אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמון ✔בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמון, מטפל אישי, למכור יותר, NLP טיפול בדיכאון, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לשכנוע, NLP תבניות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, הצלחה במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע את האקסית לחזור, איך לשכנע בוויכוח, לשכנע, אוטוסוגסטיה, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, שאלה איך לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, nlp חינם, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע ללכת לרופא, NLP פחדים, שיטת nlp, טיפול nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע את ההורים, ספרים nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה, לשכנע את בן הזוג, להתמודד עם התנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, איך להצליח למכור, NLP אומנות הפיתוי, טיפים למכירה, תשובות בראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:11בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
מתי כדאי להשתמש במושגים של הלקוח בשיחת מכירה?

אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, כאשר לקוח מתאר את המוצר שהוא רוצה לקנות, ישנה חשיבות מסוימת להשתמש במילים ובמושגים שבהם הלקוח השתמש. מטרת השימוש במושגים של הלקוח היא ליצור אצלו תחושה של התאמה מושלמת בין מה שהוא רוצה לבין מה שמוצע לו. כשלקוח אומר שהוא רוצה "X" ומתאר אותו במונחים ספציפיים, והשיחה מתנהלת בדיוק באותם מונחים, הלקוח מרגיש שהמוכר באמת מבין אותו, וזה בדרך כלל מסייע מאוד לסגירת העסקה.

מתי השימוש במושגים של הלקוח דווקא מזיק למכירה?

אליעד כהן מזהיר שלמרות היתרונות בשימוש במילים של הלקוח, לעיתים דווקא שימוש זה עלול לפגוע במכירה. אחת הסיבות לכך היא שלפעמים התיאורים שהלקוח נותן בעצמו הם שגויים או לא מדויקים. במקרים כאלה, לא רק שהמוכר לא צריך לאמץ את אותם מונחים אלא הוא גם חייב לשנות את השפה ולהשתמש במושגים מדויקים ונכונים יותר כדי להבהיר ללקוח את המציאות בצורה נכונה ומדויקת.

כיצד השימוש במושגים של הלקוח יכול לעורר חשדנות?

אליעד מסביר כי מעבר לשימוש השגוי במושגים, לעיתים קרובות השימוש המדויק במילים של הלקוח עלול לעורר אצלו חשדנות. לדוגמה, כאשר לקוח מתאר את רצונותיו במונחים לא מדויקים או בצורה שטחית מדי, הוא בעצמו מודע לכך שהתיאור שלו אינו מושלם. במקרה כזה, הלקוח מצפה שהמוכר ייקח את התיאור הבסיסי שנתן וירחיב אותו במונחים מקצועיים או מדויקים יותר. אם המוכר פשוט יחזור על אותן מילים בדיוק כפי שהלקוח השתמש בהן, הלקוח יחשוד שהמוכר לא מבין באמת את המוצר שהוא מוכר או גרוע מכך, שהמוכר מנסה "לדקלם" לו משהו רק כדי למכור בכל מחיר.

הלקוח עשוי לחשוב לעצמו: "אם אמרתי משהו לא מדויק או לא מקצועי, למה המוכר חוזר בדיוק על המילים האלה ולא מציע תיקון או שיפור? אולי הוא בכלל לא מקצועי? אולי הוא רק מנסה למכור לי בכוח?". תחושת החשד הזו יכולה לגרום ללקוח לסגת, להתרחק מהמוכר, ובסופו של דבר לוותר על הקנייה כולה.

מה מצפה הלקוח לשמוע מהמוכר, למרות התיאור שנתן?

לעיתים הלקוח מגיע לשיחה עם תיאור כללי או לא מקצועי של המוצר שהוא מעוניין בו. למרות שהוא עצמו תיאר את המוצר בצורה פשוטה או אפילו מעוותת, הוא מעוניין שהמוכר יתאר את המוצר בצורה מקצועית יותר. לדוגמה, אם לקוח נכנס לחנות ואומר "אני רוצה לקנות את הדבר הזה שעושה כך וכך", הוא בדרך כלל מצפה שהמוכר יגיב בתיאור מפורט יותר ומדויק של המוצר, במקום פשוט לחזור על דבריו באופן מכני.

במילים אחרות, הלקוח רוצה לקבל תחושה שהמוכר מבין היטב את מה שהוא צריך, ושיש לו את הידע המקצועי הנדרש כדי להציע לו פתרון מדויק. אם הלקוח שומע מהמוכר רק את אותם מושגים שהוא השתמש בהם ללא שום הרחבה או דיוק, הוא עלול לאבד אמון בידע המקצועי של המוכר, מה שיוביל לפגיעה משמעותית בסיכויי המכירה.

כיצד להימנע מטעות נפוצה של אנשי מכירות?

אליעד כהן מדגיש כי אנשי מכירות צריכים להיות רגישים ולהבין מתי הלקוח באמת מתכוון למה שהוא אומר, ומתי הוא בעצם מבקש עזרה להבין מה הוא באמת צריך. השיטה להימנע מטעות נפוצה זו היא לא להסתמך אוטומטית על התיאור המילולי של הלקוח, אלא להקשיב לו ולבחון האם התיאור שלו הוא באמת תיאור אמיתי ומדויק של מה שהוא צריך או שמא הלקוח דווקא רוצה לשמוע תיאור שונה ומקצועי יותר.

