אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איתור צרכים של הלקוח ✔מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איתור צרכים של הלקוח, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע את, שאלה איך לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, nlp וחרדות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, מסר שיווקי, אימון nlp, ניהול משא ומתן, מיומנויות שכנוע, ניתוב לשוני פיזיולוגי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, NLP אומנות הפיתוי, nlp שינוי, NLP דיכאון, אסטרטגיות שכנוע, מסרים תת הכרתיים, אמנות הנאום, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, טכניקת nlp, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות לקוח, איך לשכנע אנשים בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, אומנות התקשורת, NLP טיפים, ניתוח טקסט טיעוני, חומר על nlp, לשכנע את המפקד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
והפעם נדבר על יחסי הכוחות בתהליך מכירה, בין איש המכירות לבין הלקוח. מי הצד החזק בעסקה ומי הצד החלש בעסקה? ומה המשמעות של זה? והאם ומתי כדאי לך להיות הצד החזק בעסקה? ואיך לגרום ללקוח להרגיש שהוא החזק או החלש בעסקה? ועוד.

והפעם ניתן את נקודת המבט הבאה לגבי תהליך של מכירות, והיא שברמת העיקרון בכל תהליך של מכירה, יש את הצד החזק ואת הצד החלש. הצד החלש, הוא זה שרוצה וצריך יותר את העסקה. הצד החזק הוא זה שיש לו יותר אפשרויות בחירה ושהוא פחות צריך את העסקה. כי הרצון למשהו, הוא חולשה. ואם אתה רוצה למכור, אתה חלש. ואם אתה רוצה לקנות, אתה חלש. ויתכן שגם הקונה וגם המוכר חלשים באותה המידה, כי שניהם רוצים לקנות ולמכור, באותה המידה. אבל ברמת העיקרון, תמיד יש את הצד החזק ואת הצד החלש. דהיינו, מי שרוצה יותר את העסקה, הוא הצד החלש.

וכאשר שני צדדים מתווכחים, מי מנצח? תשובה: החזק. כי ככה זה בטבע, שהחזק מנצח את החלש וכולי. ובמילים אחרות, כאשר אתה בדינאמיקה של למכור למישהו משהו, הרי שאו שאתה המוכר או שהלקוח, אחד מכם חזק יותר. ומי שיותר חזק, הוא זה שינצח את העסקה. וזה מה שנקרא "שוק של קונים", שבו הקונים והלקוחות יותר חזקים. או "שוק של מוכרים", שבו המוכרים יותר חזקים מהקונים, היצע וביקוש וכולי.

ובפועל מה שקורה זה, שהלקוח כדי להוריד אותך במחיר וכדי לסגור עסקה יותר טובה עבורו, הוא ינסה להיות החזק בתהליך המכירה. הוא ינסה שהדינאמיקה תהיה, שאיש המכירות יהיה יותר חלש ושהלקוח יהיה יותר חזק, ברמת הדינאמיקה ביניהם. וזה קורה, כאשר איש המכירות רוצה למכור ולסגור עסקה, יותר ממה שהלקוח רוצה לקנות ולבצע עסקה.

וכאן נסביר איך אתה יכול לשלוט בתהליך המכירה ואיך אתה יכול לגרום לדינאמיקה בינך לבין הלקוח, להיות, כזו שבה אתה איש המכירות, אתה יותר חזק מהלקוח שמתלבט האם לקנות או לא לקנות. אז איך בעצם אתה יכול לגרום ללקוח להרגיש, שאתה החזק ושהוא החלש בתהליך המכירה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כעת ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שאם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה ולגרום ללקוח להרגיש שאתה החזק בתהליך המכירה מולו, באפשרותך לעשות את זה, גם באמצעות זה שלא תמהר למכור ללקוח שלך את מה שאתה רוצה למכור, אלא תאלץ את הלקוח שלך, למכור לך את עצמו, לפני שאתה מוכר לו משהו.

דהיינו, נניח שלקוח נכנס לאולם תצוגה של כלי רכב ושואל את איש המכירות שאלה, כגון: כמה הרכב הזה עולה, מה אתה יכול לספר לי על הרכב הזה, או כל שאלה אחרת שהלקוח מבקש ממך להפוך להיות מוכר ולמכור לו את המוצר שאתה רוצה למכור לו. במקרה כזה עליך להבין שכאשר הלקוח מבקש ממך למכור לו, הרי שהוא הופך אותו לחלש, הוא שולט בך, הוא זה שמנסה לנהל את הסיטואציה, הוא מבקש ממך בקשה ואתה מגיב לבקשה שלו, אתה פועל בהתאם לבקשה של הלקוח, אתה הרובוט של הלקוח, אתה החלש והלקוח הוא החזק.

