אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יצירת הזדהות עם לקוח ✔NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, יצירת הזדהות עם לקוח, אסטרטגיות משא ומתן, שיפור מכירות, לשכנע בנים, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמך, איך לשכנע אישה, nlp טריקים, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, השפעה על התת מודע, להגדיל את המכירות, nlp השפעה על אחרים, התמודדות עם התנגדויות קניה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, מומחה במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לימוד nlp, לשכנע בעל, להתמודד עם התנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את בעלי, NLP וסוגסטיה, קורס nlp, nlp הפרעות אכילה, דיאטת nlp, סודות ה nlp, טכניקות משא ומתן, התמודדות עם התנגדויות במכירות, nlp מטפל, איך לכתוב טקסט, איך למכור, מה זה nlp, איך לשכנע לקוחות, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
איך משפיעות המילים "בטח, איזה שאלה" על חוויית הלקוח?

המשפט "בטח, איזה שאלה?" נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את המשמעות וההשפעות של שימוש בביטוי זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח.

הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה לו "בטח, איזה שאלה?" על פניו התשובה נשמעת חיובית לחלוטין, אבל כשאליעד מנתח אותה, מתברר שהיא טעונה במשמעויות נוספות הגורמות לתחושות שליליות ללקוח.

מדוע המשפט "בטח, איזה שאלה" בעייתי בתקשורת עם לקוחות?

אליעד מסביר שהביטוי מורכב משתי חלקים שכל אחד מהם יוצר השפעה אחרת:
  • המילה "בטח" - מעידה על הסכמה מוחלטת ומידית. זו מילה שמשדרת ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת.
  • הביטוי "איזה שאלה?" - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של השאלה שנשאלה. הוא לא רק מאשר שאפשר להוסיף ביצה, אלא גם מייצר תחושה שהשאלה עצמה מיותרת או טיפשית.
כשמצרפים את שני הביטויים יחד ("בטח, איזה שאלה?") נוצר מצב שבו מצד אחד נאמרה תשובה חיובית, אך מצד שני הלקוח נשאר בתחושה של חוסר ביטחון, חוסר נעימות, או אף אשמה על עצם השאלה.

כיצד משפיעות תשובות כאלה על האינטראקציה עם הלקוח בטווח הארוך?

אליעד מפרט שמבחינה פסיכולוגית, תשובה כזו עלולה לפגוע בחוויית הלקוח וליצור אפקט שלילי לטווח ארוך. הלקוח עלול:
  • להרגיש שלא בנוח לשאול שאלות נוספות בעתיד.
  • לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק.
  • להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה.
  • להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים.
אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין טכני של החלפת אינפורמציה אלא גם העברת חוויה רגשית ופסיכולוגית משמעותית.

איך אפשר לשפר את התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות?

לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של נוחות, ביטחון, והבנה.

לדוגמה, אם לקוח שואל: "אפשר להוסיף ביצה?" - עדיף לענות בצורה פשוטה, חיובית וברורה, כמו: "בוודאי, אין שום בעיה, " או "כן, בהחלט אפשר". תשובות כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות.

באילו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: יצירת הזדהות עם לקוח, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, יצירת הזדהות עם לקוח, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מניפולציות בפרסום שאלה פתוחה של לקוח יצירת אמון זיהוי טריקים לשכנוע צוות מכירות טלפוני להתכונן לפגישת מכירות לשכנע אותו לחשוב ערך אובייקטיבי של מוצר לשכנע ילדים לעשות משימות בבית איך לרכוש את אמון הלקוח? שכנוע להצליח במכירות לידים של לקוחות לקנות מוצר גיוס לקוחות אמפתיה ושכנוע להצליח כאיש מכירות לעודד עובדים למכור להתגונן משכנוע שיטת שכנוע איך למכור משהו? מוצר בהתנגדות להתעקש עם לקוח חשיבות המבנה של מסע הלקוח להביא תועלת ללקוח לסחוט לקוחות ממי ללמוד מכירות? איך לשכנע אנשים לחשוב? לקוח מאוכזב לתת ללקוח לקוח רוצה רק להתכתב האם להתעקש עם הלקוח? לנצח במשא ומתן מוצר לכל כיס מנטור למכירות איך להציג ללקוח את המחיר? חוויית לקוח לתאם פגישה פיזית עם הלקוח לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר לדבר בשפה של הלקוח טכניקות שכנוע בפרסומות ללמוד על שתילת מחשבות ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט להגדיל מכירות של מוצר למכור מוצר גרוע לעזור למכור לכדורגל להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט השפעה סמויה על המודעות של הלקוח מוצר גרוע לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח לשכנע אישה להיזכר מניפולציות של מנטורים לכסף לשכנע במשהו אמיתי לשכנע מישהו לא להציק למלא את הרצון של הלקוח איך להעלות מחיר ללקוחות? חשיפה ללקוחות לכתוב מסרים שיווקיים תורת המשא ומתן לתת ללקוח מחיר כמה לקוחות יש לך? לגרום למישהו להקשיב לביקורת להשתפר במכירות להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח למה הלקוח מפחד להחליט? יכול לשכנע בכל דבר טעויות בהעברת מסרים שיווקים המוצר השני התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל שיווק אורגני לשכנע אקס לשכנע את האקסית מוצר בהרבה עטיפות לשכנע שוטר חומרי שיווק כתובים לשכנע אנשים להאמין לך להתמודד עם לקוחות קשים לגרום למישהו לרצות דווקא אותך איך ללמוד לשכנע? המוח משתכנע למכור ללקוח בכל מחיר לבנות שיטה למכירות מה הלקוח שלך רוצה? ליצור אווירת אמון מסרים בפרסומות בטלביזיה לקוח לא מאמין לאיש המכירות חבר של הלקוח לגרום למישהו להבין דברים לשכנע מישהו להאמין ברעיון להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה מניפולציות של מוכרים להקטין את עלויות השיווק איך לא לאבד את האמון של הלקוח? ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות לשכנע מישהו לא לנסות שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה מה זה מסע לקוח? לקבל את ההצעה של הלקוח תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים טיפול בלקוח מתלונן עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, אימון עיסקי, מאמן עיסקי בתחום יצירת הזדהות עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6250 שניות - עכשיו 13_12_2025 השעה 01:13:05 - wesi28