המוכר הטוב יודע לזהות מתי עליו להשתמש במונחים של הלקוח ומתי עליו להציג תיאור אחר, מדויק יותר, שגם יעזור ללקוח לקבל תחושת ביטחון שהמוכר באמת מקצוען שמבין את המוצר ואת הצורך של הלקוח לעומק.

אליעד מסכם את הדברים באמירה חד - משמעית שאנשי המכירות חייבים לזכור: אין טעם פשוט לחזור על המילים של הלקוח באופן אוטומטי. במקום זאת, המוכר צריך לשאול את עצמו: "האם הלקוח באמת התכוון לזה? האם התיאור שהלקוח נתן באמת נכון? האם הלקוח מעוניין לשמוע משהו מדויק יותר?". רק לאחר הבנת נקודות אלו, המוכר יכול להשתמש בצורה חכמה ונכונה בשפת הלקוח או במילים משלו, בהתאם לסיטואציה ולצרכים של הלקוח.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות של אנשי מכירות וזה הולך ככה. בעיקרון כפי שהוסבר כפי שהסברתי, כפי שדיברתי בהזדמנויות אחרות יש לפעמים, עם דגש על המילה "לפעמים" יתרונות בלהשתמש בעולם המושגים של הלקוח, כאשר הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות משהו מסוים והוא מתאר את המשהו מסוים הזה במילים מסוימות כשמוכרים לו את אותו משהו מסוים רצוי להשתמש באותן מילים שבהן הלקוח השתמש כאשר הוא תיאר את מה שהוא רוצה לקנות כדי ליצור אצל הלקוח תחושה של התאמה בין מה שהוא רוצה לקנות לבין מה שאנחנו רוצים למכור לו.

אוקי וכפי שהסברתי במקומות אחרים יש בזה הרבה יתרונות שכדאי לאמץ אותם. יחד עם זאת במקומות אחרים גם הסברתי שיש לזה גם חסרונות לפעמים כי לפעמים נגיד הלקוח מתאר את המוצר בצורה שגויה, לפעמים דווקא התיאורים של הלקוח הם דווקא בעיתיים והוא צריך לדעת לגרוס כביכול את התיאורים של הלקוח ודווקא להשתמש בביטוים אחרים ולא בביטוים שבהם הלקוח תיאר את מה שהוא רוצה לקנות. עכשיו אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין הזה והוא שלפעמים דווקא אם משתמשים בביטוים של הלקוח זה דווקא יכול לדפוק את המכירה מסיבה אחרת.

למה שזה יהרוס את המכירה? בגלל שזה יוצר ללקוח חשדנות. מה זאת אומרת? לפעמים לקוח בא והלקוח בטוח שהוא תיאר בצורה מדויקת את מה שהוא צריך, והמקרה כזה אם אין שום בעיה לנו כמוכרים בתיאור שהלקוח תיאר את מה שהוא רוצה או שהוא צריך או מעוניין, אפשר להשתמש במילים שלו. יחד עם זאת צריך לשים לב שלפעמים הלקוח בא ומתאר את מה שהוא רוצה, הוא אומר "אני רוצה את זה ואת זה" אבל הלקוח לכשעצמו מלכתחילה, כשהוא מתאר את מה שהוא רוצה הוא עצמו יודע שהוא לא תיאר את מה שהוא רוצה בצורה מספיק טובה, הוא יודע שהוא רוצה לשמוע מהמוכר מידע נוסף, הוא יודע שהוא תיאר את המושגים בצורה מעוותת, הוא יודע שהוא לא בדיוק הסביר טוב את מה שהוא רוצה.

ולכן דווקא במקרה כזה אם המוכר ינסה למכור ללקוח וישתמש במושגים של הלקוח, הלקוח לא רוצה בכלל את מה שהוא אמר שהוא רוצה למרות שהוא אמר שהוא רוצה הוא לא באמת רוצה את זה כי הוא מצפה לשמוע משהו אחר לצורך העניין. ודווקא זה עלול ליצור חשדנות אצל הלקוח כי הלקוח אומר "למה הוא משתמש דווקא במילים האלה הרי המילים האלה דווקא שגויות, אני אמרתי אותן מחוסר הבנה למה הוא חוזר על המילים האלה, מה הוא מנסה למכור לי את זה כאילו מה כמו תוכי, אני אמרתי א' הוא אומר לי א', אם הייתי אומר שאני רוצה משהו שלא קיים הוא היה אומר לי כן המוצר הזה הנה משהו שלא קיים אנחנו מוכרים לך אותו?".

ולכן צריך לזכור דבר בסיסי ביותר כאשר משתמשים במילים של הלקוח לא חוכמה רק להגיד "הלקוח אמר שזה מה שהוא רוצה בוא נשתמש בזה" כי יש הרבה סיבות למה זה לא תמיד נכון אבל עכשיו אני מוסיף עוד סיבה והיא שלפעמים הלקוח מלכתחילה מצפה לשמוע מושגים אחרים, לפעמים הלקוח מסביר את עצמו באופן כללי באופן לא מקצועי לדוגמה והלקוח רוצה לשמוע תיאור מקצועי של המוצר. הלקוח אומר "שלום אני רוצה x" והוא רוצה שאתה כמוכר תיתן לו את אותו x במונחים מקצועיים שהם לא מעולמו של הלקוח.

