אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המון לקוחות ✔לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המון לקוחות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, ניתוח רטורי, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP הנחות יסוד, איך לשכנע בחורה, איך לשכנע את הבעל, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירות, טיפול ב nlp, nlp השפעה על אחרים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP טיפול בדיכאון, איך לשכנע את בן הזוג, לשכנע גבר להיות איתך, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, להתמודד עם התנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, משא ומתן, ללמוד nlp בחינם, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, להצליח למכור, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מומחה במכירות, טיפול בשיטת nlp, דיבייט, הבסיס למכירות nlp, לנהל משא ומתן, מדריך אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מהו nlp, איך לגרום לגבר, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
איך מזהים לקוח משוגע?

לקוחות משוגעים הם לקוחות שיש להם דרישות מוזרות, בקשות לא שגרתיות והתנהלות חריגה. בדרך כלל לקוח סטנדרטי מגיע, רוכש מוצר או שירות, משלם והולך. לעומתו, לקוח משוגע הוא כזה שמעלה דרישות שונות ומשונות, לדוגמה: הוא מתחיל להגיד "תביא לי את זה ככה", "אני רוצה ככה", "שכחתי משהו", "יש לי בעיה", "פספסתי", "לא הבנתי", ועוד המון דרישות שהופכות את העסקה למורכבת ולא פשוטה. לפעמים הוא גם מתבלבל או מבלבל אותנו. לא תמיד ברור אם הוא זה שמבולבל או שאנחנו, אך התוצאה היא אותה תוצאה - העסקה אינה חלקה.

האם כדאי בכלל לעבוד עם לקוחות משוגעים?

יש שתי גישות מרכזיות בנושא העבודה עם לקוחות משוגעים. הגישה הראשונה אומרת בפשטות שעדיף להימנע מעבודה איתם לחלוטין. כיצד עושים זאת מבלי לפגוע בעסק? התשובה לכך פשוטה: ככל שיש לעסק יותר לקוחות, כך הוא יכול להרשות לעצמו לבחור את הלקוחות שלו באופן מדויק יותר. אם אנחנו משווקים את עצמנו טוב יותר, מגדילים את הביקוש, יוצרים יותר עניין במוצרים שלנו, אז יש לנו את הפריבילגיה לבחור לעבוד רק עם לקוחות "נוחים" יותר. לכן, ככל שהעסק יהיה מוצלח יותר, הוא יוכל להרשות לעצמו לוותר מראש על לקוחות "משוגעים" בלי להינזק כלכלית.

מה היתרונות בעבודה עם לקוחות משוגעים?

לעומת הגישה הראשונה שאומרת לא לעבוד עם לקוחות כאלה בכלל, הגישה השנייה מדברת על כך שאפשר וכדאי לעבוד עם לקוחות משוגעים, ואפילו להרוויח מכך. מדוע? מפני שלקוחות משוגעים הם לקוחות שכמעט אף אחד לא רוצה לעבוד איתם. המצב הזה יוצר יתרון עסקי ברור, שכן יש כאן שוק שמעט מאוד מתחרים נמצאים בו. לקוחות כאלה הם הזדמנות גדולה מאוד לעסקים שיודעים לעבוד איתם נכון ובצורה יצירתית.

איך להיות יצירתיים עם לקוחות עם דרישות מוזרות?

כאשר מגיע לקוח עם בקשות מיוחדות, יצירתיות או מוזרות במיוחד, במקום לדחות אותו מיד, אפשר לחשוב בצורה יצירתית איך להפיק ממנו תועלת. לדוגמה, לקוח שמגיע לקנות רכב, ומבקש שיהיו לרכב נקודות בצבעים או דוגמאות מיוחדות על הרכב הלבן שלו - זו בקשה משונה, נכון, אבל גם הזדמנות גדולה לרווח. ניתן לתמחר עבורו את הבקשה המוזרה הזו במחיר כפול מהמחיר הרגיל. כך יש שתי אפשרויות: או שהלקוח יסכים, ואנחנו נרוויח מזה סכום כפול, או שהוא לא יסכים, ואז אנחנו פותרים את עצמנו מלקוח בעייתי שלא היה מספיק רציני מלכתחילה.

הדוגמה הזו ממחישה שאפשר להפוך את הלקוח המשוגע להזדמנות עסקית במקום לראות בו מטרד. הרעיון הוא תמיד לחשוב מראש איך להרוויח מכל בקשה מוזרה שהלקוח יכול להעלות, לבנות "חבילות מיוחדות" ולתמחר אותן גבוה יותר.

מה הגבול בעבודה עם לקוחות משוגעים?

