אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לא להסתיר מידע מהלקוח, לשכנע הורה, nlp השפעה על אחרים, ללמוד איך לשכנע, לשכנע פירוש, nlp טריקים, NLP למטפלים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, הרצאות nlp, טיפול בהתנגדויות, לשכנע אנשים להגיד כן, סדנת nlp, מכירות ושכנוע, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע לקוח לקנות, אימון מכירות, לימוד nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, להשפיע, אומנות הסוגסטיה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, NLP ערכים, לשכנע בחורה לחזור אליך, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, לנסח טקסט משכנע, NLP הרצאות, NLP שיטת, השפעה על אנשים, לשכנע גבר להיות איתך, לשכנע את האקסית לחזור, לשכנע את הבוס, NLP לימודים, ייעוץ אישי, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחאיך להסתיראיך להסתיר מידעהאם להסתיר מידע מהלקוחלהסתירלקוחותאיך למכור מוצר יקר ללקוחלהסתיר מידעאיך להסתיר חסרונותלקוח אומר שהמוצר יקרהלקוח מתנגד למחיראיך להסתיר בגידהלקוח אומר יקר לילקוח מתנגד למחירלהסתיר מידע מהלקוחלהסתיר חיסרוןיקר ללקוחאיך לגרום ללקוח שלךלהסתיר ממך מידערוצה להסתיראיך לשכנע את הלקוחאיך להסתיר סודותאיך לשכנע לקוחותאיך לשכנע לקוחאיך להסתיר חסרונות של מוצרלגרום ללקוחותהאם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצראיך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידעלמה לגרום ללקוחלהסתיר מידע מבני זוגהתנגדויות של לקוחלהסתיר מידע מהמתחריםלהסתיר את היתרונות של המוצרהתנגדות של לקוחהתנגדויות לקוחלגרום למישהו לא להסתירהתנגדות לקוחלהסתיר את הטלפון הניידאיך למכור ללקוחותלהסתיר מידע בזוגיותלשכנע מישהו לא להסתירמתי למכור ללקוחלהסתיר מידע על בגידההלקוח אומרלאתר את הצרכים של הלקוחלמנוע ממישהו להסתירקושי להסתיר בגידהלמה לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיתור צרכים של הלקוחאיתור צרכים עם לקוחאיתור צרכים של לקוחאיתור צרכי הלקוחאיתור צרכי לקוח🔍הצג עוד...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
... דק וצורך להפעיל שיקול דעת, בין הרצון והצורך שלא לבצע עסקה בחוסר תום לב וכדי לבצע עסקה הוגנת וכדי לא להסתיר מידע מהלקוח, שמצד זה כן חובה וחשוב לוודא שהמוצר מתאים לצרכי הלקוח, לבין לא להיות צדיק יותר מהאפיפיור ולא לנסות להיות ...
הפצה רוחנית, הפצה רעיונית, הפצת האמת שלך, הפצת ספרים, להיות בטוח בעצמך, לתת צדקה, לקבל ולתת, המרדף אחרי הכסף, תאוות ממון, שיווק רוחני, הפרשת מעשרות, גמילות חסדים
הפצה רוחנית, הפצה רעיונית, הפצת האמת שלך, הפצת ספרים, להיות בטוח בעצמך, לתת צדקה, לקבל ולתת, המרדף אחרי הכסף, תאוות ממון, שיווק רוחני, הפרשת מעשרות, גמילות חסדים
...ספרים, להיות בטוח בעצמך, לתת צדקה, לקבל ולתת, המרדף אחרי הכסף, תאוות ממון, שיווק רוחני, הפרשת מעשרות, גמילות חסדים למה חשוב להפיץ את הרעיונות שלך לאחרים? אליעד כהן מסביר בהרצאה מדוע חשוב מאוד להפיץ את הרעיונות שלך לאחרים. לפי אליעד, אחד המחסומים המשמעותיים ביותר של אנשים הוא הפחד ממה יחשבו עליהם אחרים. לדוגמה, אם אדם מאמין מאוד ברעיון או במוצר כלשהו, אך מתבייש או חושש לספר עליו לאחרים, הדבר מעיד על כך שהוא לא בטוח לגמרי באותו רעיון או מוצר. אליעד ממחיש זאת על ידי כך שאם מישהו היה מציע לך כרטיסים...