לפעמים הלקוח דווקא מעדיף לשמוע את תיאור המוצר בשפה שונה מהצורה שבה הוא תיאר את המוצר שאותו הוא מחפש ולכן אם המוכר השתמש במילים שבהם הלקוח תיאר את המוצר זה דווקא עלול לדפוק את המכירה כי הלקוח עצמו לא כל כך רוצה בדיוק את הצורה שבה הוא תיאר את המוצר והוא מחפש תיאור אחר למוצר. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים מהו אמון ואיך הוא נוצר בין אנשים? אמון הוא מושג בסיסי וחשוב ביחסים בין אנשים, בין אם מדובר ביחסים אישיים ובין אם מדובר ביחסים עסקיים כמו מוכר וקונה או ספק ולקוח. אליעד כהן מסביר באופן יסודי ומפורט מהו אמון, כיצד הוא נוצר, איך ניתן לבנות אותו, מה גורם להפרת אמון ואיך אפשר לשקם ולחזק אמון לאחר שנפגע. מה המשמעות העמוקה של לתת אמון באדם אחר? אליעד מסביר שהמילה אמון מגיעה מהמילה אמן - כלומר, אמת. לתת אמון פירושו לחשוב שהדברים שאומרים לך הם אמת מוחלטת או מחויבת. המשמעות היא שאדם נותן אמון כאשר הוא מרגיש שהצד השני לא ישקר לו, וכאשר הוא מאמין שמה שנאמר לו הוא דבר מחויב, כלומר, ודאי. לדוגמה, כששופט אומר אני לא נותן אמון בעד הזה, הוא מתכוון שאינו רואה את דבריו כאמת מחויבת. כך גם ביחסים אישיים - אם מישהו מספר לך סיפור, האמון שלך בו הוא המידה שבה אתה תופס את הסיפור כאמיתי. מי שנתפס בעיניך כאמין הוא אדם שדבריו נתפסים על ידך כאמת ודאית יותר מדבריו של אדם זר. כיצד הרצון האישי משפיע על יצירת אמון? אליעד מציין כי אחד הגורמים המשמעותיים שמשפיעים על יצירת אמון הוא הרצון האישי של האדם שנותן את האמון. אנשים נוטים להאמין לאדם שלדעתם יספק את רצונם ויעשה את הדברים בצורה המתאימה להם. עם זאת, אליעד מבהיר שזו לא המהות הבסיסית של האמון אלא תוצאה אפשרית שלו. המהות הבסיסית היא עדיין האמונה בכך שהדברים שנאמרו הם אמת. מה גורם להפרת אמון בין ספק ללקוח? הפרת אמון נוצרת כאשר יש פער בין מה שהובטח לבין מה שקרה בפועל. למשל, ספק הבטיח לספק עשרה קילוגרם של סחורה, ובפועל סיפק תשעה קילו בלבד. הסיבה שהאמון נפגע היא שהלקוח מסתמך על דברי הספק כאמת ודאית, וכאשר מתברר שזה לא היה נכון, הוא מרגיש נבגד, במיוחד אם נגרם לו נזק בעקבות ההפרה. אליעד מדגיש שהפגיעה באמון תלויה גם בתפיסת הלקוח את האירוע - אם הוא יחשוב שמדובר בטעות תמימה, האמון ייפגע פחות, ואם הוא יחשוב שהספק פעל במכוון במטרה לרמות, ה
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
... חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות איך בונים אמון באמצעות נתינת אמון? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר ליצור אמון עם אנשים, כגון לקוחות או כל אדם שרוצים לשכנע אותו, היא להראות להם שאתם בעצמכם נותנים בהם אמון. ברגע שאתה מראה לאדם שאתה מאמין בו, הוא באופן אינסטינקטיבי יותר נוטה לתת בך אמון בחזרה. ההיגיון מאחורי טכניקה זו הוא פשוט: כאשר אתה נותן אמון באדם אחר, אתה מעביר לו בתת - המודע את המסר שאתם לא אנשים זרים, אלא שיש ביניכם אינטרס משותף. בכך, באופן אינסטינקטיבי, הוא גם מתחיל לתת בך אמון. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע לקוח לבצע עסקה איתך, בתחילה הוא חשדן. הוא שואל את עצמו: מדוע שאאמין לך? אתה אדם זר, אולי אתה רוצה לרמות אותי. ברגע שאתה מראה ללקוח שאתה סומך עליו ונותן בו אמון באופן ברור, בתת - המודע הוא מבין שאתה לא רואה בו אדם זר, ולכן גם הוא עשוי לתת בך אמון בחזרה. האם נתינת אמון תמיד אמיתית או יכולה להיות מניפולציה? אליעד מדגיש נקודה חשובה, שאמנם אתה יכול להראות שאתה נותן אמון באדם, אבל זה לא בהכרח אומר שאתה באמת מאמין לו. זו יכולה להיות פעולה מניפולטיבית בלבד, כאשר אתה רק מנסה לגרום לו לתת בך אמון, למרות שאתה עצמך כלל לא נותן בו אמון. כלומר, אפשר להגיד למישהו אני מאמין לך כשבפועל אתה לא באמת מאמין לו, אלא רק מנסה ליצור בו אמון בך. האדם ששומע שאתה נותן בו אמון באופן אינסטינקטיבי מתחיל להאמין לך, כי הוא מניח שאם אתה סומך עליו, כנראה שיש לכם אינטרס משותף. אבל חשוב להבין שבתוך המוח של האדם יש ספקות רבים. כשיש ספק קטן יחסית, האדם ... לו ודאות. אם תציג לו שאתה בטוח