אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כמה להיות כנה עם הלקוח?, התמודדות עם התנגדות לקוח, איך לשכנע את האשה, לשכנע לקוח, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, מסרים תת הכרתיים, לשכנע את עצמי ללמוד, איך לשכנע גבר לחזור, nlp מטפל, פסיכולוגיה הפוכה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, סודות המכירה, nlp בחורות, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, nlp techniques, איך לשכנע את המפקד, איך לשכנע את חברה שלי, nlp לימוד בחינם, מיומנויות מכירה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP עקרונות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, nlp ביטחון עצמי, לימודי רטוריקה, NLP שפע, לשכנע לקנות, NLP פירוש, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, ייעוץ מנהלים, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדויות לקוח, כיצד לשכנע אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע את החברה, איך לשכנע את הבוס, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחהאם להיות כנההאם להיות כנה עם הלקוחלהיות כנה עם לקוחלקוחותאיך למכור מוצר יקר ללקוחהלקוח מתנגד למחיריקר ללקוחלקוח אומר יקר לילקוח אומר שהמוצר יקרלקוח מתנגד למחיראיך לגרום ללקוח שלךאיך לשכנע את הלקוחאיך לשכנע לקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותלשכנע לקוח שלךאיך לגרום ללקוחלמה לגרום ללקוחהתנגדויות לקוחהתנגדויות של לקוחהתנגדות לקוחהתנגדות של לקוחאיך למכור ללקוחאיך למכור ללקוחותמתי למכור ללקוחהלקוח אומראיך לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיתור צרכי הלקוחאיתור צרכי לקוחאיתור צרכים עם לקוחאיתור צרכים של הלקוחאיתור צרכים של לקוחכמה לאתר את צרכי הלקוחלאתר את הצרכים של הלקוחלמה לאתר את צרכי הלקוחצורך של לקוחצרכי הלקוחצרכי לקוחצרכים של לקוחלקוח מתענייןלקוח פוטנציאלילקוחות מתענייניםלקוחות פוטנציאליםמול לקוחמול לקוחותלהיות כנההלקוח רוצהאיך לגרום ללקוח לקנותאיך לגרום ללקוח שלך לקנותאיך לשכנע את הלקוח לקנותאיך לשכנע לקוח לקנותאיך לשכנע לקוח לרכוש🔍הצג עוד...
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
... את האמת בצורה גלויה וללא חשש, ועדיין לשכנע את הלקוח לבצע רכישה מתוך הבנה מלאה של היתרונות והחסרונות. האם להיות כנה עם הלקוח? האם לדייק בדיבור עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? שיטות מכירה אפקטיביות למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות? ... אפקטיביות בניית אמון עם לקוחות כיצד לשכנע לקוחות לרכוש שיווק ומכירות מבוססי אמינות איך לשפר את יכולות המכירה האם להיות כנה עם הלקוח? האם לומר ללקוח רק את האמת? האם להיצמד לאמת בתהליך מכירה? האם לדייק בדיבור עם לקוח? כמה להיות כנה עם הלקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לגרום ללקוח להאמין ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
...לא לצאת טיפש, הוא מרגיש מחויב להסכים עם המסקנה המתבקשת, גם בגלל שהוא עצמו קודם לכן, הזדהה עם הסיבות שמובילות לאותה המסקנה. וזה כמובן, גם אם הסיבות עצמן הן לא מספיק מחויבות, אלא הן רק סיבות אפשריות בלבד. אבל בגלל שהאדם עצמו הזדהה איתן, אז האדם עצמו לא נעים לו להודות שהוא טעה, ושהוא סתם חשב שהסיבה נכונה. ואז הוא כמו טיפש ממשיך לעשות טעות נוספת, וממשיך אל התוצאה הרצויה, למרות שהסיבות עצמן, הן לא בהכרח סיבות מחויבות. ורק ההזדהות העצמית של האדם עם אותן סיבות, גורמת לאדם ללכת אחרי המסקנה שמתבקשת מהן,...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
...יכול להיות שהקווים עשו את זה בצורה כזאת. ש: לא התכוונתי לאלה. אליעד: כן אם הייתי שואל אותך למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה היית אומר? ש: אני לא יודע אחרי שאמרת לי כבר אני משוחד. אליעד: בסדר אבל תנסה לראות את זה עכשיו, עכשיו תראה שיש סיבה. ש: זה נראה כשיש שברים זה קרח וקרח אחד מהסימנים זה שברים. אליעד: כן כאילו כמו קרח כזה כמו נגיד קוביות, כן כמו קרח נשבר או מנופץ או משהו כזה. לפעמים האותיות יוצרות לך סוג של תחושה, תראה המסר מועבר...
שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
...בכלל לעבור לשאול את השאלות שקשורות לכאב של הלקוח. לדוגמה, בן אדם שרוכש בית, ושהכאב שלו שבגללו הוא רוצה לרכוש את הבית, הוא בגלל שהוא רוצה בית יותר גדול, הרי שלמרות שיהיה לו מאוד חשוב להבין את הגודל של הבית, בהתאם לצרכים שלו, הרי שיש גם שאלות סינון שהוא ישאל ויברר לגבי הבית. לדוגמה, המיקום של הבית, המחיר של הבית וכיוב. לדוגמה הלקוח ישאל, היכן הבית? מה המחיר של הבית? שלצורך העניין אלו שאלות סינון, שאינן קשורות לכאב של הלקוח, שבגללן הוא רוצה לרכוש את הבית. אבל הן בהחלט שאלות שבאמצעותן הלקוח מסנן אותנו...
טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק?
...לכל התנגדות אפשרית של הלקוח. תשובה כל כך טובה, שמסבירה ללקוח, למה עליו לקנות את המוצר הזה, דווקא בגלל הסיבה שבגללה הלקוח חושב שהוא לא אמור לקנות את המוצר, וכמו שהסברתי את זה במקום אחר. יחד עם זאת, יש לציין ולהסביר, כי לא משנה כמה אתה כאיש מכירות, חושב שאתה חכם / צודק / יודע מה טוב ללקוח / מבין את הלקוח יותר טוב ממנו וכולי. ולא משנה כמה את חושב שהלקוח לא תמיד צודק, כי הלקוח באמת לא תמיד צודק, אעפכ עליך לדעת, כי גם אם אתה צודק, וגם אם הלקוח טועה. וגם אם הלקוח טיפש גמור ואתה חכם מוחלט, ואתה יודע בדיוק...
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
...הוא קודם כל שמע את הפעולה הרצויה באופן חיובי ורק לאחר מכן את ההתנגדות שלו, ואז שוב את ההנחיה. בצורה זו יש יותר סיכוי שנצליח להשפיע עליו מבלי ליצור אצלו התנגדות נוספת. איך לשתול מחשבות כדי לטפל בהתנגדויות מראש? טכניקה נוספת שאליעד מציג היא שתילת סיבות לא נכונות. אם אנחנו יודעים שאדם יתנגד לפעולה מסוימת, אפשר להציג מראש סיבה לא נכונה או מגוחכת להתנגדות שלו. כאשר האדם ישאל את עצמו למה הוא לא רוצה לבצע את הפעולה, הוא יעלה בראשו את הסיבה השגויה שאמרנו לו - וידחה אותה בעצמו. לדוגמה, אם הילד לא רוצה לעשות...
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
...יוצאות ללידים קרים. דהיינו, לאנשים שבעבר הרחוק השאירו הודעה, אנשים שאולי הם בכלל לא זוכרים שהם שלחו הודעה, אנשים שאולי הם כבר לא מתעניינים במוצר. שבפרט אז, כדאי להתחיל את השיחה, באני פונה אליך בנוגע לרכישת X במקום לבלבל את המוח ללקוח, על זה שפעם הוא השאיר הודעה וכולי. לסיכום: במקום לדבר עם הלקוח על שהוא השאיר פרטים ולנסות למכור לו את השיחה, במקום זה להתחיל למכור את המוצר עצמו ודרך זה למכור ללקוח את השיחה. כדאי לך לדבר איתי, כי אתה אולי מתעניין במוצר ולא כדאי לך לדבר איתי, כי השארת פרטים. ואיך ומה...
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
...לא מתכנן לסיים את העבודה והוא מתכנן לברוח באמצע העבודה. ואולי הוא מבקש מחיר זול, כי הוא מתכנן בהמשך לבקש ממך עוד כסף עבור דברים שהוא לא צפה מראש. ואולי זה שהוא מציע לך בהרבה יותר זול, זה כי אין לו ביקוש, כי הוא מאוד גרוע וכולי. בקיצור, זה שמישהו מציע לך את אותה העבודה בהרבה יותר זול, אולי בכלל זה סימנים רעים וכולי. ויש כמובן את העניין הבסיסי ביותר של איך לענות למישהו שאומר לך שאצל המתחרים שלך זה יותר זול, באמצעות זה שאתה מנסה להסביר לו על ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך. כי מצד האמת כמעט אף פעם...
חינוך ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים, בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים
חינוך ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים, בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים
...למשל, ההורה טוען שאין לילדה חברים כי היא לא יוצאת מהבית. אך אליעד מבהיר שהעובדה היחידה היא שההורה לא רואה אותה יוצאת מהבית, והפירוש שהילדה בודדה או שאין לה חברים הוא רק מחשבה או פרשנות של ההורה. כמו כן, אליעד מציע שההורה יעשה חסד עם עצמו ויגיד בצורה מדויקת: ההתנהגות של הילדה מתפרשת לי כבעייתית, במקום לומר שהיא בעייתית בצורה מוחלטת. מה לעשות כשהילדה לא מבקשת עזרה? אם הילדה לא מבקשת עזרה, אליעד אומר שהדרך היחידה היא פשוט לא לעזור. ואם הילדה מבקשת ואז מתנגדת שוב, יש להבהיר לה בצורה ברורה: את רוצה או...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
...השאלות האלו, הלקוח מתחיל להאמין שאתה באמת מנסה להבין לעומק את הצרכים שלו, ולכן המוצר שתציע לו אחר כך יתאים לו בצורה מושלמת. אך אליעד מסביר שזה לא תמיד באמת נכון. כלומר, גם אם תשאל את הלקוח בדיוק רב מה הוא מחפש ומה הוא צריך, זה לא בהכרח אומר שבסופו של דבר המוצר שתציע לו באמת יתאים לצרכיו. יכול להיות מצב שבו, לאחר שאיתרת בדיוק את מה שהלקוח צריך, תציע לו מוצר או שירות שלא בהכרח עונה על הצרכים האמיתיים שלו, אבל עצם השאלות ששאלת אותו יגרמו לו לחשוב שהמוצר שלך אכן מתאים לו. הסיבה לכך שזה עובד, לפי ההסבר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כמה להיות כנה עם הלקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: כמה להיות כנה עם הלקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, כמה להיות כנה עם הלקוח?, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, תורת המשחקים, שיפור מכירות בנושאי כמה להיות כנה עם הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 30_08_2025 השעה 23:16:16 - wesi28