אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה לא לאתר את צרכי הלקוח? ✔איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה לא לאתר את צרכי הלקוח?, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, אומנות המכירה, NLP לעסקים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע את המורה, לימוד nlp, לשכנע בחורה לצאת איתי, טיפול בהתנגדות מכירות, מטפל nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיווק ומכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע בחורות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, אוטוסוגסטיה, התנגדויות מכירה, NLP פיקאפ, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות בראיון, איך לשכנע עובדים, דיבייט, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, nlp לימוד בחינם, איך לשכנע אשה להתחתן, טיפול בהתנגדות, לימודי nlp, לימודי רטוריקה, לשכנע את האשה, NLP לימוד עצמי, התנגדויות במכירה, יועץ אסטרטגי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp גישת, ייעוץ רטורי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
אז למה בעצם לאתר את צרכי הלקוח? למה חשוב לאתר את צרכי הלקוח?

כאשר איש המכירות רוצה לבצע תהליך של מכירה, עליו לאתר את צרכי הלקוח. דהיינו, על איש המכירות לאתר ולמצוא את הצרכים של הלקוח, שבאמצעותם איש המכירות יכול להגדיל את הסיכוי שלו לבצע מכירה מוצלחת.

ונתחיל באופן הפשוט ביותר. לקוח נכנס לחנות למוצרי חשמל. איש המכירות צריך לנסות להבין מה המוצר שאותו הלקוח צריך, כדי להפנות את הלקוח למוצר שהוא צריך. במילים אחרות, איתור צרכי הלקוח, משמש בראש ובראשונה כדי לעזור להתאים את המוצר אל הלקוח.

דהיינו, אם לאיש המכירות יש מגוון של מוצרים שאותם הוא יכול למכור ללקוח ולא רק מוצר אחד בלבד, הרי שכדי שנגדיל את הסיכוי לכך שתתבצע עסקה, עלינו לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, על הלקוח לחשוב שהוא רוצה את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה את המוצר, לשם כך עלינו להציע ללקוח את המוצר שיש יותר סיכוי שהוא ירצה את אותו המוצר. וזה אפשרי על ידי זה שמבינים את הצרכים של הלקוח, ואז אפשרי להתאים ללקוח את המוצר שלו.

דהיינו, אם יש לך כמה מוצרים שאותם אתה מוכר, הרי שעליך לאתר את צרכי הלקוח. בגלל שרק כך תוכל להתאים את המוצר שאותו אתה רוצה למכור אל הלקוח. אבל מה קורה אם יש לך רק מוצר אחד שאותו אתה מוכר ללקוח? מה קורה אם הלקוח מתעניין אך ורק במוצר ספציפי שאתה מוכר? מה קורה אם הלקוח לא מוכן לשמוע על שום מוצר אחר אלא אך ורק על מוצר ספציפי, למה גם במקרה כזה מאוד חשוב לאתר את צרכי הלקוח?

התשובה לכך היא, משום שבאמצעות איתור צרכי הלקוח, ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר הספציפי שעליו אנחנו מדברים. בגלל, שבמה תלוי אם הלקוח ירכוש את המוצר? זה תלוי בכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. וזה עצמו במה תלוי? זה תלוי בכך שהלקוח יחשוב שהמוצר הספציפי מתאים לצרכים שלו. וזה עצמו תלוי גם במידע שאותו איש המכירות יעביר ללקוח.