לחלוטין באמון שאתה נותן בו, הוא יבחר בקלות רבה יותר לתת בך אמון בחזרה, כי זה מוריד ממנו את תחושת הספק הלא נעימה. מתי אמון מוחלט דווקא מעלה חשד? למרות היתרון הגדול של נתינת אמון מוחלט, אליעד מסביר שישנם מקרים שבהם אם תראה אמון ללא כל ספק, זה דווקא עלול לגרום לאדם לחשוד בך יותר. למשל, אם שני אנשים אויבים, ואחד אומר לשני אני מאמין בך באופן מוחלט וללא ספק, הצד השני עשוי להיבהל ולחשוד שיש כאן ... של הצד השני? אליעד כהן מפרט דרך נוספת לבניית אמון, והיא דווקא להעלות את הספקות של האדם השני בצורה מפורשת, ואז לומר שאף על פי הספקות האלה אתה עדיין נותן בו אמון. בצורה זו, אתה למעשה מאפשר לו לשמוע את עצמו מדבר דרכך. הוא אומר לעצמו: הספקות האלה הן הספקות שלי, והוא בכל זאת בוחר לתת בי אמון, ולכן האדם השני מרגיש יותר בטוח לתת בך אמון בחזרה. דוגמה לכך היא כשאתה משוחח עם לקוח על חוזה עסקי. אם הלקוח חושש ויש לו ספק, אז במקום לומר לו אני מאמין בך לחלוטין, אתה יכול לומר: גם אני מבין את החששות שלך, ובכל ...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
... בניית אמון יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן לשכנע לקוחות לשכנע אנשים בניית אמון סוגסטיה יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך ליצור אמון עם אדם אחר, כגון לקוח או סתם מישהו שאתה רוצה לשכנע אותו. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מראה לו, שאתה עצמך נותן בו אמון! דהיינו, על ידי זה שאתה מראה לו שאתה מאמין לו, הדבר הזה גורם לכך שהוא יותר ... אתה גורם לאדם האחר להבין שאתה עצמך כן נותן בו אמון, אתה בעצם משדר לתת המודע שלו את המסר שאומר, שאתה חושב שיש לכם אינטרס משותף ... אליך. האם להתייחס אליך בחשדנות, או לתת בך אמון. ואפשרויות האלו נשענות על הספק הטבעי שיש לאדם, האם יש לכם אינטרס משותף ואתם ... וכאשר אתה מראה ומשדר לאדם השני שאתה נותן בו אמון ללא ספקות כלשהם, הרי שבכך אתה בעצם משדר לתת המודע שלו, שלפחות מבחינתך, תפישת ... מתייחס אליו כאל אדם קרוב, דהיינו, שאתה נותן בו אמון וכיוב, על ידי זה בתת המודע של האדם השני, מתחזקת תפישת המציאות שאומרת, שאתם ... כי האדם לא חושד בעצמו. דהיינו, האדם בהחלט נותן אמון בעצמו וסומך על עצמו, שהוא לא ינסה לפגוע בעצמו ולעשות לעצמו רע וכיוב. שזה בעצם ... עליו, היית רואה את עצמך ממש, הרי שהיית נותן בו אמון, בדיוק כמו שאתה מאמין לעצמך. ואם אתה מראה למישהו, שאתה לא נותן בו אמון, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע שלו את המסר שאומר, שאתה עצמך חושב שהוא אדם זר, ... אתה עצמך ממש, הרי שממילא מחויב שהוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך אמרת לו, שאתה עצמך לא חושב שאתה והוא זאת ישות אחת. דהיינו, גילוי ... מתייחס אליו, כאל אדם קרוב, הרי שהיית נותן בו אמון. ואם אתה לא נותן בו אמון, הרי שזה אומר, שאתה מתייחס אליו כאל אדם זר. ואז ממילא גם הוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך חושב שהוא אדם זר. ועוד אוסיף ואומר, כי לפעמים האדם השני מצפה שלא תיתן בו אמון בלי לחשוד בו. ואם הוא יראה שאתה נותן בו אמון, בלי שום חשדנות, זה דווקא עלול ליצור אצלו חשדנות כלפיך. כי זה גורם לכך שהוא יסתכל עליך בצורה מוזרה, שאתה מיד נותן בו אמון, בלי שום חשד. ומצד אחד זה יכול לגרום לו לחשוב, שכנראה שיש לך אך ורק כוונות ... לך אינטרס משותף איתו, ושבגלל זה אתה נותן בו אמון, אבל זה גם יכול לגרום לך להיראות חשוד, בגלל שאתה פועל בצורה שהיא יותר מידי לא ... לדעת להתנהג בחוכמה. ואתה, כשמישהו נותן בך אמון, האם זה אומר שהוא באמת נאמן לך? האם גם אתה באמת יכול לתת בו אמון?
