחלה תהיה נחמד ואחרי שהוא יבוא אליך תבעט בו תמצא איזון בסדר.
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
...דהיינו, שיש לקוחות שאם הם ירגישו שאתה מנסה למכור להם בכל מחיר ולא רק לייעץ להם ולראות מה באמת טוב להם, הרי שזה יגרום להם לשנוא אותך ולא לתת בך אמון, גם אם אתה תגיד שעכשיו השמש בשמים. כי הם יניחו שאתה איש מכירות שקרן ורמאי, שמנסה למכור בכל מחיר במקרה הרע, או שמנסה לפעול למכירה גם אם זו לא באמת טובת הלקוח. כי יש איש מכירות שהוא בא מתוך רצון למכור את המוצר, גם אם זה לא באמת הדבר הכי טוב ללקוח. ויש איש מכירות שהוא בא בגישה של יועץ של הלקוח, שבה הוא רוצה את טובת הלקוח מעל הכל גם אם לא תהיה שום מכירה...
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
...אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים איך לגרום למטופלים לחזור ולהמליץ עליך? ההרצאה מתמקדת בדרכים שיכולות להבטיח למטפלים ומאמנים להשיג שימור לקוחות, לגרום למטופלים לחזור ולקדם את ההמלצות עליהם. השיח כולל את עקרונות היסוד להצלחה בתחום זה, תוך הצגת דוגמאות ופתרונות פרקטיים להתמודדות עם אתגרים. המרצה מציין כי כל טיפול או פגישה צריך...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
...לו בהכרח ידע בתחום האימונים, אלא חסרות לו מיומנויות שיווק ומכירה. רק בשלב מתקדם יותר, כאשר העסק כבר פועל ויש לקוחות קבועים, כדאי לשוב ולבחון את המוצר עצמו ולבדוק כיצד אפשר לשפר אותו, כדי לשמור על יתרון תחרותי לאורך זמן. מדוע חייבים להתחיל לשווק כבר בשלב המוקדם ביותר? אליעד כהן מדגיש באופן ברור כי אם הוא היה משקיע בעסק, והמנכל היה מחליט להמשיך ולפתח את המוצר במקום להתחיל להרוויח כסף, הוא היה מפטר אותו. זאת משום שבשלב ההתחלתי של העסק, מטרת העל היא להכניס כסף ולאו דווקא לייצר מוצר מושלם. כאשר העסק...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2
...ללמוד את זה. הוא מדגיש שהעובדה שאתה לא יודע עכשיו איך לעשות את זה, היא לא סיבה לוותר או לא לעשות זאת. במקום זה, צריך לחפש מידע, ללמוד וליישם את הדברים. אליעד כהן נותן דוגמה קונקרטית: להיכנס לאינטרנט, למצוא את כל האתרים בתחום הכושר והבריאות, וליצור איתם קשר לשיתוף פעולה, לפרסם שם תכנים, להיות נוכח בכל מקום אפשרי באינטרנט כדי שכל מי שמחפש אותך - יוכל למצוא אותך. איך לשכנע את הסביבה שאתה רציני בעסק שלך? אליעד כהן מציין שגם ההורים והסביבה שלך צריכים לראות שאתה רציני ומשקיע בעסק שלך. לדבריו, לא מספיק...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1
...הוא יעדיף אותו. המסקנה החשובה שאליעד מבהיר כאן היא שהתחרות עצמה איננה הבעיה, הבעיה היא כיצד לגרום ללקוחות להאמין שאתה נותן ערך מיוחד שהם לא יוכלו לקבל במקום אחר. האם יש קשר בין יכולת מקצועית להצלחה עסקית בתחום הכושר? אליעד כהן מסביר שהצלחה עסקית לא תלויה רק ביכולת המקצועית אלא בעיקר ביכולת לשווק את עצמך נכון. יש אנשים שיודעים לבצע משהו היטב אך אינם יודעים להסביר לאחרים כיצד לבצע זאת. לדוגמה, אדם שיכול להרים 200 קג לא בהכרח יודע ללמד אחרים כיצד לעשות זאת. לעומת זאת, אדם שיכול להסביר היטב כיצד לבצע...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4
...מאמן הכושר, אם הוא באמת רוצה מאוד להצליח בעסק שלו, החרדה להיכשל מתעצמת באופן אוטומטי. מה הפתרון לחרדה מפני כישלון בהקמת עסק? אליעד כהן מציע להתייחס לרצון בצורה פחות מחייבת ומלחיצה. הוא מדגיש שלא צריך לבטל או להקטין את הרצון להצליח, אלא להפחית את התלות של האדם ברצון הזה. למשל, אם אותו אדם ירגיש שהוא חייב להצליח בסדנה הקרובה, הלחץ יגדל. אבל אם הוא יבין שזה לא סוף העולם אם הוא לא יצליח הפעם, הלחץ יפחת משמעותית. כמו כן, אליעד ממליץ לקחת את הרצון הגדול להצליח ולהפוך אותו למשהו פחות מאיים, על ידי כך שהאדם...
