אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, תכנות התת מודע, להתמודד עם התנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע טוב, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, איך להצליח למכור, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע גבר להתחתן, ללמוד לשכנע, NLP הפסקת עישון, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, NLP לימוד, יועץ אסטרטגי, ניתוח תוכן של טקסטים, NLP עיגון, nlp להצלחה במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע בראיון, NLP טיפול בחרדות, מומחה מכירות, אומנות הראיון, הכנה לראיון, nlp מטפל, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, אימון nlp, לשכנע את בעלי, NLP לימוד עצמי, סוגסטיה עצמית, לשכנע סבא, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לנצח בוויכוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים לגרום ללקוח להישאר על הקו טיפים לניהול משא ומתן לגרום למישהו לומר לך כן לגרום ללקוח לשתף אותך שיווק שותפים באינטרנט איש מכירות מצוין לקנות ולמכור לאבד לקוחות איך לרצות למכור? לגרום למישהו לומר את האמת ניתוח שיחת שכנוע לשפר את יכולת השכנוע חוסר השפעה המלצות של לקוחות בגוגל מהות הרצון של הלקוח אימון אנשי מכירות הבעת הזדהות עם התנגדות איך להיות בטוח במוצר שלי? איך להסביר ללקוח את התמחור? תחושה של קרבה עם לקוח הדרכת מכירות ושירות לגלות ללקוח סודות לשכנע את האקסית לחזור אליך אין לקוח לא טוב לשכנע מישהו שיש סיבה לקוח אידיאלי לשכנע מישהו לשכוח אותך מנטור מכירות משכנע איך להתראיין למשרת איש מכירות? איך לשכנע משוגע? מה הלקוח חושב על העסק? להתמודד עם לקוח לרמוז ללקוח למכור מוצר חדש איך לגרום למישהו ליהנות לתת? לגרום למישהו להגיד איזה חומר שיווקי להכין? התנגדות הלקוח נוסחה לגרום למישהו לרצות רק אותך משפך שיווקי ממומן ניתוח התנהגות לקוחות הרגשה של אמון לבחור חברת שיווק איש מכירות אנושי לקוח אומר שהוא לא מעוניין איך לבטל עסקה עם לקוח? שכנוע תת ההכרה איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? להתמודד עם מוצרים מתחרים האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? הכפשות של לקוחות לשכנע מטופלים להמליץ עליך סמנכל מכירות איך לא לאבד לקוחות? שכר איש מכירות לפגוש עוד לקוחות עיזים במשא ומתן עבודה בתור איש מכירות איך ליצור לקוח חוזר? לקוח לא אידיאלי לשכנע מישהו בתור חבר מנהל שיווק טוב שכיר שעובד במכירות לקוח לא רוצה לדבר בטלפון הדרכת אנשי מכירות האם להתחמק משאלה של לקוח? זכותו של לקוח לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך למכור בכל מחיר לצורך קמפיין שיווקי טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי חומרי שיווק לטווח קצר מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לשאול את הלקוח שאלות? לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה למכור יותר... אמצעי שכנוע בטקסט לקוח שלא עומד בהסכמים לשכנע מישהי לרצות אותך לגרום למישהו להרגיש רע עבורך טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח למצוא לקוחות ליצור הסכמה עם לקוח למכור למרות שקשה לימוד מכירות לשנות מוצר מתי להוציא את המוצר לשוק? לקוחות מרוצים שכנוע גלוי מומחה לתת מודע לגרום למישהו להרגיש מחויב איך יוצרים אמון אישי? רצון של לקוח להציע ללקוח מחיר בטלפון לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך לשכנע מישהו? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, השפעה, מניפולציות בנושא הכאב של הלקוח הפוטנציאלי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0625 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 06:59:05 - wesi28