אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לאתר את צרכי הלקוח ✔מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לאתר את צרכי הלקוח, איך לגרום לגבר, שכנוע ושינוי עמדות, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, איך לגרום למישהו, איך למכור יותר טוב, הזדהות רגשית, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, איך לשכנע לקוחות לקנות, nlp בחינם, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע אנשים, איך לשכנע את בן הזוג, סדנת מכירות, טיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע בעל לעוד ילד, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, nlp להצלחה במכירות, לשכנע לקוחות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התנגדות מכירה, לשכנע בטיעון, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפים לשכנע, שיטת nlp, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, עבודה ב nlp, לימוד דמיון מודרך, nlp לימוד בחינם, איך לשכנע את חברה שלי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי הוא רוצה רכב בלי תקלות, כי הרכב הישן שלו, עושה לו הרבה תקלות. במילים אחרות, הכאב של הלקוח, הוא בעצם הסיבה של הלקוח שבגללה הוא מתעניין ושוקל לרכוש את המוצר שלך.

אז אם אתה רוצה למכור ללקוח מוצר כלשהו, האם הגיוני שתדבר איתו על הכאב שלו ועל הצרכים של הלקוח שלך או על סיפורים אחרים כלשהם? תשובה: לכאורה נראה שהגיוני שתדבר עם הלקוח על הכאב שלו ועל הצורך שלו ועל הסיבה המרכזית שבגללה הוא רוצה לרכוש את המוצר שלך.

לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב, ונניח שאתה שונה מהמתחרים שלך ב 5 דברים שונים. ואתה יודע שהלקוח שלך רוצה לרכוש רכב חדש, בגלל שהוא חושב שברכב חדש אין תקלות. האם הגיוני שתתמקד במשהו שלא קשור לכאב של הלקוח, או שהגיוני שתדבר עם הלקוח, על זה שהרכב חדש ללא תקלות וכיו"ב?

אז התשובה הנכונה היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא הכאב של הלקוח, אבל שרק אם תדבר עליו, רק אז הלקוח יסגור איתך עסקה. בגלל שאתה יכול גם ליצור כאב ללקוח שלא היה לו קודם ואתה יכול גם להכאיב ללקוח בכאב חדש, שדרכו הוא יסגור איתך עסקה.

ואני אתן דוגמה: נניח שהלקוח רוצה רכב חדש, בגלל הכאב שלו שהוא רוצה רכב בלי תקלות. אבל נניח שאתה יודע שאם הלקוח יחשוב רק על הכאב המקורי שלו ורק על השיקול של רכב שאין בו תקלות, הרי שבמקרה כזה הלקוח שלך לא ירכוש ממך את הרכב, אלא ירכוש רכב אחר מהמתחרים שלך, שבאופן יחסי הרכב שלהם יש לו פחות תקלות ויותר שנות אחריות וכיו"ב.

במקרה כזה לדוגמה, למרות שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא בגלל שהוא רוצה רכב חדש בלי תקלות, הרי שעדיף לך לנסות למצוא את היתרונות שלך על המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש שהלקוח אולי אפילו לא חשב עליו מראש.

דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר שירותי שיפוץ והלקוח שלך רוצה לשפץ את הבית. ונניח שאתה יודע שהכאב של הלקוח הוא, שהוא רוצה שהבית שלו יראה ממש טוב, וזאת הסיבה שהוא משפץ את הבית. אבל נניח שאתה מבין, שאם תנסה למכור את עצמך ללקוח, דרך הכאב שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך.

במקרה כזה לדוגמה, אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים שלך ולנסות לנתב את השיחה, לא רק לדבר על הכאב של הלקוח, אלא על יתרונות נוספים ייחודיים שיש לך. כדי להכאיב ללקוח בכאב חדש, במובן של ליצור ללקוח רצון חדש, שהוא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא מוצר אחר. כי הוא יעדיף דווקא את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך.

לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב שלו, אלא במשהו אחר שיותר הגיוני שדווקא בגללו הלקוח שלך ירצה לסגור עסקה דווקא איתך ולא עם המתחרים שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לאתר את צרכי הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לאתר את צרכי הלקוח, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוחות יבואו דווקא אלי להתמודד עם סירוב של לקוח למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? לשכנע מישהו לשכוח מישהו הצורך שלך כלקוח מניפולציות פסיכולוגיות למכור בלי חשק טעויות בתכנון יעדי מכירות לסרב למכור מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? לגרום למישהו לא להיפגע השקעה בשיווק לטווח רחוק למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? לדבר עם לקוח בצורה נכונה איך לנהל משא ומתן? טראומה ללקוח איך לתמחר מוצר? התאמה של מוצר משא ומתן על שכר עבודה לגרום למישהו לבקש עזרה לעצור לקוחות איך נקבע מחיר של מוצרים? איך ליצור סוגסטיה? איך לשכנע בחורה לשכב איתך? לפתח מוצר איך ללמד אנשי מכירות למכור? לגרום למישהו להפסיק לחזר אחריך לגרום למישהו לרצות פחות משהו חייב לעשות איתור צרכי הלקוח ניהול משא ומתן בשוק תחרותי תכנים למשפך שיווקי תלונות של לקוח צורך במוצר להרגיש טוב למכור לקוח מפחד לקבל החלטה תלונות של לקוחות בגוגל מה לעשות כשאין לקוחות? תחושת הזדהות אובדן אמון לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה לשכנע מישהו לסלוח לך לשכנע מישהו לומר לך את האמת סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? למה חשוב ללמוד מכירות? מחיר שונה ללקוחות חדשים תוכן קידום מכירות צורך של לקוח לקוח מאוכזב של המתחרים איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? איך להציג מחיר ללקוח? יכולת לשכנע אנשים איך למכור פגישה? לקנות או למכור איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... לקוחות רלוונטיים העלאת מחיר ללקוחות לגרום ללקוח להרגיש בנוח תהליך של הפצת חומרי שיווק למכור בשפה של הלקוח למכור מוצרים בחירת חברת שיווק שיווק למתחילים אסטרטגיות של משא ומתן לסגור עסקה עם הלקוח במקום להיות איש מכירות לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו אנשי מכירות אנושיים לעשות מבצע ללקוח לגרום למישהו להצביע לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה ביקורות של לקוחות להשיג לקוחות לגרום ללקוחות לאהוב אותך לקוחות שרוצים מחיר יקר אפשרויות גרועות ללקוח לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר קמפיין שיווקי למכור שירותי מכירה מניפולציות של יועצים עסקיים זיהוי שתילת מחשבות להתמודד עם התנגדות לקוח לשכנע אותו לחשוב לגרום למישהו לפתח חוש הומור למכור מחיר יקר בניית משפך שיווקי איך לבנות אמון עם לקוח? לשכנע ילד להירגע טעויות בניהול במשא ומתן לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך איך מנתחים משפך שיווקי? השכנוע של ביבי לגרום למישהו לרצות לחיות למכור לידים של לקוחות מוצר טעים לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה לעבור ראיון עבודה במכירות להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, לשכנע, מאמן אישי בתחום לאתר את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.5000 שניות - עכשיו 19_12_2025 השעה 14:42:42 - wesi28