אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמון של לקוח ✔יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמון של לקוח, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מיומנות מכירה, NLP פוביה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, ניתוח טיעונים, התנגדות מכירות, nlp מדריכים, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, סדנת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע בחורה, nlp מזה, ייעוץ רטורי, דמיון מודרך ו nlp, לשכנע לקוח, לשכנע אשה להתחתן, לשכנע ללכת לפסיכולוג, איך לשכנע את החברים, איך לשכנע את המפקד, לשכנע לקוחות לקנות, זיהוי מסרים תת הכרתיים, NLP טיפול, NLP דימוי עצמי, לשכנע את המנהל, לשכנע בראיון, להתראיין בטלוויזיה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, חוקים בשכנוע והשפעה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטת ה nlp, איך להשפיע על התת מודע, פרסומות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה ומסכים, עם דעה לא שגרתית של הלקוח. ז"א כי הלקוח כמו כל אדם, יש לו דעות שונות. ואתה כמו כל אדם, מסוגל להזדהות לפחות עם חלק מהדעות של כל לקוח. והלקוח, כאשר אתה מביע הזדהות והסכמה עם הדעה שלו, על ידי זה נוצרת הזדהות רגשית, בינך לבין הלקוח. ובאופן כללי, ככל שאתה מביע יותר הזדהות והסכמה, עם תפישת המציאות של הלקוח, כך נוצרת יותר הזדהות רגשית בינך לבין הלקוח.

וכאן ברצוני לחדד, כי בעולמו של כל אדם, ישנם רעיונות לא שגרתיים, שהאדם עצמו חושב שהם נכונים, למרות שהסביבה שלו חושבת שהם לא נכונים. ז"א לפעמים יש לאדם דעות ייחודיות לו, שרוב בני האדם חושבים אחרת ממנו, או על כל פנים, שהאדם עצמו חושב שרוב הסביבה שלו חושבת אחרת ממנו. ואעפ"כ האדם עצמו מחזיק בדעה כזו או אחרת.

וכאשר יש לאדם דעה ייחודית לו, שהוא חושב שרק הוא חושב ככה, או שהוא חושב שרוב האנשים חושבים אחרת ממנו, במקרה כזה, אם תדע לזהות את הדעה הייחודית שמפרידה בין הלקוח לבין שאר בני האדם, אז אם תזדהה עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר מהרגיל, שלך עם הלקוח.

כי האדם באופן כללי, שמח ומרוצה מכך שמסכימים איתו. כי זה מחזק אצל האדם את הביטחון העצמי שלו בעצמו, וזה מפרגן לאגו של האדם. וברגע שמסכימים עם האדם, זה גורם לו לתחושה של אהבה עצמית שלו מול עצמו. כי כל אדם רוצה שיאהבו אותו. ואם אתה מסכים עם האדם, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע של האדם, שאתה מקבל ומכיל אותו. ותת המודע של הלקוח, שקולט את המסר הזה, על ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי.

ויצירת הזדהות עם הלקוח, נעשית בצורה חזקה ביותר, במקומות שבהם יש ללקוח ספק גדול לגבי הדרך שלו. דהיינו, במקומות שבהם הלקוח מרגיש שרוב הסביבה שלו לא מקבלת אותו, ובמקומות שהלקוח חושב, שרק הוא חושב כך או אחרת, אלו המקומות שבהם, אם תיצור הזדהות עם הלקוח, על ידי זה תיווצר הזדהות חזקה ביותר.

ושורש העניין הוא, שבמקומות שבהם יש לאדם ספק לגבי עצמו, אלו המקומות שאם תראה לאדם שאתה מקבל ומכיל אותו, עם הספק שלו, בפרט כאשר רוב הסביבה של אותו האדם לא מקבלת את אותה הדעה הייחודית של האדם. וזה כמובן יוצר אצל האדם ספק שלו לגבי עצמו. וגם אם האדם משדר שהוא חזק ושלא אכפת לו שלא מסכימים איתו, הרי שבתת המודע של האדם, הוא גם מוטרד מכך שלא מסכימים איתו. וזה גורם לאדם לספקות לגבי הדימוי העצמי שלו וכיו"ב.

ואם אתה מצליח לזהות רעיון ייחודי ללקוח, שהלקוח חושב שהוא נכון, למרות שבאופן כללי הרעיון הזה הוא רעיון לא פופולארי, ואתה מראה ללקוח שאתה מסכים איתו ומזדהה איתו עם הרעיון שלו, ושאתה חושב שהוא צודק, על ידי זה אתה הופך להיות "חלק מהמשפחה" של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו.

ונחדד, כי הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר הזדהות חזקה כנ"ל, אבל יש דרך לגרום ליצירת ההזדהות הזאת, להיות עוד יותר חזקה. וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם הלקוח, את מה שהוא רצה לומר ולא אמר, על זה שרק הוא חושב כך או אחרת, בניגוד לדעה הרגילה.

ונסביר: נניח שהלקוח יש לו דעה ייחודית כלשהי לגבי העולם. עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין הלקוח. אבל ישנם מקרים, שבהם באפשרותך לשדרג את יצירת ההזדהות הזאת, על ידי זה שתוסיף ותקצין ותאמר את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר.