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
...ואז אם הלקוח מאמין שמישהו אחר רכש את המוצר האחר, היותר יקר, זה נותן ללקוח שלנו כרגע, נקודת עוגן, שמעלה את שווי השוק של המוצר שכרגע זמין עבורו. לסיכום: כאשר מציעים ללקוח אפשרויות בחירה שונות, גם אם רוצים לכוון אותו לאפשרות ספציפית, באמצעות הצגת אפשרויות גרועות, צריכים לוודא שהאפשרויות הגרועות לא גרועות מידי וצריכים להבין איך הלקוח יתפוש את העניין של שאר האפשרויות האחרות. ואת כל הדברים האלו, אפשרי לדעת גם באמצעות העמקה בנושא של תמחור הגיוני או תמחור לא הגיוני וגם לגבי בנושא של לתת אפשרויות בחירה ללקוח...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
...מסורבלים שאינם רלוונטיים לעולם שלו. הלקוח מתעניין בעיקר בשאלה הבסיסית: מה יוצא לי מזה?. לכן, חשוב מאוד להסביר ללקוח כיצד המוצר או השירות יענה על הצרכים או על הרצונות האישיים שלו, ולא לסבך אותו עם מידע מיותר שלא תורם להבנה שלו. מה לעשות אם אינכם יודעים איך לדבר בשפת הלקוח? אם אתם מתקשים לדבר בשפה של הלקוח או לא בטוחים כיצד לעשות זאת, הדבר הטוב ביותר הוא ללמוד. אנשי מכירות צריכים להתאים את עצמם ללקוחותיהם, ולא לצפות שהלקוח יתאים את עצמו אליהם. ללמוד לדבר בשפת הלקוח מצריך להכיר לעומק את עולמו, להבין...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
...הנקודה המרכזית, והשימוש האופטימלי והחיובי בטכניקה הוא דווקא כאשר יש לך אמונה אמיתית באיכות המוצר או השירות שאתה מציע. סיכום והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי: כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד מציע: - עודדו אותם לשאול אתכם כמה שיותר שאלות. - הסבירו להם במדויק אילו שאלות כדאי להם לשאול אתכם ואת המתחרים שלכם. - הציגו ביטחון ואמינות על ידי כך שאתם לא חוששים להיבדק ולהיחשף לכל ביקורת. - צרו דינמיקה שבה הם מרגישים שאתם מנהלים ומובילים את השיחה, ומספקים להם ערך כבר בשלב הבדיקה הראשונית...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
...פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמה בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח. והיתרונות של צורת השפעה כזאת, שבה הלקוח באופן מודע מבין...
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 2
...איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 2 ועוד אוסיף, שמי שאינו טיפש, יראה שבכל הדוגמאות שמביאים מומחי הNLP כדי להראות איך ראפור עובד וכמה ראפור חשוב (לדוגמה טוני רובינס כאן https://youtu.be/lB1xPACFvd4), אלו תמיד יהיו מקרים פרטיים בלבד, שבאותה המידה ממש יכלו שלא לעבוד, בדיוק בגלל עשיית הראפור עצמו. הם לוקחים מקרה פרטי שבו האובייקט שרוצים לשכנע, רצה שתתנהג כמוהו, ומסיקים מכך על הכלל, שבגלל שהתנהגת כמוהו הוא השתכנע. וזה כמובן לא נכון. כי המשתכנע השתכנע, לא בגלל שהיית כמוהו, אלא שבמקרה...
השפעה על אנשים, לשנות התנהגות של בן אדם, שכנוע ובחירה חופשית, שכנוע ורצון חופשי, חופש הבחירה, להשפיע על רובוט
השפעה על אנשים, לשנות התנהגות של בן אדם, שכנוע ובחירה חופשית, שכנוע ורצון חופשי, חופש הבחירה, להשפיע על רובוט
...של בן אדם, אליעד כהן מסביר תחילה שיש להגדיר מהי התנהגות ומה המשמעות של לשנות התנהגות. הוא מדגים זאת באמצעות דוגמה של רובוט: ניתן לומר שלרובוט יש התנהגות, אך בפועל הוא מבצע פעולות בהתאם לתוכנה שלו. רובוט פועל לפי כללים ברורים שנקבעו מראש, ולמעשה אין לו בחירה חופשית. לכן ברור מאליו שניתן לשנות את ההתנהגות של הרובוט, כי פשוט אפשר לשנות את התכנות שלו. האם בן אדם ורובוט פועלים לפי אותם חוקים? אליעד מציין כי אם מניחים שלבן אדם אין בחירה חופשית, הרי שההתנהגות של האדם זהה במהותה לזו של הרובוט. במקרה כזה...
