אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? ✔הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר?, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ראיון בתקשורת, לשכנע שוטר, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות קניה, להתמודד עם התנגדות מכירות, סודות ההשפעה הסמויה, NLP הרצאה, לשכנע גבר להתחתן, חוקים בהשפעה ושכנוע, לשכנע את המורה, לשכנע גבר להיות איתך, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע את בן הזוג, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע ילד, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מומחה במכירות, nlp למומחים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, חוקים בשכנוע והשפעה, לשכנע את המנהל, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע בחור, התמודדות עם התנגדות מכירה, nlp לימוד בחינם, התמודדות עם התנגדויות קניה, איך לשכנע בוויכוח, טכניקת nlp, ייעוץ אישי למנהלים, NLP דיאטה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, nlp ביטחון עצמי, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
והפעם אסביר איך לכתוב הצעת מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מיני היבטים, אבל אם אתה רוצה לדעת איך לכתוב הצעת מחיר, קודם כל הדבר הראשון שאתה צריך לעשות, הוא לשאול את עצמך, מה המטרה שבגללה אתה כותב את הצעת המחיר ללקוח?

כי בעיקרון יש 2 סיבות מרכזיות אפשריות, למה כותבים הצעת מחיר ללקוח. וקודם כל צריכים להבין את הסיבה שבגללה כותבים את הצעת המחיר ללקוח, ומכאן לנסות להבין איך לכתוב הכי נכון את הצעת המחיר ללקוח, בהתאם לסיבה שבגללה כותבים לו את הצעת המחיר.

אז מהן 2 הסיבות המרכזיות שבגללן כותבים הצעת מחיר ללקוח?

1 - כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש. 2 - כדי לתעד את ההסכמות המסחריות ברמה ההסכמית, כדי למנוע אי הסכמות מסחריות בעתיד. 3 - גם וגם משתי הסיבות האלו ביחד.

ולהלן האפשרויות בצורה יותר מפורטת:

שיקולי מכירה ללקוח

אפשרות אחת היא, שאתה כותב הצעת מחיר ללקוח, ככלי מכירה. דהיינו, מטרת הצעת המחיר, היא להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש ממך. להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש את המוצר, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, דווקא במחיר הזה, בלי לבקש הנחה וכולי. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא בעיקרה מכירתית.

שיקולים מסחריים, שאינם מכירתיים

כמו כן, לפעמים כותבים את הצעת המחיר, לא כדי לגרום ללקוח לרכוש, אלא כדי לתעד ולפרט מה בדיוק הוא הולך לקבל ומה בדיוק הוא הולך לא לקבל, מה בדיוק יהיו תנאי התשלום, מה בדיוק יקרה כדי שהוא ישלם, מה יקרה אם הוא לא ישלם, מה בדיוק אתה מתחייב לו, ומה בדיוק הוא מתחייב לך, ומה יקרה אם לסבתא יהיו גלגלים ותפרוץ מלחמה, או מה יקרה אם יקרה אסון כלשהו, או מחדל כלשהו, או דבר כלשהו, שיכול לשבש את העסקה ביניכם. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא כדי שיהיה ברור לצדדים, מה ההסכמות המסחריות שהם הסכימו ביניהם.

שיקולים מכירתיים + מסחריים

כמובן שלפעמים הצעת המחיר יכולה גם לשמש ככלי שיווקי ומכירתי, וגם כדי לסגור את ההסכמות המסחריות שבין הצדדים.


אז ברגע שאתה רוצה לכתוב הצעת מחיר ללקוח, שאל את עצמך, מה המטרה שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר. האם במהותה המטרה היא לשכנע את הלקוח לסגור את העסקה ובעצם הצעת המחיר היא כלי יותר שיווקי מסחרי מכירתי, או שהצעת המחיר נכתבת כסוג של הסכם מסחרי, שבעצם הוא מהווה התחייבות חוזית של שני הצדדים אחד כלפי השני, על ההסכמות המסחריות שביניהם. או כמובן גם וגם. ובהתאם לזה, אפשרי לנסות להבין, איך נכון לך במקרה הספציפי שלך, לכתוב את הצעת המחיר שלך.

