אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים? ✔יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים?, לשכנע אשה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, שינוי הרגלים nlp, מאמן עסקי, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות, שיטה לשכנוע ההמון, אימון nlp, לשכנע בחור, לימוד nlp, שאלות בראיון, nlp שינוי, לשכנע אנשים לבחור בך, nlp לימודי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתראיין בטלוויזיה, טיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע בחורה, nlp תרגול, שיטות לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, דמיון מודרך nlp, nlp הצלחה במכירות, חוקים בשכנוע והשפעה, שליטה בתת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, מכירות ושיווק, הכוח לשכנע, NLP הרצאות, להתמודד עם התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדות מכירה, מהו nlp, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות?

קיימות שתי גישות עיקריות להתמודדות עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות. הגישה הראשונה אומרת שכדי להצליח בחיים ובעסקים, עלינו להימנע ככל האפשר מלקוחות לא טובים ומעסקאות בעייתיות, מאחר והם יוצרים כאבי ראש, בעיות והפסדים. לפי גישה זו, עסק מצליח הוא עסק שיודע לזהות מראש לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות, ולהימנע מהם בצורה מוחלטת.

הגישה השנייה שאליעד מציג היא גישה יצירתית יותר, שאינה מתבססת על בריחה מלקוחות או עסקאות שנראות בעייתיות במבט ראשון, אלא מחפשת איך להפוך אותן לעסקאות משתלמות. כלומר, במקום להגיד מיד: "זה לקוח בעייתי, העסקה לא כדאית, לא נכנס לזה, " מומלץ לעצור ולשאול: "איך אפשר להפוך דווקא את העסקה הזאת לעסקה טובה, כך שהלקוח יהיה מרוצה וגם אני ארוויח?"

האם תמיד צריך לסמוך על האינטואיציה שלנו בעסקים?

אנשים רבים נוטים לסמוך על האינטואיציה שלהם בעסקים. הם מרגישים מיד מי לקוח בעייתי ואיזו עסקה תהיה בעייתית. אבל במקום להשתמש בתחושת הבטן כדי להימנע מהעסקה לחלוטין, אפשר להיעזר באינטואיציה דווקא ככלי ליצירתיות, כלומר, לשאול את עצמנו: "למה העסקה הזו נראית לי בעייתית? אילו תנאים צריכים להתקיים כדי שהיא תהפוך לטובה?"

איך להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה משתלמת?

אליעד נותן דוגמה מעשית וברורה: נניח שיש לך מוצר שהמחיר שלו הוא 1,000 שקלים, ויש לך לקוח שמתעניין במוצר, אך יש לו רק 500 שקלים. במצב כזה, הדרך הפשוטה היא לומר לעצמך: "הלקוח הזה בעייתי, העסקה הזו לא כדאית לי", ואז לוותר על העסקה. אך אליעד מדגיש שאפשר גם לחשוב אחרת: "איך אפשר להפוך את העסקה הזאת למשתלמת גם עבורי וגם עבור הלקוח?"

למשל, אפשר לחשוב על פתרונות יצירתיים כגון למכור ללקוח מוצר פשוט יותר, להציע לו תנאי תשלום אחרים, או אולי להציע לו מוצר חלופי במחיר שמתאים לתקציב שלו. הגישה הזו דורשת יצירתיות, אך היא יכולה להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה טובה ורווחית.

מדוע יצירתיות בעסקים תעניק לך יתרון על המתחרים?

אליעד מסביר שעסק שיודע להפוך עסקאות בעייתיות לעסקאות טובות ולקוחות בעייתיים ללקוחות מרוצים - יצליח יותר מהמתחרים שלו. הסיבה לכך פשוטה: רוב העסקים עובדים לפי תבניות קבועות, כלומר, הם מוכרים רק ללקוחות שנכנסים בדיוק ל"תבנית" שלהם. לקוח שנראה "בעייתי" או עסקה מורכבת נחשבים מיד ללא משתלמים.

לעומת זאת, עסק יצירתי יודע להתמודד עם עסקאות מורכבות, ולכן לקוחות שבעיניי המתחרים הם "בעייתיים", יבואו דווקא אליך. בצורה זו, היצירתיות מאפשרת לך לעבוד עם קהל יעד רחב יותר, ומגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה שלך.

