אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איתור צרכים של הלקוח ✔דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איתור צרכים של הלקוח, התמודדות עם התנגדות של לקוח, לשכנע משקיע, אימון מכירות, איך ליצור הזדהות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, יועץ פוליטי, להתמודד עם התנגדויות לקוח, ספרים nlp, NLP תת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, nlp למתקדמים, לשכנע את המנהל, לשכנע בן אדם, לשכנע אנשים בטלפון, איך לשכנע עובדים, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, טיפול ב nlp, לשכנע בן זוג, חומר על nlp, מדריך אישי, התמודדות עם התנגדות מכירות, לשכנע בחורה, קורס דמיון מודרך, NLP שיווק, איך לשכנע את המנהל, תורת המשחקים, להתמודד עם התנגדות במכירות, להעביר מסר תת הכרתי, איך לשכנע את בן הזוג, שכנוע עצמי, NLP הנחות יסוד, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, אסטרטגיה שיווקית, אסטרטגיות מכירה, לשכנע לקנות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:00דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה
האם לדבר על אקסים או מערכות יחסים אחרות בזמן דייט?

כאשר אנשים נמצאים בדייט או במערכת יחסים, קורה לפעמים שאחד הצדדים מספר על מערכות יחסים קודמות שלו, או על אנשים אחרים שהוא יוצא איתם במקביל. הסיטואציה הזו עלולה ליצור תחושת קנאה או חוסר ביטחון אצל הצד שמעוניין בבן הזוג. לכן עולה השאלה, האם כדאי לדבר על הנושא הזה או שעדיף להימנע ממנו?

אליעד כהן מסביר שאם הבחורה רוצה שהגבר ירצה אותה, יש לה כמה אפשרויות שונות להתמודדות עם הסיטואציה:
  • אפשרות ראשונה היא להקשיב לו, לפתח את השיחה ואפילו לפרגן לו על מערכות היחסים שהוא מתאר. היתרון הוא שכך אפשר להבין מה הוא באמת מחפש בבני זוג, ומה חשוב לו בקשרים שלו.
  • אפשרות שנייה היא להקטין את החשיבות של מערכות היחסים האחרות. כלומר, לשמוע מה הוא מחפש שם ולהציג בפניו את המערכות האלו באופן פחות חיובי, בצורה מעודנת ומתוחכמת, כדי שהוא יבין שאין שם יתרונות אמיתיים או שהם לא משמעותיים כמו שהוא חושב.
לדוגמה, אם הוא מספר שהוא אוהב מערכת יחסים מסוימת כי היא מעניקה לו תחושת חופש, הבחורה יכולה לגרום לו להבין שאותו חופש שהוא מחפש שם הוא לא באמת גדול כל כך, או שהיא יכולה להציע לו תחושת חופש גדולה יותר בצורה אחרת.

מה החסרונות בשיחה על מערכות יחסים אחרות?

אליעד מסביר שיש כמה חסרונות אפשריים לשיחה כזאת:
  • הצד שמקשיב לשיחה יכול להיתפס כידיד בלבד, כי הוא מתעניין יותר מדי ביחסים של הצד השני עם אחרים, מה שעלול להרחיק אותו מתפיסתו כבן זוג פוטנציאלי.
  • השיחה נותנת לגיטימציה לקשרים האחרים, כי ככל שמדברים עליהם, הם נתפסים כנורמליים, מקובלים ומוכרים יותר, מה שעלול להוביל את האדם לחשוב שזו מציאות לגיטימית ומקובלת עבורו.
  • לפעמים, הצד שרוצה לשדר שהוא חזק ושהוא לא נפגע מקשרים אחרים של בן הזוג, מנסה לפרגן ולהראות שהקשרים האלו לא מפריעים לו. הבעיה בכך היא שזה יכול לשדר לצד השני שהוא מוותר עליו בקלות, או שהוא לא באמת מעוניין בו בצורה עמוקה. עם זאת, גם לגישה הזו יש יתרון מסוים, כי היא יכולה לשדר ביטחון ועצמאות, וליצור משיכה נוספת אצל הצד השני.
אליעד מסביר שהמפתח להצלחה בגישה הזו הוא איזון עדין. צריך לדעת מתי לפרגן, מתי להקטין את החשיבות של המערכות האחרות, ומתי להראות שאתה עצמאי ולא תלוי בקשר.