כי גם אם אנחנו רוצים למכור מוצר אחד ספציפי בלבד וגם אם...
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
  3. חלק 3
  4. חלק 4
חלק 1
...הלקוח צריך את המוצר הזה? האם באמת המוצר הזה ימלא ללקוח את הצורך שלו? זאת כמובן שאלה אחרת. אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב שיש לו צורך מסויים, והלקוח חושב שרכישת המוצר תמלא לו את הצורך שלו באופן יחסי והלקוח חושב שכדאי לו לרכוש את המוצר ולכן הלקוח רוכש את המוצר, למרות שאולי הצורך שלו שגוי ולא מוצדק. הצורך של הלקוח, יכול להיות לא מוצדק ושגוי, גם בכך שהוא בכלל לא צריך את המוצר מסיבות שונות וגם לדוגמה בגלל שאולי הצורך של הלקוח אמיתי, אבל המוצר הספציפי הזה בכלל לא ימלא ללקוח את הצורך שלו ואולי אפילו המוצר...
חלק 3
...איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3 ואיך לאתר את צרכי הלקוח? כאן זה חלק יותר מורכב. כי את צרכי הלקוח אפשרי לאתר במגוון רחב של צורות ודרכים. כאשר לכל דרך יש יתרונות וחסרונות וגם רמות קושי שונות. והדרך הפשוטה ביותר לאתר את צרכי הלקוח, היא כמובן לשאול את הלקוח באופן פשוט וישיר, מה אתה צריך? מה אתה מחפש? וכיוב. במילים אחרות, לאתר את צרכי הלקוח, באמצעות זה ששואלים את הלקוח בצורה ישירה ופשוטה, מה אתה צריך? לשיטה הזאת יש כמובן יתרון, בגלל שהיא פשוטה וברורה. אבל יש לה גם כל מיני חסרונות. חיסרון...
חלק 4
...הרי שגם כאן כמובן יש גבול וקו דק וצורך להפעיל שיקול דעת, בין הרצון והצורך שלא לבצע עסקה בחוסר תום לב וכדי לבצע עסקה הוגנת וכדי לא להסתיר מידע מהלקוח, שמצד זה כן חובה וחשוב לוודא שהמוצר מתאים לצרכי הלקוח, לבין לא להיות צדיק יותר מהאפיפיור ולא לנסות להיות צדיק בסדום ולא לנסות לוודא במאה אחוז שהמוצר במאה אחוז מתאים ללקוח. כי אז בוודאות שלא תתבצע שום עסקה. כי מצד האמת, שום עסקה לא באמת מתאימה במאה אחוז לשום לקוח. וכל אחד מציב לעצמו את הגבול, איזה פרט הוא לא רוצה להסתיר מהלקוח כדי לבצע עסקה הוגנת? אבל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה לא לאתר את צרכי הלקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא לאתר את צרכי הלקוח?, כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח שעושה צרות לקוח שלא מרוצה מהמתחרים התנגדויות במשא ומתן האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? לשכנע מישהו לחזור התחייבות ללקוח לתוצאה ניהול משא ומתן עם לקוחות מניפולציות של מנטורים לשכנע את האקס לשכנע מישהו לשנוא הגדלת מכירות לפטר לקוח תעריף של מוצר לרכוש אופי של איש מכירות הדרכה למנהלי אנשי מכירות מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? לשכנע את עצמי לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן שכנוע ורצון חופשי ללמוד לשתול מחשבות האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? חומרים שיווקיים להתייחס אל הבוס כלקוח למכור רעיון לגרום למישהו לחשוב עליך איזה חומרי שיווק? לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית למכור רק מוצרי יוקרה לתאם פגישה עם הלקוח תהליך איתור צרכי הלקוח העלאת מחיר ללקוחות קיימים לראות את הבוס כלקוח איש מכירות צריך לדעת לשקר איך לשכנע ילד לסדר? להרשות לעצמך לאבד לקוחות תחושה של זרות עם לקוח למה הלקוח לא סוגר עסקה? שיחה יוצאת עם לקוח למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו מוצר טוב להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים לקוחות מבושלים לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לשכנע מישהו להרגיש טיפש צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק שכנוע יחסי לגרום למישהו לאהוב למכור בטלפון איך להשפיע על אנשים? איזה יעדי מכירות להציב? ראיון עבודה לאנשי מכירות ניהול מכירות לפתח מוצר יצירת הסכמה עם לקוח nlp בעבודה להתמודד עם לקוחות קשים התנגדויות מכירות בטלפון לעבוד עם לקוח שעושה צרות איך לעבוד במכירות? שיקולי מכירה ללקוח תסריט שיחה עם לקוח מניפולציה עצמית מתי ליצור כאב ללקוח? אמון באמצעות השלמת מילים סוגים של צרכי הלקוח איך עובדים מבצעי מכירות? לשכנע מישהו להשתכנע ברעיון התנגדות בשיחת מכירות לגרום למישהו לאהוב סקס לשכנע מישהו לשנוא אותך מיתוג מוצרים זולים איך אנשים משתכנעים? לגרום למישהו לא לקחת אותך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך למכור לכל אחד למכור פטנט מניפולציות על אנשים לשפר את אנשי המכירות ליצור השפעה שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח לשכנע לקוח לחפש לקוחות למכור שירות שכנוע למנהלים למכור לידים של לקוחות מוצר יחודי למה לגרום ללקוח? תוכן שיווקי פרובוקטיבי להשפיע על אנשים לגרום למישהו לפטר את הלקוח החזר השקעה שיווקית מוצר מתאים הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר לגרום למישהו להודות בבגידה שאלות בתת מודע האם לגייס איש מכירות? לנהל אנשי מכירות מוצר מדף לגרום ללקוח לקנות אצלך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, השפעה, מומחה במכירות בנושאי למה לא לאתר את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.2344 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 07:41:10 - wesi28