שאל את עצמך: האם הצעת המחיר הזאת, היא בעצם ההסכם המסחרי היחיד שלך מול הלקוח, או שאולי אחרי שהוא יקבל את הצעת המחיר, הוא יחתום על מסמך אחר, על הסכם מסחרי אחר, שבו יפורטו ההסכמות המסחריות בינך לבינו. במילים אחרות, האם ועד כמה הצעת המחיר הזאת, הולכת לשמש כהסכם מסחרי, הסכם של הזמנת שירותי עבודה כלשהם, הסכם על הזמנת סחורה כלשהי, או שמא אחרי קבלת הצעת המחיר, אתה הולך לחתום עם הלקוח על הסכם אחר, מפורט יותר וכולי.


במידה והצעת המחיר היא יותר סוג של מסמך שיווקי מכירתי, במקרה כזה עליך להתייחס להצעת המחיר כמו לכל חומר שיווקי / חומר מכירתי אחר. כמו לכל תהליך מכירה אחר, שמתבצע בכתב ולא בעל פה. וצריכים להבין היכן תהליך הצעת המחיר, נמצא בתוך תהליך המשפך השיווקי. ובהתאם לזה להבין איך הכי נכון להוציא את הצעת המחיר.

מחשבות ושיקולים לדוגמה:

האם הלקוח ביקש ממך את הצעת המחיר? האם הלקוח הולך להשתמש בהצעת המחיר שלך לצורך השוואה שלך לספקים אחרים? מי המתחרים שלך לדעתך? ומה היתרונות שלך על פני המתחרים שלך? שזה כמובן עוד עניין שלם בפני עצמו (מתחרים).

האם וכמה לפרט על מה שהלקוח מקבל ממך? האם להשתמש בשפה טכנית וכמה?

האם והיכן בהצעת המחיר, לכתוב את המחיר עצמו? בהתחלה? בסוף באמצע?

האם קודם כל לכתוב בקצרה על עצמך, או לכתוב על עצמך בסוף, או לא לכתוב בכלל?

אני מזכיר שיש עולם שלם של חוקים של איך לקבוע מחיר ושל תמחור, שהוא עניין בפני עצמו. יש גם לוגיקה שלמה של איך להציג מחיר ללקוח. יש גם לוגיקה של מתי להציג את המחיר ללקוח. אבל אלו נושאים שהם עומדים בפני עצמם, בלי קשר בהכרח לכתיבת הצעת המחיר בכתב. ולכן כדאי ללמוד אותם בפני עצמם באופן נפרד.

בקיצור ולסיכום, כתיבת הצעת מחיר, שמטרתה היא לגרום ללקוח לרכוש ממך, היא תהליך מכירה שלם בפני עצמו, שמתרחש בכתב וצריכים לעשות אותו בצורה נכונה, כמו כל תהליך מכירה אחר.


במידה והצעת המחיר היא בעצם סוג של הסכמות מסחריות / הסכם הזמנת שירותים ממך, הסכם מסחרי בינך לבין הלקוח, גם במקרה כזה צריכים לתכנן את ההסכם המסחרי בהתאם לכל מיני שיקולים שונים.

האם וכמה תרצה לפרט? יש יתרונות וגם חסרונות בלפרט יותר מידי מה בדיוק הולך לקרות.

האם לדוגמה תרצה להתייחס בהסכם למה יקרה אם מתישהו באמצע העסקה לא תצליח / הפסקת עבודה? גם בזה יש יתרונות וחסרונות.

חלק מהדברים שתכתוב בהסכם, עשויים לגרום ללקוח אולי להקשיח עמדות ואולי אפילו לחזור בו מהעסקה.

שאל את עצמך גם, מי האדם השני שקורא את הצעת המחיר? האם זה איש מקצוע? האם זה מישהו מהתחום? האם הוא עורך דין? האם הוא נותן את זה לעורך דין שיעבור על זה? בכל מקרה, יתכנו שיקולים שונים.