איך אפשר ללמוד מהעולם העסקי על התמודדות עם סיפורים על מערכות יחסים אחרות?

אליעד נותן דוגמה מעולם העסקים כדי להמחיש את הגישה. למשל, בעל מסעדה ששומע לקוחות מדברים על מסעדה אחרת יכול לבחור בין שתי גישות עיקריות:
  • להתעלם מהשיחה ולהסיט את תשומת ליבם אל המסעדה שלו בלבד, כדי לא להעניק לגיטימציה למתחרים.
  • להקשיב היטב לשיחה, להבין בדיוק מה היתרונות של המסעדה המתחרה, ולאחר מכן לנסות להקטין את היתרונות האלה או להציע אותם בצורה טובה יותר אצלו, במסעדה שלו.
באותה צורה, גם בדייט או במערכת יחסים, אפשר ללמוד ממה שהצד השני אומר על בני הזוג האחרים שלו, להבין את היתרונות שלהם, ואז להציע אותם בדרכים אחרות, טובות יותר ומתאימות יותר עבורך.

למה חשוב לא לשדר שאתה מנסה לשנות את בן הזוג?

אליעד מסביר שאחת הטעויות הנפוצות היא לנסות לשנות את בן הזוג או להפסיק את הקשרים האחרים שלו בכוח. הוא מדגיש שאם הצד השני מרגיש שמקבלים אותו כמו שהוא, בלי לנסות לשנות אותו, נוצרת אווירה נוחה ופתוחה יותר. זה הופך את הקשר למיוחד, כי הוא לא מרגיש מאוים או בלחץ להשתנות.

עם זאת, גם לגישה זו יש חיסרון מסוים - אם הצד השני מרגיש שמקבלים אותו לחלוטין והוא יכול להיות עם כמה אנשים במקביל ללא הגבלה, הוא עלול שלא לבחור דווקא באדם הספציפי הזה כבן זוג בלעדי. לכן, גם כאן יש צורך באיזון ובהתאמה מדויקת של המסר שרוצים להעביר.

כיצד לשלוט נכון במינונים בשיחה על מערכות יחסים אחרות?

אליעד מדגיש את החשיבות של שליטה במינונים בשיחה על מערכות יחסים אחרות. לפעמים כדאי להקשיב ולפרגן, לפעמים עדיף להקטין את החשיבות, ולפעמים נכון להראות שאתה לא תלוי בבן הזוג. המפתח הוא לדעת לשלב בין כל הגישות באופן נכון ומדויק, בהתאם לסיטואציה ולאדם שמולך.

לסיכום, שיחה על אקסים ומערכות יחסים אחרות אינה בהכרח שלילית. אפשר וצריך להשתמש בה ככלי להבנת הצרכים והעדפות של בן הזוג, אך חשוב להיות מודעים גם לסכנות האפשריות שבשיחה זו. האיזון הנכון בין פירגון, הקטנת חשיבות, ועצמאות רגשית, הוא שמאפשר ליצור משיכה ועניין לאורך זמן.
איך להתמודד עם סיפורים על אקסים בזמן דייט או מערכת יחסים?

לעיתים במהלך דייט או מערכת יחסים, אחד מבני הזוג מספר על מערכות יחסים קודמות או מדבר על אנשים אחרים שהוא יוצא איתם. הסיטואציה הזו עשויה לעורר קנאה או חוסר ביטחון, ולכן עולה השאלה - האם כדאי לפתח את השיחה על זה או להימנע ממנה?

איך אפשר לנצל את המידע כדי לגרום לו לרצות אותך?

