אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה להכאיב ללקוח? ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה להכאיב ללקוח?, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, ניהול משא ומתן, להתראיין בתקשורת, nlp לימודי, איך לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפול בהתנגדויות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP הגדרה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע בחורה לצאת איתי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, יצירת עוגנים nlp, יכולת לשכנע, nlp עוגנים, nlp השפעה על אחרים, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP דימוי עצמי, nlp דוגמא, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירות, nlp להורדה, לשכנע למכור, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, שיטה לשכנוע ההמון, שינוי עמדות, NLP טכניקות, NLP הרזיה, לשכנע את המפקד, דרכים לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע את בן הזוג, NLP הרצאה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה להכאיב ללקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה להכאיב ללקוח?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לנתח משפך שיווקי איזו חברה עושה שיווק יותר טוב? ללקוח אין כסף לשתול ללקוח מחשבה שהוא יכול לבקש הנחה מודל תגמול לאנשי מכירות לקנות בזול למכור ביוקר מוצר שלא כדאי למכור אותו הכשרת אנשי מכירות למכור בכל מצב ליצור הסכמה עם לקוח ליצור ללקוח תחושת fomo הצגת טווח מחירים ללקוח לא ליצור תחושת זרות מהלקוח איך לא להשתכנע? למכור בפעם הראשונה השפעה שלילית איך לא לשכנע מהר מידי? למכור ביוקר לקוח שרוצה לקבל הנחה הדהוד של מסר שיווקי לרמוז ללקוח איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? מומחה לתת מודע התנגדות לקוח איך לענות ללקוח? איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? מומחים לשיווק באינטרנט שימוש בשם של הלקוח להסביר ללקוח למה המוצר יקר הדרכה לאנשי מכירות איך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות? לשכנע מישהו להיות מיני הטמעת מסרים בתת מודע ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים למכור את עצמך בזוגיות מנהל שיווק גרוע לשכנע אותה איך לא לתת הנחה ללקוח? לשכנע אקס לחזור לא להתעקש עם לקוח למכור מוצר ללקוח לשכנע את המוכר להיות כנה עם לקוח לגרום למישהו לא לשקר לך שיווק באופן כללי יצירת תוכן שיווקי פסיכולוגיה מול nlp לקוח לא רוצה לגרום למישהו לא לענות לגרום למישהו שיש סיבה מחשבות מניפולציות לקוח שמפר הסכמים לשכנע מישהו ליהנות לתת לבחור מנהל שיווק לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו למה הלקוח מעדיף להתכתב? מוצרים ברמה ירודה הוצאות השיווק והמכירה מתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? איך להציג ללקוח מוצר? לקוח שלא מבין את התמחור איך לטפל בהתנגדות לקוח? להימנע משתילת מחשבות סודות השכנוע וההשפעה של אובמה למה חשוב ללקוח? מניפולציות של בעלי מקצוע איך לבקש בצורה משכנעת? להציג ללקוח שירות לשכנע מישהו להתגעגע אליך לנסות לשכנע את הלקוח לגרום למישהו להגיב איך שאתה רוצה בעד ונגד nlp איך נכון להרגיש עם קושי למכור? לשכנע מישהו לאהוב אותך פחות לאבד את האמון של הלקוח מבצע מכירות הזדהות תמחור מוצר בטלפון למכור את עצמך התנגדויות מכירות שיווק מצוין לבחור יועץ שיווקי לעשות טוב ללקוח למה המוצר יקר ללקוח? לגרום למישהו לרצות לגור איתך מומחה שכנוע ביקורת של לקוחות על העסק שלך איך להתחבר ללקוח? להאמין במוצר צוות מכירות טלפוני פסיכולוגיה של מבצעי מכירות לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך למכור מוצר יקר ללקוח שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח ניהול מחלקת מכירות איך לגרום למישהו לתת? לומר ללקוח את האמת איך לא להזדהות? לשכנע תהליך שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, מומחה שיווק, רטוריקה בתחום למה להכאיב ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6074 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 08:37:35 - wesi28