אני ממליץ להעמיק כאן בנושא של לכתוב הסכם ושל כתיבת הסכם, יש המון שיקולים ועניינים שקשורים לגבי איך לכתוב הסכם בצורה נכונה וחכמה, שתגן עליך ברמה המסחרית והמשפטית.


מחשבות ושיקולים נוספים

כמה זמן ייקח לך לכתוב את הצעת המחיר? כמה משאבים אתה משקיע בכתיבת הצעת המחיר? האם זאת הצעת מחיר גנרית וכללית שאתה מוציא לכולם הצעת מחיר די דומה, או שלכל לקוח צריך להכין במיוחד הצעת מחיר מיוחדת?

האם הלקוח שלך מקבל תועלת, מעצם זה שהוא מקבל ממך הצעת מחיר? כי לפעמים הצעת המחיר יכולה להיות סוג של מפרט טכני, שעוזר ללקוח להבין מה הוא צריך, גם בלי קשר לרכישה ממך. במילים אחרות, הלקוח מקבל תועלת מעצם זה שהוא קיבל ממך הצעת מחיר, שעוזרת לו להבין את עצמו. אולי גם בתוך הצעת המחיר, יש אפיון טכני, אולי קצר ואולי ארוך ומפורט, לגבי מה הלקוח מקבל ממך.

לפעמים יש היגיון לבקש מהלקוח לשלם לך כסף, על זה שאתה מוציא לו הצעת מחיר, בפרט כאשר מדובר על הצעת מחיר שנותנת לו ערך לכשעצמה ושיש עלות גדולה להוציא אותה. כמובן שאפשרי גם להציע ללקוח לקזז לו את עלות הצעת המחיר, במידה והוא יסגור עסקה. וכמובן שגם זה עניין של היצע וביקוש וכולי.

מי הולך לקרוא את הצעת המחיר? רק הלקוח? גם מישהו אחר? מי המישהו האחר? עורך דין? איש מקצוע? המתחרים שלך? אולי יש מידע מסחרי שלא תרצה שיעבור הלאה למתחרים שלך, דרך הצעת המחיר שלך?

האם כדאי לתת ללקוח הצעת מחיר בכתב וזהו? האם כדאי לומר לו את המחיר בעל פה ורק אחר כך לשלוח לו אותו בכתב? האם כדאי לשלוח ללקוח הצעת מחיר בכתב ורק אחר כך לדבר איתו עליה בעל פה, כשהוא רואה אותה מול העיניים שלו? תוך כמה זמן מהשלב שאתה נותן ללקוח את המחיר בעל פה / בכתב, תוך כמה זמן אתה עובר לשלב הבא, שאתה משלים לו בכתב / בעל פה, את החלק הקודם? גם לזה יש משמעות.

ובכללי, תוך כמה זמן להוציא הצעת מחיר ללקוח? תוך כמה זמן לתת לו מחיר? גם לזה יש משמעות. כי הלקוח יכול לפרש כל מיני פירושים, על אם תוציא לו מיד הצעת מחיר, או רק אחרי זמן יותר ארוך. לדוגמה, אם תוציא הצעת מחיר לאט, זה יכול להתפרש, כאילו אתה בודק את הדברים לעומק, או שאתה עצלן. ואם תוציא מהר, אולי זה אומר שאתה מוציא הצעת מחיר לא שקולה מספיק ולא מחושבת ולא מדויקת. ככה שאולי בכלל אפשרי לבקש ממך הנחה, כי נתת את המחיר מהר מידי, אז אולי זה אומר שהמחיר לא מדויק. בקיצור, יש משמעות לכל דבר.

האם תרצה להכניס עיזים במשא ומתן? האם הצעת המחיר פתוחה למשא ומתן? האם הולך להתקיים משא ומתן על הצעת המחיר? גם בזה יש המון שיקולים (עיזים במשא ומתן) שכדאי לקחת בחשבון.

האם כדאי לפרט יותר או שאולי כדאי לפרט פחות? האם כדאי להתייחס לתרחישי קיצון או אולי לא? האם ובאיזה אורך כדאי לכתוב את הצעת המחיר? לכל דבר יש יתרונות וחסרונות.

