... של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור
צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור
צרכי הלקוח , מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח ... שלמעשה הוא פירש בצורה לא נכונה את דברי הלקוח. בעיית הפירוש השגוי של
צרכי הלקוח יכולה להפיל עסקאות רבות, גם כאשר נדמה שהכל נעשה ... אך המוכר מיד מציע לו שולחן סטנדרטי גדול. המוכר היה בטוח שהוא מבין את
הצורך של הלקוח ולכן לא טרח לברר פרטים נוספים. בפועל, הלקוח בכלל חשב על שולחן קטן. בגלל חוסר בירור מעמיק של
צרכי הלקוח, העסקה התפספסה. האם שולחן יפה זו עובדה או פירוש? ... התרגול המתמיד של ההבחנה הזו יעזור לאיש המכירות לוודא שהוא מבין נכון את
צרכי הלקוח ולא מניח הנחות שגויות. במקרה שהמכירה לא מתקדמת או ... המכירה הוא עצירה ושאילת שאלות נוספות בכל פעם שיש ספק לגבי ההבנה של
צרכי הלקוח. כאשר איש המכירות מגלה שהעסקה אינה נסגרת, או שהלקוח ... הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית כיצד עלולה אי הבנה של
צרכי הלקוח להוביל לאובדן עסקה? המרצה מסביר שטעויות של אנשי ... היא אי הבנה של המוכר את מה שהלקוח באמת רוצה. המוכר בטוח שהוא מבין את
צרכי הלקוח, אך מתברר שבפועל הוא פירש באופן שגוי את דבריו. מדוע ... לגבי טעויות בתהליך מכירה? בשורה התחתונה, איש מכירות יעיל, שרוצה לברר
צרכי לקוח ולהבין את הלקוח באמת, צריך לוודא שהוא לא מערבב ... המכירה היא משום אי הבנה. מה זאת אומרת אי הבנה? אי הבנה של המוכר את
הצרכים של הלקוח המוכר לא בדיוק הבין מה הלקוח צריך, עכשיו יבוא המוכר ...