כאשר מישהו מספר על חוויות רומנטיות קודמות, ניתן להשתמש במידע הזה כדי להבין מה הוא מחפש. במקום להירתע מהשיחה, אפשר לנסות לזהות מה מושך אותו באותן מערכות יחסים, ומה הוא מחפש אצל בני זוג.

איך ניתן להשפיע על התפיסה שלו כלפי מערכות היחסים האחרות?

ישנן שתי דרכים מרכזיות:
  • אפשר להקטין את החשיבות של המערכות האחרות על ידי כך שמציגים אותן באור פחות אטרקטיבי, מבלי שזה ייראה כהתקפה ישירה.
  • אפשר לספק לו את מה שהוא מחפש בדרכים אחרות, כך שהוא ימצא אצלך את מה שהוא חושב שקיים במערכות האחרות.
מה הסכנות בהתעמקות בשיחה על מערכות יחסים קודמות?

ישנם מספר חסרונות בשיחה כזו:
  • עלול להיווצר מצב שבו בן הזוג יתפוס אותך כ"ידידה" במקום כבת זוג פוטנציאלית.
  • הדיון במערכות יחסים אחרות עלול להעניק להן תוקף ולגיטימציה, מה שעלול לגרום לו להרגיש שהן חלק נורמלי מהחיים שלו.
  • אם תנסי לשדר "כוח" בכך שתפרגני למערכת היחסים הנוכחית שלו, זה עשוי להתפרש כוויתור עליו, במקום כאסטרטגיה לגרום לו לרצות אותך.
כיצד ניתן להשוות את הדינמיקה הזו לעולם העסקי?

ניתן להמשיל את הסיטואציה הזאת לתחום העסקים. לדוגמה, בעל מסעדה ששומע את לקוחותיו מדברים על מסעדה מתחרה, יכול לבחור אחת משתי גישות:
  • להתעלם מהשיחה ולהתמקד בחוויית הלקוח במסעדה שלו.
  • לנצל את המידע כדי להבין מה היתרונות של המסעדה המתחרה ולנסות להציע אלטרנטיבה טובה יותר.
איך ניתן לנצל את העיקרון הזה ליצירת כימיה במערכות יחסים?

במקום לראות את השיחה על מערכות יחסים קודמות כאיום, אפשר להשתמש בה ככלי להבנת הצרכים של בן הזוג. אם מבינים מה בדיוק הוא מחפש, ניתן להציע לו את אותם דברים, אבל בדרך שמתאימה לך ולמה שאת רוצה להשיג.

מה היתרון בגישה של "אני לא מנסה לשנות אותך"?

הרבה פעמים, כאשר מישהו מרגיש שבת הזוג החדשה לא מנסה לשנות אותו, אלא מקבלת אותו כמו שהוא, זה גורם לו להרגיש יותר בנוח איתה. זה הופך את הקשר למיוחד יותר, כי בניגוד לאחרות שמנסות לשנות אותו, היא מראה לו שהוא יכול להיות עצמו.

סיכום

בשיחה על מערכות יחסים קודמות או על בני זוג אחרים, חשוב לשלוט בגישה שלך: מצד אחד, אפשר להשתמש במידע כדי להבין מה בן הזוג מחפש ולהתאים את עצמך בהתאם, ומצד שני, יש להיזהר מלתת לגיטימציה מיותרת לקשרים אחרים. המפתח הוא לשמור על איזון נכון בין פירגון, הקטנת חשיבות הקשרים האחרים, והצגת עצמך כאופציה מועדפת.
עכשיו לפעמים אנשים נמצאים בדייטים יש כזאת תופעה, אוקי או נניח נגיד אנשים נגיד נמצאים בזוגיות אפילו והמהות של הסיפור הוא שלפעמים תוך כדי הדייט או תוך כדי הזוגיות אז הבן זוג או הדייט מספר על מערכות יחסים קודמות או אפילו וריאציה נגיד של ידידים נניח שאחד רוצה את השני והשני לא רוצה או פחות רוצה, המהות של מה שאני שואל היא כזה דבר ברגע שאחד מהאנשים מספר על מערכות יחסים אחרות שיש לו מה הטוב שיכול לצאת מזה או האם זה רע האם זה טוב לבן אדם שרוצה ואז הוא מקנא למה לא רוצים אותו כביכול.

