אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לבחור את הלקוחות שלך ✔לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לבחור את הלקוחות שלך, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, סודות המכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע גבר להביא ילד, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מאמן עסקי, להתמודד עם התנגדויות מכירות, טיפול בהתנגדויות לקוח, מטפל nlp, לשכנע עובדים, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, אומנות הנאום, לימודי דמיון מודרך, טיפול בהתנגדות מכירות, שתילת מחשבה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, לשכנע את חברה שלי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיטות מכירה, איך לשכנע אנשים, להתראיין בתקשורת, לשכנע דוד, NLP התניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע בן אדם, NLP דוגמאות, לשכנע לקוחות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, nlp למתקדמים, טיפול בהתנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ורעים בעסק?

בעלי עסקים רבים נתקלים לעיתים במצבים שבהם יש להם לקוחות שהם פשוט לא רוצים לעבוד איתם. מדובר בלקוחות בעייתיים, לקוחות רעים, או כאלו שמקשים על העבודה, פוגעים באיכות החיים ובשביעות הרצון הכללית. אז איך נכון לפעול במצב כזה? האם צריך פשוט לפטר את הלקוחות הבעייתיים או שיש דרך אחרת להתמודד איתם?

אליעד כהן מסביר שהפתרון להתמודדות עם לקוחות רעים ובעייתיים הוא לא להיכנס איתם לעימותים או להילחם בהם, אלא לפעול בצורה הרבה יותר חכמה ופשוטה - להשתמש בשיווק ומכירות. המשמעות היא להתמקד בשיפור עצמי, שיפור העסק, והגדלת כמות הלקוחות הפוטנציאליים הפונים אל העסק שלך.

למה שיווק יעזור לך להתמודד עם לקוחות לא רצויים?

כאשר עסק נמצא במצב שבו יש לו מעט לקוחות, הוא לעיתים נאלץ להתפשר על סוגי הלקוחות שלו, אפילו אם מדובר בלקוחות לא נעימים או לקוחות שמערערים לו את החיים. אבל ברגע שאתה פועל בצורה נכונה ומגדיל את כמות הלקוחות החדשים שפונים אליך, אתה יוצר לעצמך אפשרויות בחירה. האפשרויות האלו מאפשרות לך לוותר על הלקוחות שפוגעים באיכות החיים והעסק שלך, וכך אתה בעצם יכול לבחור את הלקוחות שאתה רוצה לעבוד איתם. המטרה של כל עסק היא להגיע למצב שבו הוא בוחר את הלקוחות שלו ולא להפך.

כיצד לשפר את העסק ולהגדיל את אפשרויות הבחירה שלך בלקוחות?

אליעד כהן מפרט כמה דרכים מרכזיות שבעזרתן אפשר לשפר את העסק ולהגדיל את כמות הלקוחות החדשים:
  • שיפור השירות ללקוח

    - כאשר אתה מעניק שירות איכותי ומקצועי יותר, אתה מושך אליך לקוחות טובים ואיכותיים יותר שמעריכים את השירות הזה. לקוחות בעייתיים נוטים להימנע מעסקים שמספקים שירות ברמה גבוהה.
  • שיפור איכות המוצר או השירות שאתה מציע

    - כאשר אתה מפתח מוצר או שירות ברמה גבוהה, אתה פונה לקהל שמעריך איכות, מה שמקטין את הסיכוי להיתקל בלקוחות בעייתיים. לקוחות שמחפשים איכות מוכנים לשלם יותר, וכך אתה יכול ליצור קהל לקוחות יותר נעים ונוח לעבודה.
  • שיווק נכון ואפקטיבי

    - כאשר אתה משקיע בשיווק ומכירות, אתה מגיע לקהל לקוחות גדול יותר. ככל שכמות הפניות עולה, אתה נמצא במצב של יתרון, שבו אתה יכול להרשות לעצמך לבחור רק את הלקוחות שאתה באמת רוצה לעבוד איתם. זה מאפשר לך להימנע מלקוחות שגורמים לך נזק או חוסר שביעות רצון.
האם צריך לפטר לקוחות בעייתיים?