למרות היתרונות האפשריים של לקוחות כאלה, חשוב מאוד לשים גבולות ברורים. לא תמיד כדאי להיענות לכל דרישה משונה של הלקוח. צריך להיזהר ממצב שבו העבודה עם לקוח אחד גוזלת משאבים רבים מדי או זמן יקר שיכולנו להשקיע בלקוחות אחרים, אולי רווחיים יותר. זו נקודה קריטית שיש לזכור - העלות האלטרנטיבית. בכל רגע שאנו עובדים עם לקוח משוגע שאולי יבזבז לנו את הזמן והאנרגיה, צריך לבדוק האם לא עדיף היה לנו לעבוד עם לקוח אחר, רגיל, שמייצר לנו יותר רווח במאמץ פחות.

האם לפחד מלקוחות עם בקשות חריגות?

התשובה שאליעד נותן היא חד משמעית: לא. לא לפחד מהם. במקום להיבהל או לדחות מיד את הלקוח, יש לנסות להפוך את הדרישות החריגות האלה להזדמנות עסקית. להיות יצירתיים, להתאים מראש מוצרים או שירותים מיוחדים לבקשות של לקוחות כאלה, ולמצוא איך לתמחר אותם באופן שירוויח לנו. זו הדרך להפוך לקוחות שנחשבים "משוגעים" לנכס בעסק, במקום לראות בהם נטל.

לכן, הרעיון המרכזי הוא להצליח להרוויח מכל סוג לקוח, לא משנה כמה הבקשות שלו מוזרות או לא סטנדרטיות, וזאת בעזרת גמישות, יצירתיות, חשיבה מראש, ותמחור נכון.

איך להפוך עסק למוצלח בעבודה עם לקוחות רבים?

ככל שיהיו לנו יותר לקוחות, כך נוכל להיות סלקטיביים יותר ולבחור עם מי אנחנו רוצים לעבוד. הרעיון הוא להגדיל את הביקוש לעסק שלנו ולשווק אותו היטב, כך שבסופו של דבר יהיה לנו את הכוח לבחור את הלקוחות הכי טובים עבורנו, ולהחליט מי מתאים לנו ומי לא. מצד שני, גם אם יש לנו אפשרות כזו, עדיין מומלץ לנצל הזדמנויות ייחודיות שהלקוחות הבעייתיים מביאים איתם, במידה שזה משתלם.

סיכום הגישה של אליעד לעבודה עם לקוחות בעייתיים:

הגישה של אליעד לנושא היא לא להירתע מלקוחות בעייתיים או משוגעים, אלא להיפך - למצוא את הדרכים היצירתיות להרוויח מהם. יחד עם זאת, הוא מדגיש שצריך להציב גבולות ברורים, להעריך נכון את העלויות, ולוודא שבכל עסקה אנחנו מרוויחים ולא מפסידים. חשוב לזכור את העלות האלטרנטיבית ולוודא שאנחנו לא מבזבזים יותר מדי זמן ואנרגיה על לקוח אחד, על חשבון אחרים.

בסופו של דבר, כל עסק צריך לשאוף למצב שבו יש לו מספיק לקוחות שיאפשרו לו לבחור לעבוד רק עם לקוחות שמתאימים לו. אבל עד שהעסק מגיע לשם - או אפילו אחרי - כדאי להיות פתוחים מספיק כדי לנצל הזדמנויות יצירתיות ולהרוויח מלקוחות עם דרישות מוזרות.
איך לעבוד עם לקוחות משוגעים?

מה זה לקוחות משוגעים? מדובר בלקוחות עם דרישות חריגות, בקשות מוזרות ודרכי התנהלות לא צפויות. אנחנו מוכרים להם מוצר, ואז הם מתחילים להעלות דרישות כמו: "תביא לי", "אני רוצה", "שכחתי", "יש לי בעיה", "פספסתי", "לא הבנתי" - לקוחות מבולבלים, ואולי גם אנחנו מתבלבלים מהם. אבל מבחינתנו, מדובר בלקוחות שאינם סטנדרטיים. הם לא פשוט מגיעים, קונים, משלמים וזהו. הם יוצרים בעיות, מעלים רעיונות משונים, מבקשים דברים מיוחדים ולא צפויים.

אפשרות ראשונה: לא לעבוד עם לקוחות משוגעים

גישה אחת אומרת שהפתרון הכי טוב לבעיה הוא פשוט לא לעבוד עם לקוחות כאלה. כלומר, איך לעבוד עם לקוחות משוגעים? פשוט לא לעבוד איתם. אבל איך אפשר לא לעבוד איתם בלי שזה יפגע בנו?