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם ... בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח. ומדובר כאן על דבר, שכלפי חוץ נראה שעליך כן לעשות אותו, והוא נראה כצעד בונה אמון. אבל באמת הוא צעד של הפרת אמון, למרות שהוא נראה כבונה אמון. והעניין הוא, שלפעמים האדם השני הלקוח ... לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה המוצהרת שלו. ובמקרים כאלו לדוגמה, אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא ... איתו, הרי שבעצם אתה גם לא מזדהה איתו, כי אתה בעצם יוצר ריחוק ממנו. כי הוא חושב את שתי הדעות הסותרות, בלי שהוא עצמו מודע לכך. ונסביר: באופן כללי, יצירת אמון נעשית, על ידי הסכמה בינך לבין הלקוח, בכמה שיותר דברים. ובאופן כללי, אם הלקוח חושב בצורה כלשהי, אז אם תסכים איתו, זה יצור אמון בינך לבינו. אבל לפעמים, ללקוח עצמו אין אמון בדעה של עצמו. והלקוח עצמו יש לו ספקות רציניים לגבי עצמו. ולפעמים הלקוח עצמו חושב אחרת, ממה שהוא אומר שהוא חושב. ובמקרה כזה לדוגמה, אם תסכים עם הלקוח, אז חוסר האמון של הלקוח כלפי עצמו, יכול לצאת כלפיך. ובמקרים כאלו לדוגמה, דווקא אם לא תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא חושב בתת המודע שלו, ושהוא רק מפחד להודות שהוא חושב כך או אחרת. ובמקרים כאלו, דווקא חוסר הסכמה עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. וצריך לעשות את זה בזהירות ובחוכמה. דהיינו, אם תשלול את מה שהלקוח אומר באופן גלוי, בגלל שהלקוח עצמו לא מאמין לעצמו בתת המודע שלו, הרי שמצד אחד יצרת אמון עם תת המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת ... שהוא אומר באופן גלוי ומודע. ומצד שני אתה מראה לו שגם אתה בדיוק כמוהו, לא ככ שלם עם מה שאתה חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח. וניתן דוגמה מתחום של ... הבחורה, היא לא באמת חושבת שהיא נראית מושלמת, ואם תגיד לה שהיא נראית טוב, היא אומנם תחייך ותודה לך על המחמאה שנתת לה, אבל בלב שלה, בעצם נוצר סוג של חוסר אמון, בינך לבינה. כי היא עצמה חושבת אחרת, ... גם לומר לה שהיא מושלמת ונראית טוב. וגם אחרי כמה שניות, אפשר להוסיף, שהיא יכולה להיראות עוד יותר טוב, עם כמה פחות גרמים. כאשר בעצם אתה סוגר מעגל של אמון, בינך לבין הבחורה. וכמובן שמדובר על ... בחוכמה לבטא את כל הצדדים השונים. ויש גם מקרים הפוכים, שבהם לפעמים האדם יכעס עליך, אם תאמר לו את מה שהוא חושב על עצמו ומפחד לומר על עצמו. ואעפכ יצרת איתו אמון חזק, מאחר שהוא יודע את האמת, שאתה ... שאתה באמת מבין אותו, כי אתה בעצם אמרת לו את מה שהוא באמת חושב על עצמו, למרות שהוא עצמו מפחד להודות שהוא חושב את זה על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, ... מה האדם חושב ברמת המודע ומה האדם חושב ברמת תת המודע שלו. ולדעת איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו הסכמה עם עצמו. ולהביא אותו למצב של אמון, למרות שבתוכו עצמו אין לו אמון בעצמו. ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור ... שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש ... שהם לא האני שלו. ואחרי שהבנו את זה, עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו. ובדכ האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. זא בדכ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין ... כל דבר שהמוכר אומר לו, הוא בודק האם זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ... שלפעמים יצירת הזדהות עם הלקוח, עלולה לגרום לך לנזק. כגון לדוגמה במקרים הפוכים, שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ושהלקוח עצמו, אין לו אמון בעצמו, והוא עצמו לא מעריך את עצמו, והוא עצמו היה מעדיף להיות אדם אחר וכיוב. שבמקרים כאלו לדוגמה, אם הלקוח ישמע את עצמו מדבר דרכך, זה עלול לגרום לכך שהוא לא ייתן בך אמון, משום שהוא עצמו שונא את עצמו וכיוב. ויש מקרים ... היה רוצה להזדהות איתו. דהיינו, הוא מאתר עם איזה אני הלקוח רוצה להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק האני שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמה: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ... כדי לגרום ללקוח להרגיש, שהאני שלו בכבודו ובעצמו, מדבר דרך גרונך המוכר. ויש לזכור, שאם הלקוח לא אוהב את האני שלו עצמו, במקרה כזה הוא לא ייתן אמון, באני שלו שמדבר דרכך. ולכן ישנם מקרים שאתה כמוכר, ...
