אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמון של לקוח במוצר ✔הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמון של לקוח במוצר, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, nlp תרגול, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מכירות, איך לשכנע גבר לחזור, אוטוסוגסטיה, שידול, NLP סוגסטיה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP הפסקת עישון, דיבייטינג, טיפים למכירה, לשכנע גבר, איך להצליח למכור, לשכנע עובדת, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, למכור יותר, הזדהות רגשית, NLP ודמיון מודרך, NLP הרצאה, לשכנע בת זוג, אמנות השכנוע, לשכנע בראיון, התנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP ערכים, איך לשכנע את בעלי, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, NLP עובד, התמודדות עם התנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע שכנה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח לא יקרא אותם ולא יעיין בהם? אז לכאורה אין היגיון להכין סתם חומרי שיווק. כי חומרי השיווק תכליתם לקדם את המכירה. וברמת העיקרון, החומר השיווקי מקדם את המכירה, באמצעות זה שהלקוח נחשף לחומר השיווקי ואז זה אמור לחזק את הרצון שלו לרכוש את המוצר וכולי. ולכן לכאורה זה יהיה בזבוז משאבים להכין חומר שיווק, שנועד עבור הלקוח, אם אנחנו יודעים מראש שבוודאות הלקוח לא יעיין בחומר השיווקי.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת, ואני אסביר. ברמת העיקרון, אכן נכון לומר שהתועלת המרכזית של החומר השיווקי, היא כאשר הלקוח מעיין בחומר השיווקי ואז זה עוזר לשכנע אותו לרכוש את המוצר. אבל האמת היא, שיש תועלת גם בעצם זה שהלקוח יודע שיש חומר שיווקי, גם אם הוא לא יעיין בו בפועל אלא אפילו יזרוק אותו מיד לפח. ומה ההיגיון של זה?

וההיגיון של זה הוא, שבעיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא רוצה לרכוש את המוצר וכי הוא חושב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר? תשובה: זה תלוי בכך שיהיו לו אמונות ומחשבות כלשהן לגבי המוצר. לדוגמה שהוא יאמין שהמוצר איכותי וכיו"ב. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמוצר איכותי וכיו"ב? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. כאשר חומרי השיווק בעיקרון אמורים לעזור לגרום ללקוח לחשוב מחשבות כלשהן על המוצר.

אבל ישנם מצבים לדוגמה, שבהם איש המכירות מספר סיפור כלשהו ללקוח. והלקוח בספק לגבי אמיתות המידע שאותו מעביר איש המכירות ללקוח. ואז הלקוח בתת המודע שלו, יכול לבחור להאמין או לא להאמין לאיש המכירות. אבל במה תלוי אם הלקוח יאמין לאיש המכירות? תשובה: גם זה תלוי בכל מיני דברים. אבל זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמידע שמעביר לו איש המכירות, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים.

ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמידע שאיש המכירות מעביר לו, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים? תשובה: זה תלוי גם בעצם ההימצאות של חומרי שיווק שהלקוח יכול לעיין בהם, שהם יכולים לגבות את המידע שמעביר לו איש המכירות.

לדוגמה: איש המכירות מספר ללקוח שיש לו כדור הרזיה שפועל בדרך כלשהי. מה יקרה אם איש המכירות יספר ללקוח שיש לו גם מצגת שמראה כל מיני מחקרים מדעיים על איך חקרו את כדור ההרזיה הזה וכיו"ב? תשובה: עצם זה שהלקוח חושב שיש מחקרים שהוא כלקוח יכול לקרוא אותם ולהעמיק בהם, עצם זה גורם ללקוח להאמין יותר לאיש המכירות.

דהיינו, אם איש המכירות אומר משהו ללקוח והלקוח יודע שיש לו חומר שיווקי שהוא יכול להעמיק בו לגבי המידע שנתן לו איש המכירות, הרי שעצם ההבנה של הלקוח שיש לו את האפשרות להעמיק בחומר השיווקי הנוסף, עצם זה עצמו גורם ללקוח להאמין יותר לטענה של איש המכירות. וזה גם אם מצד האמת לצורך העניין במחקר בכלל כתוב את ההפך של מה שאיש המכירות אומר.

מחדד ואומר: ומאחר שיש כל מיני סוגים של חומרים שיווקיים, לכן אני אומר שהדגש כאן הוא על הכנת חומרי שיווק, שאינם מהסוג של חומרי שיווק שקוראים ללקוח לרכוש את המוצר. אלא מדובר על הכנת חומרי שיווק, שעוסקים בלהסביר ובלגבות את המידע שאיש המכירות מעביר ללקוח.