ש: לא הבנתי.

אליעד: עוד פעם באה נגיד מישהי לצורך העניין אוקי והיא עכשיו רוצה מישהו מסוים והוא מספר לה על זה שהוא יוצא עם בחורות אחרות, עכשיו מה היא אמורה לעשות לפתח איתו את השיחה על זה או לא לפתח איתו את השיחה על זה?

ש: תלוי אם היא רוצה שיהיו יחסים.

אליעד: היא רוצה שהוא ירצה אותה.

ש: לפתח.

אליעד: לפתח לפרגן לו אפילו?

ש: אולי תלוי מה זה ייתן לה צריך לחשוב על הפירגון אבל העניין של לפתח הוא נראה לי מעניין כי אז היא יכולה להבין מה הוא צריך מה הוא רוצה מה הוא מחפש איך לתת לו את זה.

אליעד: אז קודם כל מה שאמרת, רגע שנייה אז קודם כל חלק גדול מהאנשים נלחצים מזה אז את לא נלחצת משום דבר כידוע שזה גם חיסרון ואז אז את אומרת קודם כל אוקי אם נגיד אפשר פשוט ברגע שאחד, נגיד הגבר נגיד מספר על בחורות אחרות שהוא יוצא איתן אז אפשר להשתמש בזה כדי לדעת מה הוא מחפש נניח. אוקי מה עוד אפשר לעשות כדי לדעת מה הוא מחפש ואז נגיד למלא לו את זה בדרכים אחרות לדוגמה, מה עוד אפשר לעשות?

ש: אפשר להקטין את המשמעות או אם אני רוצה או היא רוצה שלמערכת היחסים הזאת שהוא מספר עליה.

אליעד: נכון אז דבר אחד זה אפשר למצוא מה הוא מחפש שם דבר שני אפשר להקטין את מה שהוא מחפש שם לשמוע מה הוא מחפש שם ואז איכשהו בצורה סיבובית כזאת או אחרת להקטין את מה שהוא מחפש שם, אבל אוקי ומה החסרונות בלדבר איתו על בחורות אחרות נגיד?

ש: זה כואב אם מישהי מאוהבת.

אליעד: לא מההיבט שזה כואב מההיבט של למה דופק את הסיכוי שהוא ייקח אותך?

ש: הוא יחשוב שאת ידידה שלו ובזה נגמר הסיפור כי את מקשיבה לסיפורים שלו על בחורות אחרות.

אליעד: לא ואם את אומרת אני לא ידידה אני רוצה אותך נגיד כאילו בואי ננטרל את הרכיב הזה שהוא יחשוב שבגלל שאת מקשיבה לסיפורים אז את לא רוצה אותו.

ש: הוא גם הופך לו את זה יותר למחויב את המערכת יחסים עם הנשים האחרות הוא מכניס לו את המחשבה וזה יותר מחויב.

אליעד: מה שאמרת זה נכון אבל נחדד את זה אחרת לא יותר מחויב זה הופך את זה ליותר אפשרי כאילו אפשרי במובן של נותן לזה יותר לגיטימציה.

ש: מה לגיטימציה לא הבנתי.

אליעד: אני אסביר ברגע שלך יש לקוח, יש לך לקוח.

ש: בוא נישאר עם הבחורה זה בסדר.

אליעד: לא כי אני רוצה אבל לעבור את הדוגמה ללקוח כי זה אותו דבר עם לקוח, אתה מנהל מסעדה ואז אתה במסעדה אצלך רואה לקוחות שמדברים על מסעדה אחרת שהם אכלו בה מהיבט מסוים האינטרס שלך, נגיד הם מדברים איתך על מסעדה אחרת שהם אכלו בה מהיבט מסוים האינטרס שלך זה להעביר נושא כדי להזיז להם מהראש את המסעדה האחרת שיישארו רק במסעדה שלך "טוב בוא נתמקד במה שקורה פה עזבו אותי מסעדה אחרת".