אליעד כהן לא ממליץ להתמקד בפיטורי לקוחות בצורה ישירה כאסטרטגיה העיקרית, כי זה לא פותר את הבעיה האמיתית. אם תמשיך לפטר לקוחות אבל לא תמשוך לקוחות חדשים, בסופו של דבר אתה עלול להישאר ללא לקוחות כלל. במקום זאת, חשוב להשקיע בשיפור העסק, בשיפור השירות, בשיפור המוצרים ובשיווק אפקטיבי. ברגע שאתה עושה את הדברים הללו נכון, אתה מגיע למצב שבו תוכל באופן טבעי לוותר על לקוחות שאתה לא מעוניין בהם ולבחור את הלקוחות שמתאימים לך בצורה טובה יותר.

איך להגיע למצב שבו אתה בוחר את הלקוחות ולא הם בוחרים בך?

המטרה האולטימטיבית של כל בעל עסק, בין אם הוא עצמאי או בעל חברה גדולה, היא להגיע למצב שהוא זה שבוחר את הלקוחות שלו, ולא להפך. הדרך להגיע למצב הזה היא להשקיע כל הזמן בשיפור ובהתפתחות של העסק, כדי להגדיל את ההיצע שלך ולמשוך יותר לקוחות. כאשר יש לך שפע של אפשרויות ולקוחות חדשים, אין סיבה שתקבל לקוח לא רצוי או בעייתי.

לסיכום, הדרך הטובה והיעילה ביותר להתמודד עם לקוחות רעים או בעייתיים היא לא לנסות להילחם בהם או להתפשר עליהם, אלא לשפר את עצמך, לשפר את העסק שלך, להשקיע בשיווק נכון ואפקטיבי, וכך להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים שפונים אליך. רק במצב כזה תוכל לבחור באמת עם מי אתה רוצה לעבוד וליצור עסק מוצלח, משגשג ונעים לניהול.
מה לעשות עם לקוחות רעים ובעייתיים?

בהנחה שיש לך לקוחות שאתה לא רוצה לעבוד איתם, לקוחות שמערערים לך את החיים וגורמים לך לחוסר שביעות רצון - מה עושים? הפתרון ללקוחות רעים ובעייתיים הוא פשוט: שיווק ומכירות.

איך שיווק יכול לעזור לך להתמודד עם לקוחות בעייתיים?

המשמעות של שיווק היא להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליך. ככל שיהיו לך יותר לקוחות פוטנציאליים, כך תוכל לבחור את הלקוחות שאתה באמת רוצה לעבוד איתם. בסופו של דבר, כל עסק צריך לשאוף להגיע לנקודה שבה הוא בוחר את לקוחותיו ולא להפך.

איך משפרים את העסק כדי למשוך לקוחות טובים?
  • שיפור השירות - ככל שתעניק שירות טוב יותר, כך תמשוך לקוחות איכותיים יותר.
  • שיפור המוצר - אם המוצר שלך טוב יותר, הלקוחות שיבואו יהיו כאלה שמעריכים איכות.
  • שיווק יעיל - ככל שתשווק את עצמך בצורה טובה יותר, תוכל להגיע לקהל יעד רחב יותר ולבחור עם מי לעבוד.
ברגע שתצליח להביא יותר לקוחות, תוכל לסנן ולבחור את אלה שמתאימים לך.

