אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אפשרויות ללקוח ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אפשרויות ללקוח, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, ללמוד nlp, אסטרטגיות שכנוע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות קניה, שאלה איך לשכנע, לשכנע את עצמי, ייעוץ לאישי ציבור, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, שיטות לשכנוע, ניהול משא ומתן, איך לשכנע את המפקד, איך לשכנע גבר להיות איתך, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, nlp השפעה על אחרים, דמיון מודרך nlp, התמודדות עם התנגדויות מכירות, התמודדות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, nlp למתחילים, התמודדות עם התנגדות במכירה, לשכנע בת זוג, לשכנע גבר להתחתן, יועץ פוליטי, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, nlp בחורות, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, סודות המשא ומתן, איך לשכנע בעל לעוד ילד, הדרכה אישית, טיפים למכירות, חוקים בהשפעה ושכנוע, לימודי nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
...באופן שונה, למשל: - אתה יכול להמשיך לשמוע מוסיקה בקול רם, אבל אולי תשתמש באוזניות? - תוכל להרעיש, אבל לסגור את הדלת כדי שזה לא יפריע לי? במקום לבקש ממנו ישירות להפסיק את הפעולה שהוא נהנה ממנה, אנו מציעים פתרון שמאפשר לו להמשיך במה שהוא רוצה תוך התחשבות בנו. איך להגיב לסירוב לעזרה? אם מישהו מבקש עזרה אך איננו רוצים או יכולים לסייע, אפשר להגיד לא רוצה לעזור לך, אך תגובה כזו עלולה לגרום לו להרגיש דחוי וליצור חיכוך. במקום זאת, ניתן לומר: - אני רוצה שתעזור לעצמך. המשמעות היא זהה, אך הניסוח גורם לצד השני...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אפשרויות ללקוח, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אפשרויות ללקוח, איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוחות משלמים איך אפשר למכור? nlp איך לשכנע את הלקוח? לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... להגיד ללקוח כמה חומרי שיווק ליצור? למצוא לקוחות טובים למכור יעוץ למשכנתאות להפוך דמיון למציאות בתת מודע איך לבנות אמון? מסרים בתת מודע איך מבצעי מכירות משפיעים? למדוד את איכות מנהל השיווק לדבר עם לקוחות לשכנע מישהו להרגיש טוב איך לעשות איתור צרכי הלקוח? איך לעשות ראפור? לשכנע גולשים לשמר לקוח לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות מניפולציות על לקוחות נאומים של איש המכירות איך לדעת מה הכאב של הלקוח? ביקורת על nlp לשכנע ילד לעשות ספורט לשלם על מוצר לשכנע ילד לחשוב לשכנע עובד לקבל תלונות של לקוח בתוך התת מודע לשכנע ילד לאהוב ירקות כמה שהלקוח מוכן לשלם? הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת השפעה חברתית למכור למרות שקשה איך לקנות מוצר? להתווכח עם לקוח מה הלקוח חושב שהוא רוצה? לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך לשכנע אנשים בעלי סמכות הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? עלויות שיווק לאבד לקוחות המחיר יקר ללקוח להשפיע על לקוחות איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק אווירה של אמון שכנוע איטי מסר סמוי לתת מודע לגייס סמנכל מכירות איך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? לגרום למישהו לאהוב סקס האם המוצר מתאים ללקוח? מוצרים רעים להביע הזדהות עם ההתנגדות להדריך אנשי מכירות להכיר מוצר איכות של מוצר להיות מטפל ב nlp לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? לשכנע את הבוס לקבל לא מלקוח מסר שיווקי איך למכור לעובדים שלך? לקוחות משועממים יצירת קרבה עם לקוח ללמוד לקבל סירוב מלקוח חוק סימון מוצרי מזון מה רע בלשפר את אנשי המכירות? רכישת אמון מתי לא להתעקש עם הלקוח? לקוחות רעים אומנות השכנוע למה ללמוד שכנוע? מה הלקוח מקבל מהמוצר? לגרום למישהו לעזוב אותך למכור את המוצר הכי גרוע מה לומר ללקוח? לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך התאמת המוצר לצורך השפעה שלילית לשכנע מישהו שלא מוכן להשתכנע לדבר עם לקוח תגמול בהתאם למכירות לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית איך לתת ללקוח הנחה? פרופיל הלקוח הבא שלך למכור ללקוח יותר טוב איך ליצור חומרי שיווק? מה הכי חשוב ללקוח? לתת ללקוח לבחור שיווק מצוין חומרי שיווק כתובים לכתוב נאום משכנע לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו מוצרים פשוטים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, משא ומתן, מומחה שיווק בנושאי אפשרויות ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0000 שניות - עכשיו 15_12_2025 השעה 17:18:54 - wesi28