אני לא מדבר עכשיו מההיבט של אגו שנפגע מדבר מההיבט של הביזנס מההיבט שאתה רוצה שיבואו לפה עוד פעם אז מהיבט מסוים עדיף לך שהם לא ידברו על המסעדה ששם כדי לא להפוך את המסעדה של שם ללגיטימית בעיניהם אבל מהיבט אחר יש לך אינטרס שידברו על המסעדה ששם מכמה סיבות גם כי אתה יכול להבין מה היתרונות שהם מוצאים שם וגם כי אתה יכול לנסות אחרי שתבין מה היתרונות שהם מוצאים שם להקטין את היתרונות האלה בעיניהם.

או להשיג את היתרונות האלה אצלך או לעשות כל מיני, יש לך בעצם מידע על המתחרים שלך אבל אף על פי כן יש בזה גם חיסרון כי אז זה כביכול נותן לגיטימציה למסעדה ששם על חשבונך אבל זה לא בהכרח חיסרון. זה מה שרציתי לחדד אבל מה שאת אמרת זה נכון יש פה עוד היבט שלא יהיה מצב שלפעמים בן אדם מנסה לשדר שהוא חזק ואז הוא אומר "כן אני אפרגן לבן אדם השני אפילו, כן נכון זה טוב שאכלתם שם במסעדה, זה טוב שאת יוצאת איתו טוב שאתה יוצא איתה" ואז כביכול מנסה לשדר חזק.

עכשיו בן אדם מנסה לשדר חזק כדי לשכנע את עצמו שהוא לא נפגע מזה שלא רוצים אותו אבל מצד שני הוא גם משדר לשני "אוקי מבחינתי זה בסדר שתהיה איתה או איתו ולא צריך אותי" ואף על פי כן גם לזה יש איזה יתרון, מה היתרון כי לפעמים אתה משדר למישהו "אני חזק אני לא צריך אותך" אז הוא רוצה אותך כי אתה חזק ולא צריך אותו. בקיצור צריך לדעת לשלוט במינונים כולם אותו דבר לשלוט במינונים, מה אתה אומר?

ש: גם לא רק לא רוצה כי זה סתם צורה חדשה שבדרך כלל כל הבחורות כאילו מתחילות סוג של להוציא אותו מהמערכת יחסים.

אליעד: שמה?

ש: מנסות סוג של להשתלט עליו שיפסיק את המערכת היחסים בצד כי היא מעוניינת בו.

אליעד: מה אתה בא להגיד עוד פעם?

ש: שברגע שהיא לא מנסה לשנות אותו היא כביכול הופכת להיות צורה מיוחדת.

אליעד: נכון אבל נניח שיש לו עוד כמה שמנסות לשנות אותו.

ש: לא סתם זה עוד.