לסיכום: אם איש המכירות מעביר מידע ללקוח, טוב יהיה אם יהיה חומר שיווקי שיכול לגבות ולהעמיק עוד את המידע שמוסר איש המכירות ללקוח. וגם אם הלקוח בוודאות לא יעיין בחומר השיווקי לעומק או בכלל, הרי שעצם זה שהלקוח מאמין שיש כאן איזה מידע שיווקי שהוא יכול להעמיק בו ולראות את כל ההוכחות לדברים של איש המכירות, הרי שזה עצמו מגדיל את הסיכוי שאיש המכירות יאמין ללקוח.

ולכן, ברמה העקרונית, כדאי לייצר חומרי שיווק, גם כאלו שאולי או אפילו וודאי הלקוח לא יעיין בהם. להכין כל חומר שיווקי, שמגבה כל מידע שאיש המכירות מעביר ללקוח. וכמובן שצריכים לדעת באיזה סדר להכין חומרי שיווק וגם איך להתחיל להכין חומרי שיווק וכמובן שכדאי שתהיה גם תוכנית להכנת חומרי שיווק וכולי. אבל עדיין כדאי להבין, שכאשר יש ללקוח הבנה שיש חומר שיווקי שהוא אפילו רק יכול לעיין בו, עצם זה עוזר להגדלת האמון של הלקוח במוצר וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אמון של לקוח במוצר, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, אמון של לקוח במוצר, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פחד לא להצליח למכור איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? פחד ממכירות לשווק מוצר יקר תורת המכירות טעויות באפשרויות בחירה ללקוח לגרום למישהו לא לרצות להתאבד להתעקש עם הלקוח לשכנע מישהו לענות לסקר לקוחות ממליצים באינטרנט לשכנע מישהו לרצות לחיות איך למכור פריט? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר לשתול מחשבה לשדר אמינות ללקוח הגדלת מחזור מכירות בקשה לא הגיונית של לקוח להתייחס אל הבוס כלקוח להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק לגרום ללקוח לעבוד איתך איך למכור את המוצר ולא את עצמך? לדבר אל האמונה של הלקוח לתת אמון לטפל בהמון לקוחות לקוח משלם כסף לקוח מפחד להחליט להציג את המידע ללקוח להצליח להיות איש מכירות להתעלם מהשאלה של הלקוח סודות השיווק באינטרנט לשאול את הלקוח מה הוא רוצה מה הספקות של הלקוח? לגרום למישהו להתמכר לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים להתמקד בכאב של הלקוח למכור בלי התנגדויות לקוח לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו שיווק תכנים מקצועיים האם לשקר ללקוח? לגרום ללקוח להתחבר איתך באיזה מילים להסביר ללקוח? לקוח מכחיש לקוח אומר שאין לו כסף לשכנע מישהו להתייחס התנגדויות במכירות בטלפון מניפולציית שכנוע לאבד את הלקוח מה זה ראפור? חוויית אמון דעה ייחודית של לקוח אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות לשקר ולהצליח למכור לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר להשפיע על רובוט לגרום למישהו להסכים לסנן לקוח לגרום למישהו להיות יותר חכם לגרום למישהו לשנוא מישהו להתחייב ללקוח על התוצאה איך ליצור הזדהות עם לקוח? לגרום לאנשים לתת בך אמון מוצר ללא מתחרים לקרוא ללקוח בכינוי חיבה לנהל משא ומתן על מחיר הלקוח הכי טוב שלך מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? למכור בגוגל מניפולציות על אנשים לשכנע שאתה צודק איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? הצלחה במשא ומתן לגרום למישהו לשכנע שמשהו לשכנע מוכר לתת לך הנחה לגרום למישהו להתאהב מניפולציה על לקוחות למכור בהתכתבות משכנעים לקוח לגרום למישהו להרגיש רע עבורך לקוח קשה שכנוע טכניקות ויכוח להבין נכון את הלקוח איך לתכנן קמפיין שיווקי? איך לדעת למכור? מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? להניע עובדים למכור לקוח רוצה רק להתכתב לשכנע אקס לאהוב לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה ללמוד nlp לקוח שלא רוצה חומרי שיווק של המתחרים מחלקת המכירות מול מחלקת היצור לשכנע מטופלים להמליץ עליך תכנים שיווקיים שיווק מצליח לשתול מסרים בתת מודע להשפיע על הלקוח למכור שטחי פרסום למה המוצר לא מתאים ללקוח? להרשות לעצמך לאבד לקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, תורת המשחקים, מניפולציות בתחום אמון של לקוח במוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6406 שניות - עכשיו 10_11_2025 השעה 22:40:36 - wesi28