... הגיונית בעיניך, עדיין היא אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד. וכאשר אתה מנסה לדוגמה לגרום ללקוח לקנות את
המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את
המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את
המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את
המוצר שלך. וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה ... כולה. כי בעולם היחסי שלנו, מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת
המוצר שלך. ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את
המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות את
המוצר שלך, ואז האדם יראה כל הזמן, את נקודת ... לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחויבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח לקנות את
המוצר שלך. והשאלה היא, איך הופכים את האפשרי ... כיצד אפשר להפוך דבר שהוא אפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לגרום ללקוח שלך לחשוב שרק אתה צודק, ושהוא רק חייב לרכוש את
המוצר שלך, ושאין שום אפשרות בעולם, שהוא לא ירכוש את
המוצר שלך. ואסביר, איך אפשר לשכנע מישהו, שאתה ... כאשר מנסים להפוך דבר ללגיטימי, אז צריך להתחיל לדבר עליו בצורה יחסית, שגם הוא נכון, ושקיימת האפשרות לכך שהלקוח יקנה את
המוצר. ולא תמיד כדאי להתחיל לדבר בצורה מוחלטת, ...