אליעד: נכון הוא מביא עוד דבר הוא אומר אלו שלא מנסות לשנות אותו זה עצמו נותן לה יתרונות כי היא לא מנסה לשנות אותו אבל אולי זה יתרונות בתור מישהי שאפשר להיות איתה ולהיות גם עם אחרות תלוי מה היא רוצה.
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
... טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, ...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
... האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? מה רע באיתור צרכי הלקוח? האם איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק? מתי איתור צרכים של הלקוח יהרוס את העסקה? ומתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך אפשר לעשות איתור צרכי לקוח, בלי לעשות איתור ... הסיכוי לכך שתסגור עסקה עם הלקוח. וברמת העיקרון, אם אתה מאמין שכדי לסגור עסקה עם הלקוח, אתה חייב לעשות איתור צרכים של הלקוח, כדי להבין מה הלקוח מחפש ומה בדיוק הוא צריך, אז יש היגיון שבהכרח תנסה להבין מהלקוח מה הצורך שלו ... או לדוגמה, האם אתה רוצה לשלם באשראי או בהעברה. תעשה איתור צרכים רק בקשר לזה וזהו. אבל בטוח נכון, שאיתור צרכים של הלקוח, זה כלי עבודה בלבד, וכל מקרה לגופו.
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
... ולפני שהוא מתחיל להיות לקוח משלם. גם בשלב הזה, שהלקוח הוא עדיין רק לקוח פוטנציאלי, גם כאן צריכים לעשות איתור צרכים של הלקוח. למה? מכמה סיבות, שהמטרה שלהן, היא לגרום ללקוח לרכוש את המוצר. דהיינו, אם לדוגמה לא נדע בכלל מה הלקוח ... לפני שהלקוח הוא לקוח משלם. לדוגמה, נניח שלקוח רוצה לרכוש שירותי כתיבת הסכם ממון. במקרה כזה לדוגמה, הגיוני לעשות איתור צרכים של הלקוח, בכל צורך שיש ללקוח, כדי להחליט שהוא רוצה לרכוש את השירות הזה, ודווקא מאיתנו בסכום שאנחנו רוצים. אבל לא ...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
... יותר כללית כגון איך המנוע של הרכב וכיוב. ולפעמים הלקוח מצפה לתשובה ספציפית, כאשר אנחנו נעדיף קודם כל לעשות איתור צרכים של הלקוח. אז איך להתמודד? והתשובה היא, שקודם כל כעיקרון, ככל שהלקוח שואל שאלה יותר ספציפית, ככה זה מגדיל את הסיכוי ...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
...לגבי הצרכים שלו כלקוח, שכאשר הלקוח יענה עליה, זה יגרום ללקוח לא לרצות לבצע את העסקה. כך שצריכים לדעת מה לשאול ואיך לשאול וכולי. וגם לגבי זה שלא לשאול את הלקוח שאלות שיגרמו לו לא לרצות לרכוש את המוצר, בגלל שהמוצר לא באמת מתאים במאה אחוז ללקוח, הרי שגם כאן כמובן יש גבול וקו דק וצורך להפעיל שיקול דעת, בין הרצון והצורך שלא לבצע עסקה בחוסר תום לב וכדי לבצע עסקה הוגנת וכדי לא להסתיר מידע מהלקוח, שמצד זה כן חובה וחשוב לוודא שהמוצר מתאים לצרכי הלקוח, לבין לא להיות צדיק יותר מהאפיפיור ולא לנסות להיות צדיק...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
...אם לאיש המכירות יש מגוון של מוצרים שאותם הוא יכול למכור ללקוח ולא רק מוצר אחד בלבד, הרי שכדי שנגדיל את הסיכוי לכך שתתבצע עסקה, עלינו לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, על הלקוח לחשוב שהוא רוצה את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה את המוצר, לשם כך עלינו להציע ללקוח את המוצר שיש יותר סיכוי שהוא ירצה את אותו המוצר. וזה אפשרי על ידי זה שמבינים את הצרכים של הלקוח, ואז אפשרי להתאים ללקוח את המוצר שלו. דהיינו, אם יש לך כמה מוצרים שאותם אתה מוכר, הרי שעליך לאתר את צרכי הלקוח. בגלל...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
...כל שאר האפשרויות שהם מכירים. וכאן לדוגמה בתהליך של רכישת רכב, יכולים להיות צרכי לקוח יותר מורכבים. כי ניקח לדוגמה בן אדם שרוכש רכב חדש מדגם מסויים, האם הוא באמת רוכש את הרכב הספציפי הזה אך ורק בגלל שהוא רוצה להגיע ממקום למקום? או אולי גם בגלל סיבות נוספות כאלו ואחרות? כמובן שרוב האנשים שרוכשים רכב ספציפי, זה ממגוון רחב של סיבות ושיקולים ולא רק בגלל שהם רוצים להגיע ממקום למקום. צרכי הלקוח יכולים להיות צרכים שהלקוח מודע אליהם וגם צרכים שהלקוח לא מודע אליהם באופן ישיר, אלא שהם בתת המודע שלו. לדוגמה...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3