לסיכום

אם אתה לא רוצה לעבוד עם לקוחות מסוימים, הפתרון הוא לא להילחם בהם, אלא להשתפר, לשווק את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות. ככל שיגיעו יותר לקוחות פוטנציאליים, תהיה לך האפשרות לבחור את הלקוחות הנכונים עבורך.
2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ... אליך ומוכנים לשלם יותר רק כדי לעבוד איתך. לקוחות - מי צריך לרדוף אחרי מי? ניהול עסקים - איך לבחור את הלקוחות שלך? איך להצליח בעסקים ולגרום ללקוחות לרדוף אחריך? מהם הקריטריונים לסינון לקוחות בעסק מצליח? איך לשפר את המוצר או השירות ... הופך למבוקש והלקוחות הם אלה שמתאמצים לעבוד איתו. לקוחות - מי צריך לרדוף אחרי מי? ניהול עסקים - איך לבחור את הלקוחות שלך? איך להצליח בעסקים ולגרום ללקוחות לרדוף אחריך? מהם הקריטריונים לסינון לקוחות בעסק מצליח? איך לשפר את המוצר או השירות ...
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה ... יותר ואפילו ישאירו לך טיפ ויש לקוחות שיריבו איתך על כל שקל ויגידו לך יקר לי. והשאלה היא, איך לבחור את הלקוחות שלך שלך? איך לדעת מי קהל היעד שלך, שממנו תוכל להרוויח הכי הרבה כסף? והתשובה לכך היא, שאתה אמור לבחור את הלקוחות שלך, בהתאם למי שאתה מספק לו הכי הרבה ערך. ואני אסביר: צריך לעשות הפרדה בין השאלה, האם אתה יכול לספק ...
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות? בעלי ...
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... שתדע למכור את עצמך טוב יותר בשוק העבודה, כך תוכל לקבל הצעות ממקומות עבודה טובים יותר. זה יאפשר לך לבחור את הלקוחות שלך, כלומר, את הבוסים שלך, ולא להיתקע עם בוס בעייתי אחד שפוגע באיכות החיים שלך. האם חוסר היכולת שלך להחליף ... איכות המוצר והשירות שלו כדי למשוך לקוחות טובים יותר ולבחור עם מי לעבוד. ככל שאתה מקצועי יותר - תוכל לבחור את הלקוחות שלך. כך גם לגבי מקום העבודה שלך: אם יש לך בעיות עם הבוס, מה שאתה באמת צריך לעשות זה להיות ...
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... בדרכים שונות. כאשר במהות, הגיוני שכמה שיותר עסקים ירצו שאתה תמכור את המוצרים שלהם. בחירת הלקוחות שלך עליך לדעת לבחור את הלקוחות שלך, שמהם תוכל להרוויח כמה שיותר כסף. דהיינו, כמו בכל תחום אחר, אתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף, ממכירת המוצר ... צריך לדעת לשווק וגם למכור את שירותי המכירה שלך. שזה עוד תהליך בפני עצמו. אתה צריך לדעת גם איך לבחור את הלקוחות שלך, לדעת גם איך לנהל משא ומתן ולקבל יותר כסף על שירותי המכירה שלך ועוד. אבל בטוח נכון, שאפשרי לעשות ...
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
...למשל, אם עסקה מסוימת לא משתלמת במחיר המקורי, אפשר לחשוב איך לשנות את המחיר, את השירות או את תנאי התשלום כדי להפוך אותה לכדאית. האם ככל שיהיו יותר לקוחות כך יהיו פחות בעיות? אליעד מוסיף פרספקטיבה נוספת ומציין שככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תוכל להיות בררן יותר ולבחור את הלקוחות הטובים ביותר עבורך. אך גם במצב כזה, אסור להיות מהיר מדי בלסווג לקוח כבעייתי או עסקה כלא טובה. גם אם יהיו לך המון לקוחות טובים, עדיין היצירתיות והיכולת שלך להתמודד עם הבעייתיים יעניקו לך יתרון עצום. לסיכום, כשאתה נתקל בלקוח...
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
...אפשר לעשות כדי להרוויח כסף מעבר למכירה ישירה ללקוחות. הוא מבקש מבעלי עסקים לבדוק אם התפיסה שלהם מוגבלת רק למכירות. אם התשובה היא כן, יש כאן בעיה עמוקה בעסק, מכיוון שזה אומר שכל הרווח של העסק מוגבל אך ורק בכמות המכירות הנוכחית. מה עושים כדי להגדיל הכנסות גם כשיש לקוחות? אליעד מציע תרגיל מחשבתי חשוב: אם העסק שלך מצליח ויש לך לקוחות רבים, האם אתה יודע מה אתה יכול לעשות כדי להכפיל, לשלש, או אפילו להכפיל פי עשרה או מאה את ההכנסות? אם התשובה שלך היא אך ורק למכור יותר, סימן שהגישה שלך מוגבלת. לעומת זאת...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
