יקר לי, מה זה
מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות
ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר
יקר ללקוח, האם
המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך ... מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות מה זה
מוצר יקר ומתי מוצר נחשב
יקר? כשלקוח אומר שהמוצר יקר, אליעד כהן מסביר שאין באמת מושג כזה
מוצר יקר באופן מוחלט. המושג
יקר הוא תמיד יחסי לאדם ספציפי.
כשלקוח אומר יקר לי, זה אומר שביחס למצבו הכלכלי, סדרי העדיפויות שלו, ... או יכול לשלם. במילים אחרות, אף מוצר אינו
יקר באופן אובייקטיבי, אלא תמיד מדובר בעניין של תפיסה אישית של הלקוח. לכן, כדי להבין מה זה אומר באמת
יקר, צריך להבין כיצד הלקוח חושב ומה המשמעות של
יקר עבורו. האם יש מצב שבו מוצר באמת
יקר? אליעד כהן מסביר באופן ברור שאין דבר כזה
מוצר יקר באופן מוחלט. גם אם איש המכירות חושב
שהמוצר יקר ולא היה קונה אותו בעצמו, זו מחשבה שקרית כי הוא בודק זאת ... ב - 11 דולר, עדיין זו לא הוכחה שהמוצר באמת
יקר. כי יכול להיות שאותו אדם כל כך רוצה את המוצר שהוא מוכן ... חשוב לו בעולם כרגע, ולכן בעיניו המחיר אינו
יקר. לכן המסקנה הברורה היא שרק הלקוח יכול להחליט האם
המוצר יקר עבורו או לא, כי זה תלוי במה שהלקוח חושב ומרגיש באותו רגע. למה אנשי מכירות חושבים שהמוצר שלהם
יקר? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאיש מכירות חושב שהמוצר שהוא מוכר
יקר היא, שלרוב אנשי מכירות מרוויחים יחסית מעט כסף בעצמם. הם ... להרשות לעצמם לקנות, וכך נוצרת אצלם תחושה
שהמוצר יקר, למרות שעבור הלקוח זה לא בהכרח נכון. אליעד מדגיש שאסור לאיש המכירות להחליט בשביל הלקוח אם זה
יקר או לא, כי זה לעולם לא תלוי באיש המכירות, אלא רק בתפיסת הלקוח. איך להתמודד
כשלקוח אומר יקר לי? כשלקוח אומר יקר לי, הגישה המומלצת על ידי אליעד כהן היא להעביר את ... במקום שאיש המכירות יסביר ללקוח מדוע המוצר לא
יקר, עליו לשאול את הלקוח שאלות כגון: למה אתה אומר
שזה יקר לך?, למה אתה חושב שהמוצר לא שווה את המחיר?, למה אתה ... שהלקוח יתחיל להסביר בעצמו מדוע הוא חושב
שהמוצר יקר לו, וכך יהיה לו קשה יותר להחזיק בטענה זו ללא בסיס ...