והדרך להימנע מזה, היא באמצעות זה שכאשר הלקוח שואל אותך שאלה ורוצה שתתחיל בתהליך מכירה, אתה לא מתחיל למכור לו שום דבר. ואתה כן עונה ללקוח בשאלה, של איתור צרכים כלשהם. לדוגמה, אתה עונה ללקוח "קודם כל אני אשמח לשמוע קצת עליך ועל מה שאתה מחפש" וכיו"ב. דהיינו, במהות, בין אם אתה עונה ללקוח על מה שהוא שאל ובין אם לא, בכל מקרה אתה חייב לשאול את הלקוח, "שאלת סינון", שבה אתה כאילו מסנן אותו כלקוח, שבה אתה איש המכירות בודק את הלקוח, כדי לסנן את הלקוח.

דהיינו, הלקוח רוצה לבקש ממך שתמכור לו משהו, ואתה לא מתחיל למכור ללקוח, עד שאתה לא עושה איתור צרכים עם הלקוח, עד שאתה לא שואל את הלקוח...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איתור צרכים של הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איתור צרכים של הלקוח, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הצלחה עסקית בלי מכירות להביע הזדהות לשכנע מישהו להתאהב להכיל התנגדות של לקוח הרגשת זרות עם לקוח איזה ניסוח יותר משכנע? ליצור ללקוח צורך חדש לקוח מתעקש לקבל מחיר למכור את עצמך לאקסית לשכנע את עצמי לגרום למישהו לא להיות תלוי בך למה למכור כמה מוצרים? לבנות תהליך שיווק לבקש כסף מלקוח לבנות משפך שיווקי איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? להוזיל את עלות השיווק אמון של לקוח במוצר שכנוע לא נכון אני איש מכירות איך לעשות בירור צרכי הלקוח? כל אחד ניתן לשכנוע דרישות במשא ומתן לקבל אנרגיה למכור איך מנטורים למכירות עושים מניפולציות? לתת ללקוח הצעת מחיר למכור ביוקר ומעט קורס למכירות לייצר מודעות למוצר לשכנע מישהו לקנא לקוח שונא אותך איך להתחבר ללקוח? לומר ללקוח את כל האמת לקוח שחוזר בו מעסקה מניפולציה על התת מודע פחד מהחמצה של לקוח להתכונן לפגישת מכירות שיווק בחינם לשכנע שאנשים משתנים למה חשוב ללמוד למכור? לשכנע מישהי להתאהב בך צריכת מוצרי יוקרה נוסחה לגרום למישהו להתמכר אליך מודע או תת מודע איש מכירות שקרן הקשר שבין שיווק למכירות פרופיל הלקוח הבא שלך להשקיע בשיווק אמצעי שכנוע בפרסומות למכור את המוצר הכי יקר שיש שיטות שיווק מוצרי יוקרה משא ומתן למנהלים בכירים גיוס איש מכירות למכור שירותי יעוץ לשדר מקצועיות ללקוח מניפולציות שיווקיות של מנטורים לקוחות שלא מכירים אותך לשכנע מישהו להרגיש קירבה תמחור מוצר בטלפון פחד של לקוח לשכנע מישהו להגיע למפגש למכור נדלן לקצר את התהליך של הלקוח להחליט למה המשפך השיווקי לא עובד? איך ללמוד שיווק? תורת המשחקים במשא ומתן לגרום למישהו לחשוב כמוך מוצרים רעים תגמול לאנשי מכירות לשכנע אישה להתאהב להרחיב את סל המוצרים לגרום למישהו לדבר איתך בכנות כמה הלקוח מבין את המוצר? שיקולים בבחירת מנהל שיווק לקוח שעושה בעיות לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח למה לגייס איש מכירות? פרופיל לקוח לשכנע מישהו לומר את האמת לשכנע מישהו לדבר ליצור ללקוח רצון חדש מתעניין במוצר למכור מכירות למה מוצר עולה מחיר? למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? nlp שיטת פחד למכור בקשה לא הגיונית של לקוח שיווק באופן עקיף איך למכור את עצמך בראיון? איך לא לשתול מחשבות? לשכנע אנשים לתת בך אמון אפשרות לשכנע משא ומתן עסקי לשכנע מישהו לומר לך למה להשקיע בלקוחות? תחרות שיווקית התנגדות מכירות בטלפון פרובוקציה בשיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, קואצ'ר, שינוי עמדות בנושאי איתור צרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0000 שניות - עכשיו 26_12_2025 השעה 07:16:12 - wesi28