מדוע לקוחות "בעייתיים" יכולים להיות הלקוחות הכי רווחיים?

אליעד מעלה נקודה חשובה נוספת: דווקא הלקוחות והעסקאות שאנשים אחרים בורחים מהם, עשויים להיות הכי משתלמים. לקוחות "בעייתיים" הם לקוחות שלרוב אף אחד אחר לא רוצה לעבוד איתם. לכן, ללקוחות אלה יש פחות אופציות לרכישה, ואתה יכול לנצל את המצב לטובתך.

למשל, תוכל לתמחר את העסקה גבוה יותר בגלל המורכבות שלה. כמובן שלא תגיד ללקוח במפורש: "אני גובה יותר כי אתה בעייתי, " אך כן ניתן להוסיף לפרמיה מסוימת לתמחור בגלל ההשקעה הנוספת שהלקוח מצריך ממך.

האם באמת יש דבר כזה עסקה לא טובה או לקוח לא טוב?

אליעד מדגיש באופן ברור שאין באמת עסקה לא טובה ואין לקוח לא טוב באופן מוחלט. ההסתכלות הנכונה יותר היא שיש עסקה או לקוח שהם "לא טובים בתנאים מסוימים". כלומר, בכל לקוח או בכל עסקה אפשר למצוא את התנאים המתאימים שיהפכו אותם לטובים ומשתלמים.

לכן, כאשר אתה נתקל בעסקה שנראית לך כ"בעייתית", הדבר הנכון הוא לא להחליט מראש שהיא לא טובה, אלא לעצור ולבדוק מהם התנאים שבהם העסקה כן תהיה משתלמת עבורך. למשל, אם עסקה מסוימת לא משתלמת במחיר המקורי, אפשר לחשוב איך לשנות את המחיר, את השירות או את תנאי התשלום כדי להפוך אותה לכדאית.

האם ככל שיהיו יותר לקוחות כך יהיו פחות בעיות?

אליעד מוסיף פרספקטיבה נוספת ומציין שככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תוכל להיות בררן יותר ולבחור את הלקוחות הטובים ביותר עבורך. אך גם במצב כזה, אסור להיות מהיר מדי בלסווג לקוח כ"בעייתי" או עסקה כ"לא טובה". גם אם יהיו לך המון לקוחות טובים, עדיין היצירתיות והיכולת שלך להתמודד עם הבעייתיים יעניקו לך יתרון עצום.

לסיכום, כשאתה נתקל בלקוח או בעסקה שנראים בעייתיים, עומדות בפניך שתי אפשרויות מרכזיות:
  • לברוח מהעסקה או מהלקוח הבעייתי.
  • להיות יצירתי, לחפש איך להפוך את המצב הבעייתי לעסקה משתלמת וטובה.
הבחירה ביצירתיות תביא לך יתרון תחרותי משמעותי ותגדיל את הצלחת העסק שלך בטווח הארוך.
איך להתמודד עם עסקאות לא טובות ולקוחות בעייתיים?

שלום חברים

יש שתי דרכים להסתכל על עסקאות לא טובות ועל לקוחות בעייתיים. דרך אחת אומרת שאם אנחנו רוצים להצליח בחיים, ואם העסק שלנו רוצה לשגשג, עלינו להימנע ככל האפשר מעסקאות לא טובות ומלקוחות בעייתיים, כי הם עלולים לגרום לכאבי ראש ולהפסדים. אבל האם זה באמת נכון?

האם תמיד נכון להימנע מלקוחות ובעיות?

כמובן, עדיף להימנע מעסקאות לא טובות ולקוחות לא מתאימים. אבל יש דבר נוסף שצריך לשים אליו לב - הרבה פעמים אנחנו מעריכים, על סמך תחושת בטן, שלקוח מסוים הוא בעייתי או שהעסקה לא כדאית, ואז נשאלת השאלה: מה עושים?

שתי גישות אפשריות

1. לברוח מהעסקה - לומר לעצמנו: "הנה, יש לי אינטואיציה טובה, אני סומך עליה, ולכן אני לא נכנס לעסקה הזאת".

2. לנסות להיות יצירתיים - לבדוק איך אפשר להפוך את העסקה לרווחית ולהוציא ממנה משהו חיובי.

