אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איתור צרכי הלקוח ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איתור צרכי הלקוח, להתמודד עם התנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP דיכאון, NLP ודמיון מודרך, איך לשכנע בנים, NLP תת מודע, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את בעלי, לשכנע לקוחות, התמודדות עם התנגדות מכירה, להתראיין נכון, חומר על nlp, דמיון מודרך ו nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע מישהו, NLP לעסקים, NLP תוצאות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, לשכנע הורים, לשכנע אנשים בכל דבר, nlp שיטת טיפול, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, הבסיס למכירות nlp, לשכנע אנשים לתרום, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע אמא, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדות של לקוח, סודות השיווק, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, לימודי רטוריקה, לכתוב טקסט משכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, יועץ פוליטי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איתור צרכי הלקוח, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איתור צרכי הלקוח, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו בתור חבר אסור לאתר את צרכי הלקוח לפטר את הלקוחות להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה... לבנות אמון מחדש מפורסמים בפרסומות אינטונציה של לקוח לשכנע מישהו להרגיש טוב לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה לחפש לקוחות איך להציג ללקוח הנחה? מוצרי מידע שיטות שכנוע פוליטיות אין לי לקוחות נתינה ללקוח אני צריך למכור מה צריך איש מכירות? לגרום למישהו להודות בטעות אנשי מכירות טובים למכור מוצר חדש לגרום ללקוחות לרצות לקנות יצירת חומרי שיווק איכותיים לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו לדבר עם לקוח לגרום למישהו להיות בעדך למכור ללקוח הרגשת הזדהות להיות היועץ של הלקוח להשפיע על לקוחות למצוא עבודה כאיש מכירות לומר ללקוח את האמת מבוי סתום עם לקוח אסטרטגיית שכנוע תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני כיף למכור מאמצי שכנוע ליצור הזדהות עם לקוח שכנוע טכניקות היכרות עם לקוחות ליצור ללקוח תחושת החמצה לקוח פוטנציאלי איך להיות בטוח במוצר שלי? החדרת מסרים לתת מודע איך לא לשכנע? למכור קרח לאסקימואים להפחיד את הלקוח השכנוע של ברק אובמה לחשוף מידע ללקוחות לשכנע ילד לעשות ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות איזה מוצר לא למכור? פרצה בתת מודע מוצר לא מתכלה לשכנע מישהו לשנוא לקוח טוב איש המכירות הכי טוב בתחום מסוים השפעה חברתית שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה פחד במכירות מוצר טעים לגרום ללקוחות לחזר אחריך לשכנע בת זוג האם אפשר למכור? לשכנע מישהו לרצות לחיות איך להצליח בשכנוע? לא מצליח לשכנע מחזור מכירות שיווק שותפים באינטרנט מבצעי מכירות המטרה של השיווק תת מודע לגרום למישהו ליהנות יותר מבחינה מינית תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה טעויות בראיון עבודה למכירות לגרום למישהו להיות בטוח מה הלקוח שלך רוצה? כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת מומחה לתת מודע הלקוח מוכר לאיש המכירות לבנות מחדש אמון לגרום למישהו לתת לך הנחה לשכנע מישהו לשנות את דעתו עליך לגרום למישהו לשכוח מישהו להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות לשתול מחשבות לאקסית מוטיבציה למכור מכירה חוזרת של מוצר להציג ללקוח הנחה לשקר לקוח לקוח משלם לדבר עם הלקוח לקוח קשה מאוד לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם לקוח לא רוצה לקנות לא מצליח למכור את עצמי להצליח בשכנוע מניפולציות של רבנים איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? להמליץ ללקוח על המתחרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, מאמן אישי, מומחה שיווק בתחום איתור צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7500 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 16:18:49 - wesi28