... לא לעשות
איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות
איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות
איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי
לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות
איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות
איתור צרכי לקוח? מה רע
באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות
באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך
לאתר את צרכי הלקוח? וכאן אסביר, גם באופן כללי, האם באמת צריך לעשות
איתור צרכים עם הלקוח? האם חייב לעשות
איתור צרכי הלקוח? מה רע
באיתור צרכי הלקוח? האם
איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק? מתי
איתור צרכים של הלקוח יהרוס את העסקה? ומתי לא כדאי לעשות
איתור צרכי לקוח? ואיך אפשר לעשות
איתור צרכי לקוח, בלי לעשות
איתור צרכי לקוח? ואיך לתת ללקוח תחושה שאתה ... היא ש, הגיוני לעשות את מה שלדעתך יגדיל את הסיכוי לכך שתסגור עסקה עם הלקוח. וברמת העיקרון, אם אתה מאמין שכדי לסגור עסקה עם הלקוח, אתה חייב לעשות
איתור צרכים של הלקוח, כדי להבין מה הלקוח מחפש ... אז יש היגיון שבהכרח תנסה להבין מהלקוח מה הצורך שלו שהוביל אותו לעזוב את החברה הקיימת ולשקול לעבור לחברה חדשה. אבל האמת היא, שלא תמיד זה נכון. כי
איתור צרכי הלקוח, הוא רק כלי ורק אפשרות כדי לעזור לך לסגור עסקה. כי הלקוח רוכש, כי הוא חושב שהעסקה מתאימה לו. ואם תדע מה
הצרכים של הלקוח, זה יאפשר לך אולי לשכנע את הלקוח שהעסקה מתאימה לו בהתאם לצרכים שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד וזה לא הכרחי. ולא רק שזה לא הכרחי לעשות
איתור צרכי לקוח, אלא שלפעמים
איתור צרכי הלקוח, יכול לגרום לך לנזק ולהרוס לך את העסקה. איך זה יכול להיות? תשובה: 1 - לדוגמה כאשר
הצורך של הלקוח, לא באמת הכרחי ולא באמת נכון. ... שלו, הוא עלול לגלות שהצורך שלו שגוי ולא מדויק. ואז אולי תאבד את העסקה. בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחוייבת. 2 - דוגמה נוספת, כאשר
הצורך של הלקוח לא שווה את העלות של לפתור את
הצורך של הלקוח . זה דומה למקרה הקודם, אבל קצת שונה. במובן
שהצורך של הלקוח הוא באמת נכון ובאמת קיים. אבל ... או שהבעיה שם לא באמת שווה לו לעבור אליך. בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה. 3 - אפשרות נוספת היא, שאין לך באמת פתרון
לצורך של הלקוח. ואולי אתה בכלל אפילו יותר גרוע ... שהן, לספר טיפה על המוצר שיש לך ועל האפשרויות שיש לך. ועל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות שאתה יכול להציע ללקוח, במקום לעשות לו תחקיר על
צרכי הלקוח בכלל ועל הכאב של הלקוח אצל ...