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום ... נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי איך בונים אמון מחדש באמצעות אמפתיה? כיצד ניתן לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע ממך? איך ניתן לבקש סליחה בצורה נכונה ולגרום למישהו לסלוח לך? תהליך בניית האמון מחדש דורש הבנה עמוקה של רגשותיו של הצד השני ושימוש נכון ... כדי להבטיח שהצד הפגוע יוכל להתחיל בתהליך של סליחה ובניית אמון מחודש. האם אמפתיה מספיקה להחזיר את האמון? כאשר אנו מתנצלים בפני אדם שנפגע, יש להבין כי ההתנצלות אינה ... כאב הצד השני, ניתן לזרוע מחשבות חיוביות שמובילות לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של אמפתיה אמפתיה היא כלי רב עוצמה, אך ... ההבנה משדרגת את הסיכוי שהפוגע לא יחזור על הטעות, ומאפשר לבנות אמון מחודש. לסיכום, תהליך בניית האמון מחדש דורש יותר מהתנצלות שטחית. יש לנקוט בגישה אמפתית עמוקה ... לבקש סליחה? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך ליצור אמפתיה? בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר? בניית אמון מחדש באמצעות אמפתיה כאשר רוצים לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע מאיתנו, חשוב להבין כי תהליך זה אינו פשוט ודורש התייחסות רגישה ומחושבת. אחד העקרונות המרכזיים ביצירת אמון מחדש הוא אמפתיה - היכולת שלנו להכיר ולהזדהות עם רגשותיו וסבלו ... את האדם הפגוע לכיוון חיובי, מה שיגדיל את הסיכוי לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של אמפתיה אמפתיה היא כלי רב עוצמה, אך ... הכאב. לכן, חשוב לנסח את הדברים בצורה מדודה וזהירה. לסיכום בניית אמון מחדש דורשת הבנה עמוקה של רגשותיו של הצד השני, לצד שימוש נכון ... נכונה של מילים יכולים להיות ההבדל בין סליחה ובנייה מחודשת של אמון לבין המשך תחושת הניכור והפגיעה. איך לבקש סליחה איך לגרום למישהו לסלוח לך איך ליצור אמפתיה בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר איך בונים אמון מחדש? יצירת הזדהות, יותר מידי אמפתיה, איך לגרום לה לחשוב ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
... יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר שלא בטוח שהוא היה מסכים איתך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה יוצר רצף של הסכמות בינך ... את ההתלבטות ואפילו את הצד הנגדי למה שאתה חושב, ואחכ לשכנע את הלקוח להסכים איתך למה שאתה חושב. ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך לבינו, בזמן אמת בזמן תהליך המכירה, אמון שהוא חווה אותו כמשהו ממשי יותר, ואישי יותר בינך לבינו כלקוח שלך. ונחדד: אם תציג ללקוח גם את הדעה המנוגדת לדעה שלך, ולאחר מכן תשכנע אותו בדעה שלך, זה יצור אמון עוד יותר חזק בינך לבין הלקוח. כי הלקוח חווה ספק יותר גדול, ואפילו סוג של התנגדות לרעיון שהוא עצמו חושב עכשיו שהוא נכון. ואתה הצלחת לשכנע אותו ולעזור לו לראות את ... בזה תועלת מאוד גדולה, אם למרות שהוא עצמו חשב הפוך, אעפכ הצלחת עכשיו לשכנע אותו לשנות את דעתו. והרעיון הכללי הוא, שלא מספיק ליצור אמון בינך לבין הלקוח על דברים שהוא כבר ידע אותם לפני שהוא פגש אותך, כי זו תחושת אמון טובה, אבל חלשה מידי. ועליך ליצור אמון אישי בינך לבין הלקוח, על ידי יצירת הסכמות חדשות בינך לבין הלקוח. הסכמות שנוצרות בזמן הפגישה עצמה, באופן אישי בינך לבין הלקוח. שזה בעצם אומר גם, שיצירת אמון חזקה יותר מתרחשת, כאשר אתה מסכים עם הלקוח, על רעיון שפחות אנשים מסכימים איתו על רעיון שרק הלקוח חושב כך או אחרת. כי אז יצירת האמון הופכת להיות עוד יותר אישית, ומחזקת את הקשר האישי בינך לבין האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של אמון בינך לבין לקוח, אלא גם כיצד באפשרותך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? וכיצד באפשרותך לשחד את תת המודע של הלקוח, ולגרום לתת המודע של הלקוח, לרצות להסכים איתך על מה ... רוצה לחשוב שאתה צודק, ושבו הוא מאוד רוצה להסכים איתך ולחשוב כמוך. ואת זה באפשרותך לעשות כמה פעמים ברצף פעם אחרי פעם. כדי ליצור אמון חזק עם השומע, וכדי להכניס אותו לחוויה שבה הוא מאוד