התשובה היא שככל שיהיו לנו יותר לקוחות, נוכל להרשות לעצמנו לבחור עם מי לעבוד. אם נדע למכור את עצמנו טוב יותר, ניצור יותר ביקוש, וככל שיהיו לנו יותר לקוחות, כך נוכל לסנן את הלקוחות שאיתם אנחנו רוצים לעבוד.

אפשרות שנייה: לעבוד בצורה יצירתית עם לקוחות משוגעים

גישה אחרת אומרת שלא חייבים לוותר עליהם, אלא אפשר למצוא דרכים יצירתיות לעבוד איתם, כי ללקוחות משוגעים יש גם יתרונות. אחד היתרונות המרכזיים הוא שאף אחד אחר לא רוצה לעבוד איתם, ולכן יש כאן פוטנציאל לרווח גדול.

מי שעובד עם לקוחות כאלה זה או מי שאין לו ברירה או מי שהבין איך לנצל את המצב לטובתו. לקוח "משוגע" יכול להיות כזה שמבקש משהו מאוד מיוחד או לא סטנדרטי. לדוגמה, אם לקוח מבקש תוספת מוזרה למוצר, אפשר להציע לו את זה בתוספת תשלום משמעותית, ובכך להפוך את הדרישות החריגות להזדמנות עסקית.

איך לעבוד נכון עם לקוחות משוגעים?

אם לקוח מבקש משהו חריג במיוחד, אפשר להגיב בכך שנציע לו את הבקשה במחיר גבוה יותר. אם זה חשוב לו - הוא יסכים. ואם הוא לא יסכים, כנראה שהוא לא באמת היה רציני מלכתחילה.

כמובן, צריך לדעת להציב גבולות. יש לקוחות שלקחת אותם ידרוש מאיתנו השקעה גבוהה מדי בזמן או באנרגיה, ולכן נצטרך לשקול האם זה באמת משתלם לנו או שעדיף להתמקד בלקוחות אחרים.

אל תפחדו מהלקוחות המשוגעים - תנצלו את המצב

במקום להיבהל מדרישות מוזרות, אפשר להפוך אותן להזדמנות להרוויח יותר. אפשר לבנות מראש חבילות שירות מיוחדות ללקוחות חריגים ולתמחר אותן בהתאם.

לסיכום, חשוב להבין שלא תמיד נכון לברוח מלקוחות משוגעים, אלא לפעמים אפשר להשתמש בהם לטובת העסק, כל עוד עושים זאת בצורה חכמה ושומרים על גבולות ברורים.

למידע נוסף חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il את המאמרים: "איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים", "איך למכור ללקוחות משוגעים", "מה לעשות עם לקוח שעושה בעיות", ועוד. בהצלחה!
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
... לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת. אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק ... נזק. ולכן כנראה ששיווק יעזור לך, תמיד. כמובן שלא כל שיווק, כנל, לא שיווק שיביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שהעלות לטפל בהם יכולה להיות גדולה מהתועלת שהם יביאו. אבל תמיד כדאי לעשות שיווק טוב ...
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
... בעבודה חזרתי הביתה מוקדם אפשר לשאול מה היה לך קשה בעבודה? היה לי קשה בעבודה שהיה המון לקוחות, אוקי וואלה אתה לא אוהב למה אתה לא אוהב לקוחות, לקוחות מלחיצים אותך למה אתה לא אוהב לקוחות?, עכשיו אני לא אומר בהכרח לעשות את זה ככה אבל דרך הכניסה למניעים של ההתנהגויות אחרי ...
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
... מוסיף פרספקטיבה נוספת ומציין שככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תוכל להיות בררן יותר ולבחור את הלקוחות הטובים ביותר עבורך. אך גם במצב כזה, אסור להיות מהיר מדי בלסווג לקוח כבעייתי או עסקה כלא טובה. גם אם יהיו לך המון לקוחות טובים, עדיין היצירתיות והיכולת שלך להתמודד עם הבעייתיים יעניקו לך יתרון עצום. לסיכום, כשאתה נתקל בלקוח או בעסקה שנראים בעייתיים, עומדות ...
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
... בכבוד לאדם השני, כמו שהיית רוצה שהוא יתייחס אליך. אל תכפה את עצמך על הלקוח, אל תגרום למישהו לרכוש כי הוא מרגיש רגשות אשמה ורע מולך. וכמו שאמרתי, באידיאל, תבנה עסק חזק, שיהיו לך המון לקוחות והמון משאבים וכולי, ככה שלא יזיז לך שהלקוח ביטל את הפגישה. וככה תוכל לתת יחס מכובד ללקוח וככה תוכל להגדיל את הסיכוי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המון לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, המון לקוחות, איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, סוגסטיה, מומחה מכירות בנושאי המון לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 16:02:20 - wesi28