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
...כמו גרסאות התנסות, מידע מקדים, או יעוץ ראשוני בחינם, שייתנו ללקוח טעימה מהאיכות שאתה יכול להעניק לו. מהם היתרונות בשיטה זו? השיטה של מתן התנסות בחינם מעניקה לך כמה יתרונות משמעותיים: בניית אמון: הלקוח רואה באופן ישיר שאתה לא מפחד לתת לו להתנסות במוצר שלך, מה שמשדר ביטחון גבוה באיכות של המוצר או השירות שלך. יצירת מחויבות: כאשר הלקוח מקבל ערך אמיתי עוד לפני שהוא משלם, נוצרת אצלו תחושת מחויבות כלפיך, והוא מרגיש צורך להחזיר לך בעתיד על ידי רכישה אמיתית. הלקוח הופך ללקוח חוזר: אם הלקוח נהנה מהמוצר או...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
...כללית ומעורפלת יחסית, ולהמשיך לשאול שאלות שמטרתן לקבל מידע ברור יותר. המוכר יכול לומר למשל: הרכב הזה מתאים להרבה מטרות, הוא גם חסכוני, גם טכנולוגי וגם בטיחותי. מה היית מעדיף לשמוע יותר? כך המוכר שומר על כל האפשרויות פתוחות, ומונע מהלקוח לקבל תחושה שהמוצר לא תואם את צרכיו. לסיכום, השיטה שאליעד כהן מציע היא קודם כל להבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ורק אחר כך למכור לו את המוצר בדרך המתאימה ביותר. שיטה זו מגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה בכל תהליך מכירה, כיוון שהיא מוודאת שהלקוח תמיד מרגיש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להתייחס ללקוחות?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתייחס ללקוחות?, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לרמות לקוחות איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? מנהל צוות מכירות איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו? לשתול מחשבות בתת מודע הזדהות אישית מניפולציות של מורים רוחניים באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? הלקוח מוכר לאיש המכירות לגרום למישהו לאהוב משהו טעויות בראיון עבודה למכירות מטרת השיווק להיות מסוגל לשכנע איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? איך מנתחים משפך שיווקי? להבין למה אין מכירות האם לקרוא ללקוח בשמו? טוב במכירות מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? מיתוג מוצרי יוקרה שיווק לטווח הקצר לקוחות מרוצים לא ניתן לשכנע להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות איך למכור את המספרים של הלוטו? מכירות שטח לשכנע מישהו לשתף לבחור מנהל שיווק לשכנע לקוח לרכוש מוצר לדבר עם לקוח לשחרר לקוח איך לגרום למישהו לענות? לפנות ללקוח בשיחת טלפון דיבור עם לקוח תכונות של איש מכירות ניהול לקוחות איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? למדוד את ביצועי מנהל השיווק המוצרים של המתחרים להציג מוצר אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים אוטוסוגסטיה לגרום למישהו לקנות שימוש בשם של הלקוח להכיר לקוח משא ומתן לבכירים מבוי סתום עם לקוח לקוח שקודם כל רוצה האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? למדוד את איכות מנהל השיווק שכנוע קשה אפיון צרכים עם לקוח לשכנע חולה נפש לקבל טיפול שאלה משכנעת שכנוע פנימי איך לשכנע את הילד? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? למה מוצר יקר? לדבר נכון עם לקוח איש מכירות מתחיל יכול לשכנע בכל דבר אין לקוח לא טוב איך להכין מצגת ללקוח? לקוח חוזר לגרום ללקוח לרצות לקנות כושר שכנוע עצמי לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון איך לגרום למישהו לא להתאבד? איך להסביר ללקוח את התמחור? לתמחר ללקוח פחד מהעתקת חומרי שיווק איך לשכנע לקוח לקנות ממך? למכור מוצר שלא שווה למכור אותו לקוח אחר ביטל עסקה האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? לעצור לקוחות איך לשפר את אנשי המכירות? לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך איפה ללמוד איך למכור? לגרום ללקוח להרגיש רע איך לעבוד במכירות בקלות? לבקש עוד כסף מלקוחות לשכנע מישהי לרצות אותך איך לשכנע אותה שאתה צודק? לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני שיטות לשיווק להכשיר איש מכירות שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום ליצור קמפיין שיווקי המהות של השכנוע בלי לרמות את הלקוח לגרום למישהו להיות יותר חכם תגמול בהתאם למכירות להתאים את המכירה לצרכי הלקוח למה לא רק להאמין במוצר? למכור חפץ איך לשכנע בנקאי? שיווק נכשל איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? מנהיג משכנע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, קאוצינג, אוטוסוגסטיה בתחום איך להתייחס ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8901 שניות - עכשיו 09_10_2025 השעה 02:10:08 - wesi28