כגון לדוגמה שהלקוח היה רוצה לחשוב, שכל מי שחושב אחרת ממנו, הוא טיפש. והלקוח מצד אחד נוקט עמדה שונה משל כולם. אבל מצד שני, הוא מפחד לבטא את המחשבה שלו שאומרת לו, שמי שלא חושב כמוהו, הוא טיפש וכיו"ב. אז במקרה כזה לדוגמה...
הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
... איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין ... שיווקי שהוא אפילו רק יכול לעיין בו, עצם זה עוזר להגדלת האמון של הלקוח במוצר וכולי. ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... עצמו יש לו ספקות רציניים לגבי עצמו. ולפעמים הלקוח עצמו חושב אחרת, ממה שהוא אומר שהוא חושב. ובמקרה כזה לדוגמה, אם תסכים עם הלקוח, אז חוסר האמון של הלקוח כלפי עצמו, יכול לצאת כלפיך. ובמקרים כאלו לדוגמה, דווקא אם לא תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, ...
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
... המוכר מחויב להציג חיסרון זה ללקוח, או אפילו אם הוא אינו מחויב לכך, עליו לעשות זאת בדרך שתיצור תחושה של אמינות ואמון אצל הלקוח. הוא יציג את החיסרון המשמעותי בקצרה ומיד אחריו ... ולכן בעצם המניפולציה אומרת ברגע שמספרים ללקוח על חסרונות שיכולים לגרום לו לא לקנות את המוצר אוטומטית רוכשים את האמון של הלקוח כי הלקוח אומר הנה הוא מספר לי על חסרונות שיכולים ... בעיה לפעמים פעם בחודש יש פה ליד הבניין ככה וככה, סתם בעיה שהיא כאילו טוב אין לי בעיה עם זה ואז בעצם רוכשים את האמון של הלקוח בכך שמספרים לו חיסרון שלא בעצם אמור להציק לו ובכך ...
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
... אותו ללא אמין. כך גם איש מכירות שמדבר בצורה מוחלטת מדי וללא היסוס - במיוחד בדברים שיש בהם מרחב של ספק - עלול להיראות מתוכנת מדי ולא אמיתי, ובכך לאבד את האמון של הלקוח. כמו כן, כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות לגבי התאמת המוצר אליו, איש המכירות ...
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
... ושקיימים מוצרים טובים יותר בהמשך. לדוגמה, אם הלקוח רואה דירה לא מתאימה, יש לומר לו בצורה ברורה: אני יודע שזה לא בדיוק מה שאתה מחפש, אבל תיכף אראה לך דירה שמתאימה בדיוק לצרכים שלך. כך נשמר האמון של הלקוח והמוכר מונע ממנו תחושה של בזבוז זמן או יאוש. כיצד עקרון הניגודיות עוזר כאשר הלקוח לא בטוח בהתאמת המוצר? במקרים בהם ...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
... ושהוא מאמין שהן מועילות לו. יש להימנע מלהזדהות עם תכונות שליליות, כי זה עלול לפגוע באמון של הלקוח במוכר. במצבי חוסר ודאות, כדאי להשתמש בשילוב של הזדהות עם אמפתיה מאוזנת כדי ליצור תחושה שהמוכר מבין את הלקוח, אך גם מחפש ...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
... ככה וככה, ונכון שככה וככה? מהיבט מסוים, ככל שאתה תקלע, אתה המוכר, תקלע יותר לפרטים במה שהלקוח מחפש, ככה אתה יותר רוכש את האמון של הלקוח. כי אתה לא שאלת אותו מה הוא צריך, אתה ידעת מה הוא צריך, בלי שתשאל אותו, שזה מראה כביכול על קרבה: ...
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
... המחודשת רק כאשר המוצר או האדם באמת מוכנים. איך לא לאבד את האמון של הלקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? איך להראות לה שהשתנתי? מה הטעויות הנפוצות בהצגת מוצר חדש? איך לדעת מתי להוציא מוצר לשוק? מה הטעות הקריטית בפרזנטציה ... במקום להבין מה בדיוק לא עבד בפעם הראשונה. איך חוסר סבלנות פוגע באמון של הלקוח? כאשר אדם מציג מוצר, מקבל סירוב, ואז משנה את המוצר מעט ומנסה שוב לשכנע את הלקוח - הלקוח מזהה שמדובר כמעט באותו המוצר. במקרה כזה, לא רק שהמוצר לא משתנה ... מוצר לשוק? למה אנשים לא קונים למרות שהמוצר טוב? איך לא לאבד את האמון של הלקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? איך להראות לה שהשתנתי? איך להראות לו שהשתנתי? למה הוא לא רוצה אותי למרות שהשתנתי? למה היא לא רוצה אותי למרות שהשתנתי? ...
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
... עליו, האם המוכר באמת ממליץ לו על משהו טוב או שיש לו אינטרס נסתר. איך למכור את עצמך ללקוח? כדי להצליח במכירה, עליך לא רק להתמקד בתכונות של המוצר אלא גם בבניית האמון של הלקוח כלפיך. הנה כמה דרכים לגרום ללקוח לראות בך אדם אמין ומקצועי: להפגין ידע - ככל שתדע יותר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אמון של לקוח, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אמון של לקוח, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, להשפיע, מכירות בתחום אמון של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 12_08_2025 השעה 12:42:45 - wesi28