אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה לאתר את צרכי הלקוח? ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה לאתר את צרכי הלקוח?, לשכנע את האקס לחזור, NLP טיפולים, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך ליצור הזדהות, אימון עסקי, טכניקות משא ומתן, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע את החברה, איך לשכנע בחורות, לשכנע את החברים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP עובד, אסטרטגיות מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, ללמוד nlp באינטרנט, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מניפולציות, איך לשכנע את הילד, דמיון מודרך ו nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP דיכאון, טיפול בהתנגדות במכירה, NLP פחדים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, nlp תרגול, לשכנע בחורה לחזור אליך, NLP עוגן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה לאתר את צרכי הלקוח?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, למה לאתר את צרכי הלקוח?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להסתיר חסרונות של מוצר שלם עם המוצר לשכנע בחורה לשכב לשכנע מישהו לענות לך כן לא להזדהות עם הלקוח ארגון המידע של מחלקת המכירות צרכים של לקוח להשפיע על הרצון האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? לגרום למישהו לרגשות אשמה מוצר זול לשכנע מישהו להפסיק לאהוב אותך חשיבות האיכות עבור הלקוח טעויות בהעברת מסרים שיווקים משפך שיווקי צר הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר אנשי שיווק טובים איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? אין ללקוח כסף בעיות רגשיות של אנשי מכירות לשאול את הלקוח מה הוא רוצה לפטר לקוחות למכור עגבניות לשכנע מישהו להאמין לך סינרגיה עם לקוח שכנוע תת ההכרה לקוח שרק המחיר חשוב לו מבצעים ללקוחות לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? הוצאות שיווק למכור בצורה יעילה איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? מי מתאים לעבוד במכירות? יצירת חוסר אמון ללקוחות שהגיעו לעסק להגדיל סיכוי לשכנע להישחק במכירות מחיר ללקוח בתהליך מכירה להצליח במכירות להכיר את דרך החשיבה של הלקוח חוקי ההזדהות למה הלקוח עוזב את המתחרים? לגרום למישהו להסיר אחריות לגרום למישהו לא לשקר לך לגרום למישהו לומר לך את האמת לבנות אמון מחדש מתנגד למוצר ערך ללקוח נוסחה לשכנע לקוחות לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? מסרים שיווקיים לתת ללקוחות שירות איך ליצור חומרי שיווק? איך לעבוד במכירות? לשכנע מישהו להודות הפרת אמון להצליח בשכנוע עקיף למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני למכור בלי חשק אמפתיה כלפי לקוח איך זה לעבוד במכירות? איך לרצות למכור? קידום מכירות איך לשכנע ילדים? לגשת ללקוח המטרה של השיווק לשכנע גבר העלאת מחיר ללקוחות חדשים המוצר שלי ראוי ללמוד למכור יצירת חומרי שיווק להביע הזדהות למכור בלי לתת הנחה מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? משפך שיווקי גרוע לגרום למישהו לרצות דווקא אותך למה צריך שיווק? לשכנע בראיון מוצר סוג א שכנוע לא טוב איזה חומרי שיווק? לגרום למישהו להתרגל כמה הלקוח מבין את המוצר? לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו שיטות לשיווק מוצר לדוגמה משא ומתן על שכר עבודה הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת הצבת יעדים לאנשים מכירות להכניס עיזים למשא ומתן לשכנע ללמוד למכור כשאתה עצוב שכנוע בטקסט האם לפרסם את המחיר ללקוח? סודות ההשפעה של מנטורים לשכנע לקוחות לקנות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, מאמן אישי, תורת המשחקים בנושאי למה לאתר את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8438 שניות - עכשיו 25_12_2025 השעה 16:15:04 - wesi28