... הצבע לא מתאים או אין על
המוצר הנחות. כך, אם הלקוח יגיד לא, הוא יחשוב שהסיבה לכך היא כי הצבע לא מתאים ... אחרות שמקלות עליו לקבל את
המוצר או השירות. סיכום חשוב מהשיטה העקרון המרכזי שמסביר אליעד כהן הוא שכאשר ... לשיחות עתידיות (למשל, צבע
המוצר או חוסר במבצע), אפשר לשלב מראש בדברינו אפשרות לסירוב נוחה. למשל, אפשר לומר: זה
המוצר שלנו, הוא עולה 1000 שקלים. תבדוק אם הצבע מתאים לך. אם הוא לא מתאים, יש ... להיות שהוא לא רוצה את
המוצר הזה בגלל שהמוצר הזה לדוגמה יקר לו. נגיד בגלל שהוא צריך את הכסף לדברים ... שלו לדוגמה, לא יקנה את
המוצר כי הוא צריך את הכסף לדברים אחרים. אבל לנו זה לא טוב שהוא יחשוב שכשהוא ... שעולה 1000 שקל. והוא אומר
המוצר הזה יקר לי נגיד ואנחנו יודעים מראש שהוא מתנגד ויכול להיות שהוא יתנגד ... אומרים לו: בא תקנה את
המוצר, או בא תעשה איזה פעולה לצורך העניין, בא לטייל, לך תעשה שיעורים, כל דבר ... שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר כי זה יקר לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר כי הוא לא בטוח שזה מתאים לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר כי
המוצר לא נח לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר כי הוא לא אוהב את הצבע, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר כי הוא רוצה מוצר שיש עליו מבצע, יכולות להיות הרבה סיבות. אנחנו צריכים ... יחשוב שהוא לא רצה לקנות את
המוצר בגלל הסיבה הזאת ואיזה דברים אנחנו לא רוצים שהוא יחשוב שבגללם הוא לא רוצה לקנות את
המוצר. לדוגמה: נגיד מוצר שעולה 1000 שקל והוא הולך להגיד ואנחנו חוששים שהוא ... שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר הזה כי הוא לא אוהב את הצבע שלו. למה? יכול להיות שהסיבה האמתית שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר זה כי זה יקר לו, אבל עדיף לנו שיחשוב שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר, לא בגלל שזה יקר לו, בגלל שהוא לא אוהב את הצבע, למה? כי אז זה מאפשר ... שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר כי אין על זה מבצע, אבל יש מוצר אחר במבצע, הוא גם עולה 1000 שקל, אבל זה ... אנחנו אומרים לו יש פה את
המוצר הזה, זה עולה לך 1000 שקלים, תגיד לי אם זה מתאים לך, אה אם אתה נגיד ... אליך ואמרה לך לא לקנות את
המוצר הזה, זה כאילו סיבה מאוד טובה, כאילו גם אם עדיף שהוא יחשוב שזאת הסיבה, ... אליו אבל מצד שני גם על
המוצר הזה הוא יחשוב שסבתא שלו לא התגלתה אליו ואז בעצם הוא יצליח למצוא את ... הוא לא רוצה לקנות את
המוצר ואז ממילא זה יהיה נכון גם למוצר הבא. ולכן, בעצם, אז אומרים לו, צריך ... יכול להיות שהוא לא יקנה את
המוצר לא בגלל שזה לא נראה לו הצבע, יכול להיות שהוא לא יקנה את
המוצר בגלל המחיר. אנחנו נגיד לו אבל תראה, אם הצבע מאוד חשוב לך אז אני יכול ... לנו לא, זה לא מתאים לי
המוצר הזה, תראה לי מוצר אחר אבל בראש שלו, שתלנו מחשבה שהסיבה שהוא לא רצה את
המוצר זה לא בגלל שהוא, יקר לו, זה בגלל שהוא לא אוהב את הצבע, ואז ממילא אפשר ... לא, אני לא רוצה לקנות את
המוצר הזה, אז אנחנו נמציא סיבה, אז נגיד לו: טוב תראה, אם אתה לא רוצה לקנות את
המוצר הזה כי הצבע לא מתאים לך אז, בא נראה לך מוצר אחר מה הבעיה בלהעלות את ...