דוגמה מעשית

נניח שיש לנו מוצר שמחירו 1,000 שקלים, והגיע לקוח שמתעניין בו, אבל יש לו רק 500 שקלים.

האפשרות הראשונה היא לומר: "הלקוח הזה בעייתי, העסקה לא משתלמת לי, עדיף לוותר".

האפשרות השנייה היא לנסות לחשוב יצירתית ולשאול: איך בכל זאת ניתן להפוך את העסקה לרווחית כך שגם הלקוח יהיה מרוצה וגם העסק ייהנה?

כוח היצירתיות בעסקים

ככל שהעסק שלך יידע להפוך עסקאות בעייתיות לעסקאות מוצלחות, כך הוא יצליח יותר מהמתחרים שלו. למה? כי המתחרים שלך עובדים בתבניות מוגדרות, ואילו אתה תדע לעבוד גם מחוץ לקופסה.

לקוחות שבעיניי כולם נחשבים בעייתיים - יגיעו אליך, כי אתה תדע איך להפוך אותם ללקוחות משתלמים, וזה יעניק לך יתרון תחרותי.

למה עסקאות מורכבות עשויות להיות הכי משתלמות?

לפעמים העסקאות שאנשים מנסים לברוח מהן הן דווקא הכי רווחיות. לקוחות "בעייתיים" הם לקוחות שאף אחד לא רוצה לעבוד איתם, מה שאומר שאין להם הרבה אופציות. במקרים כאלה אפשר אפילו לתמחר את השירות או המוצר בצורה שמגלמת בתוכה את המורכבות של הלקוח.

לסיכום

ככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תהיה לך אפשרות לבחור עם מי לעבוד. עם זאת, אל תמהר לקטלג עסקה או לקוח כ"לא טובים". אין עסקה לא טובה או לקוח לא טוב - יש רק תנאים מסוימים שהופכים את העסקה לפחות משתלמת. אם תצליח לזהות ולשנות את התנאים, תוכל להפוך יותר עסקאות למוצלחות.

אז בפעם הבאה שאתה נתקל בעסקה שנראית בעייתית, יש לך שתי אפשרויות: לברוח - או לחשוב מחוץ לקופסה ולהפוך אותה להזדמנות. ככל שתהיה יצירתי יותר, כך תצליח יותר.

לקריאה נוספת, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il בנושאים כמו "לקוחות בעייתיים", "עסקאות בעייתיות", "יצירתיות עם לקוחות" ועוד.