רוצה להסכים איתך, ושבה הוא מאוד שמח שאתה אומר את מה שהוא היה מפחד לומר. חוויה שבה הוא מאוד רוצה להזדהות איתך ... המחשבה שאתה אמרת לו על עצמו וכיוב. ואוסיף, כי לפעמים האדם היה רוצה לחשוב משהו על עצמו, ואעפכ אם תגיד לו את זה, זה יכול להפר את האמון שבינך לבינו ולהרחיק אותו ממך, למרות שהוא עצמו היה רוצה לחשוב כך. וזה קורה כאשר הפחד של האדם ככ גדול לחשוב דבר כלשהו, וההתנגדות של האדם מאוד גדולה לחשוב דבר כלשהו, ... של דבר, כדי שתהיה מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, לשם כך עליך לדעת להכיר את נפש האדם ולדעת לזהות מה הוא היה רוצה לשמוע. ולדעת ליצור אמון אישי בינך לבין השומע. וכך אתה יכול הרבה יותר בקלות, לשכנע כל אחד בכל דבר. ...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
... אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות מניפולציות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין לך ולמידע שאתה מעביר לו. והדרך היא על ידי זה שאתה עוטף לו את הרעיון שבו אתה רוצה שהוא יאמין, בתוך עטיפה של המון רעיונות ... שאתה רוצה שהוא יחשוב שהוא נכון. ואתה רוצה לגרום לאותו האדם להתייחס לאותו הרעיון, כאל עובדה וודאית וכאל דבר שנכונותו אינה מוטלת בספק. ואחת הדרכים ליצור אמון בין הרעיון שלך לבין אותו האדם, היא על ידי זה שאתה מצמיד אותו ועוטף אותו בדברים שבהם כבר יש אמון לאותו אדם שאותו אתה רוצה לשכנע. והדבר דומה לגבר שחושב שאם הוא יצא עם בחורה צעירה, אז יחשבו שהוא צעיר. או אדם שחושב שאם יראו שיש לו דבר כזה או ... עקיף, או אפילו דברים שהוא עצמו סיפר לך על עצמו קודם לכן. והרעיון הוא, שעליך למצוא את הדברים שהוא חושב שהנכונות שלהם אינה מוטלת בספק, ושהוא נותן בהם אמון מלא. וכאשר אתה משוחח עם האדם, וברצונך לגרום לו לקבל רעיון כלשהו, תעשה את זה באמצעות זה שתעטוף את המסר ואת הרעיון שלך, בתוך עובדות שהוא חושב ... מסכים. ואז כאשר אתה מציג את הרעיון, ומתחיל את הצגת הדברים בעובדות וברעיונות שאיתם השומע מזדהה (ואם אלו עובדות שידועות רק לשומע, הרי שזה יותר עוד יותר אמון, כי הוא מרגיש שהאני שלו מדבר דרכך). ועליך להכניס את השומע לחוויה של הסכמה מלאה עם כל מה שאתה אומר. חוויית הסכמה ככ חזקה, שהשומע לא רק ירגיש שהוא מסכים איתך, אלא אפילו שהוא ירצה להסכים איתך. ואז, אחרי שנוצרה חוויית אמון והסכמה בינך לבין השומע, עכשיו תציג את הרעיון שלך, כחלק מהרעיון הכללי וכחלק מהסיפור הכללי. ואז, כדי שהשומע ימשיך לישון ולא יטיל יותר מידי ספק ...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
... ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך? כאשר מנהלים ... או מעוניינים לרכוש את האמון של שותף עסקי, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, לפי אליעד כהן, היא לעודד את האדם השני לשאול שאלות וללמד אותו כיצד לחשוד בך באופן מודע ומבוקר. למה כדאי ללמד מישהו ... מסביר שאם אתה רוצה ליצור אמון אמיתי עם שותף עסקי, עליך לא לפחד מהספקות או החשדות שיש לו כלפיך. להיפך, מומלץ לך דווקא לעודד אותו לשאול אותך שאלות רבות ככל האפשר. באופן טבעי, אנשים שנוטים לשקר או ... מה שיגביר עוד יותר את האמון שלו בך. למה עידוד שאלות יוצר מערכת אמון? כאשר אתה מדריך מישהו אילו שאלות לשאול אותך, אתה בעצם מעניק לו ערך, מידע, ועזרה פרקטית. הוא כבר מתחיל להרגיש שקיבל ממך משהו בעל ערך - עצה, הכוונה, הכשרה כיצד לבחון ... שלך, והדבר יוצר אצלו תחושת אמון באופן טבעי. אליעד מסביר שעצם העובדה שהוא ממלא אחר ההנחיה שלך, מעידה שהוא כבר נותן בך אמון ברמה מסוימת, ולכן הסיכוי שירגיש בנוח להתקדם איתך לשיתוף פעולה גדול יותר. איך אתה הופך למוביל בתהליך קבלת ההחלטות של השותף? כאשר אתה מנחה את השותף העסקי הפוטנציאלי לגבי ... מאוד מתוחכמת ויעילה ליצירת אמון עסקי בצורה טבעית. למי השיטה הזאת מתאימה במיוחד? השיטה שאליעד מציג מתאימה בעיקר לאנשים ולארגונים שבאמת מאמינים במוצר, בשירות, או באיכות שלהם. מי שבטוח בעצמו ואין לו מה ... סיכום והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי: כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד מציע: - עודדו אותם לשאול אתכם כמה שיותר שאלות. - הסבירו להם במדויק אילו שאלות כדאי להם לשאול אתכם ואת המתחרים שלכם. - הציגו ביטחון ... פעולה זו, אתם יוצרים מערכת אמון חזקה, שבה השותף העסקי מרגיש שהוא יכול לסמוך עליכם באופן טבעי ואינטואיטיבי. איך לגרום לשותף עסקי להאמין לך? איך לעודד מישהו לשאול שאלות? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לשדר אמינות במשא ומתן? ללמד מישהו מה לשאול אותך איך ליצור אמון עם אנשים? איך לגרום למישהו לבדוק אותך? איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך? שלום חברים, אם אתם נמצאים במשא ומתן עם מישהו ורוצים שהוא יסמוך עליכם, ישנן דרכים רבות לעשות זאת. ... כן. 2. אתם יוצרים מערכת אמון תוך כדי תהליך ברגע שהוא שואל אתכם את השאלות שאתם הצעתם, הוא למעשה כבר סומך עליכם. אתם אלו שהנחתם אותו בתהליך, והבאתם אותו לנקודה שבה הוא משתמש במידע שלכם, מה שיוצר ... לסיכום אם אתם רוצים לבנות אמון, עודדו את האדם שמולכם לשאול שאלות - והרבה. - הראו לו אילו שאלות כדאי לשאול. - הפכו אותו לאדם שמרגיש בטוח בזכותכם. - תנו לו את הכלים לבדוק אתכם ואת המתחרים שלכם. אם אתם ... יעמדו בתחרות, ואתם תנצחו באמון של הלקוח או השותף הפוטנציאלי שלכם. למידע נוסף, ניתן לחפש באינטרנט ביטויים כמו: - איך ללמד מישהו לשאול שאלות - איך ליצור אמון עם אנשים - איך לבנות קשרי עבודה מוצלחים שיהיה בהצלחה! פגישת היכרות, לעודד מישהו לבדוק אותך, ללמד מישהו איך לשאול אותך שאלות, איך לשדר אמון? ללמד מישהו לחשוד בך, לגרום למישהו לסמוך עליך ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח? אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח. אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים שלו, הוא לא יחשוד בהם שהם מנסים לרמות אותו. למשל, אם חבר מציע לנו לקנות ... כחבר. כך למעשה, קל יותר למכור לאותו לקוח, גם אם המוצר לא מתאים לו בצורה מושלמת. איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח? בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח מעוניין לקבל את העסקה המשתלמת והטובה ביותר עבורו. כאשר איש המכירות מנסה ... כנים וישירים: כן, אני רוצה למכור לך מוצר, אבל אני מאמין שהמוצר הזה באמת מתאים לך. גישה זו יכולה לייצר יותר אמון ואמינות מאשר ניסיון לא אמיתי לייצר חברות עם הלקוח. איך למכור נכון מבלי לעורר חשד אצל הלקוח? כדי להימנע מלעורר חשד אצל הלקוח, חשוב להקפיד על מספר נקודות מרכזיות: ... לזכור שהדרך הטובה ביותר לנהל מכירה מוצלחת היא באמצעות שקיפות, ישירות והצגת המוצר בצורה ברורה ואמינה. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם יצירת קרבה עם הלקוח עוזרת במכירה? איך למכור נכון בלי להיראות כאדם לא אמין? מדוע ... איש מכירות, ואני רוצה למכור לך את המוצר, אבל אני גם מאמין שהוא באמת מתאים לך. גישה כנה וישירה יכולה ליצור יותר אמון מאשר ניסיון מלאכותי להתחבר ללקוח. איך למכור נכון בלי לגרום ללקוח להרגיש שמנסים לרמות אותו? - להתאים את סגנון המכירה לאופי הלקוח - יש לקוחות שמעריכים שיחה נעימה, אך ... במקום להתפתות לקשר אישי מדומה, כדאי להתמקד בערך שהמוצר מספק ובכך שהוא באמת מתאים לצרכים האישיים. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם יצירת קרבה עם הלקוח עוזרת במכירה? איך למכור נכון בלי להיראות כאדם לא אמין? שלום ... מנסים למכור ללקוח מוצר הלקוח רוצה לחשוב שהמוצר הזה יעשה לו טוב, הלקוח מטבעו יכול להיות חשדן ולכן רוצים לבנות אמון עם הלקוח ואז מה שעושים מנסים לדבר עם הלקוח איזו שיחת חולין כאשר בסופו של דבר המטרה היא לשדר ללקוח תקשיב אני לא מנסה למכור לך, אני חבר שלך. ממי לקוח ירצה לקנות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אמון, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אמון, מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, אוטוסוגסטיה, מומחה שיווק בתחום אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 14:59:28 - wesi28