אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם להכאיב ללקוח? ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, האם להכאיב ללקוח?, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, nlp טכניקה, לשכנע לקוח, NLP עצמי, חומר על nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע את חברה שלך, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לשכנע את עצמי ללמוד, איך לשכנע את הבוס, הדרכת אנשי מכירות, לשכנע, להתראיין לטלוויזיה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע את הבעל, ראפור, איך לשכנע עובדים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, יכולת לשכנע, עקרונות ה nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP קשב וריכוז, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע בוויכוח, NLP איך זה עובד, איך לשכנע את בעלי, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, nlp וחרדות, קורס דמיון מודרך, NLP שפת גוף, התמודדות בראיון, NLP מטרות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: האם להכאיב ללקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, האם להכאיב ללקוח?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? להשפיע על הלקוח מומחה מכירות לראיין עובדים במכירות תכונות של איש מכירות כאב של לקוח לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה ניהול לקוחות איך למכור עט? אין לי חשק למכור האם להעלות את המחיר ללקוחות? לקוחות חדשים שיטות תמחור מוצר למכור מוצר כשאתה לא במיטבך לגרום למישהו להאמין בעצמו לפתח קריירה במכירות הצגת מידע ללקוח למכור ללקוח עצוב להיות מסוגל לשכנע מכירות למתקדמים מניפולציות מכירה לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך איך לא להזדהות? לא מצליח למכור הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה הלקוח מוכר לאיש המכירות להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות לתמרץ את אנשי המכירות שלך מה זה מסע לקוח? איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איזה מוצרים לא למכור? מסרים של קמפיין שיווקי הפרת הסכמים על ידי לקוחות לבנות מסע לקוח שאלות של כאב של הלקוח מניפולציות של יועצים למכור את המוצרים של הלקוחות שלך לכתוב נאום משכנע איך להתחבר ללקוח? חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה כאבים של הלקוח בניגוד לציפיות של הלקוח למכור מוצר אוטומטי חומרי שיווק עקיף לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה ראפור של מנטורים כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר למה המוצר כל כך יקר? רשימת חומרי שיווק משרת איש מכירות איך לגרום למישהו לרצות לתת? למדוד את איכות מנהל השיווק להשתמש בדמיון מודרך מסע הלקוח במחלקת המכירות אימון מכירות לאנשי מכירות תחושה של זרות עם לקוח לגרום למישהו לחשוב מחשבה הרמוניה עם לקוח לשכנע מנהל לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק להגדיל מכירות ללקוחות חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי למכור מוצר בהנחה איפה ללמוד איך למכור? ללמוד לקבל סירוב מלקוח טעויות בשיווק עצמי לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו למה להשקיע בלקוחות? שיחת מכירות איך לשקר לקוח? לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים שכנוע הפוך לגרום למישהו להאמין לך שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות מודל תמחור מוצר למכור בזול לשכנע מישהו להירגע משא ומתן על שכר עבודה להימנע משתילת מחשבות לשכנע לקוח למכור את עצמו האם אסטרטגיית השיווק טובה? שיטות לשכנע לגרום ללקוח להיות תלוי בך שיווק לא טוב תועלת מרכישת מוצר מכירות באינטרנט איך לגרום למישהו לקבל את עצמו? למה לגייס איש מכירות? לגרום ללקוח לקנות מוצר איזה חומרי שיווק ליצור קודם? לקוח שקודם כל שואל מה המחיר להתעקש עם לקוח שיווק שותפים באינטרנט לשכנע עובדים להקשיב לך לגרום למישהו לא לפחד לדבר איתך ניהול מכירות בטלפון למה הלקוח צריך לחשוב על זה... איך להשיג לקוחות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, לשכנע, שיפור מכירות בתחום האם להכאיב ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.6113 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 07:17:26 - wesi28