...את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3 ואיך לאתר את צרכי הלקוח? כאן זה חלק יותר מורכב. כי את צרכי הלקוח אפשרי לאתר במגוון רחב של צורות ודרכים. כאשר לכל דרך יש יתרונות וחסרונות וגם רמות קושי שונות. והדרך הפשוטה ביותר לאתר את צרכי הלקוח, היא כמובן לשאול את הלקוח באופן פשוט וישיר, מה אתה צריך? מה אתה מחפש? וכיוב. במילים אחרות, לאתר את צרכי הלקוח, באמצעות זה ששואלים את הלקוח בצורה ישירה ופשוטה, מה אתה צריך? לשיטה הזאת יש כמובן יתרון, בגלל שהיא פשוטה וברורה. אבל יש לה גם כל מיני...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איתור צרכים של הלקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איתור צרכים של הלקוח, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח שמבקש הנחה לקוח שהכי חשוב לו המחיר ביקורות שליליות של לקוחות איפה ללמוד nlp ושכנוע? למכור גם את המתחרים למה קשה לי למכור ללקוחות? הדהוד של מסר שיווקי איך להציג ללקוח דירה? חוזה מול לקוח צורכי הלקוח לקוחות במהירות איך להרגיש בנוח למכור? איך לרכוש מוצר יקר? לשכנע ילד לא לצעוק לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו לשכנע מישהו להאמין לך למכור בלי התנגדויות ליצור ללקוח תחושת החמצה איך לחשוף את התקציב של הלקוח? איך לעבוד עם לקוח שמפר חוזה? לקוחות לא מרוצים חיסרון של הלקוח להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות לשכנע עקשנים איך להציג ללקוח הנחה? לקבע את המחיר אצל הלקוח קמפיינים שיווקיים קונפליקט עם לקוח להסביר ללקוח את המחיר לגרום ללקוחות המוצר יקר לבנות הצעות ללקוח לקרוא את המחשבות של הלקוח גיוס איש מכירות דוגמאות לשתילת מחשבות לקוח מתנגד להצעת מחיר לאיזה לקוחות לשווק? איך לפתח שיחה עם לקוחות? איך לשכנע משקיע להשקיע בך? ליצור אמון אצל אנשים מתי לוותר על הלקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? לקוח שואל שאלות איך להשפיע על עצמך? לקוחות עם בקשות מוזרות פגישה פיזית עם לקוח איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? מניפולציה על אנשים מוצר תקין שכנוע nlp לשכנע את הלקוח שהמוצר לשכנע שאתה מומחה להיות תוקפן כלפי הלקוח גיוס אנשי מכירות חומרי שיווק כתובים אווירה חיובית מול לקוח תחושה של הזדהות סודות השכנוע מודע או תת מודע איש מכירות טוב מכירות למתקדמים לשקר לקוח לשתול מסרים בתת מודע לקוח שמפר הסכמים אסטרטגיות במשא ומתן לחזור על ההתנגדות של הלקוח במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? אובדן לקוחות והעלאת מחירים כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? טעויות באפשרויות בחירה ללקוח נשים בפרסומות בטלוויזיה איך למכור נדלן? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר? להצליח בתפקיד איש מכירות איך להפוך ליד ללקוח? מוצרים פשוטים ליצור אמון אחרי בגידה כמה מוצרים להחזיק במלאי? האם למכור רק מוצרי פרימיום? תגמול בהתאם למכירות מכתב בצורה משכנעת חומרי שיווק מפודקאסט מה זה משפך שיווקי? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? תמחור הגיוני ללקוח לקוחות קיימים שכנוע גלוי האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח? שכנוע עובדים שיווק מידע באינטרנט ליצור אווירת אמון הדרכת מכירות ושירות סיבת ההנחה ללקוח איך לעשות שיווק בצורה יעילה? אופי של אנשי מכירות באיזה מוצר להתמקד? מה הצרכים של הלקוח? לשכנע בעל עסק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, אימון אישי, דיבייטינג בנושא איתור צרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.8750 שניות - עכשיו 26_09_2025 השעה 20:37:38 - wesi28