בנוסף, מה מקובל בשוק שאתה עובד בו? האם ואיך מקובל להוציא הצעות מחיר? מה מקובל לכתוב בהן? אולי כדאי שתעשה שונה מכולם? ואולי כדאי שתעשה בדיוק כמו כולם?

לסיכום:

כתיבת הצעת מחיר, יש בה המון אפשרויות שונות. ולכן יש כאן כמה חלקים:

1 - להבין מה המטרה המרכזית שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר, האם היא יותר מטרה שיווקית מכירתית או שהיא מטרה משפטית של תיעוד ההסכמות המסחריות ויצירת התחייבות מסחרית במובן המשפטי.

2 - עליך להכיר את האפשרויות השונות, איך לכתוב הצעת מחיר ולדעת לנתח את הסיטואציה שהכי מתאימה לך, בהתאם למטרות שלך, האפשרויות שלך, הלקוח שלך, השוק שלך, התמחור שלך, המצב שלך וכולי.
עיזים במשא ומתן, דרישות במשא ומתן, איך להכניס עיזים במשא ומתן, הכנסת עיזים במשא ומתן, אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים, טעויות בניהול משא ומתן, איך להוציא עיזים במשא ומתן? עיזים בהסכם, איך לתמחר מוצר? האם לתמחר גבוה ולתת הנחה? תמחור לצורך הנחה, איך להתפשר במשא ומתן? איך לנסח הסכם? איך לכתוב הסכם? איך להציע הצעה? מה לדרוש במשא ומתן? מה לא לדרוש במשא ומתן? איך לחזור בך במשא ומתן? מה לא לבקש במשא ומתן? איך להציע הצעת מחיר? נספח שינויים, ניסוח הסכם
...בחשבון גם את הרצון שלך לסגור עסקה, כמה חשוב לך לסגור עסקה, כמה קריטי לך שתיסגר עסקה, הבנה של כל האפשרויות שיש לך, נבין גם את הסיכוי והסיכון של כל אחת מהאפשרויות שיש לגבי איזו הצעה להציע ואיזה עיזים להכניס או לא להכניס וכולי. איך להכניס עיזים למשא ומתן? נקודה נוספת שצריכים לדעת, היא שיש משמעות גם לאיך מכניסים את העיזים למשא ומתן. דהיינו, גם אם מכניסים עיזים, את אותה העז בדיוק, אפשרי להכניס אותה בצורות שונות. לדוגמה, אתה רוצה לבקש 3 דרישות מהלקוח, כאשר אחת מהן היא עז מבחינתך. הרי שאת העז ניתן לבקש...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
...אם אתה גובה עליה כסף, הרי שהצעת המחיר עצמה כנראה תספק ללקוח שלך ערך, גם אם הוא לא יזמין ממך את העבודה. דהיינו, הצעת המחיר שלך עשויה לעזור ללקוח להבין מה בדיוק הוא צריך. כך שבעצם הגיוני לבקש מהלקוח שלך, כסף, בתמורה לזה שאתה מכין לו הצעת מחיר. אבל זה כמובן פתרון שלא מתאים לרוב ככל בעלי העסקים הקטנים. כי מי יסכים לשלם לך כסף בתמורה לזה שתגיד לו כמה יעלה לו לרכוש ממך שירות מסוים. אז מה כן אפשרי לעשות? אפשרי לתת הצעת מחיר בשלבים. דהיינו, הלקוח מזמין ממך עבודה מסוימת. עליך לנסות לתת הערכה כללית של טווח...
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
...לא בהכרח יוכל לתת באותה רמה. איך נכון לתמחר ולפרט את המפרט? אל תצמידו את המחיר לרשימת הרכיבים. במקום זאת, תנו מחיר כולל על כל השירות, כך שהלקוח יבין שהוא משלם על חבילה שלמה ולא רק על חלקים בודדים. אם יש לכם עשרה רכיבים במוצר, אל תכתבו מחיר לכל רכיב בנפרד - הציגו מחיר כולל, שמגלם בתוכו גם את הערך המוסף שאתם נותנים. לסיכום אם אתם אנשי מקצוע טובים, אין סיבה לפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויחפש הצעה זולה יותר. אם אתם באמת מספקים ערך מעבר למפרט הטכני, תדגישו זאת, תפרטו את מה שאתם נותנים, ותגבו מחיר בהתאם...
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
...עושים השוואה גם בין מוצרים אחרים שלך. ויש השפעה למוצר במחיר X, גם על איך שהלקוחות יתפסו את התמחור שלך לגבי מוצרים אחרים. לדוגמה, אם הלקוח יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי דווקא זה יגרום לו לרכוש מוצר אחר שיראה לו כמאוד כדאי ומשתלם כלכלית. תקציב שיווק - באפשרותך להתייחס למחיר, גם כחלק מתקציב השיווק שלך. לדוגמה המקרה המפורסם של מבצע עוף בשקל, שבאחת מרשתות המזון, מכרו מכר עוף בשקל אחד, גם כדי למצב את עצמם כהכי זול שיש. וגם כדי לקבל חשיפה פרסומית...