...או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים. איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן? אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים...
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
...במיוחד, במקום לדחות אותו מיד, אפשר לחשוב בצורה יצירתית איך להפיק ממנו תועלת. לדוגמה, לקוח שמגיע לקנות רכב, ומבקש שיהיו לרכב נקודות בצבעים או דוגמאות מיוחדות על הרכב הלבן שלו - זו בקשה משונה, נכון, אבל גם הזדמנות גדולה לרווח. ניתן לתמחר עבורו את הבקשה המוזרה הזו במחיר כפול מהמחיר הרגיל. כך יש שתי אפשרויות: או שהלקוח יסכים, ואנחנו נרוויח מזה סכום כפול, או שהוא לא יסכים, ואז אנחנו פותרים את עצמנו מלקוח בעייתי שלא היה מספיק רציני מלכתחילה. הדוגמה הזו ממחישה שאפשר להפוך את הלקוח המשוגע להזדמנות עסקית...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לבחור את הלקוחות שלך, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לבחור את הלקוחות שלך, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו שיש לו בחירה מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? שיווק אורגני למכור את עצמך ביוקר משכנעים לקוחות לשכנע מישהו לא לחשוד בך אחריות על מוצר השכנוע של התת מודע עבודה כאיש מכירות הזמן הנכון לשכנע לשכנע בחורה טיפים למכירות באינטרנט אמון עם שותפים לגרום ללקוח להאמין במוצר כמה מוצרים? שיקולים בבחירת מנהל שיווק שקר לטובת הלקוח איך לשכנע את השופט? לשכנע מישהו להסכים איך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? להחליש את ההתנגדות של הלקוח לעבוד עם המון לקוחות לשפר יכולות שכנוע לגרום למישהו לשנוא אדם מניפולציות של יועצים איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך לקנות את האמון של הלקוח? שיווק באינטרנט הכנסת עיזים למשא ומתן להגן על עצמך משתילת מחשבות ראיון עבודה למשרת איש מכירות איך להפוך ליד ללקוח? איך לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח? לקוח מקבל הנחה מניפולציות בשתילת מחשבות לשכנע מישהו בתור חבר מנטור מכירות מתי להציג את עצמך ללקוח? nlp למתקדמים שווי שוק של מוצר לשכנע חולה נפש לקבל טיפול לקרוא ללקוח בשמו הפרטי לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה איך לגרום ללקוחות לחזור? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? לשקר את הלקוח מתי לחשוף ללקוח את המחיר? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה להיות איש מכירות תותח תהליך שיווקי מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? לתת ללקוח אפשרויות גרועות מוצרים פשוטים לקוח מתנגד לשכנע את הבוס איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? לקרוא מחשבות במשא ומתן במה תלוי טווח המחיר ללקוח? להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? לדבר עם הלקוח בשפה שלו בניית אמון לוגיקה של ניהול משא ומתן לשכנע ילד לסדר את החדר הזדהות עם הלקוח לגרום למישהו לפרש למכור את עצמך בראיון עבודה אימון למכירות להבין לקוח למה קשה לעבוד במכירות? אני לא מצליח למכור איך לשכנע מישהו לעשות משהו? לדעת מי הלקוח האידיאלי למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו? לא אוהב לעבוד במכירות לגרום למישהו לא לנסות אלטרנטיבות של לקוח שכנוע אובייקטיבי איך להתקבל למנהל מכירות? איך ליצור סוגסטיה? ניהול משא ומתן על המחיר למה לא לעשות מניפולציה? תורת המכירות הנחה משפיעה על הלקוח להביא לקוחות חדשים להיות תותח במכירות לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית לפתח קריירה כאיש מכירות השקעה בשיווק לטווח רחוק למה מוצר עולה מחיר מסוים? הלקוח הפוטנציאלי איך מתחילים למכור? למכור למישהו רעיון הגדלת מוצרים להתחבר עם לקוח איך לאהוב להתווכח עם לקוח? לשכנע מישהו לשכנע לעבוד נכון עם לקוחות שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, קואצ'ר, למכור בתחום לבחור את הלקוחות שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7813 שניות - עכשיו 06_10_2025 השעה 20:44:14 - wesi28