מניפולציות / שכנוע - מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? מה לעשות כדי שלא יעבדו עליך? מה לעשות כדי שלא ינצלו אותך? איך לגלות שקרנים? איך לזהות שקר?
...לא יגלה איפה שתלו לו את המחשבה כדי לגרום לו לחשוב כך או אחרת. ומניפולציה איכותית, היא כזו, שגם אם האדם יחשוף את השורשים ואפילו את השורשים של השורשים, דהיינו, גם אם האדם יעמיק המון לתוך עומק שורשי המחשבה שלו, עדיין הוא לא יראה איפה הוא רק מאמין שהמציאות היא כך, למרות שהיא לא כך. ולכן, המסר הוא שמי שרוצה להביא את עצמו למצב שלא יעבדו עליו ושלא ירמו אותו, לשם כך עליו להתרגל כל הזמן לחקור ולבדוק, את השורשים של המחשבות שלו, דהיינו, לשאול את עצמו, למה אני חושב כך או אחרת? והאם זו אכן האמת? ולהעמיק ולתחקר...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
...ללקוחות שאתה הכי זול? כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר אני הכי זול, הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות: ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול. ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית. ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לא להסתיר מידע מהלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לא להסתיר מידע מהלקוח, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לא להסתיר מידע מהלקוח, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
קמפיין מכירות איך למכור מוצר בלי מצב רוח? חומרי שיווק עקיף איזה סל מוצרים להחזיק? להטעות את הלקוח לשכנע מישהו לא למות כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? למכור פגישה פרונטאלית מכירות ללקוחות האם להשקיע בשיווק המוצר או בפיתוח המוצר? לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב לענות ללקוח תשובה שלילית איך לשתול מחשבה? לחשוף את התקציב של הלקוח איך לכתוב טקסט משכנע? איך להסביר את התמחור ללקוח? לקבוע מחיר של מוצר הסבר של איש מכירות בעל פה שכנוע מכירות תכנון הכנת חומר שיווק מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? לקוח מתעקש לקבל מחיר לא רוצה עוד לקוחות להמליץ ללקוח על המתחרים לדעת כמה כסף יש ללקוח לקוח לא מרוצה לגרום למישהו שיש לו בחירה איפה לומדים לשתול מחשבות? לגרום למישהו להתאהב לשכנע מישהו אחר מסרים תת הכרתיים בפרסומות מצגת ללקוח איך לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף? תמחור מוצרים התפקיד של המכירות האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? פגישת היכרות עם לקוחות אושר למכור המוצר הכי גרוע רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות לתת סיבה להנחה ללקוח התמודדות עם לקוחות בעייתיים הגדלת מכירות ביחס למוצר שיווק טוב שיווק למכירות לשפר יכולות שכנוע מי מתאים לעבוד במכירות? להתאים את המוצר ללקוח להציע ללקוח מספר הצעות מיתוג מוצרי יוקרה ליצור הרמוניה עם לקוח איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? מהות הרצון של הלקוח להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח nlp לימודים לשכנע שיש סיבה איך לאהוב לעבוד במכירות? לגרום לאיש מכירות המוצר יקר לי ניהול זמן של אנשי מכירות איך למכור מוצר? מחיר מוצר לשכנע שאתה מומחה תרגיל בראפור שיטות לנהל משא ומתן סוגים של פגישות מול לקוח לשכנע בחורה להתאהב למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? יתרונות של מוצר שתילת מחשבה שלילית לחשוף את ההתנגדות של הלקוח מוצר שיש לו הרבה ביקוש איך ליצור סוגסטיה? לשכנע כל אחד בכל דבר למכור ללקוח מוצר גרוע משא ומתן למנהלים בכירים ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך לשכנע בראיון שיווק בפייסבוק לגרום למישהו לענות לך אסטרטגיות שיווק מניפולציות והשפעה על אנשים הצגת מחיר ללקוח לשכנע עובדים איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? למה לקוח לא רוכש מוצר יקר? ביצועי קמפיין שיווקי מתי למכור את עצמך ללקוח? להניע עובדים למכור ביטחון עצמי למכור את עצמי מבצעים ללקוחות טריקים בשכנוע איזה חומרי שיווק ליצור? nlp לימוד איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? מי הלקוחות שלך? לפרסם מראש את המחיר ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, הדרכת מכירות, לקוחות בתחום לא להסתיר מידע מהלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 15_09_2025 השעה 02:46:40 - wesi28