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
...יוכלו לתת ללקוח הצעת מחיר פאושלית, דהיינו, הצעת מחיר סופית, שאינה תלויה בכמויות של הביצוע בפועל. דהיינו, שהלקוח כנראה לא ירצה שבמהלך העבודה יבקשו ממנו להוסיף כסף. ולכן הוא ירצה לקבל מחיר סופי מראש, בלי קשר לעלויות הביצוע בפועל. והלקוח גם לא ירצה שמראש יוסיפו לו עלות גבוהה, שתיקח בחשבון את כל התרחישים האפשריים. ולכן יש צורך להכין כתב כמויות, שעל בסיסו יש להכין הצעת מחיר מסודרת. והכנת כתב הכמויות, היא עצמה תהליך שצריך לפענח בו את התוכניות לביצוע. ולפעמים צריך גם להכין תוכניות לביצוע. וגם זה בעצמו...
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
...מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה וכאן ננתח את הסיטואציה הבאה. נניח שיש מוצר שאתה מוכן למכור אותו ב 100 שח. כמובן שלא תסרב לקבל עליו 200 אבל אתה מוכן למכור אותו במחיר מינימום של 100. דהיינו, פחות מ 100 מבחינתך אין עסקה ואתה מוכן לוותר על העסקה. או לצורך העניין אתה בראיון עבודה ושואלים אותך, מה ציפיות השכר שלך. ונניח שאתה מוכן לעבוד בשכר חודשי X. אבל לא תסרב כמובן לקבל יותר מ X. אבל פחות מ X אתה לא מוכן לעבוד. ועכשיו הדילמה היא כזאת. מאחר שאתה רוצה למקסם את הרווח שלך ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר...
איך לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, איך לטפל בהתנגדויות לקוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, הזמנת עבודה לא הגיונית, בקשות לא הגיוניות של לקוחות, איך לחזור בך מתמחור שגוי? לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, בקשה לא סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול עסקה עם לקוח, איך לסגור עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה
...לא יכול לחזור בך אחרי שכבר נתת את הצעת המחיר ושאם כבר נתת הצעת מחיר, אז אתה לא יכול לחזור בך, בגלל מה שכתוב במסמך שעל בסיסו הוצאת את הצעת המחיר. אז איך תוקפים את הנחת היסוד שאומרת, שאתה לא יכול לחזור בך, אם כבר התחייבת למשהו? אז יש בזה כל מיני היבטים, והיבט אחד אומר שאפשרי לנטרל התנגדות על ידי הקצנה והגזמה. דהיינו, ניקח את הטענה של הצד השני, נגזים אותה ונהפוך אותה לאבסורד ובכך נסכים איתו שהוא טועה. לדוגמה הלקוח אומר איך אתה יכול לחזור בך, אחרי שזה מה שכתוב במסמכי המכרז?. נוכל להשיב לו: ואם נניח...
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
...מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי איך להתמודד עם לקוח שאומר לך, שאתה מאוד יקר ושאצל המתחרים שלך זה הרבה יותר זול. לדוגמה אתה נותן מחיר ללקוח שלך והלקוח בתגובה אומר לך, שיש לו הצעות מחיר אחרות הרבה יותר זולות. אז איך עליך להגיב במקרה כזה? ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ולפעמים כאשר מישהו אומר לך שיש לו הצעת מחיר אחרת יותר זולה, אתה יכול לאתגר את הלקוח ולומר לו שאתה...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
