אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זיהוי הצרכים של הלקוח ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, זיהוי הצרכים של הלקוח, להתראיין לטלוויזיה, שינוי הרגלים nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, nlp בחורות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP הגדרה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, מדריך ל nlp, לשכנע בנות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, ייעוץ תקשורתי, להתמודד עם התנגדויות מכירות, NLP קשב וריכוז, מהו nlp, סודות השיווק, סודות התת מודע, איך לשכנע את הילד, לשכנע בחורה להתאהב בך, ייעוץ לפוליטיקאים, אומנות הסוגסטיה, התמודדות עם התנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, מסרים תת הכרתיים, איך לשכנע את האשה, NLP שכנוע, nlp למתחילים, להצליח למכור, ייעוץ לאנשי מכירות, nlp למתקדמים, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, הדרכת אנשי מכירות, ייעוץ אישי, NLP פוביה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: זיהוי הצרכים של הלקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, זיהוי הצרכים של הלקוח, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר מתי לחשוף את המחיר ללקוח? למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... איך למכור את המוצר הכי יקר? סוגים של שאלות של לקוחות ניהול משא ומתן על מחיר לגרום ללקוח להחליט לקנות איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח לשתול מחשבות בת מודע שיווק לשוק חדש לשאול את הלקוח מה הוא רוצה לספק ערך ללקוח שיווק לטווח הקצר הזדהות מלאה לשכנע את הפקיד מומחה במכירות לשכנע מישהו להיקשר למשהו איך לגרום למישהו לקנות ממך? כמה לנסות לשכנע לקוח? לשכנע עובד בעבודה נולדת איש מכירות פסיכולוגיה מול nlp להציע ללקוח מספר הצעות לקוחות קיימים למכור את המוצר הכי יקר שיש קורס מכירות ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע מניפולציות במכירות למכור מוצר לא מוגמר השקעה במכירות שאלות הסינון של הלקוח למה לשאול את הלקוח שאלות? בעד ונגד nlp התנגדויות לקוח מה הלקוח רוצה? לשכנע מישהו להצביע לשכנע אישה לגרום למישהו לשתף מאפיינים טכניים של מוצר איך לדבר עם לקוח? לשכנע פקידים לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית מהי התנגדות הלקוחות? תיעוד המידע של מחלקת המכירות איך למכור את עצמך ללקוח? לגרום למישהו לקנא לגרום למישהו לומר לך את האמת איך לשכנע פקידים? השפעה גלויה התת מודע שלך לשכנע מישהו להירגע לזהות את סוג הלקוח המוצר שלך יקר לבנות תהליך שיווק האם המוצר מתאים ללקוח? להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? לתת ללקוח איך לשכנע את הלקוח? לגרום למישהו לשנוא את עצמו מומחה מכירות איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? להתקבל למנהל מכירות שאלות נפוצות של לקוחות שיווק יוצר ביקוש שאלות ראיון עבודה מכירות מניפולציות של מחזירים בתשובה מה כדאי להסביר ללקוח? סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה משבר אמון אחרי בגידה לקוח לחץ על לקוח להתגונן משכנוע לא רוצה מוצר להתייחס ללקוח כמו לחבר ממי לא ללמוד nlp? למה הלקוח שונא אותך? הגדלת לקוחות מי מתאים לעבוד במכירות? מה הלקוח מקבל מהמוצר? לצמצם את סל המוצרים למכור את שיחת המכירה איך להחזיר אמון? לטפל בהתנגדות של הלקוח לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה איך למכור מחיר יקר? להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות באיזה מוצר להתמקד? כתיבה שיווקית חרדה של איש מכירות חשדנות של לקוח להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות תת מודע והצלחה להתמודד עם קושי למכור לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... לקוחות ממליצים עליך מניפולציות טובות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, לקוחות, שינוי עמדות בנושאי זיהוי הצרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6582 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 04:52:47 - wesi28