בהצלחה!
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
... הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ורעים בעסק? בעלי עסקים רבים נתקלים לעיתים במצבים שבהם יש להם לקוחות שהם פשוט לא רוצים לעבוד איתם. מדובר ... איך לעבוד עם לקוחות בעסק? איך לשווק את עצמך בצורה אפקטיבית? איך להצליח כעצמאי? איך לנהל עסק בצורה נכונה? איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים? מה לעשות עם לקוחות רעים ובעייתיים? בהנחה שיש לך לקוחות שאתה לא רוצה לעבוד איתם, לקוחות שמערערים לך את ... איך לעבוד עם לקוחות בעסק? איך לשווק את עצמך בצורה אפקטיבית? איך להצליח כעצמאי? איך לנהל עסק בצורה נכונה? איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים?
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
... לשם - או אפילו אחרי - כדאי להיות פתוחים מספיק כדי לנצל הזדמנויות יצירתיות ולהרוויח מלקוחות עם דרישות מוזרות. איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים? איך למכור ללקוחות משוגעים? איך להפוך בקשות מוזרות להזדמנות עסקית? מה זה עלות אלטרנטיבית? איך למשוך לקוחות לעסק? איך ... העסק, כל עוד עושים זאת בצורה חכמה ושומרים על גבולות ברורים. למידע נוסף חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il את המאמרים: איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים, איך למכור ללקוחות משוגעים, מה לעשות עם לקוח שעושה בעיות, ועוד. בהצלחה!
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
...חושב שהמוצר שלך כן הכי טוב עבורו. ולכן, במהות יש רק אפשרות אחת איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו. והיא, להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה. דהיינו, לגרום ללקוח להיות יותר בטוח שהוא רוצה את העסקה איתך. ואת זה אפשרי לעשות ב 2 דרכים. דרך 1 תהיה, לשקר ללקוח, להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע, לאיים על הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו, לעשות מניפולציות על הלקוח, להפחיד את הלקוח, ליצור ללקוח תחושת החמצה, ליצור ללקוח תחושת FOMO, לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע ולעשות את הכל...
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
...שמגבילה את העצמאי מלעבוד עם לקוחות נוספים: למשל, חברת תוכנה שחותמת על פרויקט פיתוח שנתי ללקוח אחד, מתחייבת להקדיש לו את רוב משאביה ולא יכולה לשרת במקביל לקוחות נוספים באותה תקופה. עסקה שאינה מגבילה את העצמאי: כמו רופא שיניים שנותן טיפול חד - פעמי ללקוח. הרופא אמנם מוגבל בשעת הטיפול עצמו, אך מיד לאחר מכן הוא חופשי לקבוע מחיר חדש ולקבל לקוחות נוספים. ההבדל המרכזי הוא ברמת ההתחייבות: ככל שההתחייבות ארוכת טווח ומגבילה יותר, כך חשוב יותר שהתמחור יהיה רווחי ומדויק. מדוע ככל שההתחייבות גדולה יותר העסקה...
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
...ומשאבים רבים יותר. האם זה באמת שווה את זה? אולי עדיף לסגור עסקה מהירה ברווח קטן יותר, אך להשתמש במשאבים שהתפנו כדי לבצע השקעות משתלמות יותר? זו בדיוק הבעיה עם אנשים שמתמקדים יותר מדי בפרטים הקטנים (המיקרו), במקום להסתכל על התמונה הכוללת (המקרו). אדם עלול להתאמץ מאוד כדי להרוויח עוד כמה אחוזים בעסקה מסוימת, אך להחמיץ עסקאות משתלמות בהרבה בגלל שהזמן והאנרגיה שלו מושקעים במקום הלא נכון. המיקרו מול המקרו: גישה אסטרטגית אפשר להסתכל על עסקה כלשהי בשתי צורות: הסתכלות במיקרו - איך למקסם את הרווח בעסקה הבודדת...
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
...משהו, צריכים לחשוב על חוויית הלקוח בתהליך המכירה. דהיינו, האם הלקוח מקבל מאיתנו דרייב חיובי לסגור עסקה, כי ככה יהיה לו יותר טוב, או שכדאי לו לסגור עסקה, כי אם לא, אז יהיה לו יותר רע. דהיינו, שיש הרבה פעמים שמנהל המכירות מנסה לשכנע את הלקוח לקנות, על ידי זה שהוא יוצר תחושות רעות אצל הלקוח, מה יקרה אם הוא לא ירכוש את המוצר. לדוגמה, איש המכירות מעביר ללקוח מסר שאסור ללקוח להתלבט, כי זה פוגע בזמן של איש המכירות. ושהלקוח גורם נזק לאיש המכירות, אם הוא לא ירכוש את המוצר. ואז מנסים לגרום ללקוח לרכוש, גם...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
...אני חושב שהיתרונות של המוצר הוא לא מודע להם מספיק. אליעד: מה אני שאלתי. ש: אז אני אדגיש לו את היתרונות. אליעד: בהכרח שהוא לא מודע ליתרונות הוא יגיד לך תקשיב אני חייב את היתרונות האלה אני מאוד רוצה אותם אבל זה יקר לי. ש: אחרי שהסברתי לו את היתרונות? אליעד: אחרי שהסברת ואחרי שהוא אמר לך אני רוצה אותם גם כן. ש: יש לי את הפתיחה שרציתי. אליעד: מה הפתיחה של התשובה? ש: אני מבין שאתה אומר שזה נראה לך יקר. אליעד: זאת הפתיחה של התשובה אין בעיה מה ההמשך אבל איפה האבל? ש: כן. אליעד: בא נתקדם בעלילה מאוד פשוט...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
...אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור בעוד שעה. לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה. מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני? אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה מתי השליח...
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
...בצורה אובייקטיבית בשכנוע? כאשר רוצים לשכנע, חשוב לדבר בצורה אובייקטיבית ולא לומר נראה לי ש..., אני חושב ש..., או יכול להיות ש.... הסיבה לכך היא שאמירות כאלה משדרות חוסר ביטחון ומאפשרות לשומע לפקפק ולהתנגד ביתר קלות. כשאומרים יש שמש בחוץ, זה נתפס כעובדה מוצקה, אך אם אומרים נראה לי שיש שמש בחוץ, השומע עשוי לחוש חוסר ודאות ולהתנגד ביתר קלות. לדוגמה, אם מוכר אומר ללקוח הבית הזה מתאים לך, האמירה נשמעת משכנעת ואמינה יותר מאשר יכול להיות שהבית מתאים לך. מתי דווקא כדאי להשתמש בדיבור סובייקטיבי? יש מצבים...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
...בשלב שבו המחיר הוצג ללקוח בתהליך המכירה. לדוגמה, כי המחיר של המוצר יכול להיות יקר או זול, גם ביחס ליתרונות שהלקוח רואה במוצר עצמו. ואם הלקוח קודם כל יבין את היתרונות של המוצר וקודם כל נעשה איתור צרכים של הלקוח ונעשה התאמת המוצר ללקוח ונסביר ללקוח על היתרונות של המוצר ביחס למוצרים אחרים, הרי שאז כאשר נציג לו את המחיר של המוצר, יכול להיות שהלקוח כן ירצה לרכוש את המוצר, אחרי שהלקוח עבר את מסע הלקוח שאנחנו רוצים להעביר את הלקוח. אבל איש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג ללקוח את המחיר של המוצר, דהיינו,...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים?, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
השפעת פרסומות צורכי הלקוח חילוץ לאחור במשא ומתן מוצר של המתחרים איך להיות מומחה לשכנוע? נשים בפרסומות בטלוויזיה לקבוע יעדי מכירות מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? לשתול ללקוח מחשבה לשכנע אותי לקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר לגרום למישהו להגיד את האמת חשק למכור איך לשכנע בוס? מה זה מכירות? לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך למכור ללקוח בכל מחיר איך להתמודד עם מניפולציות? מוצר באיכות בינונית ארגון המידע של מחלקת המכירות לשכנע מישהו לטפל בעצמו הרמוניה עם לקוח מניפולציות של מאמנים איך לנהל משא ומתן על שכר? איך לשכנע מישהו להירגע? למכור המון אם אתה שונא למכור לשכנע בוס פסיכולוגיה של מבצעי מכירות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה האם ללכלך על מוצרים? מה זה שיווק גרוע? לבנות אמון לשכנע מישהו להירגע סדנת nlp לתת בך אמון איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? משפך שיווקי אורגני איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? לקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו מוצרי מזון להגדיל מכירות אוהב לעבוד במכירות להשקיע בשיווק הכאב של הלקוח אצל המתחרים איך למכור שירותי מכירה? אופי של אנשי מכירות איזה אופי צריך איש מכירות? שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק איך לעבוד במכירות? שיטה למכירות מסרים תת הכרתיים בפרסומות סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה איך לעשות פרזנטציה ללקוח? לגרום לאנשי המכירות למכור ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע לשכנע שופטים בבית משפט האם חייבים לשקר לקוח? לשווק מוצרי מידע הקמת מערך מכירות איך לאהוב עבודה במכירות? לשכנע עובד בעבודה ליצור ללקוח רצון חדש לגרום ללקוח להיות לקוח חוזר לגרום למישהו לרצות דווקא אותך סרטון שיווקי הכנת חומרי שיווק לשכנע עובדים להקשיב איך לשתול מחשבה למוכר? פחד למכור איך ליצור הזדהות רגשית? האם להתעקש עם הלקוח? איך לעבוד עם לקוח בעייתי? מה זה שיווק שותפים? לדבר בצורה משכנעת לשכנע מישהו לחשוב עליך אסטרטגיות של משא ומתן פגישת היכרות עם לקוחות איך להסביר ללקוח? לשכנע מישהו להסכים להקטין את עלויות השיווק איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? לקוחות עם דרישות מוזרות לייצר מוצר איך לקוח מחליט? למה באמת לקוח מבקש הנחה? תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות לגרום ללקוח לאהוב איך לשכנע בחורות? התנגדויות לקוחות שיווק פרובוקטיבי עיצוב מוצר האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? למכור את הרכב מתעניין במוצר מתי להציג ללקוח? לגרום למישהו לפרש מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, מומחה בשיווק, שיווק בתחום איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5469 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 12:29:21 - wesi28