...האפשרות לענות ללקוח, שהמחיר של המוצר הוא משתנה ותלוי בכל מיני גורמים ושאתה צריך מהלקוח עוד מידע, כדי לדעת איזה מוצר מתאים לו ובהתאם לכך לענות לו מה המחיר המדויק. לדוגמה, לקוח: כמה המחשב הזה עולה? תשובה אפשרית: יש למחשב הזה כל מיני גרסאות עם מחירים שונים, ולכן אני אשמח אם תוכל להסביר לי בקצרה מה בדיוק אתה צריך, כדי שאני אוכל לומר לך מה המחיר המדויק עבורך בהתאם לצרכים שלך. כאשר מהות העצה היא, לומר ללקוח שאי אפשר לומר לו מה המחיר, כי המחיר הוא תלוי קודם כל להבין את הצרכים שלו ובהתאם לכך את המוצר המתאים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר?, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשכנע אקסית? לבחור את הלקוח האידיאלי איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? קורס מכירות לשכנע לקוח למכור את עצמו למדוד את ביצועי מנהל השיווק לקוח לא סומך על עצמו סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ לימוד nlp להציג ללקוח לעשות מבצע ללקוח איך לדעת מה הכאב של הלקוח? שכנוע סמוי איך להסביר מוצר יקר? לגרום למישהו אחר להרגיש... האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? לנצח בדיבייטינג לעזור ללקוח בצורה משכנעת כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? ראפור לקוחות קשים איך ליצור סוגסטיה? מסר לתת מודע עקרונות ניהול משא ומתן לשכנע קבוצה של אנשים למה המוצר זול? לתת למניפולציות לעבוד עליך מנטורים למכירות איך להשפיע על אנשים חזקים? לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך להציג ללקוח מוצר? תוכן קידום מכירות למה לא לרמות את הלקוח? לתכנת את התת מודע גיוס מנהל מכירות לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו להציב יעדי מכירות מוצרים סוג א איך לגרום למישהו לרצות להיות איתך? צוות מכירות ערך אובייקטיבי של מוצר טיפול בהתנגדות של לקוח שיטות לניהול משא ומתן טכניקות מכירות איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? פחד לדבר עם לקוח איך מנטורים למכירות עושים מניפולציות? מוצרים פשוטים מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה איך ליצור הזדהות? להוביל את הלקוח איך לנצח בדיבייטינג? באיזה מילים להשתמש בפרסומות? לגרום לאיש מכירות שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לגרום למישהו לריב עם מישהו? סוגי מוצרים להציע ללקוחות איך למכור פריט בראיון עבודה? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה? שיקולים בבחירת מנהל שיווק איך להתנגד לבקשה של לקוח? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להציג מחיר ללקוח? לגרום ללקוח שמח מנטור למכירות ביקורת של לקוחות על העסק שלך איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? חומרי השיווק שחייבים להכין משאבים להכנת חומרי שיווק כל אחד יכול להשתכנע השפעה על אנשים שיטות שיווק לשפר את כושר השכנוע לשכנע אישה לאהוב אותך מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? ערך ללקוח איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? איך לא לגרום למישהו לשנוא אותך? לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לתת ללקוח למכור לך ביטול ברגע האחרון של לקוח ליצור ללקוח תחושת החמצה מניפולציות במכירות למה אין מכירות? משפך שיווקי צר ניהול מלאי מוצרים איך לגרום למישהו להסכים איתך? הסברים של איש מכירות למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? בחירת חברת שיווק לפרט בהצעת המחיר ללקוח למכור תפקיד שיטות לשכנע את עצמך איך לזהות את סוג הלקוח? שיווק גלוי למכור בצורה יעילה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, הדרכת מכירות, דיבייטינג בתחום למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1719 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 05:37:52 - wesi28