אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לסרב ללקוח ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לסרב ללקוח, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, סודות ה nlp, איך לשכנע את עצמי ללמוד, טיפים למכירה, NLP כלים, ללמוד nlp באינטרנט, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, nlp לימוד בחינם, איך לשכנע גבר לחזור, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים למכירות, לשכנע גבר להיות איתך, אומנות התקשורת, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, סודות השכנוע, להצליח למכור, איך לכתוב טקסט משכנע, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע בנות, טיפול nlp, לשכנע שופט, איך לשכנע את הלקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להשפיע על אנשים, NLP טיפולים, שכנוע עצמי, NLP ודמיון מודרך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיפור כושר שכנוע, לשכנע לקוחות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לסרב ללקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לסרב ללקוח, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תחרות אנשי מכירות לגרום למישהו להסכים להיפרד לקדם את העסק גם בלי לקוחות לקוח פוטנציאלי לגרום למישהו לא להיות תלוי בך באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? למכור מוצרי מידע האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? להיות מומחה לשכנוע לגרום למישהו להצביע יצירת הזדהות להתחייב ללקוח על התוצאה כמה לשלם על מוצר? ראיון לסמנכל מכירות לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך שיטות פרסום למוצרי יוקרה אספקת שירותי בניה ללקוח לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... חומרי שיווק מקצועיים תלונות של לקוחות בגוגל רצון לקבל מהלקוח איך להציג הנחה על מוצר? למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? ליצור הסכמה עם לקוח מתחילים למכור לגרום למישהו להצדיק אותך לא מספיק לקוחות מכירים אותך מוצר ברמה גבוה ניתוח תהליכי שכנוע לענות מראש להתנגדויות של הלקוח איך לשכנע שופט בבית משפט? מוצרים יקרים שיטות השכנוע של ביבי להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע נקודות התורפה של הלקוח ראיון עבודה לתפקיד מכירות מתי לעצור שיווק? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? תוכנית יעדים מכירות לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון לתת בך אמון אסטרטגיות ניהול משא ומתן ליצור באז שיווקי איש מכירות לא מקצועי מתי לומר את המחיר ללקוח? לגרום למישהו לא לבגוד בך איש מכירות או יועץ מקצועי לשכנע מישהו לא לריב ניהול משא ומתן על המחיר שיווק אסטרטגי קידום מכירות למכור בכל מחיר האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? לתת אמון מחדש התנגדויות הלקוח בראיון עבודה להישמע מתנשא כלפי הלקוח מתי להציג את עצמך ללקוח? איך להתחיל תהליך שיווקי? לבנות אמון עם הלקוח הלקוח אומר לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים אין מכירות איך לעשות מניפולציות? להשפיע על רובוט למה הלקוח רוצה רק להתכתב? ליצור קמפיין שיווקי לשכנע מישהו לא לנסות לשכנע את האקס תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח באיזה מוצר להתמקד? למכור מוצר בלי חשק מכנה משותף עם לקוח ללקוח לתת בך אמון מה הלקוח חושב שהוא רוצה? הדרכת מכירות לאנשי מכירות לשכנע אנשים לעשות כרצונך מוצר לא שווה את הכסף איך ללמוד nlp? לזהות את התנגדות הלקוח לא להזדהות עם הלקוח לשווק מוצר גרוע ראיון עבודה לאיש מכירות להשפיע על תת המודע שיווק אורגני בלבד למכור מוצר בלי מצב רוח מניפולציות של אליעד כהן לשכנע מישהו להפסיק להאמין טיפים לאיש מכירות לספר ללקוח על המוצר אבל בתת מודע הסברים של איש מכירות לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה שיטות שכנוע לגרום למישהו להאמין למשהו לשכנע שופטים שכנוע התת מודע לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים התנגדויות של לקוחות שיפור מחלקת מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, שיפור מכירות, סוגסטיה בתחום לסרב ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4220 שניות - עכשיו 10_11_2025 השעה 00:24:56 - wesi28